Szilveszter Nizzában

Új év Nizzában és pihenés a franciaországi Cote d'Azur-ban hosszú időt töltöttünk. Számos hely van itt, amelyeket személyesen akartam meglátogatni. Miután megérkeztünk a Nizzai repülőtérre, városi buszba szálltunk, és 20 perc alatt elérte a központi vasútállomást. Szó szerint 2 percre az állomásról lefoglaltuk az apartmanokat. A hely nagyon kényelmes volt, mivel a fent említett állomás gyalogosan volt, ahonnan könnyen és gyorsan elérhették mind Monacoot, mind Marseille-t.

A Nizzai-Côte d'Azur partja és a kavicsos strand hat kilométerre húzódott.

Place Massena - a város központi tér. Itt találkoztunk az új évet Nizzában. Jelenleg ez volt a legcsendesebb ünneplése az újévnek, amelyet külföldön láttunk (figyelembe véve a város méretét és a látogatók számát). Több mini zsarut és több tucat petárdát. Mindez egy hatalmas nyitott térben. Még nem mondhatjuk, hogy ez a francia gondolkodásmód, vagy pedig ez a közönség. Mindenki csak állt ott, egymásra néztek, és otthon vagy a töltés mentén sétált. Portugáliában és Spanyolországban sokkal szórakoztatóbb volt.

Ez az újév Nizzában.

Boldog új évet vagy, ahogy mondják Franciaországban, Bonne Annee! 🙂

Itt van a legnagyobb Nyugat-Európában, az ortodox katedrális Szent Miklós a Csodálatos (La Cathédrale Ortodox russian Saint-Nicolas).

Szilveszter Nizzában

A város szívében, nem messze a vasútállomástól, a város fő katolikus katedrálisa - a Basilique Notre-Dame de Nice, amely a Notre Dame székesegyházhoz hasonlít. Az egész Nizzai tartózkodás ideje alatt nem tudtunk bejutni, mert állandóan bezárták.

Ha színes, áttekinthető képet szeretne kapni a Nizzai, igazán csodálatos kilátásokról, amelyek a Chateau-kastélytól (La Colline du Chateau) nyílnak.

Itt 100 m tengerszint feletti magasságban található egy központi park, árnyas sikátorokkal és mesterséges vízeséssel. Nagyon tetszett a park, és többször sétáltunk vissza sétálni.

De a legemlékezetesebb, gyönyörű kilátás nyílik Nizza minden oldalára. Délután és este is gyönyörűek.

Szilveszter Nizzában

Nagyon kellemes sétálni a Promenade des Anglais-ban a naplementében. Az emberek egyre kisebbek minden órában. Mi is sikerült a parton sétálni, amikor az emberek egyáltalán nem voltak. A gépünk reggel 5 órakor elindult. Megnéztem, hogy a távolság a térképen az apartmanoktól a repülőtértől körülbelül 6 km. Lehetséges taxival járni, vagy várni az éjszakai buszra, de inkább a tengeralattjáratot a bőröndökkel együtt sétálgattuk, hiszen a töltés közvetlenül a repülőtér bejáratához vezet. A teljes csend és a tenger hangja, a 3 órakor, csak emlékezetünkben maradt emlékezetünkben.

Friends! Ne késleltesse új és csodálatos helyszínek felfedezését később, amíg jobb idők!
Keresse meg a legjobb árakat a városából érkező repülőjáratokról és az alábbi formában.
Tervezze meg és valósítsa meg álmai útját.