Az új útvonal és az új áldozatokat a Mount Annapurna

A gerincen a Mount Annapurna.

„Annapurna - a hegyi hogy veszi az életet” - írta Mingma Sherpa az oldalán. „A sikeres megmászása Annapurna lesz-e vagy sem - attól függ, csak a szerencse és erőfeszítést igényel.” Az expedíció állt 7 külföldi hegymászók, hat hegymászók Nepál és 2 szakácsok. Céljuk az volt, hogy egy új, biztonságosabb módon utat a hegyre.

De ennek ellenére, továbbra is a legveszélyesebb hegymászás, ki követ el a legkevésbé. A halálozási arány 35%, tekintettel a K2 annak 26,5% és a Mount Everest 3,87%, Annapurna - a legtöbb halálos hegy a világon.

Egy részlet naplójából Mingma Sherpa mászás közben Annapurna.

Az új útvonal és az új áldozatokat a Mount Annapurna

Sunrise talált a csapat emelkedés közben a felső

Napkeltekor a csapat megkezdte a feljutás Annapurna. Keltünk 11 órakor, és kezdett készíteni. Amikor mi voltunk beköltözhető, az óra 12: 07.U vettünk egy csomó időt, hogy a francia út a szurdok, nem voltunk szerencsések, mert minden pillanatban volt a számlán, de a többi csapat akarta tartani fog, mert közelebb vagyunk tetején.

Szóval csak mozgott. Minél közelebb kerülünk a csúcsra, annál szemem öntözés. De a cél -, hogy meghódítsa Annapurna, egyre közelebb és közelebb. Végül körülbelül 14:50, mi van a tetején. Annapurna mindig az álmom, így időt vált az egyik legfontosabb és legboldogabb az életemben. Ez egy nagyon izgalmas időszak, mivel mindannyian 13 hegymászók állt a tetején, és élvezze az egyik a kevés sikeres kapaszkodók Mount Annapurna.

felülről lefelé

Vettünk képek és elhagyta a tetején. Amint elhaladtunk a francia völgyben, Pemba ment előre szó nélkül senkinek. Senki sem értette, hogy miért tette. Néhány hegymászók csapatunk próbált hívni, de ő nem figyelt, és nem várta. Mi követte a nyomvonal, folyamatos az ereszkedést. Aztán megállt, és rájött, hogy több nem megy már, hiszen elvesztette. Nem tudtuk kitalálni, hová menjen. Kazi és Nim elment felderíteni az úton, de nem hallotta dalo.Ya Nima mondta Samuli esett, amikor megpróbált visszamenni a kötelet. Megdöbbentem. Lenéztem, és látta, hogy a lámpás fényében, és azt hitte, Samuli ott ragadt. Aydin és Wangchen Nyima maradt a kötelet, és lementem a lámpást, hogy ha van Samuli. Én már csak a zseblámpát, de nem Samuli sem Pemba nem volt ott, ezért mentem vissza. Nem aggódom a többiek, mert az időjárás nagyon jó volt, és nem volt szél egyáltalán.

Visszamentem, és hallottam Zhang Liang segítséget kért, szinte lehetetlen volt. Úgy gondolták, hogy lementünk, és továbbra is álljon meg. Ez már egy volt a reggel, de ebben az időben 04:00 Nem volt nehéz túlélni.

Mindenki csendben volt, kivéve Liang, felkiáltott: „Hé, srácok, nem alszik!” És kirántotta a lábát. Még csak nem is leült az egész noch.Okolo 05:00 Arra ébredtem fel, de ez még mindig nem elég világos. Minden érezte normális, a kötél volt ahhoz, Angela volt az első, és én - az utolsó. Miután eltelt 40 méter, a csapat kezdett a süllyedés mellett a fő kötelet. Visszamentem akár 200 méter. Tudtam Samuli és Pemba nem lehet életben, de azt akartam, hogy biztos legyen. Átnéztem sok dér és mentek, de eléri a szervezet nem tudott, mivel ők a másik oldalon, és át a szurdok felét jelentette, hogy egy halálos övezetben.

Jön le a hegyről Annapurna

És így egyértelmű volt, hogy halottak voltak, de nem tudtuk folytatni a szervezetben. Amikor elérték a tábort, az első dolog, elmentem a tea és a levest. Keresi Minden sátorban, azt akartam, hogy ki az, milyen állapotban van. Úgy tűnik, minden rendben van. Aydin és Dzhingchzhanga lába fagyott miatt tegnap este. A többiek nézett egy kicsit fáradt, de finom.

Nem értem, hogy az éjszaka telt el olyan gyorsan, mert minden nagyon mélyen alszik. Tűztem az ébresztőórát este, de ez nem a harang, vagy még nem hallottam, és felébredtem 7:00. Amint mindannyian felálltak, összegyűjtöttem gépek és minden holmijukat. Amíg szoba 3 a tábor van kb egy órát. Mi volt nem sietett, így lassan elérte a tábor 2-es szám Aydin akart pihenni, így maradt a táborban 2. számú Mi marad a táborban felszerelés, és tovább mozog lefelé. Sötétedik. Amikor elértük a jég, ami közel van a fő tábor, mi elveszett. Megpróbáltam felvenni a kapcsolatot a rádióban, és azt mondták, hogy a csapat többi tagja már vosnovnom táborban. Megtaláltuk a közúti és a folyamatos járás. Végül, mintegy 20 perc alatt, az első elértük a fő tábor.

Camp Mount Annapurna

Aludtunk, mint a bunda. Kora reggel jött a srácok a másik tábor gratulálni nekünk, és kifejezni őszinte részvétét. Mi nagyon sokat bánkódott, és szeretnénk, hogy húzza ki a halott, de sajnos nem tudtunk csinálni. Értük a levegőben lehetetlen volt ebben a magasságban, és mászni a sziklákon jelentette, hogy ki még veszélyesebb életet. És Samuli és Pemba volt a legtapasztaltabb hegymászó az egész csapat, meghódította a csúcsot emelkedő több mint 8000 méter, és mindketten tapasztalt vezetők a dolgozó vezetők a Himalájában. Nem várható, hogy ott marad örökre ...

Mi korán felébredt, és elkezdte gyűjteni a dolgokat. Azt akartuk, hogy a helikopter vette a holttestek. Helikopter egy mentőcsapat Nepálból, a támogatást a finn nagykövetség és Phil Krimptona más Samuli mentén vett Nima a bemutatott, ahol a testek. Ismét megérkezett a helyszínre, velük volt egy jó ruhát, de nem tudták, hogy a test, mert a helikopter nem tudott eljutni. A pilóta azt mondta, hogy nem tudnak kijutni onnan, és abbahagyta a próbálkozást. Kommunikáció Sammy, rájöttem, hogy ő nagyon szereti a hegyeket, és nem tudom, hogy mások mit gondolnak, vagy a családját, de azt kell, hogy bizonyos mértékig örül ott maradt, a hegyekben.

Az új útvonal és az új áldozatokat a Mount Annapurna

Az expedíció: Mingma, Pemba, Samuli, Nima, Aydin, Jing, Azong, Reza, Angeli Zdravko, Wangchen Nyima, Liang és Kazi