A folyosón a játék Diamon Jones és az amulett a világ számítógép

Diamon Jones kora reggel a kocsmában töltötte fel szánalmas öregember Ahmed érme a zsebében. Az egyik a táblázatok elnyomja fájdalmát John Milton. Egy részeg delírium, azt mondta nekünk, hogy létezik a szörnyű kincseket. Egy üveg jó bor függetleníteni a nyelvével tovább. Menj a kocsmába. Az egyik a polcok mögött Ahmed El Hasim Megjegyzés megfelelő bort fejenként. Vásárolja meg a csapos olaj egy érmét, használjon olajat Diamon Jones. Olajat önt a földre az intézmény. A jövevény Samuel Johnson csúszik rajta. Míg a csapos van elfoglalva a látogató, tyrim bort a polcról, és tedd be a Milton.

Milton mondja a történet egy expedíciót, hogy a sír a fáraó. Miután elájult, megy a kilépés az étteremben. Johnson emlékszik a régi adósságot, és arra kényszeríti Damon, hogy fogadja el lopni a helyi múzeumban egyfajta ősi pergament.

Az utcán az úton, hogy a múzeum bevezetik mesterember. Elveszítette eszközök körül a fogadóba. Menj vissza az étterembe Ahmed. A kocsi között sárgadinnye és görögdinnye talál egy kalapácsot kisiparos, és a régi összeesett hordó vésővel keresünk. Adunk Craftsman eszközöket. Ehelyett kapunk rubin és használatának engedélyezését a szerszámait.

Mi Bélyegmúzeummal. Megvizsgáljuk a tárgy ábrázoló kő egy kötéllel hozzá. Awake őr dob Dayomna Jones a múzeumban. Körbejártuk az épületet balra, és vegyük észre a nyitott ablakon, a legfelső emeleten. Behatolnak az ablak segít hasonló eszköz, amit láttunk a múzeumban. Továbbra is ásni kövek és a kötelet.

A bokrok előtt a főbejárat a múzeumban valaki segítőkészen félretett selejt. Megvizsgáljuk a falon, balra a tornácon a múzeumban. Crowbar otkolupyvaem pár kövek a falon. Fuss kézműves boltban. Tedd kövek a tálca, hogy egy véső és egy kalapács. Velük, hogy lyukat a sziklák. Mi veszi el a köveket. Egy baldachin alatt a kézműves üzletek az oszlop egy doboz. Mi kivonat belőle a kötelet. Elhelyezés a kötél kövekkel.

Match nyitni az ablakot a múzeum. Dobjuk egy kötél a kő tüske és mászni a kötélen a csúcsra. A szobában kép mögött találjuk a biztonságos. Biztonságos kódzár van írva egy darab papírra, akinek maradékot heverni a szemétbe. Elhelyezés tele darabka veszi, és kap a következő kódot a zár 6> 4<9> 7<3> 2<. Цифра означает количество поворотов ручки замка, а стрелка направление:> - jobbra (az óramutató járásával megegyezően) <- налево (против часовой).

Kinyitotta a széfet, elővett egy kulcsot és egy térképet. Mivel Johnson gengszterek valószínűleg vár minket a kilépés a múzeum, és a térkép adunk nekik nem akarunk, akkor meg kell találni egy másik utat, és a kar. A terem másik végében található a kalapács. Ők hozzák le a zárat az íróasztal fiókjában, ahol tartották a revolver. Key nyissa ki a kijárati ajtó.

Közben Johnson és Claire utasítást adták, hogy a bandita Billy Smith. Azt tervezik, hogy megfeleljen a múzeumban a félszemű Andy Rajna és Diamon Jones megragad egy térképet a hátsó ajtón. Az ügy folytatódik csetepaté az utcán.

Tüzelési vissza a sarokba, vizsgáljuk meg a kocsi dinnye és a nyitott ablakon, a második emeleten. Wagon helyén tartja a tégla a kerék. Lövünk rá, egyre az idő a rabló. Majd nyomja meg a dobozt a high jobb alatt a nyitott ablakon. Mi mászni a hálószobájába.

