Meghalt halász (archív - obschalki halász ház

Nemrég én halt meg egy ismerős halász. Nagyapa. Nem tudom, hány éves volt, de egy kis gumicsónakkal mi segített neki lefelé a víz. És hogyan bombázta keszeg az íny. látható, hogy tudta. Nemrég megtudtam, hogy nem az. Megérkezett az íny, úszott a gödör horgonyt. Félbehagyva fonás és Leningrádban. így a csónakban az esti és találtunk.

Ez a halál halászok.
Hagyja, hogy a víz lesz a paradicsom.

Igaz.
Valószínűleg a legtöbb schaslivo.

És hagyja, hogy a folyó ő lesz otthon.

Földet le!
Cikkek Oleg Vlagyimirovics mindig állt a többi között, emlékezett. Nagyon sajnálom.

Földet le. (
Bár én nem ismerem őt személyesen, de sok barátom tudja horrosho beszélt.

Che meghalt akkor? Fiatal volt, valójában egyáltalán. (Ahogy a vicc. Ebből halt végén. Tehát a koszorúk napisano- barátok a személyzet.
Meghalt az emberi aljasság és az irigység. és ez nem csak az én véleményem. Sokan így gondolja. Sok fogja érteni, mire gondolok. mad: és a diagnózis - vérrög tört :(

Én sokkot :(. Párszor elmentem a boltba, hogy Serafimovicha. Nagyon szép és érdekes volt beszélni Oleg Vyunnikom.
Land le, és az örök emlékezet.

sokkal Oleg Vyunik hátrahagyott!

A mennyek országa, a föld lefelé.

Írok, és nem tudja elhinni!

A 94. életév meghalt a nagyapja barátom. jó öreg igaza volt. halász a régi iskolában. őszintén szereti és tiszteli a természet. és csak - kedves, szerény ember. Kár, hogy az FSE kevésbé
Csak egy temetés.
-től, hogy tudd, az a személy - és úgy tűnik - FSE nem tudom. Ez a szerény takaros kis öregember ül a parton egy horgászbot, azt mondja - két kezdő halászok fsyakie primudrosti, jelek, történetek fsyakie. és nem tudod, hogy hallgat a FSE ül melletted HERO SOVETSKOGO UNION. Osztály Általános Rybalko. Bukrinsky hídfő vett
A világos emléke nagyapja Vanya

UNION HERO SOVETSKOGO. Osztály Általános Rybalko. Bukrinsky hídfő vett
Azt hiszem, akkor csak az irigység az ember élt hosszú és érdekes az élet. Hadd nyugodjék békében.
Ha lehet egy kicsit történelmi háttérrel. Rybalko nem parancsolt egy részlege, és a 3. gárda harckocsihadsereg.

Rybalko nem parancsoltam szétválás és 3. gárda Tank armiey.Spasibo. Végül is mindig tudta, „a hadsereg marsall Rybalko.” de ez a vezető pohoronh be -., mint ez :( Azt hittem, hogy tévedtem kösz a korrekciót.

Nem tudom-e vagy sem a halász. De az ember!
Ki lesz a színház melletti, poproshaytes vele nevében rybatsyug :(
Örök emlék!
[Link csak a szakszervezeti tagok.]

Tegnap Bubnov Sloboda fulladt alkalmazottja.
Egy nagyszerű ember, egy halász. apja. Általában egy jó ember.
Ő kiesett a csónakból. nélkül mentőmellény. kap, dostali..sps emberek. pomogli..vot. és ez nem volt lehetséges, hogy visszatérjen az ember életét.
Le a földet. A mennyek országa.
Legyen óvatos a víz.

Tegnap Bubnov Sloboda fulladt alkalmazottja.
Egy nagyszerű ember, egy halász. apja. Általában egy jó ember.
Le a földet. A mennyek országa.
Legyen óvatos a víz.

Részvétem a családnak, a barátok és a munkavállalók.

Brothers, a család segítségre van szüksége! Son Vitaly és Valentina - Constantine Terletskii nyitott kártya Privatbank - 4405-8858-2629-8306 sajnos a következő 7 napban, hogy töltse ki a kártya révén a terminál nem lesz lehetséges, vannak korlátai Privatbank, de az átadás lehetséges bankok és az interneten keresztül. Segítség a testvérek jellemzői.

Vitali aktív és vidám ember, egy igaz barát, és egy nagy ponty horgászok, sokan jöttek a sport, mert ez, sokan tanultak tőle a trükköket ponty horgászat. Örök memória a testvére.

Emlékezzünk arra.
[Referencia csak Unió tagjai.] ([Referencia csak szakszervezeti tagok.]) [Referencia csak Unió tagjai.] ([Referencia csak szakszervezeti tagok.])

Pasa, a földre le.
Mi fog emlékezni rád, mint vicces és vidám

[Link csak a szakszervezeti tagok.]

