Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Helló kedves olvasók és a látogatók seoslim.ru. Egy korábbi poszt megígértem, hogy meséljek én újabb utazás a balti országok (Észtország, Lettország és Litvánia), amelyben voltam képes menni egyáltalán nem tervezést.

A kirándulás a balti államokban (Tallinn - Sigulda - Riga - Jurmala - Vilnius)

Meg kell dolgozni „szakszervezet” szervezett tárlatvezetés a Balti városok és a részén már kiosztott összesen négy. Természetesen mindenki szeretne utazni egy szerény áron, mint a fele az utak, vagy akár a legtöbb cég fizeti.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Egyértelmű, hogy nem kap engedélyt a egyszerre, mert veszek egy szerény helyet, de vannak mások, akik a felajánlott az első helyen. De az utolsó pillanatban, hogy valaki ismeretlen okból, nem volt hajlandó menni, és akkor minden hozzám, persze tettem mindent gyorsan, és ez át fotók, pénz és útlevél a schengeni vízum, töltse ki az űrlapot, és kap biztosítást.

Észtország - Tour Tallinn

Mivel élünk kisváros Luninets, és a busz ment a Baranavichy kellett eljutni, hogy a mi kedvenc közlekedés - „diesel vonat."

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Ott mindannyian együtt felszállt a buszra és elment a város Lida, mert ott kellett lennie, hogy vegye fel a többi embert.

Továbbá, mint mindig átlépte a államközi határ Litvánia, ahol meg kellett állni egy órán át. Nos, ez nem egy nagy sort, és ellenőrizze dokumentumokat mindig bizonyos időt vesz igénybe, különösen, ahogy belépünk az EU területén.

Aztán amíg aludtam 9 órán utaztunk Litvánia, Lettország és Észtország. 10 óra körül a reggeli előtt, hogy megmutassuk a szépség Tallinnban.

Reggeli után a szálloda, amely tartottak a svédasztalos formában (az étel mindenki fejében, és ez lehet enni, ahogy szeretné), mentünk egy túra Tallinnban.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Ahhoz, hogy mondják el a teljes történetet, ami jártunk, csak nem a türelem, hogy írjon, mert az ülések annyira sok, és a galéria, tettem még.

Először mentünk a part mentén, a Balti-tenger, vagyis a Bay Tallinn ahol látni lehetett néhány híres műemlékek (Mermaid, Ének pop). Megnéztük Pirita és az olimpiai helyszínekre.

De legfőképpen hatással volt rám a Balti-tenger, mert hazánkban nem, és mi, mint gondolkodni a rendkívüli kilátás nyílik a kimenő víz a horizonton.

Sea általában lovagolni a nyáron, és van egy másik kérdés, hogy a tenger a tél, annak ellenére, hogy a közepén tavasszal.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Elvégre végül lett hideg a meleg, mentünk a busz, és vezetett bennünket, hogy az Óváros, a legtöbb történelmi részét Tallinnban.

Útközben köszöntötte az észt fiatalok, aki sétált az utcán a város, és csak „játszik egy tréfa.”

Észtek voltak szerencsések is, ahogyan az általuk megőrzött legtöbb tornyok és várfal, hogy megvédje a várost az ellenségtől.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Meglátogattuk a Városháza tér, ami nagyon különbözik a mi Lenin téren. Vannak szinte minden kulturális és közéleti eseményeket. Is meglátogatta a legnagyobb ortodox templom - Alexander Nyevszkij-székesegyház.

Old Town van osztva felső és alsó. Ha azt szeretnénk, akkor mászni a megfigyelő fedélzeten, és látni a várost egy madártávlatból.

igazán látni Tallinnban van valami, én nagyon elégedett volt, hogy mindent elkövetnek a kényelem turisták. Bár semmi nem lepődni, mert turizmus növeli a városi kincstár.

Minden lépésnél, értékesíti a különböző ajándéktárgyak és csecsebecsékkel. Egy egyszerű mágnes a hűtőbe, akkor kell fizetni 2 euró. Észtországban a pénz forgalmi séta euró csak.

