Válságellenes változata, vagy hogyan töltöttem a nyár, visszajelzést turisták alexeyal

Mint mondják, minden utazás kezdődik egy vonat. Teljesen egyetértek. Úgy néz ki, hogy ez mi, az orosz a vérben - a szeretet dimenziós zaj a vonat kerekei, a kimenő és a horizonton, a végtelenben a sínek, a lelkes beszélgetések sirályok egy sajttorta szomszédok a fenntartott helyet vagy rekeszbe. Ezért a választás, hogy milyen közlekedési lehetőség Novorossiysk nyilvánvaló volt - a vonat. És Novorossiysk volt egy ingajárat egyik hírhedt kerület Gelendzhik - „Blue Bay”.

Miért kék öböl több okból került kiválasztásra. Az első - még ház vonzó áron. A második - az azonos véleményt. És számos pozitív visszajelzés. Megígérték hegyek, eltemetve a zöld tölgyek, fenyők, boróka, gyönyörű táj, tiszta kék víz, és még sok más.

De mint kiderült valójában ez egy unalmas és piszkos kerületek, ahol a hatóságok Gelendzhik nem is tervezi, hogy a javítási és utak építése. Ha egy jó negyede a házakat és szállodákat vált romok elhagyott postappokalipticheskie, erdős, fonással füvet. Szerint a helyi, a romok találtak menedéket szenvedélybetegek, ami, mint kiderült, sok.

És minden épület, minden utcán miatt nagyon lehangoló. Greens utak mentén borított vastag porréteg és a cement. Minden oldalról jön a sötét és komor erdő, bevallom, nyomasztó hangulat. Az első nap az én hűséges társa szinte összeomlott, és készek voltak menekülni onnan. De a szoba fizettek, és az ár nagyon szerény. ház maga elég jól karbantartott, virágokkal és térburkolatok az udvarban egy fészer és egy fából készült asztal esti összejövetelek.

De miután leszállt Praskoveevka, és elérte a csúszós, éles kövek vitorlázni voltunk csalódottak bő törmelék körül. Mégis, mi az ember nehéz hozzászoktatni a sorrendben. Mi, ahol enni szar. De természetesen a találékonyság nálunk senki sem tud versenyezni. A rock vitorla ismeretlen mesterek igazítani a rögtönzött létrán, és minden turista fiatal a régi elkötelezett kimászni az ablakon, átvágta a természet a rock és a fényképezendő ott. A látvány nem a legjobb.

Másnap elmentünk a „Safari Park”. A feladat egyszerű - a nyikorgó lift fel a csúcsra fennsíkon, ott csak még található dolmen, egy kis múzeum és a park dinoszaurusz számok. Csak alul a láb - állatkertben. Magasság, elvileg nem félek, de bevallom, hogy ez egy kicsit starshnovato.

szinte minden este, hogy egy ötlet a különböző helyi és vendég tehetség egy parkban a vízparton. Megvan a perui inka csapat Koránt. Hangszeres zene népek Peru - nagyon kíváncsi

Másnap úgy döntöttünk, hogy elkerülje a Novorossiysk sétálgatnak a városban, látogassa Sudzhukskaya copf, ellenőrizze a tisztaság és alkalmasságát a tengerparton. A város maga hagyott kettős benyomást. Úgy tűnik, hogy vannak olyan utakat és parkok, de sok belőle lapátokat komor, sivár és oblezshih hruschovok, sok növény még mindig úgy érzi, hogy ez elsősorban az ipari város.

De a strand „Sudzhukskaya Spit” ütött. Tiszta, ingyenes napágyakkal és napernyőkkel. És a tenger felett! Egyértelmű, szagtalan, és egy szép kavicsos tiporják. És azt lehet mondani, hogy ez a legtisztább szakaszon tenger, hogy láttam Anapa Adler.