A keresztség a Szentföldön

A Szentföld, mentünk egy csoport, amely részt vesz utakat szervező moszkvai Szent Dániel kolostor. Mielőtt elmész, megtanultuk, amelyen keresztül szervezet legjobban csinálni, mert a zarándokok intézkedik másként. Zarándokok, akik végig a „Radonezh” él, közel a Szent Sír, de a világi szálloda és vezesse őket földhözragadt. És élünk Isten kegyelméből, a Russian Gorny kolostor voltunk találkozott a repülőtéren egy apáca, hozta a kolostorba, azonnal táplált ebéd, elosztva négy szálloda. Megvan a szálloda a legmagasabb hegy, amely az úgynevezett katedrális, valójában épült katedrális. A hotel most felszerelt, jó állapotú, volt egy dupla cella két ággyal, és még egy erkély.

A falon Gorny kolostor írt „orosz Spiritual Mission. A Moszkvai Patriarchátus Jeruzsálemben. Gorny kolostor. Alapította Archimandrite Antonin 1871”. Archimandrite Antonin (Kapustin) nagyon tisztelt Jeruzsálemben, ő sokat van az orosz zarándokok. Gyakran zarándokok a Szentföldre az elmúlt megtakarítások, és Jeruzsálemben, arabok és a zsidók becsapni az embereket, megmutatta nekik egy csomó pénzt minden követ, ami valójában nem volt értéke.

Természetesen Jeruzsálem szent bármely föld, bárhol lépett lábát az Úr, a Virgin, az apostolok, így minden esetben, mi, az ortodox, nem veszett el. De Antonin (Kapustin) és asszisztensei nem volt közömbös, hogy a megaláztatás az orosz, így vettem egy csomó földet Jeruzsálemben épített kolostorok, és a szállodában. Patriarchátus küldeni itt a szerzetesek, az első engedelmesség, ami az volt, hogy az orosz zarándokokat, és biztosítja számukra, amire szükség van - az élelmiszer-és a szállítás, úgy, hogy nincs szükség, hogy megmutassa nekik a szent helyeket.

Ezért a Gorny kolostor apácák első engedelmesség -, hogy a zarándokok. A szovjet időkben, a zarándokok voltak kevesen, de egy év után az 1000. évfordulóját a keresztség Oroszország sok orosz zarándokok utazik a Szentföldre.

A keresztség a Szentföldön, ortodox zarándoklat

Területén Gorny kolostor temploma tiszteletére Miasszonyunk Kazan. Ez a kő - „erre a sziklára, Keresztelő Szent János azt mondta, hogy az emberek az első prédikáció.”

Jeruzsálemben, különösen akkor, ha itt az első alkalommal, a lélek örül. Még azután is, áldozás a súlytalanság állapotában. Minden néz a nyitott szemmel, fogást minden szavát, hogy tartsa a maguk számára a legfontosabb. Itt van valami fontos volt mélyen a szavakat a pap - „hol ünnep ma.” Valahogy csak azt mondta, hogy én - az ünnepek alatt kell felejteni magát, csak ne feledjük, hogy van Isten és az Ő napján. Mi szükséges a szoros együttműködés azon a napon, és gyakran olyan önző - mindig azt hiszik, csak a magad, én, magam, magam. Ne felejtsük el magáról. Ezért először azt hitte, egy figyelmeztetés, hogy mindannyiunk számára. Tehát nekem, ez az apa emlékezett.

Nagyon szép volt, hogy a Gorny kolostor minden arra a pontra, csak anya apácák ott csak szokatlan, ők is ilyen szeretettel magába, amit még nem láttam sehol máshol. Azt mondják, hogy tíz évvel ezelőtt, amikor a zarándokok Oroszország még csak most kezdődött, hogy megérkeztek Jeruzsálembe, anyám jött a repülőtérre virágokkal számukra orosz zarándokok a legnagyobb öröm. Az egész héten mi marad, azt láttuk, hogy az anya mindig mosolygó, boldog, szeretetteljes válaszolt minden kérdésünkre. Fáradtak voltunk, de úgy tűnik, hogy nem fáradt a zarándokokat, akik folyamatosan változik. Kellemes volt nézni őket.

