Függetlenül Bodrum (Törökország)

Az első dolog, amit meg kellett vásárolni repülőjegyre, ami hirtelen elkezdett ugrik az ár, mint a tokiói tőzsdén. Ugyanez a probléma mi volt az első önálló utazást Thaiföldre. Csak kap körül fizetni a jegyeket, de megváltozott az ár - és így többször is.

Eleinte az volt a terv egyszerű: repülni Isztambul át egy járat Marmaris költeni ezt török ​​üdülőhelyen következő 2 hétben. De sors másképp. Marmaris járat egy adott időpontban nem volt, úgyhogy hirtelen jött az ötlet, hogy zajlanak a rejtélyes Bodrum néhány nap, ami nem hallottam semmit (ez annak ellenére, hogy szeretem is, nem tud semmit Marmaris). Onnan, kéri egy mindentudó Google, lehet, hogy minden gond nélkül napi buszjárat Marmaris 3-4 órán keresztül. Srácok, akik támogatták az ötletemet, így az útvonal jóváhagyták, és fizetett.

Mi megy a leszállás Omszk

Ahogy közlekedő Isztambul

Előestéjén indulás Omszk hozzánk jött Szergej, akikkel találkoztunk Bangkokban beszéd Armin Van Buuren két évvel ezelőtt. Ez volt vele 06:00, repültünk Isztambulban május 23-án. Ahogy már megszokták szokás Törökország mentünk kézipoggyász csak, és ez hogyan nézek, megy ebben az országban:

Lány a legkisebb bőrönd török ​​történelem

Nem hiszem el, de olyan áron, 6000 fejenként vettünk jegyet Isztambulba kapcsolatot Moszkvában. Ez annak ellenére így van, hogy csak Moszkva Omszk jegy ára 10.000 vagy annál több. Tehát még mindig sikerült látszanak Moszkvában, miután repült a nemzetközi terminál Sheremetyevo, és magával vitte egy csomó kereskedők Isztambul fővárosunk.

Aeroflot vár minket

a repülőtéren, amíg én nem veszett hiába, én befejeztem egy cikket arról, Hongkong

Ez minden poggyász három

Mindkét vállán Aeroflot etetett minket palacsintát. Reggel bennük valami hengerelt, de Isztambulban az Omszk időben repültünk délután, így akart valami több jelentős.

Isztambulban repültünk egy régi IL-96, amelynek belsejében tett minket egy kicsit ideges. A fiúk úgy döntöttek, hogy podonimat légiutas-kísérő, aki a humor. Elmondta, hogy az IL-96 és kevesebb, mint négy motor a történelem nem volt repülőgép összeomlik ezzel a géppel. Csak nem értem, az „egész” - abban az értelemben, hogy nem törött. ))

Ahogy repült, és elment Bodrum magát

Isztambulban érkeztünk körülbelül 12 napig tart, és felkészült a hosszú és unalmas várakozás majdnem 4 órát, de nem volt ott. A fő Isztambul repülőtéri óriási sorban a bejáratnál, hogy az indulási csarnok, ahol töltött legalább egy órát. Őszintén szólva, már elkezdtem gondolkodni, hogy mi lehet késni a járatot, így a várakozás ellenére változatlan maradt unalmas, de ez lett sokkal idegesebb, mint várták. Súlyosbította a helyzetet még és élelmiszerárak. A legegyszerűbb szendvics kerülne nekünk 8-12 líra (150-200 rubelt), és egy kis üveg vizet költség legalább 50 rubelt.

Már nyugodt és várjuk a repülés

Starbucks Manila, és az árak visszatartotta

A harmadik járat a nap kapott nehezen

Ennek eredményeként, a járat, még mindig van idő, az első hat hónapban, miután az emberek között, akiknek a nyelvét nem érti. Nagyon jó érzés, amiért hiányzik, amikor nem utazik. A repülő rajtunk kívül, csak egy orosz család egy gyerek, az összes többi pedig Törökországból és Európából. Velünk kedves kutya még repült Bodrum.

Száll Bodrum

Nem tudom, miért, de a repülőgép Isztambul repülőtéri csak sorakoznak a hatalmas sorban

Adott szavakat érdemel Onur török ​​légitársaság, amely bár egy alacsony költségű légitársaságok, büszkélkedhet kiváló szintű szolgáltatást. A fedélzeten voltunk kínált ingyen ebéd, valamint édességek, amelyek nem láttam ugyanabban a síkban az elmúlt 3 évben. Jól van srácok.

Török loukosterov Onurair

Szerettük OnurAir

A Bodrum repülőtér, töltött sok időt, hogy módosítsa dollárt hátrányos árfolyam elegendő fizetni a busz a városba. Aztán kiderült, hogy a busz, amelyet a légitársaság Onur teljesen ingyenes, és ha későn érte, nem értik, hogyan kell kiválasztani a repülőtérre.

Egyre közelebb a kívánt tenger

Bodrum Milas Airport

Mi megy az ingyenes shuttle busz a reptérről a város Bodrum

Ahhoz, hogy a város, mentünk egy órát, megcsodálta a környéket. Még akkor rájöttem, hogy mi jött Törökország teljesen hiába. Szeretem a hegyeket, különösen akkor, ha lehet megcsodálni a háttérben a tenger. Bodrum a hegycsúcsokon egészet hihetetlen látvány. Fehér házak a lejtőkön lefelé közvetlenül az öböl és a tenger, a hihetetlen kék. Lenyűgöző kép.

Futó pillantás a török ​​piac, és olyan módon

Ez ugyanabban az étteremben, és valahol ugyanaz törökök, akik segítettek nekünk,

És itt vagyunk Törökországban! Ahhoz, hogy továbbra ..