Stalker művelet "kara-dag", ha utazik

Stalker: Operation Kara-Dag

A lány késő volt. Általában, amikor elérte a megállapodott helyet, már készen álltunk arra, hogy feladjuk az egész ötletet, és eljutunk a legközelebbi buszra Feodosia felé, és hagyjuk Kara-Dagot.

Mindhárman elhagytuk a buszra a Biostantsiyát, amely Kara Dagot kereste, és a tartalék főbejáratánál szállt le minket.

De az udvar kifogyott, így az őrök nem figyeltek. Gondosan átadtuk a tudósok és őrök házát. A kerítésekről, mandulafák virágokkal megszórva. A menedéket hátrahagyva felmentünk az úton, már nem bujkáltunk.

Stalker művelet
A lány időnként megállt a pihenésre, és mesélt különböző történeteket ezeknek a helyeknek a növény- és állatvilágáról, amelyből természetesen szinte semmi emlékezet nem történt, bár érdekes volt. Az ösvény minden rózsa, és teljes összhangban a "szabály a csodálatos fajok." Az egyes visszanyerési méterekkel rendelkező faj minden csodálatos.

Iskola - A szovjet holdkór forgeja

De ezen a hegyen valami nagyon érdekes, emlékeztetve egy vitorlás hajó vázának formájára. Mint kiderült, nem, nem Noé bárkája. Itt találta a Lunokhodok vezérlőközpontját és a legerősebb rádiófrekvenciás távcsövet. Általában az iskola - a Kara-Dag közelében fekvő község - a múltban katonai város volt, ahol a szovjet holdprogramot kovácsolták.

Stalker művelet
A bejárat csak jelvényeken, a legmagasabb titoktartási rendszeren volt. Yuri Gagarin űrhajósai itt maradtak.

Valahol a hegy alatt vannak a holdi hulladéklerakó maradványai. A holdfesztiválok tesztelésére hozták létre, ahol egyszer a kráterekkel rendelkező holdfelszín területét alaposan felépítették. Az ukrán kormány, miután titkos intézetet szerzett, régóta elgondolkodott, hogy mi köze hozzá, és nem talált semmi jobbat, mint az építőanyagok ördögiére szétszerelni.

De a sokszög maradt, és most már értem, hogy egy olyan objektumon haladtam át, amely valószínűleg érdeklődéssel a Kara-Dag-ot elhomályosítja számomra. Ez mindig így van. Elérkezik valahová felkészületlenül, és kérjük, minden csodálatos dolog marad hátra.

Stalker művelet
Egy kicsit felemelkedünk, és a Karagach gerincén haladunk. A jobb oldalon a kék tenger elterjed, simán áthaladva a homályos horizonton a fehéres ég felé.

Én, még mindig féltem az esőtől, kérdezzem a Stalker Girl-et a helyi időjárásért. Kara-Dag - egy ilyen rendkívül száraz és esős hely - szerintem olyan gyakran fordul elő, mint Egyiptomban. Ez - szinte soha. És semmi esetre semmi esetre sem talál Kara-Dagu arra a tényre, hogy innen néhány óra múlva átáztattuk tegnap.

A lány azt állítja, hogy Kir Bulychev egyszer egy biostatációs állomáson dolgozott, és nagy hatással volt Kara-Dag természetére, ezért művei gyakran tartalmaznak olyan leírásokat, amelyek nagyon hasonlítanak a helyi tájakra. - És ott ül egy Rock-madár - mondja a lány, és rámutat a varjúra, amely a lapos tetejű oszlop tetején fekszik.

Stalker művelet
Igaz, nem találtam bizonyítékot az író számára az íróról, de persze személyesen szeretem elismerni azt a valószínűséget, hogy ugyanazokat az utakat követtem, mint Alisa Selezneva "szülőjét".

Rock "Ivan the Robber"

A következő szurdokban, lefelé a tengerbe, figyelemre méltó rock - "Ivan the Robber" látható. Itt ő, lendületesen egy nagy fejfedővel, mögötte egy zacskó zsákmányával elfut belőle a tengerbe:

Stalker művelet

Alatta van az "Razboynichya" öböl. jól elrejtve a sziklákban egy tengeri megfigyelő szeméből. A név önmagáért beszél: a kalózok természetesen használják ezt a helyet, hogy megtámadják a hajókat, amelyek a semmiből jelennek meg.