Beszélgetünk a szabadság-Fatima. Egy asztalon, gyümölcsök megtalálják a csapot. Vele nyitni egy egyszerű zár. Tartjuk a zár rögzítése ebben a sorrendben balról jobbra: 13254 és csatlakozzanak sarka.

A hangár elkapja barátunk Fuffi Wilson alkalmatlan az állam a repülőgép pilóta. Csak forró kávé adalék lehet tenni holtrészeg barátja talpra. A túlsó végén a hangárból a polcon találunk egy pohár vizet. Poshurovav dobozok között szemetet razdobudem meccsek, kávé, Turk, a cukrot és egy fiola ammónia. Merge türk vizet a pohár, adjunk hozzá kávét és a cukrot. Turku fel kerozin kályhák, ült az ágy mellett egy részeg pilóta. Gyújts egy primus mérkőzést, öntsük hozzá a főzött kávét egy csésze török ​​és bemutatja frissítő ital Fuffi. Kávé végül elaludt.

Mint egy igazi kalandor Diamon Jones dob a szépség Fatima és repül egy repülőgép, manőverezés között, a hegy sasok, hogy a sír a fáraó. Megérkezett a tábor régészek, keressen a sátorban. Találunk gyűjthető könnyebb tábor kantin, egy csavarhúzó, egy üveg kerozin és a stafétabotot. Kapunk a zsákból egy pár agyagtábla. Bőrönd nyitott megnyomja a zár gombot a következő sorrendben balról jobbra: 14253. venni a bőrönd kötél és két smaragd.

A piramis belsejében beszélni Mary-óceán, aki töltött néhány napot a börtönben, hogy csak a jobb hatással volt a szám. A falak három fáklyák. Kihagyja az első hosszú távú fáklya a jobb falon, és akkor is csak a bal oldalon, majd mártott a fáklyát a jobb falon. A felső határ a bas-sugarak jelennek meg. Mi válasszuk a padlóról vörös rubin és menjen át az első szobában.

Ez fut között lengő kovácskalapácsok a szobrok a madarak. Megvizsgáljuk azt, kanyargó fejét, ezzel letiltva egy kalapáccsal. A dobogó második tartósított madár csap ragasztás. Mi kötődnek hozzá, és mássz le a kötelet. Azt vedd ki a falból a kék zafír és típusát egy korsó vizet. Mi mászni a kötélen, és kövesse tovább a második szobában.

A második szobában fogunk híd szétszedhető részek. Építsd össze, akkor a mechanizmus, amely nélkülözi a két karját. Ezek láttuk az őrök a bejáratnál, hogy a piramis. Mielőtt elvenni fegyvert szobrok, kihagyja a két fáklyát a második szobában, különben az őrök nem ad nekünk erőt. Mi az ajtóhoz rohant, a sír, az őrök elvenni a két kar és vissza a másik szobába. Helyezze be a karokat a mechanizmus és részét képezik egy híd, mint a képen látható.

Emelje sárga topáz a hídon, és bemegy a harmadik szobában. A bal oldali állvány fel sárga topáz, átlagosan - rubinvörös, a jobb oldalon - a kék zafír. Ebben ugyanazon harmadik fogasléc öntsünk vizet a lombikba. A középső állvány kerozin önteni a palackból, és meggyullad az öngyújtót. A bal oldali állvány kellene önteni a homokot. Kilép a piramis, gereblyézés egy marék homokot, és gyere vissza a harmadik szobában. Öntsük a bal tartóoszlop homok. Figyelembe az amulettet meg a világot, és menj a kijáratot.

De Damon Jones váró emberek weasely geezer Ahmed. Miután a lövöldözés, mi még mindig életben van, és a dömping Angliában.

