Rzhd - "egészen Peterhez ülve, térdre pihent a szomszédban! Nos, mások kényelmesebbek

Én is az orosz vasúti vonatok utasa.

És ma elmondom neked néhány utazásomat.

Leggyakrabban természetesen egy fenntartott ülésen mozogunk. Ez a legnépszerűbb faj a legtöbb esetben. És az egyik oka, amiért egy fenntartott ülést keresnek, az az ár, és mi - nincs kényelem (fekszelhetsz, ülhetsz, menj, állj le).

Igen, néha kopott autók, halott matracok és más bajok vannak, de mindent elvisel. És mások is szenvednek. Meg kell menned - mondd magadnak - ez nem örökké))

Északnyugaton élünk, és rendszeres időközönként St. Petersburgba utazunk. Ezért az éjszakán az út mentén nem fenntartható. Itt a tengeren egy fenntartott ülés - nagyon kemény, de ment. Mert a szezonban ünnepek jegyek az ár nő. És te, ahogy ő mentette fel, és még egy fenntartott ülésen már egy kicsit drága, és a rekesz - félretették.

Tehát mi vagyunk a legegyszerűbb állampolgárok a hatalmas a legáltalánosabb jövedelem.

Ma nem fogok elmondani egy fenntartott helyről, sokat tudsz róla.

A fecskék megérkeztek, ahogy ezt megértem, az ország különböző régióiban a szovjet olimpia után. Van egy ilyen vonatunk is. Gyönyörű. Csak ennyit mondhatok róla a jóról.

1. Ülések! Így üldögél, egyenesen állva. A szék nem hajlik meg! A Péter felé vezető úton, és tőlünk Péterhez és vissza, akkor vissza kell állnunk a "állványra". Felkelhetsz, olyan lesz, mint én, ha lovagolok rajta.

A rossz háttal rendelkező emberek nem javaslom, hogy legalább az ülések miatt mozogjanak.

2. Ülésrendezés - a második mínusz.

Azt hiszem, hogy a három közülünk ugyanazok a három, még hátrafelé, és plusz néhány óra alatt ül - kis öröm.

3. Az első repüléseknél a teát itt egy ilyen tartályban adták meg))))))))) Csészealjnak hívják - a nyelv nem fordul el, megmagyarázom, hogy ez a forró tea állása.

Hogy az utasok nem égnek térdre)

Rzhd -

3. Nincsenek táblázatok. Az utazás 5 órát vesz igénybe. Természetesen az emberek szeretnének egy kis ételt, különösen a gyerekeket. Szükség van a térdre táplálkozásra, és próbáld meg nem szétzúzni a szomszédokat)

Nem sokkal ezelőtt elvégezték a modernizációt. Az autók asztalokat adtak, de nem minden ülést. Így a szerencse.

Ha mind a hat utas ül, akkor biztosan szűk lesz. A lábaknak csak meg kell érinteniük. Itt a fotó a teával - a következő kirándulásom, amikor nagyon szerencsés voltunk, és az utasok kevés. Tehát megengedtem magamnak, hogy teát tegye üres helyre.

A WC-kről - a modern bio-toalettekről. Az egész vonatnak 2 darabja van, de elég van közülük.

Végül ő egy füge - Fecske, ez nem gyors!

Következtetés: Nem vagyok kényelmes vele.

Megkérdeztem a barátaimat, köpni és tűrni a lehetőségeket, hogy ugyanabban az időben elhagyják St. Petersburgban - nem. Használják és köpnek.

A moszkoviták és az aeroexpress a repülőterekbe utazók kérik, hogy emlékezzenek ugyanazon a vonatra. Ő is ülő, a nagyobb kapacitásért, de mindenben, nincs semmi 40 percig. Ez elfogadható. Most képzeld el, hogy 6 órát kell töltened az úton. Szomorú. Azonban a fecske nem tudja beállítani az ülést.

A fecske ára még mindig körülbelül 1 ezer rubel.

Találkozott velünk, hogy egy másikfajta kényelmet láthatunk. Ők luxusautók.

Amint hangosan azt mondtuk magunknak - nem lehet megmenteni magadon! És ajándékba tették magukat)) Itt vásároltunk egy jegyet.

OOOOOOO nagyon kíváncsi volt arról, milyen kényelmet biztosít számunkra az RZD-ben a LUX szóval.

Az utazás után természetesen ismét egy fenntartott ülésen költöztünk, és többször is, de a LUX egy teljes kikapcsolódás.

Kinyitjuk a rekeszünket (4 vagy 5 darab van az autóban, nem emlékszem pontosan), és azonnal valahogy jó)))), mint otthon)

Rzhd -

Nem volt unatkozni TV nélkül. Megvizsgáltuk a helyet, csodálkoztunk és vacsorázni vártunk. Vacsora - mert este vettünk vonattal. Már kifizették, pontosabban szerepel a jegyár.

Minden rekesz saját fürdőszobával rendelkezik. De nem csak egy WC-vel, hanem zuhanyzóval. A víz nem hideg, de meleg. A zuhanyzó minden szükséges oka az RZhD egyéni készletében van.

Mindenféle dolgot, beleértve a pamutpárnákat, fogpiszkákat stb. tedd ide is. Ecset fog, paszta stb.

Rzhd -

Az aljzatuk rekeszében a szerkentyű feltöltéséhez. Fűtött padló a fürdőszobában, széf.

Csak két hely van - egymás fölött. A TV karosszék kivételesen ülő hely. A polcok szélesek (ágyról beszélek) A fehérnemű hófehér, légzsák. Éjszakai megvilágítás beállítással, nagyon kellemes megvilágítás. Általában egyáltalán nem, mint egy fenntartott ülésen. Itt mindent elgondoltak. Minden kényelmes és egy ilyen út nem stressz, csak pihenés. Alig aludtam édes, kemény és nem is hallottam a riasztást)

Amikor jegyeket vásároltunk, a luxus kupé 7 ezer rubel volt. Ez a teljes rekeszre vonatkozik.

Itt van egy másik szolgáltatás az RZhD számára!

És mivel a közelmúltban részt vettem az RZD programban - egy bónusz, most megtakarítok pontokat a prémium utazásért. Csak most kevesebbet kell utaznia, ezért hosszabb ideig megmenteni. A válsághelyzet korlátozza a mozgásaimat ((.

De! Amikor ez a válság vége és gazdagodom) - biztosan megyek Luxe-be!))

Általában bármelyik pénztárca kínálja az orosz vasutak szolgáltatásait.

De a legnépszerűbb - még mindig volt egy fenntartott ülés.