Rock "Golden Gate"

Még egy újabb lejtő és felemelkedés, és itt van a program szöge a Golden Gate. A színezéshez kapott szikla neve, amely megadja a beállító napot. Este, amikor a part már elárasztja az árnyékot, egy ideig még mindig élénk fényű, ami a kontraszt miatt elbűvölő hatással bír. És szinte minden képeslapon a "Golden Gate" szikla napnyugta színekkel van ábrázolva. De a naplemente színei miatt problémánk van, így a képeken a színtartomány pasztell lesz.

Stalker művelet
Innen nem tűnik túl nagynak, mert körülbelül háromszáz méter magasak vagyunk. Az oktatás mértéke azonban valóban lenyűgöző: az ív kb. 30 méterrel emelkedik a tengerszint felett, és a támaszok egy másik 12 mélységig megyek.

Nos, itt van a kezem, befejeződött: a sziklát nézik és fénylik. A teljes boldogsághoz természetesen jó lenne úszni, és alulról vizsgálni, de most, sajnos, lehetetlen. És mégis, sajnálatos, hogy nincs nap! Határozottan, ha a tenger kék fényében világos megvilágítás érkezett, a kép sokkal előnyösebb lett volna.

Rock "The Lion"

A Golden Gate bal oldalán található. Ő is aranyos. Csak itt van az oroszlán bennem, hogy nem okoz semmiféle társulást. És milyen társulások okoznak benned?

Stalker művelet
A kapu, az oroszlán, a szomszédság, a sziklás sziklafalak fényképezésével madár alomban fényképezik, a lányok között vita kezdődik a "mi a sziluettek" témája. A bal oldalon sötét gerinc támad az égen, bizarr figurákkal. Különböző változatok szerint láthatja a cica, a béka, az elefánt, a víziló, az egér ... Általánosságban a Rorschach természetes tesztje.

Valahol közelebb a tengerhez, közel van egy "The Dead City" nevű kerület. Én igazság, és nem is gondoltam semmire, bár valahogy igazolnám ezt a nevet, de jól hangzik. A terület feltétlenül megtiltja a látogatást, ritka, különösen ideges madarak által lakott területeken, amelyek egy személy láttán haladéktalanul végeznek hara-kirit. Röviden, nem zavarhatja őket. Ha elkapnak ott, akkor nem fog problémákat okozni. De valahogy nem akarunk oda menni.

Különös bizarr kőoszlopokat és szobrokat adunk át.

Stalker művelet

Sötétedik. Kövér út mentén haladunk. Balra a Szent Hegy. A lány azt mondja, hogy a szent, aki állítólag élt a csúcstalálkozón, nem osztható el egymás között a keresztények és a muzulmánok.

Hirtelen hallható némi ugatás: az ugrott roedoo sikoltozik. A Szentek erdei lejtőit hosszú távon távcsövekkel tanulmányozom, és világos, hogy nem találok semmilyen őzöt. Bár nem zárja ki, hogy többször nézek közvetlenül a lányra, de nem vettem észre.

Rock "Az ördög ujja"

Átmegyünk egy kis réten, és kimentünk egy jó földútra. Valamitől hallható a motor hangja. Figyelembe véve az összes olyan szörnyűséget, amit a Lány az illegális tartózkodásról a tartalékban elmondott, valami ideges vagyok. Egy dzsip rohan. "Jól van" - mondja a lány - "katonai. Van egy bázisuk, de nem érdekel őket "

Ezután követi azt a történetet, hogy a hegy tetején lévő tárgy nagyon titkos és őrzött, amíg a lövöldözés a vereségért. És amikor az erdészek rossz dolgokba mentek néhány dolgot, anélkül, hogy felhívnák a katonaságot, amelynek eredményeképpen tűz alá kerültek. Senki sem halt meg, de mindenki jól érezte magát.

