nagy folyó

Főbb bejegyzések voltak krónikások. Dőlt behelyezés gondozó és Seaman (a továbbiakban: XO) krónikása.

06.08 (1. nap túra)

És van valami

inni, kivéve vodkát?

Indítsa el a klub nevezték a 6.30. Órás döngölt gazellák a sok ruha és élelmiszer-ellátás (ítélve annak mennyisége - az éhezés nem fenyegetnek). Furcsa, de ez raspihali sőt gól + tizenegyedik tagja a legénységnek Alf (kutyafajta göndör Salamahinyh). Alf gyengéden megnyomta az ülésen a tulajdonosok és röviden alábbhagyott. Menjünk ... Mi vezetett egy hosszú és óvatosan, számos megáll a „füst és pisilni.” Félúton sofőrünk elszenvedett kínos: ő támadta meg a csuklás, és körülbelül 4 óra az ő hangos „uh” a szalon felelt meg illetlen nevetés. Az út, hogy felfedje a rejtett romantika cégünk - Acne. Ő hangosan kijelentette mindannyiunkat látta a szép faragott berendezés a falusi házak; Nap sugarai a felhőkön át elhúzódó ég; rozs területen. Útközben megállt, hogy bemutassák a vezető, hol, hogy minket, és így a start körül érkezett 17:00. Eső pomorosil, és átadta. Kajak gyűjtött elég gyorsan. Petrakov, ahogy az várható volt, az utolsó. Mintegy 19:00 eljött, és imádkozott. Minden nyomon benőtt mocsár virágok. Mi csak vágtunk Olga. Saját tengerész, amíg megfelelő: evezés a helyes irányba. Ahhoz, hogy a parkoló a darab jött 09:00.

Személyes benyomások az első az életében kajakozást. E-én. Ez csak borzasztó. És ezzel együtt a helyzetét gondnok - egy rémálom! Különösen, ha ül egy napló kenu a folyó közepén, amikor plyvosh kicsontozott a híd alatt.

Az első részben Zoe nem mondja, hogy ki van jelen kifejezetten a mi „csillag” csapat, amely elkezdett inni vodka, amint elhagyta a külső Szmolenszk, és továbbra is ezt az összes 07:00 utunk a tetején az út. Tehát találkozunk:

· Nikitas Zoe (k) - a krónikás;

· Jarenszk Olga - egy orvos, egy védő termékeink Alpha egyidejűleg;

· Ivanov, Olga - gondnok (mindig keresi elveszett eltűnő termék) kombinálva pénztáros;

· Olga Fedorova - félnek;

· Minin Mása - félnek;

· Salamahina Galina - fél egyidejűleg felesége Sasha;

· Salamahin Sasha (k) - Ghali, a férj;

· Salamahin Alfred - kutya, rész-on, aki mindent megeszik, ami rossz.

· Kharitonovich akne (a) - a résztvevő, részben romantikus;

· Petrakov Glory (k) - a résztvevő;

· Michael Grigoriev (in) - Head.

Születésnapi Oli orvos (gratulálok minden nap, az első adandó alkalommal).

A parkolóban kezdte elhagyni 11 órakor. Mi költözött Olga lett az első lógni a tó hullámai (tűlevelű, az úton) előre a többit. Itt hozzánk a sarkon, csikorgó evező, úszott a helyi lakosság formájában halláskárosodás az öreg. Rakjuk a beszélgetést, azt mondta, hogy volt valami a fejem, és kérte, hogy változtassa meg a „gyógymód” a hal (még nem fogott). Elküldtük neki a táborban. Ez ott „kezeltem”, amiért később gördült nekünk két csuka (ez még mindig a legnagyobb fogás). Végül mind összegyűltek, rózsavíz és hosszú láncú ment.

Nem tudom, hogy miért hívják a Nagy Folyó: a szűk, benőtt, a gyenge.

Gyalogoltunk Misha mentünk Salamahiny Alf. Alf nem ugat, nyilván rájött a reménytelen a helyzete. A folyó felett hallatszott csak a nyögés a „la sátán kutyája”. Aztán minden elcsendesedett. Azonban reggel volt nagyon aktív, bemutatva a hirtelen érdeklődés én tengerész és az ő kék esőkabátot. A végén, akkor jön rám, mint egy utcagyerek. Az egyik a megállók Alf szerény ugrott Olya, Olya ítélve neki: „Nos, rávetette már.” Alf mohón letépett egy pár darab.