A szint élet van, az sokkal jobb, mint a mi Fehéroroszország, akkor is látta a gép, amelyen vezetni, beleértve a bűnüldöző szervek.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Ezután egy kicsit fáradt, mentünk a szállodába, ahol volt még, hogy rendezze. Valószínűleg én nagyon messze a civilizációtól, de számomra elképesztő volt, hogy minden működik a szobában csak egy műanyag kártya: a zár az ajtó, és a fény.

Ha összehasonlítjuk őket a lift, így minden az ég és föld, a vezetés után a mi tényleg elaltatni.

Az ellenőrzés után mentünk nézni Tallinn a holdfényben. A város egy kicsi, de gyalog, hol.

Sok bárok, diszkók és éttermek. Ültünk néhány bar mi is kezeltek házi likőröket. Az emberek nagyon kedvesek és barátságosak, de ez nagyon kevés az orosz.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Használja a szolgáltatást a városi közlekedési mód nem volt, mint kaphat bárhol és két. Miután egy éjszakát, a reggeli és a szobából három órával később már Lettországban.

Lettország - Riga, Jurmala és Sigulda

Az első dolog, mentünk Lettország Sigulda. Más néven lett Svájc - a kedvenc nyaralóhelye helyszínen a turisták és a helyiek a Riga.

Elkezdtük a vizsgálatával Sigulda kastély, amely az áthaladás New Castle, más szóval egy palota vagy kastély. Kár, hogy túlélte csak egy kis része a vár.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Aztán mentünk a barlangba Gutmana. Ez az egyik legnagyobb barlangok Lettországban aljáról ami folyik a tavaszi tiszta gyógyító forrásvíz.

Aztán megnéztük az Turaida vár. Túléltem csak egy tornyot, melynek alsó kőből, majd bemegy a vörös tégla. Egyszer kaptam 5 emeleten a torony, kinyitottam egy szép téli kilátás nyílik a vár magas.

Akkor már járt a múzeumban, és megkerülte a birtok táj. Szépség és csak akkor, ha az ilyen rossz időjárás táj lenyűgöző, elképzelni, hogyan néz ki ott a nyáron.

A túra után mentünk Riga, ahol volt, hogy ellenőrizze, hogy a szálloda és sétálni éjjel Riga.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Persze, Riga nagyon mély benyomást tett rám, mert szeretem a nagy és szép város. Úgy döntöttünk, este, hogy néz ki ez a régi része. Mintegy öntsük dalok, zenélés, amely kitölti és feltölti a turisták a jó hangulat.

Folytatás a túra a Balti-Riga, már reggel. Bár az időjárás nedves volt, de még mindig nem rontja el a nyaralást.

Meglátogattuk sok szép hely, és nézd meg az összes főbb látnivalók a város. Nem tudom, de beszélve a Szent János és a Feketefejűek háza - az egyik legszebb gótikus épületek.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

És még sok más látnivalók: Riga Castle, a Dóm, a svéd kapu, a Por-torony és így tovább.

By the way, a lettek nagyon szereti háziállat, főleg macska. Ez nem meglepő, hogy ők is használják a díszítése épületek és egyéb építmények.

Azt mondják, hogy ha dörzsölje a műemlék „Brémai muzsikusok”, és kívánj, akkor köteles teljesíteni kell.

Itt úgy döntöttem, hogy belegondolok, és megfordult, hogy megnézze, vagy sem, azt fogja mondani, a végén ebben az évben, egy időközi jelentést az egész évre. Így a híradásokat, és ne hagyja ki az új cikkeket a blog.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Rengeteg után néz Riga, mentünk Jurmala, egy város, amely gyakran hallottam a TV, mint ahány különböző fesztiválokon „New Wave”, valamint a jól ismert „KVN Sirató Kivin” és mások.

Természetesen megpróbáltam megnézni a Concert Hall „Dzintari”, de ott végeztünk az építési munkálatok, és ez nem volt jó a kapcsolat.

