Hétvégi a vízen, vagy a tavaszi csótány

Az időjárás más volt. A szél, amely időnként hurrikánká és a napnak fordult, időnként a felhők mögé bujkált.

A víz felhős és hideg, ezért még csak nem is álmodtam a nagy fogásról. Félve a hideg vizektől, nem kísérletezett az adalékokkal, és csak összekeverte két "zöld" "Unicorm" csomagot. Kivettem a horgászbotot (6 m), egy szék, egy rack és egy szivacs. Az első harapás 20 perc alatt volt, egy kis kopár. A kezdet az, akkor feljött a hal. Négy méternyire a partról, 4,5 m mélységben. A második harapás és a rúd az ívben. Lassan emeljük, ahogy a hal szinte ellenállás nélkül, és látta, hogy elégedett arc yazonka alatt 800 gramm súlyú, megértem, hogy látom őt utoljára. Basic állvány 0,1, 0,09 póráz, és a rúd Maver J-22, anélkül, szák, amely nem alkalmas, hogy a halak tömege több mint 50 g. Igen, az úton a podsachekettől. A podsachek biztosan van, és a fogantyú hosszú 4,40, de természetesen az autóban van. Vobschem egymásra néztünk, hatalmas szájjal mosolygott rám, oldalra rázta a fejét, és elmerült. Még nem volt időm észrevenni, hogy lebegettem, lőttem fel egy golyót a felszerelésben lévő szünet után, és a fejem fölött a villamosenergia-vezeték vezetékekbe sodort. Vobschem félelme szenvedett. Nem akar meghalni, és a szénszálas elektrotechnika úgy viselkedik, hogy nem tűnik túl kicsinek. Valahogy mostanában megfagyott a folyó, és több mint a szintetikus kabátok viselt gyapjú pulóver, kacsa rám felrobbantották a statikai e horgászbot, hogy én esett ki a kezét, majd hajtogatott gumikesztyűt. Vobschem gondosan. Füstölt, megnyugodott, vér forog, gonosz, szörnyű. Elmentem az autóba, hogy rendes felszerelést állítottam fel. Elrendeztem a helyet, kihúztam a dugót, 11 métert csábítottam, és megállapítottam, hogy a mélység körülbelül hat.

Hat méter túl sok, nincs ilyen felszerelésem, legfeljebb öt méter. Szükséges egy 0,12-es halászléc betétmérő készítése. De ugyanakkor a hat lábú bálna fogása kényelmetlen, nehéz. 40 perccel később jött egy csótány, de néha dvuhgrammovym úszó nem csúszik egy sivár, de a mélysége a nagy, és a fúvóka az alsó nem jön egyszerre. Ebben az esetben el kellett távolítania a kapzsiságtól a kapzsiságot, és meg kell változtatnia a szivacsot, és újra el kell kezdenie az akciót.

Eközben a szél egyre fokozódott, és egy impulzust levettek a podsachek állványokról, felborult vödrökről és görgőkről. Szükséges volt mindent megjavítani, és podsachek nyomni a botokon a füvön, a gép mellett. Mi történt ezután, azt hiszem, minden már eljutott egy időpontig - egy nagy csótány röppent. Megnéztem, aztán a tíz méterre lévő podsachekre, és új póráz mellé emeltem.

A bug a nap folyamán gyenge volt, de állandó, egy kilogrammnál többet fogtam. Jobb, mint otthon ülni a tűzhelyen.

Hétvégi a vízen, vagy a tavaszi csótány

Egy másik nagy csótány nem vette, mert eltávolították az egyik térd a szák, és elhagyta a három méteres, és a kifogott halak élénk, és nem volt lehetséges, hogy a partra. Ez a mérő nem volt elég. Jobb tanulni más emberek hibáitól, ezért vonjunk le következtetéseket. Először először vesszük a podsache-t, majd a horgászbotot. A podsacheka nélkül a halászat nem kezdődik meg. Másodszor, a podsachek mindig kéznél van, és egyiket sem szabad elhalasztani. És harmadszor, a podsache mindig teljes fogantyúval, teljes hosszúságban. Ezután nem fog megbánni az elveszett halakkal. Mindent megtennék a helyes úton - egy kis tojással fényképezni fogok, de most csak csótányos.

A Nemde-i halászatra nincs vége. Két nappal később ismét itt jöttünk, Eduard Saltykov. Továbbra is el akarták ragadni egy dugót, Edik pedig a matricán ült, és megszerezte a készségeket.

Ezúttal a csali komolyabb lett. Két csomag zöld "Unicorm", "Unicorm-Grunt" csomag, "Unicor-Concentrate" csomag, nos, és természetesen természetes. A csótány jobban zúgott, de a nagy szinte már nem létezett.

Hétvégi a vízen, vagy a tavaszi csótány

A vacsorához az agyag romlott, és a horgot egy kicsit kicseréltem, a 20. és 24. között. Ez az eljárás hozta az eredményt, és még egy órát lehetett elkapni. Aztán a hiba megszűnt, és Edward és én úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk a hiba Unikorma aktivátorát, nevezetesen a "Super-Root" -ot. Add hozzá a kosár egyharmadát a horog maradványaihoz, és új zakormot készített. A csótány azonnal visszajött, és körülbelül egy órát elkaptak. Különösen kipróbáltam egy labdát a partról, ahol Edwardot elkapta, és egy csótány is feljött hozzá. A hatodik este elején a hiba teljesen megszűnt, és elkezdtünk összegyűjteni. Kihúzzuk a ketreceket és figyeljük az eredményeket. 2300 vagyok.

Ebből azt a következtetést vonjuk le, hogy a versenyeken, jó ragasztóval tapadva, a dugó nem csodaszer, mert a fogás súlya majdnem ugyanaz volt. A közeljövőben úgy döntöttünk, hogy egy speciális kijáratot hozunk a matricához a rövid halászpálcákkal. Sok szerencsét.