A sorsa a Sándor és Urál hegyek

Az ötlet, hogy a bevetés az őszi Taganay, pontosabban a Aleksandrovka és Ural dombok a levegőben Offline Velochel.ru, de az utolsó pillanatban gyűjteni „összevont”, és úgy döntött, hogy holnap nem megyek sehova, majdnem ki van kapcsolva az internet, mint hirtelen leiratkozott a fórum Igor. A cég húzta, megyünk

Az idő 23:00 óra körül van, holnap vasárnap 6:00 körül a Zlatoust felé. Pénz a pénztárcában 50 rubel kicsit A ​​többi az ATM-ben :-).

Semmi köze, sietve megyek, és tegye az ébresztőórát a négy reggel azzal az elvárással, hogy egy óra múlva megyek készpénzt a pénzt (két megálló van, és vissza ugyanazt az összeget), fut egy kisbolt az élelmiszer, és megyek gyalog a vasútállomás (két megálló) .

Ennek eredményeképpen pontosan egy órát töltöttem, és pontosan fél órával a vonat előtt érkeztem a külvárosi vasútállomásra. Csak bejelentették, elkezdődött az út

Három óra a vonaton észrevétlenül repült, egy órát aludt. A fennmaradó idő alatt néztem a tájat az ablakból

Urzhumkára mentünk. Együtt, velünk együtt, az iskoláskorúak tömege egy anyai kinézetű turisztikai vezetővel letöltötték, és ismét találkoztunk az Aleksandrovszkaja Sopkanál.

A sorsa a Sándor és Urál hegyek

Az idő egy autó volt, így elindultak, hogy elinduljanak az apró kőzetek az erdő közelében.

A kis magasság ellenére már jó kilátás nyílik a Zlatoustra és a környékre

körülnézett egy kicsit, úgy döntünk, hogy megy a Alexander Hill a vonal, az azimut, az előny a navigátor és a térkép iránytű az egész erdőben, kidőlt fák, alföldi mocsár most gps őrület

A sorsa a Sándor és Urál hegyek

Az utolsó látogatásom ezen a hegyen. Felmásztam a taposott túraútvonalra, most már a másik oldalról felmászottuk a kúpokat. Látható, hogy az emberek is ide jártak, de ritkán.

Szikrázógépet vettek egy kőfalon, egy általános fénykép tíz másodperces késleltetési módban. Értékelje az ötletet. Két piros, a középső sárga. Vicces, hogy széles derékövvel ellátott Igor hátizsákokat és Katya férfiasságában van, bár ez természetesen feltételes.

Az idő körülbelül tizenegy nap volt, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy az uráli dombhoz is eljutunk. Ehhez le kellett menni a hegyről, és átlépni kellett az erőátvitelt.

Melyik vagy az út a megfelelő irányba, nem találtuk meg, mert a gps-en egyenes vonal mentünk le, és amikor végre elérte az országútat, két óra telt el. Valójában nem siettünk sehova. A navigátor azt mutatta, hogy körülbelül 2,5 km-re az erőátviteli vonalon, és vidáman sétáltunk az erdei úton.

A sorsa a Sándor és Urál hegyek

A navigátor ebből a helyről az uráli dombok tetejére mindössze hétszáz méterre. Az emelkedés hosszú és finom, de már az ebédidő

Elértük és felmászottunk az első kőzetekre, és úgy döntöttünk, hogy nem megyünk a csúcsra, és egy snack.

Aleksandrovskaya Sopka az Ural Sopkától

ebéd

A kilépett 9 km, ezen a csúcson, szemben az Alexandrovskaya-dombtal, csendes. Nem hallja, hogy a vasút, amely Zlatoust és az uráli hegyek körüli kitérőt tesz, kevesebbet jár.

Nagyon szorongtak, így szinte hallgattak, majd megindultak, a másik út mentén haladtak, a másik oldalról a Aleksandrovskoe-hegyen, jól tapadt úton. Az út betakarva nyírva

A sorsa a Sándor és Urál hegyek

Az erdő kijáratánál már tavasszal tiszta vizet találtak. Visszalépve egy műanyag palackot hozott velük. Öt óra volt. A legközelebbi vonat három óra. Mind Urzhumki, mind Miass, de van egy gyorsvonat.

Ennek eredményeképpen egy "gazella" -et fogtak és Miasshoz vezettek, egy ideig gondolkodtak, és buszt vontak Chelyabinsk-ba. A busz a városközpontba érkezett, és otthon voltam a tizedik elején. Tekintve, hogy a vasútállomáson két megállóban lakom, és az a tény, hogy az expressz csak egy órányira van Miasstól Chelyabinskig, az időben nem nyertem semmit. A forog sikeres volt