Utazás a kanyonokon

Ma megtanulod a három napos kirándulás Mykolaiv régió kanyonjainak folytatását. Aktovszkij és Petropavlovsk.

Mit csináltam ...

... Igen, - "Hűséges kés és áramütés fog készen állni nekem. A termékek csak abban az esetben találhatók távol a tábortól, soha nem tudhatod ... "

Hogy ment az éjszaka? - kérdezed.

És az őszinte meglepetésemre csodálatos éjszaka csodálatos volt! Az a kis törekvés, amely az előző nap látogatott meg engem, eloszlott, mint a tűz füstje.

A békák mért korkedve, az éjszakai madarak trilóma, a közeli falvak kutyájának távoli ugatása - ez talán minden, ami zavarja a nyugodt alvást.

Utazás a kanyonokon

A legszörnyűbb állat, amit valaha láttam)

Igen. Valami még mindig zavarja a békét. Az erős zöld tea sokk dózisa nem hagyott aludni.

Különböző sikerekkel, 4 órát aludtam, én, saját meglepetésemre, jó éjszakai alvást kaptam.

Reggel 6 órakor felkelt, miután elvégezte a Wonderful Morning rendszeres (most lecsökkentett) programját, reggelizni kezdtem.

A tábortól távol eső estélyek teljesen érintetlenek voltak, ezért nem készítettem semmi újat: reggeliztem a tegnapi hajdina és a szendvicsek.

Reggeli után emlékeztette magát a jövőre: 30% -kal vágja le a napi adagot, és még mindig kicseréli a pörkölt szárított húsra. A tegnapra tervezett termékek, gyakorlatilag nem használtam, és a túlsúly megtartása kellemetlen és felesleges foglalkozás.

A tábor összegyűjtése után az Aktov-kanyon felé költöztem.

Útközben találkoztam két helyi muzhichkával egy kutyával, aki köszöntötte, és megkérdezte, hová menjek ilyen korán.

Miután hallott a célja utam, azt tanácsolták, hogy menjen a pálya hallatszott háromszor - működik (a járdán), mert az út, amelyen akartam menni, vezette az oldalán láttam tegnap, egy elhagyott kőbánya (parasztok, kiderül, hogy őrizték).

Köszönöm a tanácsot, kimentem a pályára, de a tegnapi emlékezés (a bitumen, a hő stb. Elpárologása) a párhuzamos alapozó úton haladt.

A földből termesztett kőzetek

És a kövek kicsit nagyobbak

És mivel hiábavalónak bizonyult!

Miután egy kicsit elhaladt a kőbányán, Arbuzinka felé fordultam, és meglepetésemre egy érdekes helyre mentem: Arbuzinsky kanyon - az aktovszkij fiatalabb testvére.

Az Arbuzin-kanyon alatt

Arbuzinsky-kanyon sziklái

Megtörtént! Pontosan azok a helyek voltak, ahol hat hónapig vártam a találkozókat.

Nézd kissé balra ...

És egy kicsit közelebb ...

Lefelé, kb. 50 méter mélyen az alján, és néhány keretet rögzítettem, rendkívüli energiakitást éreztem.

Vessen egy pillantást a fotóra. Nem szép?

Még úszhatsz is ...

És hülye

A napot a sziklák fölött látni

És most az Arbuzin-kanyon vége

Elhagyva ezt a gyönyörű helyet, amely a Föld Pupja (az úgynevezett közeli dombon, amelyen kinyílt kőzettömeg) haladt,

A Föld köldöke és az Aktovo nézete

Lementem a hídra, nem messze attól a helytől, ahol Arbuzinka beleesik a Deadvod folyóba.

Furcsa név a folyónak ...

De igazolja magát.

Utazás a kanyonokon

Mertvovod - folyó szélessége 10 méter, a parton bokrok és alacsony növényzet, mélység eleinte nem több, mint a fele, valószínűleg annak a ténynek köszönhető, hogy az alsó borítja vastag iszap, lassan végzett a vizek felé Voznesensk.

A hídon áthaladva beléptem az Aktovó településébe, és először elkezdtem keresni egy helyi boltot: a vízkészletem kimerült, és még nem érettem meg a folyótöltést.

Megkérdeztem a helyi nagymamát, aki a házban üldögélt a padon (ami egyébként nagyon kedves volt hozzám), 10 perc múlva elmentem a boltba.

Az üzlet egy "Shop" feliratú magánház, amely csengővel van felszerelve, és csak a kapu előtt helyezkedik el. Közvetlenül a hívógombra való kattintás után megjelent a hostess, aki meghívott.

Néhány másodperccel később megjelent a gazda.

4 liter vízért és 0,5 sörért cserébe cseréltem), megkérdeztem a tulajdonostól, hogyan menjek inkább a kanyonba, ami csak kimerítő válasz volt. Látható, mint én, utazók, ezeken a helyeken már elég ember van hozzájuk (hozzánk 😉).

Amikor megkérdezték, miért hívják a helyi folyót Deadwatchnak, nem kaptam pontos választ, de megtudtam, hogy egyszer a folyón (és mielőtt hajózható volt) a törökök aranyat vesztettek el.

