Három ember egy csónakban, a szegénység és a kutya (k)

Miután a döntést, mentem az utazási iroda csaknem hat héttel a tervezett utazás, azt gondolva, hogy a korai foglalás olcsóbb. Azt mondta, a hostess Anya ügynökségek akar menni Goa. Elkezdte nézni, de valamilyen oknál fogva nem TBC, míg Dzhoina, amiről még nem is gondoltam. Kiderült, hogy Dzhoinov thro járat Kiev-Goa. Csábító! De látva, hogy a légitársaság MAU olvastam előestéjén a fórum egy csomó csúnya dolgokat, úgy döntött, hogy Dubai Fly, mint valami megbízható. Bár transzplantáció. Emellett Dzhoinov árak magasabbak voltak, és nem Agonda nem volt a láthatáron. És én távollétében szerelmes belé!

És elérte a nap készenléti. Hotel vélemények sem TP sem Tophotelse nem található. A Tripadvizore vélemények jók voltak. Ez tetszett. De nem értette, hogy ez nem volt a szobában leírások nincsenek hármas. Azonban a helyén volt, világosan megfogalmazott TPG - egy hármas. Míg más szállodák is dupla plusz ekstrabed. Strannenko, neponyatnenko! Valahol találtam információt, hogy a helyi szállodák harmadik ágy - gyakran ez a matrac a padlón. Verka van! J Amikor elmondtam neki, hogy ő fog aludni a szőnyegen az ajtó, akkor egyáltalán nem csalódott. Ő volt hajlandó semmit mi lenne felvette.

Várakozás elviselhetetlenné vált. És akkor ott van az olvasási szóló Goan fórum, amely Flydubai törölte az összes járatok Moszkva és valahol máshol. A sokkos. Kiderül, hogy ő nem annyira megbízható, ez a hordozó. Lettem ideges. Akkor még olvasható a TA értékeléseket TPG, nagyon hízelgő. Torma nem édesebb! Körülbelül tíz nappal az indulás előtt, az ár túránk volt $ 300 olcsóbb, mint vettünk! Igen, és az arány esett! Ki kétséges! Hebrew boldogságunk, mint mindig, ne menjünk le! Ennyit korai foglalás! És általában meg lehetett repülni egy pár napig fejenként három. Ó, a varangy törlődik nem vicc!

És akkor végül eljött a nap! Mariupol vonat érkezik Kijevben a nap végén, nincs idő egy síkban. Volt, hogy egy jegyet Zaporozhye érkező vonat a fővárosban reggel 6-kor, és azt megelőzően csörgő közel 5 órán át a buszon.

A vonaton, alszom rosszul, annak ellenére, hogy a kiadós vacsorát brandy. Öt reggel már felébredt, hogy minden alkalommal, hogy felvidít egy egészségügyi övezetet. Idő indulás előtt volt nemeryannom, az időjárás meglehetősen csúnya. Úgy döntöttünk, hogy adja át az időt „Puzata kunyhó.” Annak ellenére, hogy a korai órán, ez volt csordultig tele. Egyfajta ága a váróteremben. Emberek, akik esznek, aki szunyókált fejével között a félig üres tányérok, aki megbízta a modulokat ül puha kanapék. Mi lassan, reggeli. Idő van tengelyt. Úgy gondoltuk, és a reggeli második alkalommal lassabban. Bár egyikünk sem nem kizárt, de ülni volt kínos, és az egész nép jön és jön. Úgy döntöttünk, hogy mozog már a Juliani. Átmentünk az úton. A stop elkezdtünk taxisok, hogy kibír egy javaslatot, hogy mindössze 80 UAH. Ez nagyon fontos! Megérkeztek tökéletesen transzfert 4 USD. az orr. A busz szinte teljesen üres volt, és megy 15 percig.

A repülőtér közelében voltunk, találkoztunk vidám repülőgép.