Miért hagyja el a legvidámabb és vidám :(
A mennyek országa, akkor pasa.

Hogy lehet ez? Hogy miért. Nem tudom elhinni. Minden meg fog hívni, hogy ismerem őt - még nem hallottam. Nem volt ideje. (
Pasa, hadd nyugodjék békében.
. Nagyon sajnálom :(

Ma, a halál az én legjobb barátom - Pavel Shevchuk (Sheriff).
Csak nem tudom elhinni :( :( :(

[Link csak a szakszervezeti tagok.] ([Link csak szakszervezeti tag.])

Andrew, várj. Részvétem a családnak, a barátok és személyesen Önnek.

Sasha a paradicsomban. Bátyámmal együtt Sasha. Biztos vagyok benne! És harap!

Utolsó Sanya Easter obschalis.Pozdravil azt.
Mindent tudott. konets.Pryamo mondta.
De humor kontsa.Poobeschal nekem van egy hely a rudak gólt.
Kár, hogy egy ilyen pozitív ember maradt.
Földet le, testvér.

Tegnap 78 életévben ez a világ hagyott Vakarev Yuri A .. legendás alakja Bubnová Sloboda. révész, a halász, és csak egy jó ember. 40 év év állított tábort Bubnovka területen. volt ismert, mint „A parancsnok a parti”, vagy „Pan Leszczynski.” egy jó ember, egy jó horgász, egy ember valóban gazdaságosan bánik a természet. akik velem utazott meglátogatni - mindig emlékezett az út egy kedves szava.
A szavai A.
- Rögtön gondoltam: rolleyes: Én a következő partján sumarno élt 12 évig: eek :: D
Itt hal meg - ki marad helye: zavaros :: cool: Hát gadonyshi mindent a sorokoshi meghajtó - ott van megvilágítva tojás: mad :: confused: és itt ilyen helyeken. sajnálom, hogy elhagyja valaki :(

Minden évben 10 egymást követő évben, mentem a május végén -, hogy segítsen fel a táborát. Már ebben az évben megállapodott :( nem végzet.
aludj jól Leszczynski pan (nagy keszeg és plotvits táplált folyók a paradicsomban :(

Land le, és az Isten országában, őszintén hitt és remélte, hogy minden jobb lesz, és mi lesz megismerkedni a valós életben, nem látjuk a sorsa :(

Sanya, hogy így? Földet le.

De hogyan tette.
Bement egy vicc, és ott.
Azt Szanaa stiralku bemutatott, megmosta a köntös volt.
És azt mondta nekem pivasom.
Elmentem hozzá az állomáson. igen, apróságok. Arany kezét. Az én számítások, sok hála, és ismét pivasom rám.
Kedves és joker, valószínűleg minden nagy ember.
Megegyeztünk a keszeg együtt. Azt, hogy a cég ülni (a feeder már nem az enyém.)
Ez nem jött össze.
A mennyek országa neked, haver!
Örök memóriát.

Bár nem tudom, Jurij, de a halász visszahívó Bukhara meleg szót, a föld lefelé.

Pi. Most tanultam. Mint nemrég beszéltem, amikor eljött Bukhara utoljára. A világos memória. Földet le. :(

Tegnap 78 életévben ez a világ hagyott Vakarev Yuri A ..

Földet le, a mennyek országa. :(

A szavai A.

Hallottam erről az emberről, ha Prokhorovka le 101 baekn le, arany sor, amikor - voltak.
Nyugodjék békében. Örök Pmyat.

Kingdom of Heaven, a Föld le. Ő egy jó ember!

Ne felejtsük el, Urunk, Istenünk, a hit és a remény hasa vechnago prestavlshagosya te szolgád, a mi testvér, Alexander Yurchenko, mert övék a jó és a Lover az emberiség, otpuschayay bűnök és potreblyayay hamissága, relax, megbocsátani, és bocsásd Freestyle bűnét és önkéntelen, szállítani az örök szenvedés és a tűz geenskago, és adjon neki a szentség, és élvezze az örök te áldást készített, akik szeretnek téged, Ha ti bo, és a bűn, de nem tért téged, és nesumnenno az Atya és a Fiú és a Szentlélek, Isten téged a Szentháromság slavimago, Verov, és az egységek a Szentháromság és Szentháromság egységét az ortodox még a falu lednyago bajsza vallomás. Így irányító felébreszteni irgalmasság és hit, amely kiontatik benned helyett esetben beszámítják, és a te szentek Te irgalmas nyugalmi súrlódás hogy bo ember, Ki fog élni, és nem bűn. De te csak egyedül a vsyakago bűnt kivéve, és az igazság A igazság mindörökké, és te vagy az egyetlen Isten irgalom és könyörület, és az emberiség, és az Ön tulajdonítunk dicsőség az Atyának és a Fiúnak és a Szentléleknek, most és mindörökké, és mind örökké. Ámen.