Samuel Johnson, az angol pub tojás Billy találni Damon Jones. Figyelembe állvány dobókockával. Tapad a tengeri farkas, aki ül az asztalnál, azzal a feltétellel, hogy visszafizeti az adósságot. Visszatérés mullah a jó ő nem hajlandó, de nem bánja játszik kockával. Mi megvertem, és a pénzt, hogy menjen el.

Megkérdeztük a rendőr a hollétéről Jones. Mert a ruhába, ez az úr szívesen osztja ezt a titkos információk. Mi bélyegző a szálloda, várja Jones a zárt ajtó a szálloda.

Közben Mary mondta Diamon Jones, egy amulettet, ami kell venni Tibetbe. Figyelembe a tárgy vele, elment a port. Azt olvassuk az üzenetét a komódon. Bízunk benne, hogy az ablakon, és látja, hogy az általunk felkutatott bűnözők. Kell valami priperetsya ajtó a folyosón. Figyelembe le az asztalra a nappaliban csillár eltorlaszolásától nekik az ajtót a szobában.

Keresztül az ablakon nem olyan könnyű kijutni. Az ágyból, hogy egy lapot, és takarót az asztalra a nappali - terítő. Keverjük össze őket egy kötéllel. Mielőtt siganut az ablakot, meg kell kijutni a törzs alsó revolver. Miután rögzíti a kötelet, hogy az ágy, és lement.

Ahhoz, hogy észre gengszterek csavarozva grill a teraszon a szálloda. Haladunk a másik oldalán az utca, és megfelel Mária, aki kimaradt a csónakot. Mi esik be a kocsmába, ahol beszélgetni egykori barátja Fuffi és tengeri farkas. A hajó kapitánya, hogy ő is minket a partján India, nem túl udvarias. Arra a következtetésre jutottunk vele egy fogadást, hogy lehet kapni ötször revolver öt üveg, hogy becsípett. Nyerünk egy fogadást, és irány a mólón.

Az ponyva törékeny kis csónak találjuk a szigony. Ismerje meg az unalmas férfi, aki elvesztette a pénztárcáját a közelben. Mi megy a vitorlás. Megvizsgáljuk a dobozok, csónak horog húzza ki a tárca. Adunk neki egy úriember, cserébe borotvát.

Mi tapad a vitorlás ringató tengerész. A raktár egy vödör. Mi kombinálni a csáklya és lapát őket a víz. A víz egy vödör oholonem matrosika részeg. Ez fattyú igényel több alkoholt a hajóra kitaszítva.

Fizetünk egy látogatás a raktárban. Itt többek között a ládákat tea féregtelenítve és egy doboz Roma. Továbbra is csak mozgatni, hogy a bal felső sarokban a jobb alsó sarokban. Figyelembe rum és adja hajósok. Volt egy gubanc - függetleníteni a vitorlás. Vágjuk a kötél egy borotvával, beszélj a tengerész és a kapitány a pub, hívja Mary és nyomja le.

Kezdeni, meg kell találni a kalauz. Csak ül a padon a ház előtt, a helyi szépségek. A fiatal férfi vágyik, hogy ő egy ajánlatot. Bemegyünk a házba ollóval tyrim asztal és beszélgetett tibeti lány. Vőlegénye nyilatkoznia neki egy öltönyt, egy gyűrű és virágok.

Menj be a sikátorba, ahol találkozott a helyi művészek. Ő is élesebb tompa ollóval. A pólus közelében szalagokkal elkapjuk a seprűt. Figyeljük meg a fiú, matat közelében üzletek, amelynek fala egyre csodálatos virágok. Vágás őket, akkor sem ollóval vagy borotva.

A padon címeres pert, de a kereskedő nem hajlandó eladni nekünk, különösen azért, mert megvan a pénz, és akkor nem. Uszító Maltz tisztítsa ki a boltban, míg mi elvonja csalókéval üres beszéd. Miután a sikeres lopni, elvenni fiú öltöny.