A keresztség a Szentföldön, ortodox zarándoklat

Körülbelül három kilométerre a Jordán, leszálltunk a buszról, és elindult egy keskeny aszfaltút. Előttünk az emberek, megfordultam - és vissza ugyanazt az összeget. Az emberek nagyon sok. De a parton az emberek még mindig nem túl zsúfolt.

A Jordán folyó ezen a ponton nagyon sima felület - nincs hullámok. Tükörsima víz felszínén, nem fúj a szél. A folyó mintegy 400 méterrel a tengerszint alatt.

Megérkeztünk 11:00 pátriárka már meg kellett kezdeni a Nagy Viz, de úgy tűnik, szerint a Providence Isten, hogy mi jobban tapasztalja a nagy nap, a szolgáltatás még nem kezdődött meg. Szerencsés, hogy képesek voltunk maradni ezen a szent parton. Ez az a hely, ahol az Úr megkeresztelkedett. Ezek zarándok jön csak egyszer egy évben, a Vízkereszt. A többi zarándokok hagyjuk úszni máshol. Ezen az oldalon most egy ortodox templom épült, az építők akarta ünnepe a keresztség a kupola emelni, de valami még nem sikerült.

Három órával később, vártuk a pátriárka, és ez idő alatt figyelte a folyót. A folyó volt ingatlan. A mozgás lehetett látni csak az a tény, hogy a szemközti parton arabok dobott ágak, és ezek az ágak gyorsan végigsöpört után. Mert kiderül erős, mert a folyó folyik a hegyek. De a hullámok nem voltak a folyón.

A keresztség a Szentföldön, ortodox zarándoklat

Itt jön a pátriárka, minden voltak ragadtatva, közelebb a parthoz. Úgy kezdődik szertartás a Nagy Viz, és csendben jelenik meg valahol szél, az erős szél van, de valami fúj.

Viz nem 30-40 perc, mint mi, és másfél órán át, a görög énekek nagyon hosszú. Végül énekelt görög (azonnal láttuk ezt) „a Jordán voltál megkeresztelt Hozzád, Uram. „Mi már felvette az orosz. És itt látjuk pátriárka megáldja a vizet, és a rajta kezdenek megjelenni hullámok. A szentelés víz a Jordán kereszt nem merül bele a víz, mint mi Oroszországban és pátriárka közlemény őt a folyó közepén. Kereszt hosszú - 80 cm, fa, csatolt tetején a színes szalagot. Három sekrestyés folyó keresztelési ing úsznak fel a keresztre, hogy hordozza át, tisztelettel vegye ki a kereszt, csók, partra úszni, és elküldi a pátriárka. Ugyanakkor, egy másik pap az ősi jámbor hagyomány termel fehér galambok. Kereszt vízbe merítjük, és a galambok repülnek ebben az időben.

És amikor a kereszt-ra csökkentjük az első alkalommal, a víz kezdett, hogy a zaj, az első hullám. Amikor a kórus énekelte: „A Jordan. „(Mi vagyunk az orosz ez idő alatt sikerült énekelni a troparion háromszor), és a kereszt-ra csökkentjük a második alkalommal, a víz még izgatott. A második és a harmadik alkalom, hogy egy erős nád uralkodik a szél, nagy hullámok emelkedtek. A zaj a hullámok, a zaj, a szél - minden, mint a Szentírás azt mondja, hogy az Úr. Az emberek kezdték az örömre. Végül, a harmadik alkalommal a kereszt vízbe mártjuk, a harmadik alkalommal a sekrestyés áhítattal úszik mögötte, és a víz körül már javában zajlik, mintha a fenekét át forraljuk.

