5 lépés, hogy hozzászokjanak a gyerekek, hogy a művészetek


Nemrég meglátogattam a gyerekekkel. Osztálytársam meghívott összejöveteleken. Teáztunk torta, vidám beszélni mindent. Aztán áttért a téma a gyermekek. Mikor jön a nevelés és oktatás, sok anya szeretnék elmondani tapasztalataikat.







Tanár vagyok, a képzés. Még az iskolában, azt állították, hogy a humán, a történelem iránt érdeklődő. Ez az a tudomány, hogy nekem úgy tűnt annyira elérhetetlen, mind a titkos és titokzatos, hogy tudja, hogy én akartam egész életemben.

Azt akartam, hogy egy régész, felfedező, hogy írjon a kutatás papírokat. Kezdetben volt. Az óra kellett ülni a könyvtárban, az interneten keresve információkat. Elmentünk a dékán a konferencia a környéken, volt egy érdekes tapasztalat, azt írta a cikket, és a munka.

Nagyon tetszett a University of néprajz, kulturális tanulmányok. Végtére is, a történelem különböző népek nagyon érdekes! Mindegyiknek megvan a saját története, saját kultúrája. Az egyetlen kár, hogy a diákok ne mondd, és annyira érdekes témák, véleményem szerint, nem az iskolai tantervbe.

Mikor volt a gyakorlat az iskolában, azt igyekezett érdeklődést gyermekek történelem és a kulturális tanulmányok. Még tanulmányokat írtak a témában. Végtére is, a művészet gazdagítja a lelki világban, szélesíti a látókörét a gyermek képzeletét, gondolkodását.

De hát mit tehettem? Head tanár kérdezni tutori? Saját lelkesedés elvégezni a leckét, amikor a diákok, így alig várja, hogy az utcán, hogy élvezhetik a meleg napsugarakat? Csatlakozz a világ művészeti, úgy döntöttem, hogy a gyermekek. És most elmondom, hogyan.