Menj vissza az otthona a tibeti lány. Fent a tornácon háza hozott madárfészek. Csőrében is tart egy gyűrű. Találunk közeli istállóban bolha zsák gabonát. Mi használjuk a Diamon Jones. Ő szórja a gabona előtt a tornácon, majd terelés madár seprűvel. Míg Birdie etetés, vegye fel a gyűrűt, és adja meg együtt a ruha színe és drót. Ünnepelni, aki egyetért azzal, hogy minket a templomba.

A karmester vezetett bennünket, hogy egy elhagyott bánya. Jó ember hagyta itt dinamit. Vegyünk egy darab, és egy könnyebb begyújtja a biztosíték dobott egy rakás kő lógott az előbbit itt egyszer egy híd. Stones esik nagyon jól, ami egy rögtönzött híd. Vegye ki a kalapács a bejáratnál, hogy a bánya és tapossa a hídon, hogy a mélységbe.

Száraz fa szélén a szurdok lehet egy híd, fő megbuktatni. Letörnek egy fa ága. Helyezze be a nyílásba alatt a sziklát, hogy marad a fa. Mi mozgathatja a gerenda alatt a szikla. Hammer kalapált szukák a nyílásba. Falling kő zuhant le a fáról, és mehetünk a templomba.

Mielőtt a következő szikla a bal találunk a kart, és ragadt a lyukba. Segítségével a kar összeadjuk a híd túlsó végén pontosan a groove és kész. Azt vedd fel a fejszét, és bemegy a dzsungelben. Azon az úton, jobbra észre valamit a homokban. Vegye ki a bal oldali ága tenyér és habverővel homok csempe. Mi dobja őket előre az úton, hatástalanítás csapdákat. Előrelépés a kapuhoz.

Gateway a kolostor kertjében biztonságosan rögzítve. Katapult talál egy megjegyzés a kínai puzzle. Ebben a tanulmányban vissza Mary. Ő elolvassa a használati utasítást a katapult. Menj a napló, fekvő száraz fa. Ax tőle csinál kanál katapult. Vedd fel, és mozgassa a hídon, ahol a pick kar és levágjuk a csontváz kötelet.

Spoon beállítása a katapult, hozzátéve kart és egy kötelet. Az ajtó mellett egy tégla és tedd a kerék egy katapult. dobott köveket mellett helyezkedik el a katapult. Ahhoz, hogy lebontják a kapukat, hogy kezdődik meg kell, hogy le négy hurok, és akkor kap a központ a cél. Snesya gát területére lép be a kolostor kertjében.

Menj át a hídon a víz kerék. Vegye vályú a falnak, és tedd elé a kerék squiggles. Kiválasztjuk a nagy tartály és ragadt az alsó nyílásba közötti kövek és egy kis tartály - a legjobb a forrásnál. Visszamegyünk a szerzetes és látni, hogy a bal középső tank. Letörnek egy gally a bokor és ág, hogy megkapjuk a hiányzó tank. Mi állítsa be a kis és nagy tározók. A víz, ami az intézkedés a kerék, elindított egy lépcső gép. Mi megy a kapuhoz a kolostor.

És ott voltunk felzárkózik a fegyelmezetlen Mary. Az út a kolostor udvarán blokkok hatalmas kutya. Hús, ami akkor vedd fel az úton, és táplálja a kutya, a helyzet nem megfelelő. Mary azt tanácsolja, hogy egy macska. A padról mögött Buddha szobor veszi a vadászkürt, és felébred a macskát. A kutya rohan után ochumevshey punci, és megyünk a templomba.

De az ajtó a templom zárva van. Mary olvassa el az utasításokat, hogyan lehet a kulcs az ajtóhoz. Az gong temploma telephelyén. Mielőtt belépett az egyikbe találunk egy tibeti kés Phurba. Ezek kiásni az oszlopok mindkét oldalán a bejárat a két fogaskerék szobában. Harmadik fokozat keresztül Phurba el kell távolítani az oszlop mögött Buddha-szobor.

Éppen ellenkezőleg van egy gong zenei mechanizmus. Válassza része ennek a mechanizmusnak az előtte és a fogaskerekek ágyazódik. A meghajtást akcióban. Fülbemászó dallamok, hangzott. Ennyi, szeretnénk játszani a gong, feltűnő ez kalapácsokkal, heverni a közelben.