Miután a torkolatánál a Great néhány beáramlás gyűltünk fel a halom és a konzultáció, úgy döntött, hogy a tó. Az admirális azt mondta, hogy nem volt sokáig menni, és gyorsan. Mi ez a gyors, ő figyelmeztetett. Meder tele fákkal, sok zátonyok és sziklák. Olga tanultam egy új szót „burunchik”.

Baidu előzés Petrakov, azt elvesztette az irányítást, nyírni őket, zátonyra futott, és folytatta. Úgy vágyott a többi nap, és dédelgetett bosszú terveket.

Mi volt kell megvalósítani formájában beszállás hajóikat a tat.

Kifejezést a napon a tengerész when'll megy zátonyra vagy pribomsya a fához: „Ülj le, én húzni!” És húzza! Miután a következő elpusztult híd csatorna hirtelen villás, míg mi konzultációt szervezett, amelynek témája „Hová menjünk?”, Mi sodródott jobbra, egy kisebb hüvely. Mindkét kiszállt. Olga megragadta az orrát, és azt mondja: „Tartsd a seggét, aztán pribot ez” húzta kenu.

Miután a következő forgatás két óra alatt a rally láttunk Misha egy kamera ott van a szemében a nyilvánosság leült egy bank, leszálltam és leszállt néhány gyanús szigetre, ahol vártuk Misha. Misha vendégszeretõen széttárta a kezét az oldalán: lásd. Ki a víz minden oldalról ragasztás darab fa. Forest temető. Ha itt a bankok a gát épült, és a három tavak kap egy, elárasztva parti erdőben. Lassan és óvatosan mentünk ezt az akadályt, mentek a tóba. Azt hiszem. Gyönyörűen itt. Nagyon emlékeztet a Karélia. Hullámzás szárnya van az utolsó erőfeszítés. Sailor húzta gondolkodás: „Kíváncsi vagyok, hogy milyen gyorsan megyünk,” Egy kis szünet után, azt mondta: „A két megkínzott babskie erő.” A parkoló állt 10:00.

Ma dnovka. Meglepő módon mind a korán keltünk, és elkezdett vándorolni véletlenszerűen az asztal körül, és az élelmiszer-ellátás. Segítségével kedvesség gondnok, reggeli nyúlt körülbelül két órán keresztül. Nyitott egy üveg vörös kaviár, sűrített tej és őz termelési n. Kardymovo (!).

Áfonyás itt egy kicsi, néhány gomba Russula (ellátási menedzser és Galya azonban találtam néhány rókagomba és nyárfa gomba). A reggeli után (vagy inkább, ha az összes töltött hasukat semmit) kezdett készíteni a fürdőben. Saját Olga és Mása, a takarmány Vitalik felfegyverkezve rudak és elment halászni. Nem voltak több mint egy óra, de rendszeresen sikított. Jöttek hal nélkül. Estére fürdő érett. A régi orosz hagyomány, az első férfi elment. A meztelen papok villant előttünk körülbelül egy órán keresztül (elfelejtettem, hogy figyelmeztessen minket, ha elfordul). Végül elmentünk. Close, alacsony, hideg konstrukció, de: így jó! Különösen boróka, seprű, amikor, szuszogva ki buzgalommal, legyőzve négy lány kustopodobnymi seprű.

Reggel, a nagy része a tulajdon nedves lesz. Miért lenne.

Felébredtem a csendes suttogás eső. A tudatalatti elme megérteni mindent egyszerre, és elment aludni. Következő ébredés körül zajló 10:00. Felhőszakadás. Valami kényszerítette, hogy néz ki az előcsarnokba: sőt - polryukzaka került ki az utcára, felfedve az ő oldalán az esőben. 12 már bátortalan kísérletet összecsomagolni, és hagyja. Majdnem megvan. De az eső és a szél, melyhez az „aktivitás” Petrakov nem járulnak hozzá. By ebédidőben, reggeli főtt, hogy véget vessünk a mai mozgás, lógott a nedves ruhát, és mentünk Olga gombát. Milyen furcsa erdő: gombák nőnek határozottan az ösvényeken az erdőben, hogy keressük őket haszontalan. Ebédre Oli sütött, amelyek jelentős hősiesség palacsintát. A régi orosz hagyomány umyali őket vörös kaviárral. Salamahin Vitalik nadergano „sprotni” a fülét. És szórakoztatják egész nap élelmiszerek és túlterhelés. Időjárás este romlott: a fátyol a szitálás és az erős széllökések. Nem szeretnék ma is a víz. Tábortűz által penget a gitár Mishina még jobb.

