Kirándulás egy rémálom

Az elmúlt hétvégén, egy csoport a hallgatók és oktatók a három hajó elindult a táborból „Park Hotel Syamozero” gyalogtúra, de fogott egy vihar. Megölte 14 embert. „ABA” képes volt beszélni a 13 éves Alexander Brown. hogy azon a végzetes napon volt az egyik hajóba, és megtanulják, mi segített a fiú túléli, hogy mi a helyzet a táborban, és miért oktatók semmi oka.

Nem érdekel a rossz időjárás

- Már pihent harmadik alkalommal ebben a táborban. Mindig is szerettem az egészet, és ahogy mi etettük, majd ahogy szórakoztatták. És még ezek az utak mentünk, és mindig minden gond nélkül. Ezért aztán biztos voltam benne, hogy minden rendben lesz. Sőt, a tábor vezetői tűnt a legalkalmasabbnak, de az eset után, véleményem megváltozott. Én nem beszélek az oktatók. Igen, ez volt a diákok voltak, de mind a 18 év, és nagyon jól kijöttünk egymással velünk, még barátok.

Kirándulás egy rémálom

„Azt mondták nekem, hogy evezni, eveztem”

- A 47 férfi és 4 oktatók. Úgy volt, hogy menjen kemping négy nap és három éjjel, és minden nap egy ütemtervet változtatja a helyét. Az első nap meg kellett úszni az ötödik strand, ott töltsük az éjszakát. Megcsináltuk elég biztonságos. A második napon az időjárás annyira jó volt, hogy még azt is megállt gondolkodni, hogy mi lehet a vihar.

Mielőtt továbbmegyünk, elkezdtük válasszon: az egyik, aki erősebb és jól fésű, ült a tutaj, és az összes többi kenu. A tutaj túlnyomórészt vette az erős fiúk, mert kellett húzni nem csak az emberek, hanem szinte minden rendelkezését - az élelmiszer-, hálózsákok, ruhák. Most a fejem kifejezés: „A tutaj az egyetlenek, akik élni fog.” Egyébként nem tudom elmagyarázni a horror, hogy később kezdődött. Valahogy eredetileg helytelen, mozgató Egy kenu gyerekek teljesen egyedül, a második már egy tanácsadóval és oktató. A kenuk voltak 12 fő. A tutajon voltak a többiek, és még a koordinátor és a rendező.

Aggódtam a lány Tanya Kolesov. Ismerjük egymást régóta, és rájöttem, hogy ő volt veszettség. Zavarban volt erről beszélni tanácsadó. És kezdetben azt akarta, hogy a kenu. Ott lenne még a kis hullámok megijedt. Meg kellett megközelíteni az oktató, és kérje, hogy felvette velem, akkor is, ha kellett feküdni a zsákok. Most már értem, hogy a döntés mentette meg az életét Tanya, különben nem lett volna lebegett a csónak, amelyben az összes gyermek vesztette életét.

Azt mondták, hogy sor, és evezett, akkor is, ha nem volt az erős hullámok. Alig gondolt magára. Én nagyon aggódik Tanya. Mert az ő vitorlázni ilyen hullámok elvileg - sokk.

Kirándulás egy rémálom

„Örültünk, hogy megtalálta a sziget”

„Sasha, hogy élek!”

- Egyszer hoztak MOE Cadet School, elkezdtem kérdezni, hogy mi történt. Kiderült, hogy a holttesteket valóban megtalálható. Ez dobilo rám. Nem tudtam felismerni, hogy itt csak tegnap játszani ezekkel a srácokkal, és most ők elmentek.

Vasárnap este hozta a tíz gyerek, akik túlélték. Ők csak annyit tudott mondani: „Sasha, hogy életben vagyok, hogy élek, Sasha!”. Soha nem gondoltam, hogy egyszer majd ezt látom.

Köztük érezte legrosszabb Julia király. Julia húzta sok gyerek, és az élő és a halott. Az oktató próbálta menteni a gyerekeket, de majdnem megfulladt, és ő mentett és oktató. Ő 13 éves volt. Miután a kenu felborult, ez volt ő, aki kihúzta a gyerekeket. Azt akarom mondani a világnak róla. Azt akarom, hogy mindenki tudja.

A Cadet test szo 4 Julia pszichológus. Nem hallgat. Ő beszél a gyerekeknek, amelyek nem tudták megmenteni. Az ágyban fekve, és a plafont bámulta ezt ismételgette: „Jack, te itt vagy.”

Julia szemrehányást magamnak, hogy nem mindenkit üdvözít. Ő volt a tanú, hogy a halál szinte mindenki. Azt mondta, hogy látta a gyerekek feltörése a sziklákon. Julia vette a fiút, a víz él, és partra már halott. Amikor kihúzta a fiú ki a vízből, azt mondták neki, hogy „köszönöm” és meghalt. Azt mondta, ezt az egészet. Mindannyian próbált megnyugtatni, én még mindig tartja magát az a kezét, és megpróbált vele. És tudod, hogy szörnyű? Róla bravúr kevesen tudják! Ő elakadt a tévében, én nem. Miért?

A legszörnyűbb az volt, hogy már a Cadet Corps hívott apa Vlada Volkova és megkérdezte: „Can Vlad? Mi a helyzet a Vlad?”. Aztán elmondott neki mindent. Meg kell hallottuk, hogy az anyja sírt, és a hangja olyan szörnyű volt, hogy lehetetlen átadni.

Ha már végzett a buszon, hogy a gépet MOE, Julia hirtelen elmosolyodott. Nagyon örültem. Ő az első alkalommal két napon megváltozott az érzelem.

„Ők nem a hibás!”

- Már Moszkvában, a repülőtéren, mint a szülők megijedtek. És a gyermekek a számukra egyszerűen nem érzelem. Képzeld, csak, hogy a baba nem érzelem, mint a robotok.

A tragédia után, azt nem lehet a Moszkva, a szüleim elvittek a ház. Minden emlékeztető, hogy mi történt. Látom a kupakot, ami az elhunyt Szergej, akkor hallani a zenét, amit játszanak a fejemben idején a vihar. Mindez elvezet a hisztéria. Vettem egy erős nyugtató macskagyökér. Én már ettem egy jar. Nem sokat segít. Ma már szinte nem aludni, becsukom a szemem, és a fejemben, csak a horror, amit beszéltünk megmentésére gyermek Julia király. Nem tudom, hogyan tudta túlélni.

Most én rettenetesen félek, hogy a víz. Ha tettem egy matrac a víz, én meg azt nem tudok hazudni.

Szégyen, hogy a hibás az összes oktatók és tanácsadók, hazudnak, hogy csak törődnek magukat. Oktatói Valera árvíz idején megtartotta magának a gyerekeket, és ő volt a víz alatt. Azt akarta, hogy a gyermekek képesek lélegezni. Igen, néhány gyermek ő nem állja meg a helyét, de nem mindenki tudja, hogy nem így van! Luda, amely felborult kenu, továbbá a gyermekek jelenleg birtokában. És most az egész vádlott. Ez nem igazság!