A gong hét pont jelképezi a jegyzeteket. Ha őket megszámolni balról jobbra, meg kell hit 2 4 3 5 pont. Miután egy egyszerű futás a földrengés Buddha szobor, és a lába alól, felvette a kulcsot. Nyitott ajtók, és be a templomba.

Van egy tekercs 25 szoba keresve töredékek négy kártyát és tíz töredékek szobrok és a Sárkány. Összegyűjtése a térképen rajta navigálni ebben a templomban. A mi feladatunk, hogy jöjjön be a jobb felső templom terem a térképen mind a tíz töredékek arany szobrocskát. Ezután helyezzük a szeleteket egy falpanel látható a képen.

A következő teremben vár ránk törékeny padlón. Beszélünk Máriával. Vegyük az edénybe, és tedd a két sárkány am. A visszavert fény világítja meg a padlólap étel, amelyen sétálhatunk. Megerősítésével rájuk, megkapjuk, hogy az ellenkező szélén, és Mary csapdába.

Ochuhivaetsya szuszpendáljuk a jól. Beszélünk Máriával. Figyeljük meg a bal oldalon egy erős gyökér. Az egyik öv látszott. Kérünk Mary, hogy nekünk övén. Azt a kettőt összekötő szalagok és dobja a gyökér. Az emeleten értesítés patkány. Meta hús keresztléc. Rágcsálók evett húst, és a kötél, hogy tart minket.

Szerint lemászni a szőlő. Mi ugrik a táskát, elővett egy borotvát, és elvágta a kötvények. Gyűjtsük össze a száraz bot körül egy kő és egy darab fa, a fal korhadt fát. Kötjük össze őket egymással, és tegye a kandalló. Zyrim egy téglafal. Találunk egy pár azonos karakterek a tégla törni a falat.

A kart a jobb nyílás széle. Megszabadulni Mária. Emelje fel a fáklyát meggyújtani a tüzet, és a lépést a nyílásba. Találjuk magunkat egy labirintusban. Először megyünk az alsó, majd balra emelkedő diagonális, elérve a bal felső sarokban, és onnan jobbra az ív.

A szoba kincsei közé találunk egy táskát, közel a csontvázat. Olvassa el a naplót az expedíció, keressen Shambhala. A tárcsa nincs elég nyilak. Egyikük például az arany madár közelében található a bal mellkason, ne felejtsük el, hogy megragad egy marék érmét. Bemegyünk a labirintusban, és meghatározza, hogy megkeresse a továbbra is a tudós. Megtaláljuk a csontváz, elvesszük a kezéből a második nyíl formájában egy arany kígyó. Menj vissza a szobába, ahol a tárcsát.

Csatolása nyilak a tárcsa és az idő beállításához a 06:00, amely megfelel az első korai órán. Mary megy a láva folyó másik oldalán, amely hirdetmény vonatkozó szerzetesek. Ezzel határozottan álló köveket ugrani a szemközti partra.

Egy borotva felszabadítására Monks. Kapunk tőlük egy részét a tekercset és menj a kapuk Sambhala, annak érdekében, hogy ne Johnson. Egy fülkében megtalálják tyazhelenky mellkasát. Félszemű Andy entices vetett rá egy érmét. Hagyja a mellkas a fején, elkobozzák a fegyvert.

Mi megy a határ világban. Johnson, aki a trónon ül, fogja dobni minket a villám, és van, hogy kikerülje őket. Ha a villám sújtotta egy korsó, majd Sztrelna bele. És így az utolsó üveget. Ezután válasszuk ki a második része egy tekercset egy varázslattal és vessenek véget a Johnson beavatkozás a végtelen hatalom.

Visszatérve Angliába, Diamon Jones, előtt ülve a kandalló, kezében egy báját és teát szürcsölgetve, sokáig emlékezni kalandok.