És még a képeken is látható, hogy a fent és lent a víz megszentelése helyezi nincsenek hullámok, a víz tökéletesen nyugodt, és egy olyan helyre, ahol a kereszt-ra csökkentjük, van forrongó. Között az orosz zarándokok volt Istennek Demetrius csoportból „Radonezh”, ott állt öt láb mögött pátriárka. És azt mondta, hogy amikor a kereszt vízbe merülő, egy kis átmérőjű kört a kereszt körül a víz sima volt, és annak határain túl megkezdődött a forró vizet. Látta ezt a csodát.

Így kezdődött a zaj hullámok. De a hullámok nem voltak a folyón, hanem azért, mert a szél, úgy tűnik, nekik kellett volna a teljes felületen a folyó. A képek egyértelmű, hogy ha az ember a parton van, a hullámok a folyó sem. Mintha forrásban zajlott csak nekünk ebben egy helyen - ahol az Úr megkeresztelkedett.

A keresztség a Szentföldön, ortodox zarándoklat

És tudjuk a Szentírásból, hogy Jordan alatt Vízkereszt folyt az ellenkező irányba. Látnom kellett ezt. Eddig én csak láttam a szerteágazó hullámok. Isten Szolgája Anna, akivel voltunk az út, azt mondja: „Anya, ó, nem látod, hogy ez ugyanaz.” Azt mondják, „Várj egy percet, többet vártam, hogy miért a hátsó nem folyóvíz?”. Látom a hullámok, kavargó, de hogy az áramlás a folyó visszafordult, nem látok. Azt hiszem, tényleg, bűnösök vagyunk, azért jött, hogy ez a csoda nem fog újra megtörténni? Állok olyan áhítattal és várakozás. A harmadik alkalommal kereszt csökkentette a vízbe, galamb megjelent, és az ugyanaz. És egy idő után, amíg beszéltünk Anna, látom, hogy a szél kezdett fújni a szemközti oldalon az áramlás, és megakadályozzák a folyó, a fék is. Waves kezdett lassulni, a nagy alakulni kisebbek. Víz kis hullámai a szél vissza az ellenkező irányba! Ezt világosan látható a gallyak, hogy az arabok dobott, elkezdtek lemenni a folyó nem, és fordítva! Azt mondta: „Anna, látom! Most már látom. " „A tenger és a forma fog futni, Jordan visszatér a fordított”. De, mint mondtam, mindez nem a folyón, de csak ezen a kis csíkok a két fél között. Ott álltunk, és sírt.

Mielőtt az áldást a víz, azt mondták, hogy mi volt elmerül a folyó, amint látja, hogy a harmadik galamb megjelent. Ezen felül, miután 50 perc alatt, mi volt, hogy megfeleljen a busz.

A part közelében, ahol álltunk, a folyó nagyon mély. Féltem, hogy menjen, elkezdtem keresni egy helyet, ahol nem lenne olyan mély és akkor kényelmesen kilépéshez. Nem messze, láttam, hogy egy nő áll, megkérdezte, hogy van-e egy alsó, azt mondta, hogy van. Beach egy nagyon jó hely, mi tartja vesszők, belépett a folyóba. Átmentem háromszor zuhant, és látni - nő a környéken nem tud kijutni a folyó. Mit kell tenni? Hagyja a támogatás nélkül a rossz, ha nem segít, akkor nem kellett volna jönni a Szentföldre. Próbáltam segíteni neki, kezdte a „mentés” - és ő nem a „mentés”. Ő idősebb, túlsúlyos. Azt sem tudja, hogy melyik oldalról hiányzott. És akárhogy is - nem működik. Magamban imádkozom, „Uram, segíts rajtam!”. Végül a nád, egy kézzel megragadta, hajlított, amennyire csak tudta, felemelte a karját, és tolta a partra. Ott tényleg mászik négykézláb, rántotta tetejére kezét benyújtott, rendetlenség, természetesen, a strand szennyezett.

Tehát úsztunk Isten kegyelméből a Jordánon, hogy a Vízkereszt.

Ha a felülvizsgálat tetszik, és szeretné is látogasson el a szentély, akkor kérjük, hogy olvassa el a vonatkozó zarándoklat túrák.