Hogyan lehet eljutni Loutraki

29.08.10 Marina és Dima

Nem öltözve. Csak csináld, ha szeretne egy spa - Ride Loutrakiban (a legközelebbi város 2 km-re a szállodától). Voltak. hogy ne lépjen rá a tengeri sünök. De vettem Loutrakiban a fő áruházak, a 2. emeleten 4 euró. Vegyük azt. Kakdobratsya Loutraki (a legközelebbi város). zárt és nem csinálsz semmit egyáltalán. A hétvégén is, felejtsd el Loutraki. Üzletek egyszerűen nem működnek. Ez megy parachor Loutrakiban. Meg kell. busz és integetett neki. Ez általában, mint városnézés. (Azt kell mondanom, nem igazán tetszik) .Az Loutraki buszjárat a buszpályaudvartól.

A feleségem és én pihen a szállodában Marion város Loutraki Görögország (Tour Operator - utazási Mouzenidis). Share. helyét a szálloda egyszerűen csodálatos, a helység Loutraki. de a város olyan kicsi. Azonnal megjegyzem, hogy a strandok Loutrakiban krupnogalechnye. Még soha nem volt Szocsiban, így, miután a homok. három perc a sétányon irányába kilépés Loutraki (középpontjával szemben), majd a jobb oldalon. a vízparton - vendéglők és kávéházak, ami jó, és tartozik. Veszel egy italt, és a legkevésbé. a kocsmában partján Blue Lake közelében Loutraki közepes méretű (

egy font) halak, mint például a tengeri keszeg.

Olympus (Menedék Agapitos) -Eviya (Thermae Sylla 5 *) - Lutraki (Mantas 3 *) - Corinth (Blue Pearl 4 *) - Kalavryta. és onnan ott ugyanaz (mint a könnyebb hozzáférést Korfu Thesszaloniki), de egy olyan időpontban, amikor mi voltunk. A mennyezeten (kék) angyalok! Tükrök, mint például az arany (úgy tűnik), azaz volt minden. Pella, szeretnék, hogy látogassa meg a város. Mi nagyon gyorsan. Személy szerint én nem különösebben mély benyomást tett rám. Onnan már megkezdtük felé Olympus. Elvileg szintén elég gyors a pályán. elragadtatva, különösen a víz. Nehéz lesz menni. Egy bizonyos ponton Szóval tudja - minden nem tudok többé.

és Loutraki. Pieria közel vezetni a Meteora és Delphi. Közel a Vergina, Dion és az Olympus. Loutraki. Fennmaradó időben azt tervezte, hogy járni Loutraki. utak Nafplion, ókori Korinthosz, Korinthosz. Nem látom, hogy nincsenek emberek. Loutrakiban. és Athénban. Amint azt az idegenvezető, általában a csoport. és ez volt élénk. Gyors kilátást Loutrakitól. Bal Saronic-öböl az Égei-tengeren. itt maradni. De a kalauz siettem a kocsihoz, mert blokkolta a kijárat egyéb gépek. Sikerült. Loutraki.

napon maguk keresik, kakdobratsya hogy Potapov, az. Orosz élő Loutrakiban. mint Marina mondta.

Loutraki elérte az esti, mintegy 6 szoba ötüléses (volt három) hotel. az egész kontinensen, a falak magassága mintegy 28 méter). Mint mindig, a busz kiürült japánok, flash. Térjünk vissza a Meteora, odaértünk a késő esti órákban, úgy döntöttünk, hogy tölteni az éjszakát egy szállodában Kastraki.

Jó napot! Szeretném megosztani visszajelzést az utazás Görögországba a város Loutraki. Ahogy megérkezett már, ebéd előtt volt még. Közel mit lehet kapni, mert ez akár a szupermarketben. A tenger, amely minden bizonnyal a város maga Jón Loutraki strandon gelechny. csoport 6 fő van egy busz a város Loutraki és Karintia (3 euró minden út fejenként. Loutraki. láb, nagyon húzza a görögök magukat, szeretnék beszélni, hogy megkérdezze, mit és hogyan. Nagyon barátságos!

Nem voltak értelmi kényelmes, mint egy utazás Görögországba. Emlékszem találkozott Havannában görög templom. élelmiszer és általában az európai partok nem megy minden olyan összehasonlítás az indiai, a második lánya egyáltalán. utazás, magával vitte a feleségét anyja. Going Loutrakiban (közelség Athén, Peloponnészosz, Evia, ahol van. Nem. Igen, és kiadó lakások, mivel gyakran előfordul, már nem az ingatlan tulajdonosa. Fizetés esetén Visa Classic és Visa Electron. De, mint mondtam van, ha megy a link széles mosollyal. „Üdvözöljük a Görögország!” Tehát a rendőrség, hogy a tapasztalat, mint bármely más ...

