Oroszország, Dinka - "az időjárás leengedett (((és egyébként elégedetten! Fotó", vevői értékelés

Az első családi látogatás a tengerre 2 év 8 hónapos gyermekkel.

1. Az út. Az "Ufa-Novorossiysk" vonat, a jegyet a kocsiba oda-vissza 16.700, a következő alkalommal, amikor egy fiút fogunk venni egy fiúval, egy polcon szorulva. Novorossiyskben a tulajdonos találkozott velünk (400 rubel egyirányú átszállítás), Kabardinka 10 km-re.

2. Szállás. Hol állj le, keresse az internetet magának. A választás esett a privát szállodában „Ludmila” az utcán Partizán 90, a központhoz közel, buszmegálló, piac, bolt mágnes, és a Sberbank, de a tenger felől a trapp rendesen, 10-15 perc sietség nélkül, oldalkocsis az emberi folyam tovább. Háromágyas szoba, van egy osztott rendszer, TV. A zuhanyzó és a WC egy-két szobával, egy konyhával és egy verandával rendelkezik, melyek 5 szobára vannak osztva. 8 napig 7 éjszaka 6,800-ot adtunk. A szoba tágas, tiszta, modern, az ágynemű és törölköző új, jó. A takarítást önmagában végezték, a porszívó javára az ajtónk mögött álló folyosón állt, a szerető asszisztense minden reggel a konyhában és a fürdőszobában tisztít. Elvesztett rozetta - mindent egy, elszenesedett kiterjesztéssel, veszélyes.

3. Etetés. Nyáron a "Lyudmila" étteremben egy étkező, napi komplex három étel 200-250 rubelre. Általánosságban elmondható, hogy a faluban élelmezési problémák nem merülnek fel, mindenütt kávézók, itt és európai, keleti és japán, valamint otthoni főzés. Reggeliztünk otthon, vásároltunk élelmiszereket a Mágnesben, vacsorázni és vacsorázni a buszmegálló területén a Szovjetunió étkezőjébe. Megjegyzem, hogy a kisgyermek kritikusan utal arra a helyre, vendéglátás, így először azt házkutatást a vacsorát, a menü tűnt, és ahol az élelmiszer-tárolásra (a legtöbbjük már főtt ételt kitéve a polcokra, és fő vesz, amire szükségük van) . Az étkező nem bukott meg, az étel finom, olcsó - az ellenőrzés maximális összege 290 rubel volt, általában 190-200. Az emésztés problémái egyikünkben sem merültek fel, bár elég sok beszédet hallottam az enterovírus fertőzésről a vonaton. A kezek gyakran lemostak, folyamatosan húztak önmagával gél-fertőtlenítőszert, az ivóvizet palackozották, a gyümölcsöt forralt vízzel mosották. By the way, azok, akik megbetegedettek, megjegyezte a gyógyszerek magas árait (a gyermek Anaferon-ban Samara-ban 178 rubel, és több mint 300, ő látta magát a gyógyszertárban). Vettünk minden gyógyszert velünk, és szerencsére nem jöttek kéznél)))

4. Infrastruktúra. Maga a falu elégedett volt a tisztasággal és renddel, gyönyörű virágágyásokkal, szökőkúttal és szobrokkal. Rengeteg zöldség, csodálatos fenyőút a tenger felé vezető úton. Rengeteg sátor, emléktárgy és városnéző túrák minden ízléshez és pénztárcához. Bemész a sikátorba, glazeesh körül, de már more.Blagoustroennaya töltésen itt és kávézók, és látnivalók a gyermekek és masszázs, szövés afrokosichek, tetoválás. Strandok felszerelve minden szükséges, mentünk a strand "Kirovets" és a "Sunny", az ágyak egyszerű fából készült és több műanyag, bérel 100-200 rubelt. A kavicsok nagyok, valami szögletesek, fájnak járni, sajnálom, hogy nem vettem szét a gumi szandálokat a házamból, nem vásároltam túlzott áron. A tenger nem azt mondja, hogy nagyon tiszta, de nem túl piszkos, volt egy csomó alga, mert a pihenő napjaink tengere nyugtalan volt. A medúza nem látszik, de a delfinek szerencséje volt, hogy kétszer nézzenek. Mint egy séta egy katamarán (óra 350 p.), A tenger a parttól csodálatos égszínkék színű, Vodicka tiszta, kilátással a falu és a hegyek csodálatos. A férjem fürdött, és attól tartottam, hogy nem tudok visszavonulni a katamaránba, a formatervezés csúszós és a hullámok felé hullik)))

6.Razvlecheniya. A Gelendzhikhez közeli Safari Parkba utaztunk, mert az esőzések miatt el kellett halasztani. A hegyekben is a baba nem vonszolható, bár szinte babákkal utazik. A legtöbb Kabardinka van akvárium, terrárium különböző lények, hogy a közelmúltban megnyílt dolphinarium, a „Bringing Down the House” pisztrángtenyészet „Kastalskaya Hot”, egy szórakozóhely, egy sportkomplexum, egy karaoke bár és éjszakai kávézók programot női és férfi sztriptíz. Kinek ez általában. Sikerült elragadni egy szép napot, és elmentünk Novorossiyskbe (450 rubel taxival), végigmentünk a parton. A kevésbé tiszta nap mentünk egy delfin Gelenjik (23 p. Commuter jegyet busz 800 o. Delphinarium felnőtt jegy). Elmentünk az Oceanáriumba, a "House fejjel lefelé", egy este elmentünk egy étterembe (1500-as egy kétszemélyes vacsorára). A fennmaradó idő alatt megpróbálták a lehető legtöbbet járni, bár rossz időjárás, de a helyiségben való tartózkodás szintén nem érdekes. Elmentünk a gyümölcs és a templom piacára, vásárolt ajándékokat rokonainknak. Előzetes becslések szerint 8 napig körülbelül 20 000-et töltöttünk mindent.

Összefoglalom. Ne legyen szerencsés az időjárás miatt, elégedettek voltunk az utazással. A gyermek megismerkedett a tengerrel, elvonultuk a mindennapi gondoktól. Szerencsére senki sem betegedett meg, és nem mérgezett, amennyire csak lehetséges, kulturális előmeneteleket szervezett. Elégedetlenek mindig és mindenhol, valaki szerencsés, valaki kevesebb. Nem tudom megmondani, hogy jövőre megyünk, de ajánlom Kabardinkát pihenésre.