Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

Először is, egy kis magyarázat. "Magányos őrült" vagyok. Nos, idézetekben írok, mert az életben nem vagyok egyedül, és egyébként nem vagyok őrült. Egész nyugodt és intelligens középkorú nő (legalábbis azt hiszem). Az olasz Alpokra mutató utazás előtt meglehetősen váratlanul társaság nélkül voltam, és sokáig sokkolt voltam. Nos, a "matta la testa" megfogalmazódott a tavalyi alpesi vakációra. és ezúttal terveztem, hogy megkérdezzem, és visszaadja a jó nevemet. Szóval, rendben.

Előkészítés vagy hogyan jöttem egy ilyen életre
A tavalyi ünnep, amelyet egyedül töltöttem az Alpokban (aztán én is tetszett), minden nap a hegyekben járva, letörölhetetlen benyomást tett rám. Kaif, aki olyan nagyon személyes kapcsolatot tart fenn a természetgel, teljesen lehetetlen leírni. Nem volt egészen autós út, mert többnyire otthonról a hegyekre mentem, tömegközlekedéssel szállítottam, vagy olasz barátaimmal utaztam az utasokkal. Az utazás után ezeket az érzéseket szeretném megosztani mindenkivel, és adni, adni, boldogságot adni az egész világnak. Adott nekem ezek az érzelmek úgy tűnik, elég világos, hogy a barátaimnak a legelső olaszországi kirándulás, akikkel töltött és egy nap az Alpokban, elhagyott a gondolat, hogy menjen újra együtt, de most már az én szabály: Egy hét a hegyekben, a hét a tengeren. Volt egy tervem a fejemben, hogy megmutathatom őket kedvenc helyemről, hol menjek, és én már előre tudtam, hogyan nézem a szemükbe, elragadtatva attól, amit láttak.
Miután megtapasztalta az újévi pénzügyi zavarokat, amelyek még néhány hónapra kényszerítették, hogy elfelejtsék az ünnepet, elkezdtünk tervet készíteni. Igaz, rájöttem, hogy az euró dühös útján az utazás aranyszínűnek bizonyult, mindannyian ugyanaz volt az ötletünk, hogy elindulunk a kocsijukon. Nos, végre, és tényleges utazó leszek az autómban, és nem egy bérleti autóra gondoltam. Egy rövid megbeszélést követően csodálatos útvonalat készítettek. Csak a napok száma összezavarja, messze meghaladja az igazi vakációt.
És most - egy új teszt. Katia boldogan beszámol róla, hogy olcsó közvetlen jegyeket szállítottak Milánóba, csak 11 ezer utat. És ahogy az euró visszautasította az egészségeset, úgy döntöttünk, hogy újból meg kell változtatnunk a tervet, és meg kell szokni a szokásos rendszert - a repülőgépet és az autókölcsönzést.
Ekkor a döntés végleges volt, jegyek vásárolt azonnal keretes autójára gazdaság automata sebességváltóval (mint én, nem megy a mechanika) áron 375 euró 16 napon át. Az ár kiderült, mert a forgalmazó jó kedvezményt és egy második sofőt adott az EXPO-nak egy ingyenes jegyért. Mivel igazán szerettem volna meglátogatni az EXPO-t, és a repülőjegy visszautasítása reggel egy órakor volt, megvettem a jegyet a kiállításra. A jegy ára 35 euró, és az autók teljes kedvezménye több mint 150 euró. Az apartmanokat is lefoglalták, és a hegyekben is 100 eurós előtörlesztéssel, amely nem visszatérítendő.
A gond váratlanul felbukkant. A hívás Katya a kórházban, ritka szövődmény a szívben a lábán lévõ bronchitisz után. A kórházak közel két hónapja, a rehabilitáció és a büntetés-mentesített hegyi levegő nem kívánatos, a testmozgás korlátozott. Indulás előtt - kevesebb mint egy hónap. Nem akartam változtatni a programon, mert olyan sok remény, terv, benyomás elvárás van, és mindez megtörni? Ezért - egyedül maradjon (mivel a harmadik fél Katya férje). Egy ilyen rövid idő alatt megtalálható társa - irreális.
Elkezdtem beállítani. Az apartmanokkal egyszerű volt. Sea Caorle volt különálló lakás Bergamo úgy döntöttünk, hogy menjen végig, és a hegyek között Claut írtam egy könnyes levelet, és a lány-rendszergazda, emlékezett rám a tavalyi (mivel én vagyok az első és egyetlen orosz, amelyhez valaha megállt), átutaltam egy olcsóbb lakásra.
De az autónak idegesnek kellett lennie. Hívta a brókercég (páncélozott közvetítőkön keresztül www.rentalcars.com oldalon. Mivel csak így lehetett tárgyalni a legnagyobb kedvezményeket), hogy megszünteti a foglalás, és kérte a leginkább egy olcsó gépet. Válaszul hallottam: "Tudja, másnap pedig a bérlők felére emelték a bérleti díjat, és most a legolcsóbb autó több mint 500 euróba kerül." Hogyan. A szezon véget ért, és az autók emelkedtek az árban, értelmetlenek! Rajtottam az internetre, hogy keressek egy autót. Az árak mindenhol nőttek! És az összes forgalmazó közvetlen helyszínein, többek között. Elkezdtem kiszámolni a különböző opciókat a feltételeket, hol kell a pontokat, hol kell átadni - hiába. Nincs kézzelfogható megtakarítás. Úgy döntött, hogy amíg el nem döntöm ezt a kérdést, nem fogok aludni. És így valahol az éjjeli területeken több brokerage helyszínen a Fiat 500L a Maggiore cégnél 45% -os kedvezményben jelent meg, a 16 nap ára 408 euró volt. Reggel könyvelem, és mielőtt az utalvány eljött hozzám, eltűnnek a helyszíni kedvezmények. Egyébként nem nevezhető csoda.
Egy ilyen jóképű embernek kellett várnia a milánói repülőtérre.

Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

Minden szervezeti ügyet elvégeztünk. Természetesen az euróra való utazás meredeken emelkedett, mert nem vagyunk hárman. De a meglepetések nem értek véget. Néhány héttel az utazás előtt az euró növekedésnek indult, így az utazás minden nap több ezer rubel volt. Számos okból nem tudtam előre megvásárolni az eurót.
És a végeredmény az volt, hogy az Aeroflot visszavonja a Milánóból érkező visszatérő járatot, és másnap átadta. Ennek eredményeképpen az EXPO jegye eltűnt, mivel a tengeren töltött éjszaka még mindig kifizetésre került, és elvesztette, és valahol, hogy az EXPO kedvéért Milánóban töltse az éjszakát, értelmetlen volt.
Most emlékszem mindez mosolyogva, aztán nem volt nevetés. Sőt, mindezen bajok a munkahelyi őrült munkaterhelés ellenére zajlottak le. Az indulás idején ilyen állapotban voltam, és készen álltam, hogy feltérképezzem a gépet, bármit is számítson.

Bergamo
Milánó (Malpensa repülőtér) - Bergamo - 95 km, fizetés 1,7 + 3,40 euró

Bergamo városa csak gyakorlati szempontból tűnt fel terveinkbe. Olcsó repülőgép Milánóba csak csütörtökön volt, és a hegyekben lévő apartmanokat szombattól szombatig bérelték. Ezért döntöttünk az érkezés napjának estéről és a következő napon, hogy ezt a csodálatos várost különítsük el, különösen azóta csak a természetre tervezték és diverzifikálják az utat az ókori város meglátogatásával. Sőt, Bergamo nem messze Milánó irányába további pihenés.
A "Casa Guido" apartmanok problémamentesen találhatók. Foglalás a foglalás, a költségek 70 euró / éj + 2 euró / fő / éj - ​​adó. Örömmel javaslom ezeket az apartmanokat. Nappali, hálószoba, külön konyha (és nem konyha-nappali), terasz csodálatos kilátással az óvárosra.

Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

És ami a legfontosabb - egy nagyon csendes terület, távol a turista nyüzsgéstől. Közelében a nagy szupermarket, közel van, hogy hagyja az autót az ingyenes parkolási és séta 20-30 perc sétára a régi város (Citta 'Alta). A vasútállomástól egy kicsit távolabb van, de az autók nélkül, a Guido olcsón átadja az állomást és a repülőtéri állomást. Guido mester csodálatos fiatalember, bájos és udvarias.

Megkínáltuk a szükséges vásárlást, letelepedtünk a helyszínen, és megismertettük az Óvárosba. A következő napra részletes ismerősének kellett lennie, és ezt egy kis ünnepen fejezik be a teraszon az olasz ünnep kezdetének tiszteletére.

A reggeli találkozott egy lenyűgöző napsütéssel. A teraszon állva arcunkat az olasz napig fedeztük fel egy különleges, könnyen felismerhető, zérózsírtartalmú, szentpétervári barnítón, és élénk színeket élvezettek körül.

Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

Reggeli után a már ismert út az óvárosba ment. Autóval nem mertünk menni, mert az óváros bejáratánál láttuk a Zona Traffico Limitato jeleit. Legalkalmasabb számunkra, hogy áthaladunk a Porta S.Lorenza erődkapjain.

És ha megnézzük a térképet, akkor láthatjuk, hogy a felvonó állomás, amelynek segítségével felmenni, csak a másik oldalon, és mi megy neki kényelmetlen és nagyon messze, ezért felmászott gyalog.