Holnap Sasha (Dixan). 38 év óta. [Link csak a szakszervezeti tagok.]

Ui Töltsük: Brownies, aki néha emel harci 100g lehet a tengeri hagyományok, a harmadik pirítós nélkül csengő szemüveg emlékezni minden elhunyt testvér és jobb memória lenne egy jó fogás, és balra egy tiszta helyre.
Volt a víz, volt Serezhin rúd, öreg, frissítettem egy kicsit, általában nagyon szimbolikus, hogy az első halat felvetettem, hogy az ő rúd. Csatoltam egy fotó - helyesbített. Itt a Sergunko.

A világos memória. Mi vagyunk a bal - csak élni és emlékezni.

A férfiak, a kibaszott tartályparkban hősiesen megölte a testvérét szenvedély Basovskiĭ Anton Alekszandrovics - Fire Rescue 15-én állami tűzoltóság és mentő egység. Ő még csak 24 éves. Nem volt regisztrálva a házban, de gyakran meglátogatta oldalunkat, és kommunikált sok halász. Ő egy nagyszerű ember és egy nagy horgász.
Kingdom of Heaven, a Föld le.

földet le :( alvás könnyen hős :( :( :(

Kingdom of Heaven, a Föld le.

Nyugodj békében, barátom. Te mindent, hogy ő is, és még több.
A világos memória.

Elnézést kérek a mai napig, én nem vettem észre. Vagyok valaki, aki ismeri a sok éve, így a flotta, beleértve a mentési munkát. És Ukrajnában, ő szentelt sok erőfeszítést, hogy hozzon létre egy mentőszolgálat a víz. Tehát én ezt a tragédiát nagyon közel van. Akkor már nincs szükség, és megszabadulni a számunkra, és most itt van a hegyen. Megkérdezik „ki a hibás, és mit kell tenni.” Tudom, de jó.
Legyen barátok háromszor óvatos. Ne feledje, hogy az élet egyszer adják. Megvédje magát és szeretteit.
Hamarosan a jég szezonban. Ne feledje, a kötelek és a körmök. Ne feledje, a magatartási szabályok a jégen és támogatást szabályokat. Mindig fordítsa el a fejét, és kapcsolja ki az érzelmek.
Minden NHNCH.

Meghalt huntsman Kostya UOORovskoy bázis Straholese
Ő jó ember volt, aki mindig segített mindenkinek
A világos memória

Kérem, segítsen barátunk. Könyörgöm.
Tragikus Edik Kovalevsky helyzet rendkívül súlyos. N1H1 influenza beköltözött egy kétoldalú tüdőgyulladás. Szerdától a helyzet erősen romlott, meg kellett csatlakoztatni szellőzést. Szombaton a szívmegállás. Ma akasztott művesekezelés. Minden erőfeszítést megteszünk. Segítsen a családnak nem sérült. Térkép: Privatbank 4149 6258 0531 3648 Kovalevskaya Elena.

Ed egy üzletvezető [link csak szakszervezeti tag.]
Nahlystovik, győztes légy árukapcsolás Spey a stílus, nagyon rendes ember.

Köszönet mindenkinek a támogatást. Ma volt egy figyelemre méltó ember. Szeretnék egy csomó belőle rassaazat, de nincs szó. Föld le, Ed.

Holnap Baikove temető 12 órakor lesz a temetés Nicholas Voytova (lovas) Ki tudja, Kohl, mindenki búcsút neki, és folytatni az utolsó útra.
Nyugodjék békében.

Ki akarja, hogy segítsen a család az elhunyt, felesége Julia és négy baba is meg tudja csinálni szerint az alábbi információkat, hogy most nagyon nagy szükség van a segítségünkre.

Térkép Privat Bank 4149 4378 6323 8497
Voytova Julia Nikolaevna.

(Tegnap halt meg egyéb vizsgálatok.
Kitűnő horgász gribolov. Az élet rövidre tompa. Nem sikerült, de nem tudta, hogy magát lógott hosszú ideig a jégen, segítséget hívott, de egyik sem pingvinek a jég, és nem volt meg, és ott mintegy 15 fő - az összes történetet MChSniki, amely részletesen tárgyaljuk. Elhaladunk egy ember (MOE) már rohant a támogatás húzta valami hasonló. Mi mentőt hívott, ami „megy oooooochen gyorsan” bevitték a kórházba, de van egy halász meghalt, az orvosok szerint, a kihűléstől. (:( :(
Mellesleg, a jég volt 15 cm. halász soha nem ivott.
Dotsya kicsi maradt :(

(Tegnap halt meg egyéb vizsgálatok.
Kitűnő horgász gribolov. Az élet rövidre tompa. Hívtam segítséget, de egyik sem pingvinek a jég, és nem volt meg.