Nyaralás a szigeten dzharylgach értékelés és hasznos információk

A skadovszki tenger többi részéről való információ nem lenne teljes, anélkül, hogy megismerkedne a "Dzharylgach" szigetével.

Ide változhat, vagy alternatív lehet a Skadovszki tengeren.

Néha az emberek Skadovskban pihennek, és a tengeren úsznak. Dzharylgach.

Egyébként ezt korábban tettük.

A kényelem szempontjából - elég kényelmes.

Az ár körülbelül 30-40 UAH egyik módja a felnőtteknek és 15-20 UAH gyermekeknek. Ami engem illet, naponta egy kicsit drágább a családba menni.

Egy kis lírai dimenzió.

Amikor a 7. és a 8. évfolyamra jártam, a családom a falu Skadovszkij kerületében élt. Green. Skadovsktól 30 km-re található. A barátnőm és néha a nyáron a tengerbe mentem. Buszon reggel érkeztek Skadovszkba, majd hajóra szálltak és 30 percen belül már a szigeten voltak. Azonban a jegy mindkét irányban 95 kopecks volt.

Ez csak egy sztyeppes sziget volt, egy természetvédelmi terület és egy kis strand.

Mi volt még nehéz elképzelni, hogyan lehet fürödni a Szkadovszk, mert van egy sekély tenger. És mikor volt gyerek, rájöttem, hogy még nagyon is lehetséges és a sekély, meleg tenger, ami szükséges a gyermekek számára.

Aztán még mindig nem hallottam, és nem tudtam az Arabat nyíljáról. amit jobban szeretünk a tengerből.

Ezután 4 évig tanultam a Berislav Pedagógiai Iskolában, és nyáron a Dzharylgach szigetére is elmentem a tengerbe.

Szóval, egy kicsit elvonva az emlékek

Legutóbb mi voltunk a szigeten a férjemmel és a barátnőmmel, amikor még nem volt gyerekünk.

Abban az időben mi maradt egy közeli része a sziget, amely felé Skadovska és keresztbe a sziget a szemközti oldalon.

A benyomások nagyon világosak és különbözőek voltak.

Kellemes emlékek a tenger és a homok.

Mmm. - eltérnek a mólónál lévő részektől.

A tenger mélyebb és tisztább, mert a nyílt tenger felé vezet. Az igazság és a medúza is nagyobb.

Nagyon kellemes és élénk érzelmek voltak az artiodaktylok természetes környezetben való találkozásából.

Az utat a másik oldalon a félsziget meg kell taposni valahol perc 50. És most, az egyik útszakaszok nem világos, hogy hol versenyeztünk már az állatok, mint a szarvas. de nem tudta megvizsgálni. Már elkápráztatta örömében.

Még mindig emlékszem az állatoktól származó energiáról. Az állatkert nélkül ez nem hasonlítható össze.

Emellett nincsenek fák és nem voltak láthatók. Rájöttem, hogy a fű nagyon magas.

Kellemetlen benyomások voltak akkor - égettünk.

Akkoriban még mindig nem használták a fényvédőt, nincs árnyék, csak egy csupasz tengerpart. És a kis botok, amelyeket találtunk és amelyeken a lapokat húzták, a hárman nem segített.

Tehát, ha a sziget egy másik részébe megy, feltétlenül használjon fényvédőt és árnyékot magával.

Fotók a sziget azon részéből, amit nem kérem - nem rendelkezem velük.

Amikor tavaly megállt Szkadovszk, akkor eldönthetjük, hogy látogassa meg a szigetet Dzharylgach gyerekek, de nem volt ideje, hogy időben.

Nagyon örültem. amikor megtudta, hogy a bátyám és családja elment erre a szigetre. Megkérdeztem őket, hogy fotózzanak nekem egy szigeten egy blogért.

Először is, hasznos információ azok számára, akik Skadovszkban kívánnak pihenni.

Másodszor, számomra úgy tűnik számomra, hogy a szigetről szóló információk nélkül a skadovszki rekreációs lehetőségek "képe" nem lesz teljes.

Nagyon érdekelt, hogy lássam, mi is néz ki a sziget.

A strand egy része már fel van szerelve. Ez még nem volt. Csak a sztyeppék és a tenger volt.

Meglepett ez a kép. Egyenes Living Corner

Itt találtam egy fényképet, ahol ára van bizonyos ételekért.

Ez azt kérdezte tőlem, pofotkat, hogy hol és miért :) - a teljesség érdekében a kép úgy mondani.

Nyaralás a szigeten dzharylgach értékelés és hasznos információk

A tengerparttól és a tengerparttól a tengerparton úgy néz ki.

Amint fent írtam, a sziget másik oldalán másképp néz ki.

Röplabdázhat, és kényeztetheti a bőrt a Sivash iszapokkal

Nyaralás a szigeten dzharylgach értékelés és hasznos információk

Egy tengerparti szalag kicsi, majd a sztyepp.

Steppe és sztyepp körül.

Nem messze a mólótól egy emlékmű a szovjet katonák - tengerészek, akik meghalt a hősök halála csatákban fasiszták 1941-1945. és mögötte gyönyörű sztyepp.

Nyaralás a szigeten dzharylgach értékelés és hasznos információk

Különböző forrásokból ítélve - ez a legnagyobb lakatlan sziget Közép-Európában és természetesen Ukrajnában.

Ritka növény- és állatvilág.

Röviden, lesz Szkadovszk, azt javasoljuk, egy kört a szél a szigeten, és döntsd el magad - hogyan szeretné, hogy jöjjön ide vissza újra.

Dzharylgach szigetén voltál?

Hasznos az ukrán utazáshoz:

Ahhoz, hogy érdekes és érdekes tudjon, iratkozzon fel a "Hírek és egyéb hasznos dolgok a kikapcsolódásra és utazásra"

Hamarosan blogunk oldalain az utazásról és a szabadidőről!