A küldetések átadása. Síneken

Regina
Metro 2033: A remény sugara

Metro utolsó fény

Meglátogattuk Andrei Kuznets rendezőjét. Továbbra is továbblép a "Regina" önálló páncélozott vonaton. Az autóban ülünk (az "E" kulcs), kapcsoljuk be a motort (helyet), kapcsoljuk be a lámpákat (F gomb), és haladjunk előre a sínek mentén (a "W" gomb). A páncélozott vonaton bármikor megállhatsz, és megnézheted az úton lévő ágat.

A bal oldalon lévő második ágban (az ajtó a "generátor" felirat) találunk egy pók deneváját. Belsejében öt holttest van hasznos dolgokkal, patronokkal és szűrőkkei. De ha ezeket a dolgokat megkapja, akkor egy tucat pókkal kell foglalkoznia.

A barlangban haladunk a bal oldali ösvényen, néhány forduló után egy jobb oldali folyosón, piros lámpával világítanak. A folyosón haladunk, a távoli falon bekapcsoljuk a generátort. Az izzólámpából minden pók a denben meghal. Van egy fehér vaku (+ karma).

Tovább haladunk a vasúti alagút mentén. A vasaló mögötti út jobb oldalán egy holttest, patronok és szűrők találhatók.

A bal oldalon egy harmadik ajtó lesz. Néhány elárasztott szoba belsejében az utolsó szobában patronok, kések és pénz vannak. Nincsenek ellenségek itt, de amikor elhagyod az elárasztott részt a vonatról, egy pók kiszáll ránk, gyorsan levesszük magunkat (többször is nyomjuk meg az "E" gombot).

A zárt légzsiliphez közelítünk. Elhagyjuk a páncélozott vonatot, és jobbra az ajtóhoz lépünk. Átmegyünk a pókhálókkal, a fényekkel és a pókokkal. Az út végén kapcsolja be a generátort, menjen vissza a vonatra. Nyomja meg a kart az átjáró bal oldalán és kinyílik.

A nyitott légzsilip szennyezett, ezért azonnal gázmaszkot helyezünk.

Mielőtt elérné a villát, lője le a vasúti nyíl bal oldalán a sávok váltásához. Gyorsítsa fel és törje át a fa falát. Van egy fehér vaku (+ karma). Belül találunk két holttestet lőszerrel. Ha vissza akarunk menni, átmegyünk a villákon, ismét lőjük a nyilat, és most a vasúti pályák bal ágán haladunk.

A második villáknál elhagyjuk a "Regina" -t és a bal szélen lévő nyitott vonatra megyünk. Több autót is átszállunk, végül megtaláljuk a férfit. Van egy vaku (+ karma).

Elindulunk síneken, előtte látjuk az utat az úton. Az autó előtt le lehet kapni és menni az ajtó jobb oldalán. Ott több szörnyeteg kutya találkozik velünk, és a rács egyik helyiségében egy szivattyú típusú hatlövéses puskát találunk.

Metro utolsó fény

Ahhoz, hogy tovább haladjunk a vasúti pálya mentén, egyszerűen csak megyünk előre, pihenjen az álló kocsira, és vontassuk elénk. Ebben a pillanatban a szörnyeteg kutyák megtámadják.

Eredmény "Kifelé!" (Scram)

Öld meg az összes őrséget, mielőtt elérnék a páncélozott vonatot.

Az utat bal oldalán a következő ajtó egy kis kórházhoz vezet. Itt a szem sarkából láthatja a halottak árnyékát, és meghallja a halál utáni suttogást. Véget érünk, megtaláljuk az egyetlen látható holttestet. Ezután egy ideig láthatatlan lápok vannak, majd eltűnnek, és az árnyékok már nem láthatók. Van fehér (+ karma).

Továbbra is menjünk be a jobb oldali ajtón. Az elárasztott csatornán véget érünk, találunk egy személy holttestét, mellette van egy jegyzet (18/43).

Nyomjuk az autót a jobb oldalon lévő zsákutcába. Elhagyjuk egy kicsit hátul, lőni a vasúti nyíl, hogy az utat a bal oldali ösvényre váltsuk. Gyorsítottunk, megyünk előre, és megtörjük a falakat.

csőcselék
Metro 2033: Last Light. A játék átadása

Metro utolsó fény

A szint kezdetén átfordulhat az ellenkező irányba, kúszhat az akadály alatt és talál egy holttestet patronokkal és más lőszerekkel. Ezután fehér villanás lesz (+ karma).

