Bakhchisarai ének Simeiza

Ma kaptam egy kérdést alapos olvasó, aki rendszeresen olvassa a jelentéseket: „A te minden utazás van-e kiemelni, valami szokatlan, stb És ez volt ebben az időben - ez csak egy séta vagy ez ősz tenger ? " Elvileg és gyalog, és a tengert, de. De nem csak ez! Ezen az úton, hiszen a tervek nem tervezték, úgy döntött, hogy a lehetőséget, hogy nem volt egy múltbeli utazást. Azt akartam, hogy belevetette magát a légkörbe ezoterikus Krím-félszigeten. De minden jóval korábban kezdődött, mint amire számítottam. És úgy lett.

- A google kevés információ - mondta a társam.
- A Google mindent tud, - feleltem azonnal.
- De miért a Google nem mutatja meg a dolmenekről?
Az ügy kezdett egy váratlan fordulat, és a fülét hegyezte:
- És miért?
- Mivel a Google nem tudja, hol vannak Simeiz dolmenekről. Nos, olvastam, hogy „dolmenek a Simeiz található a hegyen macska-bla-bla” és minden macska a nyáron felmászott százszor - csak egy darab a fal Taurian minden. Nincs ott dolmenekről.
- Nos, nem vagyunk ettől a könnyebb?
- Itt van valami! Ezért kell segíteni a google, és megtalálja dolmenek! Most már értem a gondolatmenet?
Még nem értem! Ismerve, hogy köszönhetően a barátom Google-MAP rendszeresen frissített képek a legritkább ezek mélyén Ukrajnában, ahol értelmes ember, és nem mászik, zateplela újra reményt, hogy mi még mindig találni!

Így csökken hátizsákok közel a krími fenyő,

Bakhchisarai ének Simeiza

Én maradtam őrállót, és a barátom keresésére indult becsben dolmenekről.
40 perc elteltével, amíg futottam simeizovskimi mókusok a fákon, elvtárs vissza, és az ő vidám elme, rájöttem, hogy - hurrá! - csoda történt! Fordult a kocka: ő maradt a dolgok, és én az ő tömör utasításokat, elment „valahol”

Kikapcsolása az aszfalt-primer, az első forduló után rájött, hogy haladunk a helyes irányba.
Egy kicsit tovább I gázol keresztül a fák ágai a keskeny utak

Bakhchisarai ének Simeiza

Mentem, sétált, és dolmenekről nem jött.
Kezdtem aggódni, és a szorongás még erősebbé vált, amikor idejöttem:

TRAIL magány - komoran bámult rám a felirat kőbe vésve. Ebből már motoroshno a szíve, és siettem, hogy visszavonul ezt a helyet.
Ha fáradt, hogy menjen végig az utat, én átmászott a kőzetek

Bakhchisarai ének Simeiza

Gondolok hogy megtalálom a szükséges gyorsabb.
Nem egy kicsit, hogy - kövek, sziklák, kövek.

Eleredt az eső, mert közelebb került a felhők. A távolban látni lehetett a szürke őszi tenger

Bakhchisarai ének Simeiza

Minden, ami a történelmi helyszínek láttam - ez a falmaradványok

és egyszerűen sziklákat szikla származású, kilóg a föld

Ez valami, persze, talán érthető. Nos. Általában ebben az időben a telepátia nem működött, és a dolmenekről nem segített.
Látva, hogy én ideges, és egy komoly módon, társam fenyítést, és azt mondta:
- Ne aggódj, én is kerestem 3 év, és csak most találtam. Ennek legközelebb megjelenés.

Nem tér ki a részleteket a kapcsolat magyarázatát kialakult ott megjegyzem, csak az, hogy a második kísérlet nem volt szabad, mert idő nem volt annyira a mi jövőbeni terveket. De hála a barátom ma mindenki láthatja első kézből ezeket dolmenek Simeiza, fotók, amelyek átkerültek kifejezetten ezt a jelentést, amiért köszönet a sok! Remélhetőleg egy ilyen utak szerelmeseinek ezoterikus quest, hogy csatlakozzon hozzám, és mi személyesen látni ezeket a nagy épületeket, és lehetséges, hogy ott lesz a lehetőség, hogy meditálni.

Bakhchisarai ének Simeiza

Beletelt egy kis időbe, és mi teljes mértékben összeegyeztetni, mert Általában nem a konfliktusok az emberek, és próbálja meg rendezni a félreértéseket helyett azok eredetét egy viszonylag teljes megértéséhez.