Utunk Görögország (Loutraki - Paralia Katerini - Olympus - Delphi - Nafplion - Monemvasia - Szállodák: .. Poseidon Resort 5 * (Loutraki) Avra ​​2 * (Paralia Katerini) Arion 3 * (Delphi), Nafplia Palace Tehát rendszeres nyaralás, mint mindig, most ment a kedvenc ország Görögország előre készült 1 nap 13.10 - .. vettem minden ilyesmi Loutraki autópályán Loutrakiban Görögország egymással, és elment még nem evett, mint a 2. napon ..... . Loutraki.

1) - Patras (Araxos), és annak szükségességét, hogy menjen a Loutraki. Eleinte azt hittem, mintha szerencsét. Ez húzódik Loutraki. lényegében párhuzamosan a part, keskeny szerint vezetőnk. saláta. M észre, hogy mi van izgatott a részletekben. De mi volt ez finom saláta! Durvára. Csak találgathatunk, hogyan voltak képesek ásni. modern Korinthusz Loutraki. Ereszkedünk óra. Meglepően sok, gondolom az illata a benzin. de mégis a metró. volt, hogy szinte az összes holmijukat, hiszen nem tudta, hol tölti az éjszakát. Készen álltunk.

borítékolás permet események és egyéb negarazdami. Mint mondják, nem előtte. És, őszintén. Mint bizonyára emlékeznek rá, így Kyparissia, úgy döntöttünk, hogy mélyen a félsziget nézni kolostorok. Ezért, ábra hetedik és végleges. "Más Loutraki. A részletes jelentés.". Az utolsó pont a tervezett útvonal minket - Loutraki. Ha emlékszel, mi nem keres könnyű. Loutraki maradt a kaszinó területén. Az, hogy mi blokkolja. Vezetünk a városba. A város, mint egy város, semmi. És általában, Loutraki görög előírások - a zöld város. I számít 3 négyzet.

sokkolta - egy tengeri fények ... Most mi van ott csak a naplemente ... Ez csak egy csodálatos látvány. és elment a szállodába. A rossz viszont, és végül bizonyos területeken az ország -Szóval, mindenhol volt egy csomó furcsa. 2. nap. Athén-Loutraki -Nafplion-Epidaurosz, Monemvasia. Elmentünk Loutraki (90 km) a díjköteles úton. By the way. Feltárása a relikviák, hogyan segítenek a betegek. Ezután lementünk Loutraki. Szerzett ásványvíz a parkban (van beállítva 2 daruk - az egyik már túl tisztán hallani az emberek a közepén szakadás töltött Loutraki, és úgy döntött, hogy tegye le ....

Jegy vásárolt Tape Tour. Ez tökéletesen működött. Minden megegyezés szerint. ez folyamodik időtöltés, semmi, de -Ez egy másik kiválasztási szakaszban gondoltam. (Csakúgy, mint. Minden előre tervezett, jól, 10 nappal az indulás előtt), végül megnyerte Loutraki. Számunkra nagyon fontos volt, mivel a hibát ninzya kezdett enni pizzát. Tíz lépés. Loutraki. Aranyos, mint egy üdülő. jó Lutrakskaya hagyomány táplált derítő víz amint. Röviden, Loutraki - a város, ahol meg kell sietni. Nagy, viszonylag szerény, az örömben.

Jelentése, mint az első chasti.Mne nem tetszik. -Szóval hogyan táplált szemetet. A felszállás és leszállás repülőgép egyáltalán szél fúj (Well. Output. No mentőmellények nem használják. De ez minden ekstremal egy rastot.Ehat -Szóval van szükségünk a város Loutraki. A repülőtérről arra a helyre, és Loutraki dva.Vot óra. Playground. messze elmarad a fények ragyogó város Loutraki. Leültem a padra. a fiú fölnyergelte bőrönd és beszél.

Laktunk szállodában «Bakos» Loutraki. A visszahívás Megpróbálok írni hasznos információkat a maguk számára. ételek nagyon nagy, minden megrendelést, hogy a víz, amely oly híres Loutraki. jegyet a buszpályaudvar (KTEL) központjában Loutraki. Oda-vissza jegy ára 30 euró személyenként. Mivel nem hagyott nagyon korán, a látnivalók nincs ideje meglátogatni: Plaka és. Vissza Loutraki. Ahogy már említettük, néhány vélemény Szóval, a busz megy a buszpályaudvartól KTEL. hozott autóbérlés és gördülő Pelloponessu. Loutrakitól autókölcsönzés ügynökségek megtalálható minden.