Felmászunk a páncélozott vonaton, megmásszuk a fából készült falat, mögötte békés menekültekkel találkozunk a vonattal. Itt fegyvereket, lőszereket és gránátokat vásárolhat. (Érdemes megvásárolni egy éjjellátó látványt az egyik fegyverhez, ha ezt a szintet némán haladod.) Nem kapcsoljuk be a zseblámpát, hogy ne vonzzuk a figyelmet, hanem nézzük a sötétséget a látáson keresztül. A menekültek figyelmeztetnek arra, hogy a banditák banda előtt áll.

A fegyverraktól jobbra hallgatjuk a nő és lánya (+ karma) közötti beszélgetést.

Elindulunk a sínen. A jobb oldalon van az ajtó, amely a mellékvágányhoz vezet, megyünk hozzá. Menjünk a vonaton a mellékvágányon, csendben haladunk jobbra, itt látunk két ellenséget és egy lányt. A banditákat hátrahagyjuk, a lányt megmentik (+ karma) (ha nem időben, a lányt meg lehet ölni). Egy perccel később egy harmadik gengszter jön ide, a vonat bejáratánál figyeljük őt, és fülleljük.

Továbbra is a sínpályán haladunk, útkereszteződésen hagyjuk. Itt a bal oldalon, egy füles gengsztert fülünk egy tartályt. Az utat a sötétben a jobb falhoz közelítjük, rápillantunk a platformon ülõ gengszterre mögül, kék tûzzel, utána kóstoljuk meg, majd a platform előtt meghamisítjuk a banditát. Az út mentén haladunk, semlegesítünk még három banditát. Elengedjük a túszt, visszahúzza a kocsit a pályákon. Most vissza tudsz menni és vezetni a páncélozott vonatunkat.

Átmegyünk a zöld radioaktív pocsolyákon, és utána azonnal elhagyjuk a páncélozott vonatot. Van egy nagy tábor a banditák előtt.

Az elején jobbra nyílik az ajtó, a jobb oldali fülkében találunk egy jegyzetet (19/43).

A baloldalon lévő banditák táborában három autó lakossági vonat, amelyekben öt banditát kell megcsonkítani. A pályák jobb oldalán egy megerősített blokkoszlop van, csak a jobb oldalon lévő első ajtón keresztül írhatja be. Az ajtón haladunk, haladunk egy keskeny folyosón, süketítjük az ellenfeleket, végül megnyomjuk a falon levő kart, hogy megnyissuk a zárat a vasúti pályákon. Most tovább mehetsz a páncélozott vonaton.

A pályákon további két banditák lesznek a nyíl mellett. Közeledünk hozzájuk, és fülleljük őket, és csak akkor szállunk fel a páncélozott vonaton. Látjuk azt a villát, amelyben a helyes ösvény a tüzekben és a koponya képében van.

A bal oldali ösvényen a végére megyünk, a zsákutcában egy frissen hullott kocsival találkozunk - ez a menekültek fejlett letartóztatásának megölt hadserege. Látunk fehér villanást (+ karma).

Jobb úton járunk, jobbra bejárjuk az ajtót, eljutunk a banditák táborába.

A "Commando" (Commando) megvalósítása

Mentse nőt és gyermekeit a "Bandits" szintjén anélkül, hogy riasztást emelne. Ehhez gyorsan haladunk a folyosókon, süketítjük a banditákat. A konyhában megyünk egyenesen, így végül bejutunk a túszterembe. Fölvesszük a rendőr banditát (többször is nyomjuk meg az "E" gombot) (+ karma).

A túszejtõterem elõtt egy szoba egy halott emberrel egy széken, visszatérünk hozzá, megjegyzést teszünk az asztalra a holttest közelében (20/43).

Metro utolsó fény

Visszatérünk a páncélozott vonathoz, lefordítjuk a nyilat, hogy a megfelelő úton haladjunk. A túlhúzás miatt megtörjük a fából készült téteket, de ez a páncélozott vonatunkat használhatatlanná teszi.

