Felfelé a Iremel

Hegymászó Mount Iremel (Big Iremel), a tengerszint feletti magasság - 1582,2 méter. nagyon szép és lenyűgöző kilátást. A legközelebbi turisztikai központ található, a falu Tyulyuk. Utazott ezeken a helyeken Orenburg mikrobusszal keresztül Ufa, csak jött egy kicsit több, mint 600 kilométer. Az előrejelzés szerint az időjárás előrejelzők ígérnek esőt, bár természetesen készek vagyunk, de a hegy még mindig elénk sok meglepetés.

Orenburg balra körülbelül 10 órakor, „lovagolt” A „csodálatos” utak az éjszakát és reggel már a helyén. Ott volt a reggeli és elindult meghódítani a csúcsot. Az a pont a mászás a Iremel úgy döntöttünk, hogy gyalog a falu körül Tyulyuk továbbra is mászni a tetején a nyomvonalat a láb is (ellentétben más turisták). És, mint kiderült, nem volt hiábavaló - baskír természet gyönyörű. Pihentetés után és erősödik a tranzit pont, amely az ellenőrzést, és ahol a szervezők jegyet, mentünk lefelé a csapáson, hogy az alap a hegy.

Természetesen minden szépségét ezeken a helyeken csak a szavakon túl, szükség van, hogy tanúja ennek a csodálatos kilátás, nos, talán nem is annyira siet, hogy ideje, hogy élvezze az egészet. Megvan a láb, nem mentes kalandok az úton egy bizonyos ponton már elvesztették a nyomot, de elindult egy néhány tíz méterre a nedves füvön, de megtaláltam. Útközben kísérte a nap és az eső, és még „szerencsés” Hail! Külön köszönet a szúnyogok - nem volt jó néhány, és mennyire nem zavar minket. Az időszakos megáll pihenni, eljutottunk a lábát a Big Iremel. ahol feltárja az igazságot, egy csodálatos tájon, egy tágas mező törpe fenyők, erős szél és a fényes nap, lába alatt a mocsárból, és van még egy 800 méter mászni a csupasz sziklák. A hegy lábánál feküdt föld hótól.

Felfelé a Iremel

Miután tett egy nagy tábor, és hogyan kell frissíteni, elindultunk felfelé. Az időjárás minden bizonnyal nem túl szerencsés 5-10 perc alatt a mi nagy megállt, láttuk a fenyegető felhők, fekete, vihar ránk. Valahol a távolban hallottam a mennydörgés. Miután úgy döntött, hogy nem halasztja a mászás, akkor költözött fel a hegyre, és ott eső, erős széllökések, és utolérte.

Hogy az utat felfelé a csúszós kövek nélkül a biztosítás, de a vágy, és valami hasonló - „Hát én nem ülök alján ugyanaz, semmi sem, hogy honnan jött” - mi telt ez a mérföldkő. Amellett, hogy minden mást, és a köd nem volt nyilvánvaló, hogy az első nem látható módon vissza. Szakadt a szél és vizesek keresztül az eső és a jégeső, mi továbbra is mászni a Iremel. Köd, a hideg ettől esőkabátok csak szánalmas rongyok.

Elérte a tetején a három csoport, az első csoport elment egy szikla, ahol a szél kevésbé volt erős, a második csoport maradt, hogy várjon egy harmadik, nem eltévedni a ködben. Míg várta a harmadik csoport, sokan kezdtek befagyasztására, akkor is, ha séta a nyomvonal hideg nem volt annyira észrevehető. A köd olyan sűrű volt, hogy látni lehetett, talán 5 méteres körzetében. Miután a harmadik jött, látunk egy kicsit előre, költöztünk, hogy törekedjen a rock, amely már az első csoportot. Mint azok a sün a ködben elvesztettük a nevüket. Találkoztunk mindenki, aki ott volt a hegy tetején. Pihenés után egy kicsit, nézz körül, mert nem sikerül. Ahogy helyesen mondta a vezetőnk a hegyen volt ilyen időjárási körülmények a világ más, és hirtelen ott egy szikla, egy nagy kő előtted, mint a turista, és mindez eltűnik néhány lépés után. Úgy döntöttünk, hogy mozgatni lefelé, így nem fagyasztható, és nem marad ott örökre.