Közvetlenül, ahogy belépsz a kapun, a várfalról látni fogod az alsóváros és a környező dombok finom kilátásait.

Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

Keskeny utcák mentek a régi térre (Piazza Vecchia).

Az útikönyvek szerint a tér építészeti együttese a reneszánsz idején alakult ki. Az Óváros és az Új Városháza épületek az Öreg térre néznek, a 12. századi, az Il Campanone nevű óra torony a sarokban található. Minden nap 22 órakor a Campanone-torony csengői pontosan 100-szorosra csengenek. Este meghallottuk ezt a harangot, de úgy tűnt számomra, hogy 100 stroke-ot nem kaptak.

Miután áthaladt az Óvárosi Városháza ívén, eljutottunk a Dóm térig (Piazza Duomo). A híres olasz festők műveivel díszített kötelező katedrális mellett a XIV. Századi keresztelőkápolna és a Colleoni kápolna áll - a reneszánsz építészet valódi remeke. Itt van a város legszebb temploma - a Santa Maria Maggiore bazilika.
Az Óvárosi Városháza alatt van egy érdekes naptár, amely pontosan délben, a harangtorony árnyékán keresztül, jelzi az év napját és hónapját.

Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

A keresztelőkorban nem ütöttünk, bezárták, és a híres bas-domborművek Krisztus életéből származó jelenetekkel nem láthattunk. Úgy tűnt számomra, hogy a Baptistery általában elválik, és nem célja a turisták látogatása. Tény, hogy története nagyon eredeti, folyamatosan átkerült helyről helyre. Innen épült a Santa Maria Maggiore Bazilika belsejében, majd bontották ki és kitéve kültéren, és néhány évszázadon át más helyre költözött.

A díszes Colleoni kápolna tulajdonképpen a Keresztelő Jánosnak szól, de mindenki az ügyféllel hívja - Bartolomeo Colleoni. Bergamo egyik legjelentősebb családjának vezetője, Colleoni kápolnát épített családi házaként és temetkezési pincékként, melyet 1475-ben halálát követően temették el. Van egy csodálatosan díszített sír és a lánya, Medea is, aki nagyon korán halt meg. A kápolna lenyűgözött. Nagyon kicsi, de a szépség belsejében lehetetlen. Az építész Giovanni Antonio Amadeo igazi remekművet hozott létre.

Miután úgy döntött, hogy saját kápolnáját építené, Colleoni lebontotta a 13. század közepén épült Santa Maria Maggiore bazilika egyik apsét. E változások után a bazilika megjelenése gyakorlatilag változatlan maradt a mai napig, ami valójában nagyon ritka.
A bazilika fő díszítése az északi portico, vagy a vörös oroszlán portói, amelyet Giovanni da Campione hoz létre 1353-ban. A portico márvány oszlopai az oroszlánok figuráit támasztják alá, és a boltív felett egy loggia található szentek, mártírok és a Szűz és a baba szobrai - szintén márványból. A vörös oroszlánok maguk is jól fényezett fényképezett a turisták.

A templom belseje, amelyet ma megfigyelünk, a 17. századra nyúlik vissza. A falakat és oszlopokat flamand reneszánsz mesterek díszítik, a kupolát pedig a híres velencei Giovanni Battista Tiepolo festette. A bazilikában eltemetik az olasz zeneszerzőt és a híres bergamai származású - Gaetano Donizetti.

Természetesen, ahogy azt feltételezik, a fő templom a Duomo. Nemrégiben - a XVII. Században - helyi előírásokat építettek, de előadók Andrea Previstai, Giovanni Batista Moroni és Giovanni Batista Tiepolo alkotásaival.
A székesegyházban némi előkészületet láttunk. Virágokkal díszítették, szőnyegpályát fektettek, gyönyörű vendégek gyűltek össze. Nyilvánvalóvá vált, hogy nyaralás készül. Kiderült - egy esküvő. Gyönyörű vőlegény a lépcsőkön. Körülötte pomádé barátait és barátnőit.

Érdekes turisták, mint nekünk, megfagyott az oldalra, a cselekvés várakozásain. A várakozás meglehetősen hosszú volt, és hirtelen a levegőben villant: "Ő lovagol, ő jön!" És egy szép fehér autóban a menyasszonyt egy apja kísérte.

Kalandok - magányos őrültek - az Alpokban

Az ünnepi és esküvői hangulatot élvezve sétálunk a város körül. A régi utcák mindig sok pozitív érzelmet nyújtanak minden városban.

Ha ott vagyunk, ismét visszatértünk a térre. A harangtorony hívott minket. Az emelkedés 3 euró, de érdemes mászni rajta. 53 méter magasságból csodálatos kilátás nyílik az egész területre, beleértve a Bergamói Alpoktól nem messze.