Terveiket a látogatások helyek a hatalom, én nem fogom feladni, és annak ellenére, hogy világosan kifejezte elégedetlenségét az elvtársak, még mindig ment a következő úticél. Annak ellenére, hogy mi volt, hogy számos változást és kiad egy csomó időt, utunk feküdt Bakhchisarai - a város, amely valószínűleg az egész egy olyan hely a hatalom. Van egy csodálatos légkört, amely gerjeszti a szokásos ott maradni. Van Szent Nagyboldogasszony kolostor van Marijampole Gorge kosmoenergetichesky Temple Diamond tűz, ott van a kolostor temető, és még sok más. De kíváncsiak voltunk, annyi, hogy sejtette, hogy Bakhchisarayskiy Menhir. Ez volt az, aki lett meditáció tárgya egy pár száz ember töltötte le az első film, megint hívott, és intett, hogy neki! És ez neki akartam menni, bármi is. És mivel mi már teljes gőzzel futott neki, semmi sem megváltoztatni a pozitív lelkesedés.

Annak ismeretében, hogy az utat a menhirekről nem lesz könnyű, akkor csomagolja hátizsákok, ruhák és elrejtik a tetején. mint mondják, elején kezdődött!

Kezdtük a busz, és a szűk utcákon, az Óváros útnak

Bakhchisarai ének Simeiza

Hosszú vagy rövid, de sétáltunk, és elindult

amíg el nem érik a sovány borjú legeltetés

melynek közelében, és megfordult.
A további út veszélyes és nehéz, és futott végig a lyukak mély barlangok

Bakhchisarai ének Simeiza

és lógott a feje több tonnás sziklák

A szünetek, megálltunk, hogy nézd meg a lenyűgöző táj a léptéke

De állj sokáig lehetetlen volt - veszélyes keskeny ösvény követelte a figyelmet.
Még a fák ezeken a helyeken már csavart, és nőtt fel jobbra a szakadékba

Bakhchisarai ének Simeiza

Útközben meg kellett leküzdeni az akadályokat, és kő mászó a sziklák

Mászni magasabb és magasabb

Mi gázol szűk átjárók

Egy kis erőfeszítéssel

és végül kijutni a felszínre.
Elkapta a lélegzetét.
Az út egy mező

Bakhchisarai ének Simeiza

Menj tovább, és körülöttünk a zord sivatagi őszi táj

Néha megáll előtte a szikla, hogy a Grand ezeréves néma kőzetek

Végtelenség még mindig lenyűgöző

Bakhchisarai ének Simeiza

Megyünk az úton, és a végén szélei, amelyek nem láthatók, egyre messzebb és messzebb

Egy magányos pitypang között szárított gyógynövények

Az elkövetkező területén - az új út

Bakhchisarai ének Simeiza

Menj tovább, és úgy tűnik, hogy a célunk egyre közelebb

Hamarosan megkapja a szélén a fény. Nézz körül a tetején, és fedezze fel a titokzatos jelek a távolság az alján - talán a földönkívüli civilizációk hagyták itt őket - ebben a rejtélyes és titokzatos Mengirnoy Balke

Mi ereszkedett haschi az úton.
A távolban láthatjuk a OH - az, akinek megyünk!

Bakhchisarai ének Simeiza

Megborzongok és én, elfelejtve, hogy nem megy egyedül, felgyorsítja és rohan vele

Gyorsan keverd át a kiszáradt patak, az utolsó kilövellés, és belerúgott a dolgokat.
Sietek karjába

Bakhchisarai ének Simeiza

Van valami, amit mondani neki, és van valami, hogy hallgasson az ő jelenlétében

Némán áll a háttérben egy borús őszi égbolt

Ő tudja, hogy mit hívnak, és tudom, hogy miért jött.
Egy bizonyos idő elteltével, az eufória lassan enyhül, az energia kiegyensúlyozott, és megnyugszom. Kívülről, a legvalószínűbb, hogy furcsának tűnik. Én magába menhir. Az időjárás felhős, a levegő friss, hideg ahhoz, hogy illata a közelgő eső. A kezeim hidegek, de a kapcsolatot menhir, létezik egy belső hő, hogy jön belőle. Nem fizikailag - hideg van, de szokatlan melegség behatol és kitölti néhány szokatlan rutin energiát.
Nem megyek bele a részletekbe -, akik tudják, meg fogja érteni, szavak nélkül, akik nem tudják - és ezer szavak nem elég leírni, hogy miért van több ezer ember megy évente.

A két év során az én hiánya itt, sok minden megváltozott - egy közeli fa ága pootlamyvali, a menhir otkolupleno egész alján nagyszámú ajándéktárgyak testét.

Nem csak, hogy ő lényegesen menhir „elveszett”, mert akarja, hogy vegye fel egy darab memória, a kerület vytoptannosti tartományban nőtt, és körül okok egyértelműen vezet táncok

Bakhchisarai ének Simeiza

Na jó. Ismét - aki azt hiszi, ésszerű, hogy ismertesse nincs szüksége semmire, és azok, aki azt hiszi, mivel a fogyasztók - magyarázza haszontalan. Ezért gondolkodunk a környéken leírást. A szemközti oldalon a gerenda az utolsó őszi fű legelő tehenek

Ezek szétszórva a területen, és nem is tudják, hogyan ezoterikus helyett, azok, amennyire ezoterikus füvet és tejet termelő valami ezoterikus :)