Stalker művelet
Az út jobb oldalán, a tenger hátterében, a "The Devil's Finger" kőzetet sötét tömeggel emeli fel. Kíséri egy történetet arról, hogy három fagyasztott hegymászó úgy döntött, hogy ünnepli az új évet. Fel lehet mászni, és valamilyen okból kiszállni - nem. Három napig ültünk, majdnem megdermedtünk, helikopterrel eltávolítottuk, az új év sikeres volt.

Nos, a program utolsó pontja: egy megfigyelő fedélzet a szikla közelében. Innen látható a Koktebel, a Planernoye, a Chameleon-fok a tenyerén. De sokáig nem itt maradunk: a nyári szél, amely erősebb esténként nőtt fel, körülnézett, és minél hamarabb fagyasztott minket mindannyiunk közül.

Visszatérünk az úton. A stalker lány megadja nekünk a legutóbbi utasításokat a tartalék elhagyásakor, mondja minden konfliktus esetén, hogy hívja és elhagyja az irányt, ahonnan jöttünk, Júliával vidáman haladunk a másik irányba, Koktebelig.

Itt találunk egy hegyet, amelyet "Gora-Puskin" -nek hívtunk. Nos, van benne valami az Alexander Sergeich karikatúrájából, ami szemtől szemben fekszik:

Stalker művelet
Nem találkoztunk senkivel, az út vezetett ki a tartalékból, a falusi utcák összeolvadtak, és néhány perc múlva megtaláltuk azt a helyet, ahol a Stalker Girl másnap reggel találkozott.

Meg kell állnunk, de Juliát megtámadja a boltosok démonja, és egy alkoholtartalmú termékekbe dobja. Nos, hogyan, hogy látogassa meg Koktebel magát, és ne zatar bor! Annak ellenére, hogy a nudgezh, hogy minden vásárolt most, kell viselni a hátsó, és hogy nem szükséges megismételni a HAK szerepét, amely 4 palack pezsgőt húzott közel 300 kilométerre, legalábbis megvásárolható. A démon is horgász engem, de nagyon kevés: csak 0,33 konyakot.

Töltve kilogramm alkohol, mi található megállítani. Kilenc óra, gyorsan sötétedés. Nincs busz. A taxisofőről felajánlották, hogy Feodosiaért valami őrült pénzt viszünk vissza. Várjuk.

Valóban bizarr és fantasztikus tájak. És a nevek jóak, egy átkozott ujj az iad

Sok név kapott a tatároknak. És nem tetszett a hely, a nevek közül sok rossz. Ahogy a stalker azt mondta: nem jöttek békében, így a hegyek rosszul reagáltak rájuk, nos, és a hegyekre, illetve 🙂

Köszönöm a lehetőséget, hogy beleolvad a Koktebel legutóbbi nyaralásának emlékeibe. Kara-Dag egy csodálatos hely, bár leginkább a félelem miatt inspirál, különösen, ha madártávlatból néz. 🙂 A Golden Gate szintén csodálatos látvány. Egy csónakon hajóztunk közöttük, köszönhetően a kormányosnak. A Krímben sok lenyűgöző hely van, de sok és félelmetes. A Tarkhankut csodálatos kőzetek a víz alatt, de úgy döntöttem, hogy csak a 3. napon úszok - szokatlan, hogy alatta nincs alja. vagy valahol nem túl közel van 🙂 Balaclava hegyi ösvény. Vobschem, nagyon köszönöm - azonnal újra el akart látogatni a Krímben.

És 10 nap múlva újra ott leszek, ezúttal Krasnoperekopskból Szvasztopolba kerékpározunk, talán még tovább.
Átmegyünk a Tarkhankuton. Így van snorkeling, szóval jó csinálni? Mindig egy csövet egy maszkkal. Bemutatkoztam a víz alatti boxon is - nekem is húznom kell 🙂
Balaklava csak a csónakgyárban volt, az idő múlása nem volt elég. Talán ezúttal kompenzálni lehet.

Kitűnő jelentés volt néhány évvel ezelőtt a Kara-Dagban egy sétapályán, amelyet a biostatikus állomáson dolgozó munkavállaló vezetett. Ahogy most megértettem, az útvonalat jól ápolt utak mentén állították össze, így nem láttad a tizedet, mi történt veled. És a hely nagyon jó.