De legfőképpen nagy hatással volt rám ismét a Balti-tenger, pontosabban a Rigai-öbölben. Ez volt az első alkalom az életemben láttam a tengert, melyet gyakorlatilag befagyasztották. Bedobtam egy érmét a jó szerencse, hogy menjen vissza oda.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

További képek azt kell Jurmala kevés, mert lemerült az elem a kamera, de megmondom, mit szeretnék elképzelni, vásárolt egy házat, ez csak a pénzt először a helyszínen fog keresni.

Miután Jurmala druzhnenko felszállt a buszra és elment az utolsó fordulóban Litvániában.

Litvánia - Vilnius utazás

Érkezve Litvánia fővárosa Vilnius, megálltunk az éjszakát a szállodában. Ha összehasonlítjuk a szálloda Tallinn vagy Riga, azt betette 2 az 5-ből Nyilvánvaló, hogy szokott lenni nagyon rossz, de néhány javításokra a módosításokat.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Miután az éjszaka mentünk a busszal és séta a városban. Nagyon hasonlít a katedrális, ami nagy érték, mind a Litvánia és az egész világ számára.

A falakat a székesegyház díszített festmények és freskók a 16. században, és a múzeum általában található a börtönben.

Azt is izgalmas, hogy az emlékmű Gediminas, a Szent Anna-templom, három kereszt, a templom Szent Péter és Pál.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Miután egy városnézés az óvárosban, minden akar menni a bevásárlóközpont Akropolis (Acropolis). Ez az úgynevezett szórakoztató központ, ahol lehet kapni mindent, valamint van egy nagy idő.

Itt igazán találja, amit szeret. Tervezői «Lego» és befejezve egy jó autó.

Mi az a legérdekesebb az a lehetőség, hogy vásároljon néhány árut egy jó kedvezmény, de én magam nem vette fel, mivel az árak nem különbözött a fehérorosz. De, hogy ott tényleg megéri.

Utazás a balti államok Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Miután elment a bevásárlóközpont otthonába, és 10 óra múlva, már a közös élmények a család és a barátok.

Hogy őszinte legyek, a három ország a legtöbb, mint Észtországban és Lettországban. És ha figyelembe vesszük a várost, Riga, talán nem egyenlő. Ez a történelmi és modern város egy helyen. Azonban Tallinn modernebb a fejlődést.

Olyan érzés volt, hogy nem Észtországban, és néhány, a Cseh Köztársaságban. Röviden azt Tallinn csapott modern életforma nem lehet mondani Litvánia (Vilnius), ami eszembe jut az én hazám.

Mi a helyzet az ár, így a legdrágább ország volt Észtországban, ahol az árak olcsóbbak Lettországban és Litvániában volt a leginkább elérhető.

Összefoglalva én költségeket, így ők nagyon még szerény.

1) Biztosítási + Stay (utazás, szállás, reggeli és egy idegenvezető) + vízum kerülni nekem a feleségem és a 400 $ kettő.

2) Jól és egyéb költségek összege több mint 300 $ kettő.

Részösszeg 400 + 300 = 700 osztva 2 = 350 $ fejenként. Azt hiszem, ez egy nagyon olcsó, így ha lehetősége van arra, biztos, hogy egy utazás a túra a balti államokban.

Ne hagyja ki az új utak országokban a béke, a feliratkozás blog frissítéseket. Hamarosan találkozunk!

Üdvözlettel, Maxim Voitik

M. Igen. Az útvonal szinte - ugyanaz. Csak 1986-ban. Riga - Jurmala - Lielupe - Vilnius - Tallinn és Riga újra. Emlékszem, hogy nagyszerű volt. Mentünk mindenhová busszal. Riga emlékszem, melyik - a székesegyház funky szerv. Igen, sok helyen meglátogattuk 10 napig. Még kardobalete. Abban az időben ez volt a csoda számunkra. Ó, utalvány értéke 70 rubelt minden. Dali munkahelyi csak fizetni 30%. Most persze minden megváltozott, kivéve a régiségeket. De ítélve az árak nem drága egyáltalán kettő. Meg kell gondolni, talán emlékeznek a fiatalok. 😆