Azok számára, akik először olvastam erről a témáról röviden a saját szavaimmal fogok tartani egy kis oktatási program.
Bakhchisarai menhir - egy fenséges épület az ókor, a magassága több mint négy méter. Eredete nem lehetett megállapítani, még a modern tudósok, amelynek van már egy csomó. Úgy tartják, hogy a menhir - egy töredék elvették a szikláról, de sajnos - a közvetlen közelben nincs sziklákat, ahonnan leeshet és ásott mélyen a talajba. Azt is sokan úgy gondolják, hogy ez a kő tegye itt idegenek a saját céljaikra. Kosmoenergetiki ide kell táplálni, az energia, amelyet nem láttak vagy éreztek, kivéve a kosmoenergetiki. Itt jön az iskolák a jóga különböző irányokban és intelligens elemeket követői ül, nézi őt, és így spiritualizált. Súlyos szakértő irány a fekete mágia, megnézi a fotót egy pár évvel ezelőtt, azt mondta, hogy egyfajta akkumulátor koncentrálja az energiát, hogy egy bizonyos ideig fogják használni bizonyos célokra (nem akar belemenni részletesen a jelentés formátum). A leggyakoribb változat, hogy a nap a tavaszi és őszi napéjegyenlőség a sugár a felkelő nap a nyíláson keresztül a barlangban (lásd a bal felső sarokban a fotó)

Bakhchisarai ének Simeiza

Magától közvetlenül a központban a tetején menhireket, ami azt jelzi, hogy milyen csillagászati ​​pont által használt ősi civilizációk orientrovaniya a földön és az űrben.
Ez a leghíresebb és legnépszerűbb feltételezéseket az objektumot. De lehet, hogy mivel lehet, mindenki jön neki valamit, ő: valakit, hogy kérjen valamit, hogy valaki -, hogy valamit, valami - csak látni, hogy valaki - meditálni, stb - van minden az övé. A legfontosabb dolog - minden kiderül! De a rokonok és a barátok, akikkel jött ide, úgy érzi (és szent biztos), hogy az menhir - ez csak egy tégla, amelyből sokan vannak, nem csak a Krímben, de csak a város, és ez nem szerepel a lök idáig. Nos, akkor azt mondom, elvileg nincs semmi. Az, hogy erről egy régi könyv, amely a következőképpen szól: „Minden az ő hite, így” :)

Bár élveztem a társaságát menhir, barátom sikerült megszervezni a tüzet, és teát inni, és a „tégla” nem érdekel. Vitatkozom vele nem, mert Emlékszem egy pár évvel ezelőtt, nem messze a Temple of the Diamond Tűz kosmoenegretichechkogo építette a halántékához, mint szorgalmasan meditált ott. Ezért, ha valami biztos, lehetetlen meggyőzni.

Az utcán pasmurnelo. Feltámadt a szél, és elkezdett esni az eső. Elkezdtük azonnal találkozni, és egy idő után ment. Úgy döntöttünk, hogy a másik irányba, ahol - nem tudom, de úgy döntött, hogy nézd meg.
az út mentén

mentén sivatagi levendula mezők

fenyvesekkel

Sétáltunk, és elindult, és elindult, és elindult.
Egy idő után, eljutottunk a rengeteg elektromos vezetékek,

Bakhchisarai ének Simeiza

halad, hogy mi volt az egyik központi utcáin Bakhchisarai, egy kis vándor, amelyen mentünk az állomásra, ahol még mindig volt egy nagyon kényelmes vonat

kárpitozott ülés és gondosan lógott az ablakon függöny

amely, mint kiderült, ő követte Szimferopol, és ez az, ahol szerettünk volna.
Így másztunk, kényelmes ülő, és ez az egyetlen pozitív megjegyzést a következő útra eljött annak megkötésére törvényszerűségek.

Svetlana

Nos, csak egy hatalmas KÖSZÖNJÜK!

Ez egy nagyon értékes anyagot. Már régóta érdekel a köveket. És teljesen igazad van - Kő energia mindig egyéni, sziklák várják neki, néha nem is akar menni, és menj, és megmondja, hogy. és válaszoljon, ha kéred.

De a legfontosabb, hogy ez a szellem-a kő. Néha vele elfelejteni az időt, és kapsz egy teljesen más dimenzió. Hogyan mollionov év ott áll, amit az imént nem látta? Interesnaaa. ))):

Beszélek minden a kövek gondolom, a hő, mert tényleg jön tőlük.

És az idő jól választott ilyen utak nyáron ilyen átmenetek nehéz fenntartani.

A krími hegyekben - minden egy csoda. Ez nem egy szikla - a várat.

Csodálatos képek, szinte fotó-film!

Írja ischo! Kapsz így jó!

[email protected]

Mindig lovagolni Indiában, a kolostorok és ashram, kétszer volt Tibetben (sétálni Kailash Kora). Mindeközben elhúzódott, de kiderül, hogy ez lehetséges, és van egy csomó látni és tapasztalni, energiát nyerni.