Utazás a nyaralás típusaként

Az effektív pihenés ezúttal nem működött, bár kísérleteket tettek arra, hogy megvalósítsák, de a kártyákat is elhelyezték. Nem kétlem, az ötlet világos nekem, akkor megpróbálom végrehajtani, de ez egy újabb alkalom, és valószínűleg egy másik történetem lesz. Tehát normális pihenést kaptam, számomra nagyon jó, de alul és részletesebben.

Miután a karmester ellenőrizte a jegyeket, amelyeket az idegen bevándorlási kártyáért hozott.

A rekeszben 4 embert vezetett: én és egy barátom a felső polcokon alul két nő. Mivel a barátom és én a munkahéten fáradtunk, azonnal felpattantunk a polcain, hogy lefeküdjünk. Mielőtt elaludtunk, bevezettek minket egy külföldi idegen bevándorlási kártyájára. Szinte mindig van egy golyóstoll, csak szokás, néha kettő van, ez gyakran segít nekem és más embereknek, akik nem szoktak hordani a golyópontos vagy hélium tollat ​​velük. Ezúttal velem csak egy író toll volt, azonnal elfoglalta a barátom. Az egyik nő kérte a toll használatát. Amikor egy barátom kitöltötte ezt a kártyát, azt mondtam neki: "Adja a nőnek tollat." Ott ültem, és vártam, hogy a tollam szabadon töltse ezt a kártyát is. Várakozásképpen valami hiányzott a pillanatban, hogy a golyóstollám, valahogy technikailag, csendesen és engedély nélkül átment egy másik nőre. Elkezdett tovább várni, amikor befejezi a töltést, bár ez a tény, bár kicsi, de nem kellemes, mert udvariasság, mindig pozitív, de a távollét mindig negatív. Amikor a második nő töltötte ki a kártyát, ő csendben elhagyta a tollat ​​az asztalra, megkérdezése nélkül, akik vissza, velem, a jó szándék, a második szakasz a fogantyút az asztalra nem fogja elérni. Aztán nem tudtam elviselni, és hangot adtam: "Kérem, adja vissza a tollat", amit az emlékeztető után tett, és nem a nevelésből. Általánosságban elmondható, hogy az összes rekeszben egyetlen tollat ​​használtam, jóllehet még nem az egész autóra, kitöltem az utolsó külföldi bevándorlási kártyámat.

A következő irányítás, amely már az ukrán határszolgálat oldalán állt, két órán belül megígérte a karmester, és ő nem becsapott minket, a következő megállás a következő ellenőrzéshez 10 óráig történt.

A cselekvési terv megközelítőleg a következő volt. Megérkezés után talál egy pénzváltó, csere rubelt a hrivnya és visszatér a pályaudvarra a visszaváltási jegyek megvásárlására, ahogy volt jegyek, ahogy azt mondják: "csak egy út". Általánosságban, a többit meg kell állapítani, mint egy hatékony, azaz járunk Kijevben május 6-án, majd az esti megyünk Odessza, van egy séta, egy-két nap, és térjen vissza Moszkvába. Azonban az ünnepek, sőt a moszkvai felvonulási időszak óta nem volt visszatérő jegy, így május 9-én Moszkvában lehetnénk. De a sors elvégezte a saját korrekcióit. Az utazásokkal kapcsolatos ötlet rögtönzött lett, ezért nem készültünk fel erre, és ez a valóságban történt ...

Az utazás előtt, kollégám munkája során tisztázták, hogy jobb, ha rubelt vagy dollárt viszek velem? Erre ő azt válaszolta, hogy „a legjobb RR” és hozzátette, „de nem cserélik őket az állomáson, és a városban, ott, mint bármely más ország a kurzus nem túlértékelt.” Amint mondtam, mint kész. Megérkeztünk egy barátjával Kijevben, mindenkinek van rubel cserébe a kezükben, egy barátnak még van egy kártyája vele, úgyhogy azt mondja, ő a biztosítási. Elhagytuk az állomást, és elmentünk, ahol a szemünk látszott, vagy inkább keresse a hírhedt cserecskéket. Sok bankot találkoztunk, de az értelem őket, mint egy kecske. Vasárnap egyikük sem dolgozott, és a hőcserélők nem találkoztak velünk. Kedveltem a keresés folytatását, de a barátom felajánlotta, hogy megtalálja az ATM-et, és megpróbálja kihasználni a hrivnyát. Ez nagy megbánással dolgozott. Miért sajnálja, hogy megkérdezed? Magyarázom. Igen, sikerült visszavonnunk azt az összeget, amelyet tervezünk a rubelről hrivnyákra átutalni, de olyan mértékben, amennyire nagyon szétcsúsztunk. ATM kaptunk az arány 3,74 rubel per egyik hrivnya, de amikor visszatért az állomásra jegyet ott voltunk egy futó pénzváltó látta az arány 2,75 UAH, általában fizettünk ki nagyon jól, ezért tettem, hogy sajnos sikerült ezt az ötletet megvalósítani.

