Kirándulás autóval Kazanba, blog a Sergey Dyakov utazásairól

Üdvözlet a blog olvasóinak, Szergej Diakov utazásairól!

Még nem telt el a nap, amikor visszatértem Kazanba utazni, ahol minden családot elmentünk. Az én anyanyelvem Chelyabinsk-ban már éjszaka van, de úgy döntöttem, nem hosszabb időre elhalasztom, és nem írok egy cikket.

Jöjjön Kazanhoz autóval. És ebben az esetben, amikor egy Chelyabinsk-i Kazan-i utazásról van szó (azaz nem túl hosszú távolságról), egy személyautónak sokkal több járata van, mint a többi közlekedési mód. Először is, köszönhetően a nagyobb mobilitásnak és a lehetőségnek, hogy megismerjék ezt a csodálatos várost sokkal gyorsabban és nagyobb kényelemmel. És természetesen ezen utazás költségvetése sokkal magasabb, és nem a minőség rovására!

Azt kell mondanom, hogy a közelmúltban igazán szerettem az autotravelet. És mind a rövid távolságokra, mind pedig a több ezer kilométerre. Például, amikor autóval mentünk a Krímbe, és a félszigeten utaztunk.

Tehát Kazanba utazásunk reggel 4: 30-kor kezdődött, amikor betöltöttük a dolgainkat és elindultunk. Az időt nem véletlenszerűen választották ki, hanem azzal a várakozással, hogy elhagyják a várost, elkerülve a reggeli forgalmi dugókat, és még mindig ideje vezetni az uráli hegységben, mielőtt számos ösvény elhagyná a pályát. Sőt, kényelmes volt, amikor a hegyekbe érkeztünk, a hajnal már teljesen lendült, és az uráli gerinc már a nappali órák alatt elcsúszott. Azt kell mondanom, hogy nem túl kényelmes a sötétben a hegyeken átmenni.

Reggel hat órakor már elhagytuk Miass városát az M5 "Ural" autópályán. Mögötte már több mint 100 km volt, és hegyeket emeltünk fel. A kamionosok többnyire még mindig aludtak, és a hegyvidéki terepen keresztül rekordidő alatt rohantunk. Tehát nem volt szükségünk egy hosszú emelkedésű teherautóra.

Az M5-ös autópálya reggel hétkor valahol a Katav-Ivanovszki városhoz közel:

Kirándulás autóval Kazanba, blog a Sergey Dyakov utazásairól

Egy másik plusz, hogy ebben az időben az úton szinte nincs forgalom zsaruk. De még mindig nem tanácsolom, hogy megsértse, ráadásul kamerákba is behatolhat.

Ufa kb. Lehetséges volt korábban, de úgy döntöttünk, hogy abbahagyjuk és egy harapásunk van.

Ha először eszel ebben az irányban, akkor tévedésképp ne forduljon a városba. Ufa-nak meg kell mennie, az M5-ről a Kazan felé kell fordulnia, majd ismét az M7 "Volga" útvonalon.

De a közlekedési rendőrök és a kamerák nem szörnyűek számunkra. Amint beléptünk Tatarstanba, egy erős szélvihar hóvihar elkezdett fújni. Bár nem volt kényelmes menni, de ez az időjárás minden forgalmi zsarut elhajtott az útról, és a fényképezőgépek nem félhettek, mivel a kocsi számát vastag homályos héj borította. Szerettem volna egy ilyen "csodálatos" időjárásról képet készíteni, de semmit sem lehetett látni az autóból, és nem akartam megállni és kijönni

Miután átment Naberezhnye Chelny, majd 200 kilométerre majdnem "a hangszereken", végül Kazanba mentünk. A helyi idő csak 15.30 volt. Kiderült, hogy úton csak 13 óra volt. Ez az a mondás, ami otthonról otthonról szól, és figyelembe veszi a Tatzstan közúton való rossz megjelenést (ami kevesebb sebességet jelent), valamint megáll a reggeli, a tankolás és a közlekedési rendőrökkel való kommunikáció szempontjából. . Még akkor is jelentősen csökkentheti ezt az időt, ha egyenesen az úton eszik, és szerencséje van az időjárással.

Így jöttünk Kazanba. Remélem, hogy tapasztalatom és tanácsom hasznos lesz számodra.