Ezután megyünk gyalog, áthaladunk néhány üres vasúti kocsin, elhagyjuk az elhagyatott, félig romos és víz alatt lévő metróállomást. Előre a híd alatt húzunk a kötelet, a harang hangzik, és a halász a hajón siet a segélyre. Miközben úszik, több szörnyhullámot kell küzdenünk. Olyan szörnyek támadnak minket, akik a falak mentén csúszkálnak, mint a majmok, úgyhogy nem tudnak elrejteni bárhonnan, csak lőni őket a géppisztolyból vagy egy többlövéses puskából. Néhány perc múlva ugorj be a hajóba, és elszakadsz egy csomó szörnyetegből.

A küldetések átadása. A vízen

Sötét vizek
Metro 2033: Last Light. A játék átadása

Metro utolsó fény

A Fedya halászhajóval együtt Velencére érkezünk.

A hajó jobb sarkában egy jegyzetet választunk (21/43).

Útközben találkozunk a szörnyekkel, amelyeket garnélaráknak hívnak. Általában a békés garnélarák hirtelen támadják meg a hajót, harcolták le őket kézzel (többször "E" -et nyomnak), majd lőni őket fegyverekkel.

Végül a halász elpusztítja az összes garnélarákot egy robbanó dobozban.

Velence

Metro utolsó fény

A központi téren megyünk az első balra fordulásra, a koldust egy patront adunk, fehér villanás (+ karma) jelenik meg.

Hasonlóképpen, menj az első jobbra, és adja meg a patront egy másik koldusnak (+ karma).

Belépünk a második fordulóba a jobb oldalon, bejutunk Velence - Boatswain vezetőjébe. A táblázat bal oldalán van egy jegyzet (22/43).

A központi téren átsétálunk a harmadik körbe a jobb oldalon, eljutunk a bárhoz. Tovább haladunk előre, látunk egy bordélyházat, ahol a "vörös" elment. A bal oldalon fegyvereket és lőszereket vásárolhat.

Eredmény "Reunion" (Reunion)

Belépünk a folyosóra a fegyverraktárak között, találunk itt egy lövöldözést. A lövöldözős galériában három ütemben kell lelőni minden rohanó patkányt, majd kapunk egy díjat - egy maci (+ karma). A teddy-medvét a lövölde előtt (+ karma) a síró gyerekhez rendeljük.

Bemegyünk a bordélyházba, menjünk le az első emeletre, látjuk, hogy Morozov belép a szobába, és egy másik "piros". Lezárjuk őket, majd időben eljutunk a lánnyal, aki feljött. Egy lány saját táncot rendelhet.

Az első emeleten lévő bordélyban van egy jegyzet az üveg terráriumon (23/43).

Visszatérünk a piacra a fegyverraktárakba, továbbhaladunk, az utolsó fordulónál kikapcsoljuk. A "vörös" után belépünk Velence raktárába. A raktárban sok ellenség van, ezért kikapcsoljuk a fényt és megdöbbentjük őket a sötétben.

napnyugta

Naplóbejegyzés: Mocsarak

Mocsaras környezetben hagyjuk a felszínen. A halász utasít minket, majd visszatér a metróhoz. Fel kell mennünk a kompon, de mielőtt megtalálnánk a gázt. A benzin két helyen lehet: benzinkútnál vagy repülőgépen (mindkét helyen meg kell látogatnia, a benzin csak a második helyen fog megjelenni).

A nehézség az, hogy a mocsár körül. Itt csak a kemény földön tud járni. Ha beleesik a vízbe, a hős megy az aljára, majd automatikusan lebeg a legközelebbi partra.

Teljesítmény "Búvár" (Búvár)

Menj a mocsárba 10-szer.

Elért "felszerelve" (Felszerelt)

Keresse meg az összes berendezést a mocsarakban. 1. Először a bal oldali ösvényen haladunk, átmegyünk egy szakadékba a falon, találunk egy holttestet patronokkal. 2. A központi részbe belépünk, az egyik garázsban van fegyver és patron. 3. A garázsok mellett egy kétemeletes torony és fegyverek vannak benne. 4. Kezdetektől megyünk a megfelelő úton, megtaláljuk a holttestet az elpusztult pincében. 5. Miután elérte a síkot, felmászunk a szárnyára, a jobb szárnyból ugrálunk a szigetre, ahol vannak patronok. 6. A patronokat a benzinkút belsejében lévő dobozok közelében gyűjtjük. 7. A szűk roncson felmászunk a töltőállomás tetőjére, ott egy hulla van patronnal. 8. A tankolás közeli épületben a szobán belül a vaslemez alatt haladunk, fegyvereket és patkányokat találunk (+ karma).