P. S. Mint kiderült, ez nem csak a szél, de egy igazi hurrikán.

Ez az, amit arról tájékoztatta a média:

„A területén Pskov régió átmegy a ciklon szél széllökések akár 20 m / s. Amint PAI a sajtóban, szolgáltatás JSC „Pskovenergo” leginkább a katasztrófa által érintett terület déli részén - Great Luke Kuninsky, Nevel, Novosokolniki, Usvyatsky kerület. Ez az, ahol a vihar eléri a maximális erő eredő széllökések és kidőlt fák szenvednek távvezeték törések előfordulnak.

Kell menni - mi mindnyájan elveszünk.

(Gondolat, hogy eljött az összes 11 gól)

Éjszaka volt valami elképzelhetetlen: fütyülő, nyüzsgő, szakadó eső és a kidőlt fák. Tudván azt, hogy korán kelni, és „látta” az egész nap - mindenki aludt, amíg lehet. Petrakov nem bírja az első. Összegyűjtjük és szárítjuk délben. Időjárás sokkoló: hideg levegő lóg a fátylat az eső.

Galya reggel megtalálta a hangját (ő elvesztette az elején a kampány). Vitaly tett sámánisztikus táncok tambura (szokta a pan), felzárkózik a jó idő.

Jött két napig. Erős szél, nedves, hideg és félek, különösen bízott közéletben tengerész. A tengerész nem úgy tűnik, félnek. Rendben van. Minden parancs: Jó, jó. A kilépő a tó - a víz alatti erdő. Kradomsya óvatosan, de még mindig ült néhány csonkja. Akne távolítani.

A Kapylok jött körülbelül 4 napig. Mi futott a boltba egy eltűnt (az áruház nyitva 17:00), húzza keresztül a gát (100 m) és azon túl. Összhangban számos nagy sziklák a folyó. A folyó ezen a helyen szeret áramlik a hasonlóság a tavak. Mi nem tetszik Olga tavak. A bankok a pályáról satnya bokrok. Körülbelül 20:00 jönni a partra fenyvesek. Itt és felállt a parkolóban.

Minden fák felszerelt kötelekkel lógó nedves dolgot: jól, hogy véget ért az eső.

Este Misha adta kívánó ünnepe a lélek és test - masszázs. Nagy! És nem kell még nincs vacsora.

Ez menetelő reggel - a legcsodálatosabb az összes voltak. Még nem ébredt az ég kék színűvé tiszta csík erdő, és előre a jó idő a nap kacsint a felhők.

A reggeli burgonya put 4 doboz pörköltet. Örömünkre Olga kétszeresen vontatására kevesebb (összes konzerv utazik velünk).

Mi kezdett kialakulni a második órában a nap. Lassan gryabaem várja az ígért szenvedély. Egyedi sziklák és itt - megkezdődött. Az első viszont tarja (Salamahinyh fonott áthaladás a fő csatorna, acél megkerüljék jobbra, majd finoman. Erre azért volt szükség, hogy ki, push). De aztán, tele a vezetést, mindannyian már klasszikusan lyukak nélkül vagy sérülés. (Ne szerényen, de igaz). Mi megy (vagy inkább repülő), Balda.

Nos, Michael le az a hely, ahol van egy gát: egy balra, és akkor nem lehet kihagyni.

Vitaly tartotta kenu a gát (ahogy azt vizsgáltuk Poddube). Én is úgy döntött, hogy világítsanak Misha hősiesség. Nem ijesztő, és nem nehéz (legalábbis a „hülye” hajósok).

16.30 végre kezdett eltávolodni a gát. Következő műsorszám csendes, csak egy-két trükkös romos hidak. Evezés fáradt, menjünk talk talk.

Olga - én tengerész

Ismételt manőverek vége a nap tengerész elő főhadnagy.

Beletelt pár tisztességes parkoló. A csapat már teljes a demokrácia: a nyilvánosság hangja az arcát Vitalik úgy döntött, hogy a tavon. Yatskoe. A fő érv - ez gyönyörű. Itt a folyó, azt kell mondanom, túl szép helyen. (Voice akne este elveszett). A tóba, ott állt a bal parton. Miután elindult a horizonton megjelent egy hajó felénk. A férfiak megfeszült, Misha barátságos nem tudja elengedni a fűrész. Kiderült, hogy a bennszülöttek, akik vitorlás táncolnak a táborba.