Felfelé a Iremel

Rise valószínűleg könnyebb, mint lefelé. Csúszás nedves és néha ingatag kövek, leküzdeni a süllyedés, a javára a köd zárva van, és senki sem látta ezt meredek lejtőn, csak kissé megelőzve, hogy. Nedves, de boldog elértük a lábainál.

Döntött, hogy nem marad sokáig ezen a helyen, egy kis pihent, mentünk vissza. Mentek gyorsan csúszik a sárban és nedves talajon. Útközben sok turista és a szerelmesek. Mégis, az emberek jó, barátságos, megkérdezte, hogy mentünk, az időjárás, milyen érzés. Mi volt még az úton vissza kezeltek baskír édes kekszet. Fürgén kapott a pont elején a mászás utat, tettünk egy nagy tábor, része úgy döntött, hogy menjen vissza a turisztikai bázis egyedi gépek, a többit gyalog ment.

Beszéd külön körülbelül nyughelyet, táborunk, azt mondhatjuk, hogy vannak minden körülmények között kényelmes időtöltés turisták számára. Vannak helyek tábortüzek, tűzifa, üstök és még a szamovár, amit sajnos nem volt ideje, hogy megpróbálja, balra, aki utánunk jött turisták számára. Történetek a tűz, ruhák szárítása, forró tea, finom ízek a természet.

Felzárkózni a naplemente, legyőzzük a fáradtság és jelentős izomfájdalom, lerobbant a táborba mentek vissza hihetetlenül gyorsan. Aludtam, mint a bunda tegnap este. Sajnos, mind a szöveget és fényképeket, sokan nem tudnak szállítani. A Mount Iremel nagyon gazdag történelem, például azt mondják, mielőtt ez a hegy nem engedte senkinek, mert azt hiszem, azokon a helyeken, szent hely az istenek. Mi voltunk a kis- és Iremel és Kabanchik. mászni biztosan nem, mert a fő cél már használt Olsha Iremel. Mellesleg ez ezeken a helyeken eredete White River. A falu az azonos nevű Tyulyuk folyóvá, nagyon szép.

Felfelé a Iremel

Másnap, ébredés után túra a Mount Iremel. Úgy gondoltuk, hogy az összes nem tud menni egy másik utazás Larkin völgyben. Azonban, miután kikérte az is, úgy döntöttek, hogy annak ellenére, hogy a fájdalom az izmokban, túrázni minden. Jó reggeli, átköltöztünk egy másik mindig szép hely.

Az út nem volt olyan nehéz, mint a mászás a Iremel. így könnyedén ment, és hamarosan legyőzte 5-7 km elérheti a legszebb helyeken - Larkin völgyben. Ez a hely epitomizes derű Tyulyuk folyó folyik keresztül a szurdok. amely mellékfolyója a White River. Leírhatatlan szépség, hogy szükség van, hogy ott.

Azon a helyen találkoztunk egy csoport turista a papucsot, de ez nem nagyon kényelmes cipő utazás ezekre a helyekre. Néhány srác a mi csoport úgy döntött, hogy belevetette magát a folyóba, a víz hideg és frissítő, hosszú lehetetlen biztos.

Egy kis tábor, piknik a szemlélődés helyi szépségek és készek vagyunk, hogy menjen vissza a faluba, annál, hogy az a hely, hogy jóváírják a időben ez volt az úszás és a fiúk papucs „félek”, hogy meg akarjuk úszni meztelen. Annak érdekében, hogy azok nem akadályozzák költöztünk vissza az út-idő szenteltek elég szemlélődés a szépségeit Larkin völgy. de mit tehetünk, hogy menjen haza.

Köszönjük a képeket Julia Maklashovoy.