Három ember egy csónakban, a szegénység és a kutya (k)

Regisztráció kezdő időpontjától kellett várni egy pár órát. Tetszett a repülőtéren, ellentétben a Borispol. Kicsi, uyutnenky. Víz kézipoggyászban vámon képes volt, hogy álljon át (köszönöm, Matvei! J) meleg volt, és én pereobul a flip-flop. Utazás kezdődött! A helyi dyutike Artemovskoye pezsgőt találtak, de nem volt brut. Meg kellett megfojtani le félig száraz. Ár azonban depressziós. Mi fizetett a hrivnya, és shampusik költség drágább, mint a boltban, hrivnya, legalább 20! Mi vagyok én, a szabad kereskedelem! Egy csésze mi, valamilyen oknál fogva, szorult a csomagtér. Hagyományosan, ezért meg kellett inni a palackból. És én szép behízelgi magam pollitrushku Grantisa. Ideje leszállás még elegendő, és eközben ment a második üveg pezsgő. Mi volt szórakoztató Verka. De jó volt a sweeties, amit kiválasztott egy majdnem üres palackot. A pofa arcát, a szó szoros értelmében, elmosódott a boldogságtól, és magabiztosan énekelt nekünk: „Én hangosabban énekelt Grigorij Leps, és odajött hozzám csak három utaskísérők ...”. Nos, ő énekelt halkan. Erre már szerzett egy másik becenevet poligráf golyó.

A gépen ő dryh, hallgattam „Shantaram” Verka mayalas. Hat órán át Dubai - minden bizonnyal kemény! Dokkoló volt, azonban rövid életű. Mielőtt kimegy az ára szellemek a helyi dyutike ahogy hívtak be a földet. Újabb három gyötrelmes óra, és mi vagyunk a Dabolim. A repülőtéren töltött viszonylag rövid idő alatt. Nincs további papírmunkát, amellett, hogy a migrációs kártyát töltött a gépen, meg kellett rajzolni sem, mint legutóbb. Miután eltelt az ujjak és a fogadó bélyegző az útlevélben, vette a csomagját, és kiment.

Találkoztunk egy lány, egy képviselője „Concord valami ott” (ún vendéglátónk), adott nekünk bukletik, amely magában foglalja a találkozó ideje a mi vezető Alexander. többen jöttek. Az egyik lány megkereste „elégedett”, mondván, hogy nem helyez hotel, és telepedett le a másikat. A nő kezdett felhajtás. Naná! Ő lefoglalt az első sorban, és benyújtani a teljesen más strand és nem az első sorban. Anélkül, hogy megvárná a végén a játék, már felszállt, és távozott a Toyota nyeresége számunkra. Velünk utazott egy fiatal pár. Arra kérem őket, hogy mit strand mennek? Az emberek nem egy nyom, és csak annyit tudott, a szálloda nevét - „Nanu Resort”. Az adok! Miután beszélt velük, azt befelé nevetés. Azt hiszem, hogy lesz döbbenve. „Nana” szép szálloda, de ez nem az első sorban, mert azt mondta a hivatal. A tenger van peng kilométernél. Az utóbbi időben mi maradt egy közeli hármas, és elment a strand területén keresztül, mivel az egyik házigazda. Mondtam nekik egy kicsit a terület, és ha változtatni dollárt. Remélem, hogy legalább valamit segíteni.

Három ember egy csónakban, a szegénység és a kutya (k)

Mi találkoztak egy fiú, akinek átadtam az utalványt. De, úgy látszik, soha nem tanult. Mögötte futott az angol nagynénje, elérni valamit belőle. A fiú nem ale. Akkor a nagynéném jött. Mondtam neki, hogy én csak beszélni oroszul. Mögött. Buddy elvitt minket, hogy bemutassák a szobák az épületben. Kinyitottam egy. Nos, nincs ilyen helyiség. Hát én nem bánom. Némi miénk minden olcsóbb. De csak egy ágy, de king size. Elkezdtem neki magyarázni, hogy mi hárman, és egy ágy. Alig, rájött, hogy nem volt a fejében, de nyitott egy másik szoba kondeem. Ezután egy harmadik, egy konyha. Bed mindenütt jelen van. Látva, hogy én még mindig nem elégedett, én kezdték hívni valahova. Rohantam a MOTSYK fogadó Agnel (nevét találtam a tripadvizore). Figyelembe mi utalvány vezetett a kunyhóba. Bed minden bizonnyal egyike volt. Nagyon nagy, hanem csak egy. Megkérdeztem, ahol Verka fog aludni. Nagy főnök azt mondta, hogy rendezze külön-külön a következő kunyhóban. Igen, ez nem kérdés! Vera azonban öröm ez alkalommal nem jelent meg. Megvizsgáljuk a díszítés otthonunkba. Nem tudom, ha kellett élni egy ilyen „embertelen” körülmények között. Egy tipikus hut à la Melekino. De ágy szúnyoghálóval, amely bebizonyította, hogy nagyon hasznos Melekino. De mielőtt ezt, nem voltunk elég okos. És ami a legfontosabb, egyedi sanuzol beltérben. Nagyon rossz, de akkor is. Mosdó, WC, mosógép shlangochka intim helyeken és zuhany kilóg a felső határt. Paul és részben a falakat nem kleenochkoy, nem a linóleum. Az emeleten a lyuk, hogy engedje le a vizet. Spartan körülmények között, hanem sok panziókban partján az Azovi kényelmet képviselik WC típusú WC egy egyáltalán annak minden következményével együtt. És folyik is ..