Már az Unióban felajánlotta a kormányt, hogy tisztítsa meg a folyót ingyen, feltéve, hogy mindent el tudnak venni, amit találtak ...

... hiszem, hogy miért maradt a Sötétség?

A tulajdonos utasításait követve elmentem az Aktov-kanyon elejére.

Tó az Aktov-kanyon bejáratánál

Bal Canyon Wall

Úgy néz ki, mint a Krímben a Csökkentések völgye

A kanyon bal oldala

Arbuzinsky, Aktovsky és a következő, Petropavlovsky-kanyonok, minden szomszédos terepen, amit az ördög-völgynek is neveznek.

Miért? Ezt nem tudtam meg. Talán, távoli időkben, amikor a folyó hajózható volt, a törökök leereszkedtek rajta, az elhunyt khánokkal (állítólag az ördögnek vagy a bíróságnak).

... Miután megkérdezte, hogyan kényelmesebb átjutni a kanyonon (alul vagy tetején) a helyi vezető építője 😀 jobb oldalára emelkedett, és végigment a jól tapsolt ösvényen.

Utazás a kanyonokon

Kilátás a folyóról a falról

Egy kicsit közelebb

Vettem néhány képet, lefeküdtem a holtágba, és elmentem a helyi strandra.

És már teljesen lefelé

Nem messze a víz egy csoportja turisták Lviv. Szerettem volna megtanulni tőlük, hogy menjen tovább a kanyon mentén, de amint kiderült, csak tegnap érkezett meg, és még mindig nem megy sehova.

A "Dobra Voda" szikla felirata

Betakarta egy 2 literes palack víz tavasszal a közelben van (a jó ízlés, de észrevehető illata hidrogén-szulfid - talán egy plusz, hogy megpróbálja a folyó neve), úgy döntöttem, hogy menjen át a kanyon mentén a földre. Az ösvény jól taposott, úgyhogy úgy döntöttem, hogy kipróbálom a szerencsét.

Tovább haladunk a kanyonon

Van egy szép ösvény ...

és még mindig gyönyörű kilátás,

és gyakorlatilag nincs ... nyomvonal

Egy jó út 500 méter volt, aztán csak eltűnt!

Ugyanazon a helyen találkoztam egy helyi "idegenekkel". Más módon, nehéz volt felhívni, mert minden kérdésem - Hogyan tovább? Hogy vagy? Rúg. - a válasz teljes mértékben figyelmen kívül hagyta (valószínűleg belélegzett hidrogén-szulfidot 😯).

A bánat felénél, néhányszor a partról a partra (a pályák nem voltak ott vagy ott) kellett felmászni a kanyon falára.

De ki kell menned ...

Az út azonban még mindig megtalálható, és pontosan ezen a falon vezetett.

... és megérte!

Utazás a kanyonokon

Miután felmászott (50-60 méter), lélegzetvétel nélkül, és befejezte a sör többi részét, amelyet az Akovóban tárolt, a fentiekben leírtak szerint, kis, de még mindig robbanásveszélyesnek éreztem magam.

Egy rövid séta után újra találkozott a lvivánokkal, akik könnyedén elértek velem a tetején.

Az Aktov-kanyon vége

A kanyon jobb fala

És ismét a kilátás a kanyon

Ez véget vetett az Aktov-kanyonnak. Teljes hossza kb. 2 km, de a megfigyelő fedélzeten ülve rájöttem, hogy hiába nem jöttem el erre a csodálatos helyre.

Utazás a kanyonokon

A széles ukrán sztyeppén, a gránit alapján, amely hihetetlen erőfeszítéseket tett, a folyó elszakadt. Olyan fajták, amelyek egyszerűen elképzelhetetlenek erre a látszólag egyszerű tájra. A térség legendái, melyek az évszázadok mélyéből jöttek le ...

Mindez egy ponton emelkedett a torrent az érzések és érzelmek.

Körülbelül fél óra ültem, és csak gondolkodtam ezen érdekes hely. De egy pillanatig sem kételkedett a helyességét a döntést, hogy megy itt ...

Milyen szomorú, hogy beszéljen róla, ma ez az.

Tartsa a kapcsolatot, és mi lesz végigmenni az Ördög-völgy, az utolsó pont az én út - Petropavlovsk kanyon.

Üdvözlettel, Szergej Drozdov.

Köszönjük, hogy megosztja cikkek barátaiddal:

• Arthur. Privet.Ya adhat az összes választ. Ellentétben debiloidov.kotorye úgy gondolják, hogy megbirkózzon vele fogni.
  • Anzor. Istenem, milyen szép! Szeretném, hogy ott ...
  • Alice. Jobb után a nosztalgia a cikk. Emlékszem, mielőtt a Krímben, mi volt 12 óra a vonaton. És most már nem.
  • Vlady. Ha vannak csúnya emberek öt láb két golovami..i az ázsiai országban óriás kígyók.
  • Svetlana. Krímben, ez a kedvenc nyaralás helyszínen. Bármit nem beszélhetünk külföldi strandok, szívem.