Leves vacsorára, talán a legfinomabb étel a kampány.

Ki tudta, az élet - ő nem siet.

(Eastern bölcsesség Petrakov száj)

Valami dobolás a sátorban. Az agy nem ébren. De a test már ül az ajtó előtt. XO már az előcsarnokba. Futunk, hogy mentse sohnuvshie dolgokat. Ez nem az a tapasztalat, és a szerzett reflexek.

Sailor Olya (aka First Mate)

XO reggel kezdődött egy csésze forró kávét egy hálózsákban (előestéjén egy csésze kávét, kapitány elveszti a fogadást).

Eső szemerkélt egész reggel. Egy óra múlva a nap kaptam egy megkezdése érdekében. A női „Vörös Zászló” példás személyzet számba, mint mindig az első. Állva, várva a többiek, a helyi táborozó odajött hozzánk. Ahogy bemutatkozott nekünk közvetve - Moszkva intellektuális. Megy pihenni itt már 10 éve a halászat és forgalmaz legfürgébb. Körülbelül 15 nap végre eljött. Obgryabali félsziget és elment vándorol át a tábort. Szovjet helyzet, egy csomó ember. Nem értem ezt a nyaralást. Tánc hetente 3-szor, és tárolja poluzelonymi paradicsom.

-Tó között. Állati és tó. Ezerische folyó folyik egy nagyon szép terület, sok parkolóhely, mindenki elfoglalt. A turisták majd ásott, letette gyökerek, halak és sehova.

Ezerische progryabali. Bementünk a folyóba. Találtunk egy nagyon szép hely. Parkolt kezdődött mintegy 19:00. Csoda volt, hogy szinte minden száraz. (Olga megtalálta a módját - mászik egy szemeteszsák, én is ad, hogy a gazdája vállára köpeny castoffs).

Rest test és a lélek, mielőtt az utolsó bunkó nyugatra.

Hozzátéve, ma reggel. Különösen az a tény, hogy a szomszédok felébredni első test, majd az agyban. Ha az agy korán felébredt - lehetővé tették, hogy aludni egy másik. Mindenesetre, ha valaha is menni kempingezni Zoe és Olga, győződjön meg róla, lesz egy altatót, amely ráöntjük tea este.

De hogy őszinte legyek, a női személyzet számára, hogy csodálják. Ide mindig előre, majd az admirális, szinte mindig illeszkednek sarkokat. Bravó! Nem minden nő-férfi személyzet dicsekedhet ilyen kitartás és a szorgalom.

A reggeli, az esti folytatódott, hogy megfélemlítsék a közelgő úton.

Egy óra múlva a nap végre levetette. Gyere XO vár szenvedélyek. Fűrészelés egy óra, szép nagy bankok, és semmi több.

Először burunchiki, fordulót, nem nagy ügy. Nyugodt. Hoppá, berohant az emlékmű. Olya ült, I. Péter a lovára, elvette, és folytatta.

Forgatás - sebesség növekedésével, majd sima szakaszok. Shkurodornye zátonyra. Leültünk egy ismét egy pillanatra a kikapcsolódás. Mi vette át a vezetést, megállt „a dohányzást.” Utolérte lélegzet Admiral „ő köpött a pápa.” Több előre nem fut el.

Két küszöb hasonlóság. Nos, hogy minden véget ért. Nem is volt ideje megijedni. A Can magas vízállás?

Közelítettük közelében d. Holoe. Az időjárás nagyszerű. Az erdőben, evett szeder. Holnap reggel jön az autó ...

Itt újra olvastam a sorok ma és újra megcsodálni a személyzet női. A kenu „púpos ló” (így nevezték, mert egy hatalmas hegy közepén a dolgok, amelyek nem ad a ruha, mint amilyennek lennie kellene, a szoknya) 3-szor zátonyra futott, 2-szer találta el a köveket. És egyszer tett egy igazán akrobatikus száma: ült az éles sziklák, Baidu indított, és átlépte a küszöböt a tat előre, mivel a rossz látási viszonyok újra vágva a sziklákat, megfordult az orrát előre és végül ki a tiszta víz.

Ennyi, majd - miután leült egy sziklára, az egyik - sodort.

És mégis szeretnék hozzáadni most ügyvivő. Mennyi az élelmiszer van hátra! Mama drága! Ez mennyire extra vettünk velük!