A helyes út mentén haladunk, jelezve, hogy hol van szilárd talaj. Az ösvényen elérjük a lezuhant síkot. A bal oldali síkon megyünk, a pilóta pilótafülkéjében benzinnel ellenőrzik a palackokat, üresen jelennek meg. Kint egy óriási vízszörnyet megtámadnak, de aztán merül vissza a vízbe.

A gépről visszalépünk egy kicsit hátulról, aztán jobbra megyünk, áthaladunk a benzinszállító tartályhajón, és eljutunk a benzinkúthoz. Belül találunk dobozokat, amelyek közül az egyik benzinnel rendelkezik.

A doboz melletti asztalnál lévő benzinkút egy megjegyzés (24/43).

A benzin megtalálásánál megyünk a benzinkút és a repülőgép között. A tisztítás szélén van egy dízelgenerátor és egy vezeték, amely a mocsár másik oldalához vezet. Ettől a helyről már láthatja az egyházat, ahol meg kell érnünk. Benzint töltünk a generátorba, nyomjuk meg a gombot a távirányítón, várjunk, amikor a komp érkezik.

Ebben az időben egy óriás szörny újra kijön a vízből. Egy darabig lőjük le, majd a démon szörny megérkezik, és a szörnyet eltereli. Zaprygivayem a kompon, és vitorlázz el innen.

éjszaka

Naplóbejegyzés: Egyház

A parton fekvő gázmaszkot és szűrőkészletet veszünk. (A szintnek gyorsnak kell lennie, és fel kell venni az összes számláló szűrőt, különben befojthat). Előtte egy elárasztott épület alapját látjuk. Az épület bal oldalára megyünk.

Az első emeleten egy különös, rendellenes zóna, ahol a hős egyre mélyebbre és gyakrabban kezd levegőztetni, és a gázmaszkban felbecsülhetetlen értékű levegőt gyorsabban fogyasztják. De belül van egy holttest, amelynek szűrője gázmaszk.

Kint, felmászunk a bal oldali épület második emeletére, kitisztítjuk a csapágytartót, belülről éjjellátó szemüveget (az "N" kulcsot használunk). A szemüveg használatához energiát, valamint zseblámpát kell használnia.

A másik emeleten a fal mögötti szomszéd szobában lőünk még egy csapdát, tovább a padlón találunk egy feljegyzést (25/43).

Elhaladunk az épületen keresztül, a bal oldalon a lerombolt autópálya alatt haladunk. Az autópálya bal partján egy máglya épül, mellette gázmaszk és szűrő található. Ezután haladunk az autópálya mentén, a szakadék végén találjuk a szűrőt. Forduljon balra, menj a mocsárba, haladj át a zászlókon. Gyorsan menjünk be a kétemeletes épületbe, amikor óriási szörnyeteg üldöz minket.

Bent a lépcsőn felfelé. Óvatosan! A második emelet tele van csapdázó-markolatokkal, amelyeket nehéz észrevenni a sötétben. Mi közelítünk ahhoz a helyhez, ahol a fényszóró fénye ragyog, a templomi rangozók észreveszik. Szûrõ van a konyhában és a nyitott ablakban. A nyitott ablakhoz közelítünk, kijönünk, és a fából való ösvényen haladunk, egy nagy tisztásra jutunk az egyház előtt.

Főnök: Az óriás vízszörny

Metro utolsó fény

Menjünk a templomba egy rönkön, de nem érünk el, az óriás szörny visszahúzza. Elég, hogy elmeneküljön, itt az ideje, hogy elpusztítsa őt. A templomok rangjai segítenek nekünk a garnéla apró szörnyeinek lövésében, hogy semmi ne zavarja. A szigeten futunk, elkerüljük a főnök támadásait, és megtámadjuk. Ne veszítsen másodpercet, különben a gázmaszk minden szűrője vége. Mindezek főnök leghatékonyabb használata gyújtóbombákban gránát (elfojtja «Tab», folytat egeret jobbra kiválasztásához egy gránátot, majd nyomja meg a «C», hogy dobja őket). Itt egy pár gránát található a sziget közepén. Amikor a főnök legyőzik, ismét átmegyünk a naplóba, és végül eljutunk szövetségeseinkhez.