Ez az, ez egy csoda az építészeti gondolat!

Sleep beteg lettem. Miután átöltözés, elment, hogy ellenőrizze a környéken. A tulajdonos elvitt minket a strand, megfordult egy két perces totyogó. Azon kapta magát, pontosan ugyanaz, mint a képeken, de természetesen, sokszor szebb! Ahol Colvai és Benaulimi utat!

Három ember egy csónakban, a szegénység és a kutya (k)

Agnel megmutatta számos strand kunyhók, mondván, hogy ők is az övé. Menedékházak volt javítás alatt, vagy az építőipar. Kíváncsi vagyok, ha azt már lefoglalt egy közülük? Megkérdezte, hol lennék cserélni dollárt? Agnel biztosította, hogy ő meg tudja csinálni nekem. Aztán azon tűnődtem, hogy mennyire értékeli a rúpia dollár? 65. Nem értek egyet. Azt mondta, hogy az egyetlen cserébe én 66 találatot kezét, csak Nala nem volt - a bank még mindig zárva van. Úgy döntöttünk, sétálni, és fedezze fel a falu és a strand várni, mert 10.45-kor van egy találkozót a kalauz.

A szálloda elhagyása, elment a jobb oldalon. Úgy tűnik, hogy a szezon még nem kezdődött el. A szálloda szinte teljesen üres volt. Az utcán nagyon kevés turista. Fele a boltok még deszkázva. De a tehén helyett.

Nézett körül, én megcsúszott a torta és majdnem lezuhant. Jó, hogy már volt egy párszor, hogy lovagolni a kerekeket. Egyébként én is egy halom vzroslomuJ Nefig füle tapsol!

Mi nem felelt meg, és a pár száz méterre, ahogy utolérte a mester. Őszintén szólva, ez annyira feltűnő, hogy nem érti, mit akar tőlem, hogy kopasz fickó MOTSYK. Ő megragadta a pénz, nyilván attól tartva, hogy mi lesz ideje, hogy kicseréljék dollárt valahol máshol. Kicserélt száz voltunk kb lépni, de Agnel kezdett szórni, valami mást. Azt ösztönösen tudta, hogy úgy gondolta, és úgy döntött, hogy a két menedékházak túl merész számunkra, ezért meg kell mozgatni egy. Ez egyszerű! Itt jön vissza, és kiköltözik.

Három ember egy csónakban, a szegénység és a kutya (k)

Úgy döntöttünk, hogy enni is. Srácok, aki tartotta kávézók kissé ferdén, amit azt hittem, a nepáli. Ezért elkezdte keresni a nepáli étel a menüben, távolról hasonlít a gombóc, az úgynevezett „Momo”.

Olvastam róluk, de soha nem próbáltam. Azonnal fejest hanyatt-homlok az indiai ételeket, nem mertem. Legyen gombóc. A töltelék, úgy döntöttünk, spenót paneer (a helyi jellegű sajt). Előtte ivott állapotú. By momoshkam mellékelt egy forró mártással, hogy Verka utasítani, én vagyok egy kicsit használt, de Vadik nyelt bosszú. Nagyon finom, mégis!

Papic megérkezett. Ismét elkezdett reszelő a mi település. Ala Bala, tyry-letöltési lehetőség. Szavai áramlási I megragadja a vékony (és talán zsír) utalás arra, hogy azt külön kell fizetni a kunyhó. Beteg vagyok. Azt mondják, hogy most jön a kalauz, hadd eldönteni minden kérdésre. Ő valamit az angol, azt hiszem, a teljes andestend.

Hozzáadni vagy eltávolítani a fényképek egy történetet, nyisson meg egy albumot ezt a történetet