autotravel Velence

A vonatok Velencébe indulnak a Termini pályaudvartól 8-15 óráig. 7 órakor, így a kulcsokat a recepción, elindultunk, tedd fel minket négy éjszakára szállást. A buszmegálló öt perc séta a háztól. Ez volt csak érkezik egy megálló, rájöttem, hogy a jegyek már a belátható tér vásárolni őket akárhol. „Deja Vu”, négy nappal ezelőtt, hogy pontosan ugyanazt a történetet.

Öltönyök azt szeretné, hogy busszal «N», I, az utolsó remény, próbálja fizetni a viteldíjat a sofőrnek. Mi küldték. Nem, nem, ez a hatás. Tény, hogy a sofőr azt mondta, hogy nem adja el a jegyeket, és nem veszi a pénzt, majd elfordult közömbösen. És nekünk az emberek a szalonban, nem lyukasztó vagy validiruya semmi. Nyúl, azt gondoltuk, és elment a busz.
Tíz percre a rohanás a horror, hogy mi fogott szégyen vezérlők és szétszakítani a költségvetés, de arra biztosan terhelve a téren Termini pályaudvar. Hogyan jött Rómába, nyulak és elmegy. „Szégyen átkozott kleptokraták római önkormányzati tulajdon!”. Mi nem kifejezetten. Annál is inkább nem fogunk!

Mint írtam az első részben, a jegyek megvásárolhatók a vonat honlapján a cég «Italo». A visszacsapó jegyek két ember az autóban „kényelmét” osztályú költsége 93,8 euró. Jegyár attól függ, milyen messze előre megvásárolja a jegyet (minél közelebb az utazási dátumot, a drágább), kirándulás (hétvégén is drágább), az utazási idő (reggel vonat drágább). Utalvány kapott e-mailben, hogy módosítsa a jegy a box office nem szükséges, csak azt bemutatja kérésére a cég alkalmazottai.

Vonat Kényelmes, gyors. Délután megérkeztek a Santa Lucia vasútállomástól Velencében. Amikor közeledett, hívta a tulajdonosa az első vendégház, és azt mondta: «El kell menni busszal két», jól, vagy valami ilyesmi. Azt hittem, egy kicsit. Először is, mi nafig busz? Másodszor, tudtam, hogy az állomásról a hazai 20 perc alatt gyalog, milyen busz? Aztán arra gondolt, hogy talán tudja a legjobban. A busz is elkezdték a környéken. A lakás a Dorsoduro negyedben, közel a Múzeum az Akadémia.

Amikor mentek az állomásra tér, világossá vált, hogy a velencei busz (busz) nevű vaporetto. Ez a hajó, amely ellátja a funkcióját a sziget Velence tömegközlekedéssel.

Mi autóval Európába. Ma meglátogatjuk a sziget Burano. A sziget Burano egyik gerincét a velencei lagúna. Eltérően más nagy Murano található, amely nagyon közel van Velence és híres Murano, Burano sziget ismert tarka színű házak és csipke.

Üdvözlet autotourists! Én vagyok a jövevény úgy, hogy ha bejön egy széken - válaszd fa puhább :)

Mint egy prológ: 9 nap, 5200 km, 330 liter gázolaj, 4 kg rovarok az arcon a gép :) sleepovers van - egész Booking.com. szinte az összes költség legfeljebb 50 €. Veszünk minden matricát, Horvátország - fizetős utakat az összeg 77 €. Overnight vissza egy dolog, hogy eljött az út mentén.

Az egész kezdődött szavait felesége: „Itt van egy palacsinta, én Velencében, és a Szent Márk soha nem látott.” Horvátország már régóta magasodott nagy a tervek, van egy másfél év megengesztel feleségét lovagolni a gépen, majd az egyik barátom azt mondta, hogy Horvátország Velence kompok. Minden összejött egy-egy, csak elhalasztották a pénzt minden út Porec Velence kompjegy vették május 25-én - a kedvezményt Get € 112 per fő per 2 végén.

autotravel Velence

Tehát, az utolsó fejezetben, befejeztük a történet az olasz város Valfurva, ahol az éjszakát töltötte a honfoglalás után a Passo dello Stelvio ...

Mi autóval Moszkva Európába. Ma megyünk Velencébe.

7. rész: Képek Life.

8. rész: Az életben mindig van egy hely egy nyaraláshoz.

Történelmi regatta Velence (Regata Storica).
Felvonulás Szűzanya angyalok (Madonna dell'Angelo) Caorle.
Celebration fehér ( «Bianco»).

Szóval végül a nyaralás a hegyekben. Megelőzve a következő héten, hogy feküdjön a strandok Caorle kedvenc. A távozás napján betöltött az eső, mintha a hegy sírtak, elválás. Claut Caorle mindössze 140 km. Along the way, én még csomagolva Frizanko (Frisanko). Vasárnap tervezett nyaralását, és menni képzésben Gianni mondta. De én nem látok semmit, valószínűleg eső elhalasztották tervek készítmények az ünnep.

autotravel Velence

Mintegy Caorle nem írok semmit, mivel ezen a helyen a tenger, mondtam már többször. Megjegyzem, csak az, hogy ezen az úton tudtam, hogy húzza le elég tisztességes, magas minőségű lakás nappali, hálószoba és egy helyet a parton, mindössze 250 euró hetente. Véleményem szerint igen sikeresen.
Nos, én megbeszéljük ebben az utolsó része a szabadság a jelentés, amit sikerült ezen a héten.

München (Németország) - Venice (Olaszország) - Pisa (Olaszország) - Nizza, Cannes, Saint-Tropez (Franciaország) - Monaco - Barcelona (Spanyolország) - Salou (Spanyolország) - Valorb (Svájc) - Lausanne (Svájc) - München ( Németország)
Útvonal térkép >>>

Persze, akkor üljön le a jelentést a múltban, de mint mondják, az egyik dolog a másik után. Mindegy, végül kapott körül, és úgy döntött, - jobb későn, mint soha.

A jelentés szerint:

▪ az előzetes előkészítése a kulturális program (amennyiben előre nyomtatott jegyet, hogy elkerüljék sorban állással majd);
▪ a választás szállodák, parkolók és kávézók / éttermek;
▪ az elért az út (röviden), és néhány figyelemre méltó epizód egyik vagy másik ok miatt maradt a memóriában;
▪ a költségek a jegy, utak, stb