Fura jegyet eladtuk, figyelembe az útlevél bejegyzés és kiadott jegyek a villamoson nélkül teljes nevét és az útlevél számát, mondván: „ezek a jegyek csak bemegy az autó anélkül, hogy útlevelet.” Furcsa, egy olyan szinten van, amellyel spekulánsokat építhetnek Sydney városában. amely Ausztráliában van. egy jegyet adnak ki a színházba, majd egy normál, úgynevezett villamost állítanak ki a vonatra. Itt vannak a fotói:

Utazás a nyaralás típusaként

Amikor jegyet a visszaútra vásároltunk, foltok a második jegy medve, egy barátom azt mondta: „Ha szeretné tudni, hogy a város, hogy minden busz és hajt rá, hogy a végállomás.” Amit valójában csináltunk, leültünk, és elhajtottunk, bár nem értünk el a végső rendeltetési helyre, korábban elmentünk. Egy ablakot láttunk az ablakban és elmentünk. A park közelében kérdezte, hogyan juthat el a belvárosba, azt mondták nekünk. Az emberek Kijevben barátságosak és társaságkedvelők, legalábbis azok, akikre kérdéseket intézünk. Kiderült, hogy a "Dorogozhichi" metróállomás közelében álltunk, azt mondták nekünk, hogyan juthatunk el, és hogyan juthatunk el a központba a metró segítségével. Elmentünk a Függetlenség térre, más néven a metróállomásnak. Itt telepedtünk meg a szállodában. zuhanyozni kezdtünk és egy kávézót kerestünk, hogy enni és enni, mert 4 órával ezelőtt enni akartam, 2 órával ezelőtt meg akarunk enni, és amikor elhagytuk a szállodát, enni akarunk.

Azt javasoltam, hogy keressen egy helyi konyhával rendelkező létesítményt, a barátom támogatott, és megtalálta a "Budmo" kocsmát.

Egy barátom ment a szobába, és elkezdtem járni a központban. Aztán finoman ráfújt a vízparton, a folyó állomásra, ahol felajánlották fél óra út mentén a folyó Dnyeper, a csónakot a zenével, hogy úgy mondjam, és egy diszkó és egy utazás. A költség az öröm 60 hrivnya, a szálloda "napozás", mintha nem volt vágy, így rögtön egyetértettem. Amit nem bánta meg.

A hajón, ahol a zene játszott, többek között három barátnő volt. Megértem, hogy ott voltak a tyúkok, de ezek csak az én találgatásom. Egy állandóan barátnőnek megrendelt dalokért a motoros hajóra a fejjel, a "fátyol" néven mentek. A barátnője, akinek a dalokat rendelték, jó helyzetben volt, de azok, akik nagyon energikusan és kísértetiesen táncolták a zenét. Vannak különleges táncok, tehát rendes fiatalok, de mozdulatok, amelyek csodálják a táncukat.

Miután a Dnyeper-folyó hajóján jártam, leereszkedtem a "Pochtovaya Ploschal" metróra, és visszatértem a Függetlenségi térre. Itt palacsinta rendelte egy palacsinta csirkével és pirítással, amit igazán szerettem, és másnap is ettem ott 3 adag, vagy 4 már nem is emlékszem.

Így telt el az első nap a tartózkodás Dicsőséges város Kijevben.

Másnap felébredtem, elmentem, reggelit, reggelit reggeliztem. Visszatért, elment a szobába, és elhagyta a szobát, kiment, hogy elhagyja a helyét, majd csatlakozott hozzám egy barátom, és együtt sétáltunk Kijevben.

Először meglátogatta az építészeti emlékművet "Golden Gate" néven a metróállomás, amely a közelben, majd ment a tengerparton, ahol volt egy pihenő és napozó. Ugyanabban a helységben eső vihar alá kerültünk, visszatértünk az állomásra. Találtunk egy kávézót, ahol haraptak. Aztán meghívást kaptak arra, hogy látogassanak el Kijevbe, kifizették, korcsolyáztak és meghallgatták Kijev történelmét. Aztán elhagyták a turnét a Függetlenség téri téren, ahol elmentek a "Budmo" kocsmába, vacsoráztak, és hol vásároltam két üveg vörösbort a fennmaradó hrivnya számára.

Aztán visszatértek az állomásra, hogy megvárják a vonatot. Egy barátomnak is volt hrivnya, 500 hrivnya, amit akart az állomáson cserélni rubel, de ami a legmeglepőbb, nem változtatta meg őket. Először ukrán útlevelet kértek. Azt mondta, hogy nincs. Aztán kértek egy igazolást a rubel cseréjére hrivnya, ő mutatott egy ellenőrzést az ATM, még mindig tagadta a visszatérési csere. Vagyis, Ukrajnában, ők maguk nem igazán szükségük van a hrivnyaikra, szükségük van rá, itt a rubelek jobban keresnek, bár semmit sem tudnak vásárolni anélkül, hogy ott cserélnék őket. Ennek eredményeként hozott bort Moszkva és egy barátja a hrivnya.

Így lett a következő útom, Isten nem az utolsóat ...