Esküvő sol Palmerasban - felülvizsgálata sol Palmeras, Varadero, Kuba

Hasznos információk 2

alc52, főigazgató Sol Palmeras, válaszolt (a) a felülvizsgálat

Kuba - egy nagy négyes legalább 5 szállodák.

Olyan, mint az összes kubai szálloda nem az első frissességét. de minden tiszta. kulturnenko és jól karbantartott.

A terület kicsi, de nagyon jó. barátságos. Beach mint mindenütt kiváló. Személyzeti mérsékelten lassú. vidám. Sok beszél oroszul.

Az egyetlen negatív - ha él a legfőbb szerv - Próbálja meg szobák na3-4 emeleten. különböző nézetek nem lesz az óceán és az árnyékban az étterem.

A szállodával szemben van egy jó üzlet egy nagy a választék a helyi italokat.

Hasznos információk 1

# X201c; ebben a szállodában sok visszatérő # x201d;

Sergey K (96 vélemény)

mi volt a többi ebben a szállodában 7 alkalommal, tervezi, hogy jöjjön több
ugyanakkor találkozott az emberek a kijevi, olaszok, kanadaiak, argentinok, akik megérkezett 8, 14, 12 és 5-ször.

ugyanakkor találkozott az emberek a kijevi, olaszok, kanadaiak, argentinok, akik megérkeztek a 8., 14., 12. és 5-ször, illetve találkozunk velük minden évben
Ha érdekli a legjobb nyaralása - akkor itt,
Hotel méltóság - egy nagy, tiszta strand és az óceán,
party hangulat, kiváló koktélok és italok
diszkrét szolgáltatást és animáció, szép nagy terület
barátságos személyzet, sok tanított orosz a recepción beszélt oroszul Valentina, animáció gyerekeknek spanyol, francia, angol
ételválasztékot, valamint mindenütt Kubában, szerény, éhes, de nem láttunk :))
jó szakács szakács Benito, finom ananász és gyümölcsök
2 évvel ezelőtt, túlzsúfoltság miatt a szállodában laktunk egy ideig egy adott 5 * hotel,
ahol nagy számban több mint új bútorok, jobb éttermekben, dress code vacsorára, de szinte minden visszatért a Sol Palmeras

benyomást a szálloda - a kedvenc, a legjobb kopott farmer

alc52, főigazgató Sol Palmeras, válaszolt (a) a felülvizsgálat

Miután egy utat Kuba, mi volt 2 napig Sol Palmeras, a Mogi menjen egy másik hotel vagy maradni. Úgy döntöttek, hogy menjen a drágább (és nagyobb névleges on TripAdvisor) Blau Varadero. Erre azért került sor, de hiába.
Sol Palmeras jó mindenkinek! Hatalmas gyönyörű környéken, a strand közelében, egy nagyon szórakoztató, jó felszereltség. Az étel kitűnő, ha szeretne egy romantikus vacsora, akkor azért, hogy egy étteremben (ez ingyenes).

# X201c; Kuba - 4 *, Európa számára - 3 * # x201d;

Shustriy_venik (103 Review)

Utaztunk a szálloda tanácsára kollégái - ő volt ragadtatva! Azonban később kiderült, hogy ő is ott volt, mielőtt a vihar, amely felrobbant része bungalók és szép elkényeztetett strand. Mi külön kell fizetni egy bungaló közvetlenül resenshn (nem szeretem többszintes fészkeket), és elvben bungaló volt elég tisztességes. Az első sor a tengertől, tágas, légkondicionált és dolgozó vízvezeték. A terület a szálloda nagy, van hol gyalog. Egy séta a bevásárló központ, de lehet hogy az ingyenes kis vonatot. Területén számos tematikus étterem, ahol regisztrálhat a vacsora (belépés reggeltől délutánig a főépületben, a 2. emelet). Általában a helyeken, ahol ez lehetséges, valamit inni vagy snack bármikor a szállodában sokat. A fő hátránya, hogy rontja az ünnep, két: a szörnyű élelmiszer-minőség és folyamatosan ágy. Én nem nagyon válogatós evés, egyiptomi ételt nekem ezt a példát, így azt gondoltam, hogy minden korábbi véleménye a hotel - nitpicking. De nem! Az étel nagyon szörnyű. Ez van arra a pontra, hogy nem tudtam választani a semmit! Gyakran ment fasírt vagy sült burgonyával. És hogyan lehet elrontani garnéla szólva, nem hiszem. Én csak szimpatizálnak a kubai emberek - nem tudják, mit kell tenni az élelmiszer! De reméltem, hogy a spanyol szállodalánc kell spanyol szakácsok :) És mi étterem üzemel, vagy jössz - mindenhol étel íze ugyanaz! A második negatív - ez minden reggel játék „elfoglalva szolárium.” El kellett felkelni 7, hogy a strand és dobja törölköző a napozóágyak. Ez undorító, úgy értem, akkor nem teheti meg. De ha jön a part 9 reggeli után, akkor egyszerűen nincs hova menni, kivéve a homok! De itt még mindig emlékszem, hogy a pillanat: néha lopni törölközőt, mert feltétlenül meg kell venni, ha elhagyja - vagy a bírság megfizetésére. És ha lopott, 2. kimenet: vagy a bírság megfizetésére, vagy ellopják a következő. Láttuk, hogy a szegény német próbált szervezni a vizsgálat a lopás az ő törülközőt. Az utolsó napon a mi marad megálltunk egy hatalmas számú argentinok. Megérkezett a vacsora szokás szerint azt találtuk ogrooomnuyu helyet a fő étteremben. Voltak mindössze 10 perc alatt menni.