Horgászat a kréta kőbányák

Ma megjelent emlékek a hajóút. És mondja tényleg van valami.

Megmondom a halászat. A többit, mit mondhatnék - úszás, napozás. Ezzel minden világos.

Mi található a Kék-tó a minszki régió Luban kerületben. Még képek google néznek csábító:

Horgászat a kréta kőbányák, fishbook

Így laikus rudak képzelni mind a három napon a csomagtartóban - senki sem róluk, és nem emlékszik. De ez nekem. Általában ő gyűjtötte a horgászbot és nyugdíjba gyékény távol úszók. A csali volt egy kis zacskó búzadara. Ez és elterjedése egy kis vízzel a megfelelő arányban. Mellesleg, a megfelelő dagasztási (nem folyékony és nem szorosan) búzadara nagyon könnyen töm a fecskendőbe. Ezután nyomja ki, és a seb körül a horog kapott kolbászt. Nagyon kényelmes! Ugyanakkor, és a keze marad több tiszta.

A mélység a bánya és a tisztességes származású kezdődik a parttól. És, dobott csali 4-5 méterre a parttól, tedd a csalit a fenéken teljesen irreális. Így tettem 1 méter mélységig és elhagyott. Float megállás nélkül egy második, azonnal elment az aljára. Meghökkent, gyorsan magához tért, és hajlott. Ott! Először csótány a horogra.

A gyerekek tanultak ebben a helyzetben is, megragadott egy horgászbot és csatlakozott hozzám. Úgy kezdődött, nagyon is valóságos Eldorádó. Két órával csótány mi csak nem ad pihenni.

Horgászat a kréta kőbányák, fishbook
De hamarosan elkezdett sötétedni, a szúnyogok érkezett, és a fiúk futottak be a táborba. Úgy döntöttem, hogy utolérjék még.

Roach már megnyugodott, és nyissa meg újra kezelni alkalmi harapás. Meg kellett találnunk valamit. Azt akartam, hogy megpróbálja elkapni az alján. Tettem egy úszó két méter, és dobott egy méterre a parttól. Fény harisnyatartó a bank hozta a csalit a járdára, és várt. Néhány perccel később az úszó gyengéden elvezették - tipikus Karasev harapás. Így kiderült - ponty körülbelül 250 gramm volt a parton. Szúnyogok harapás kíméletlenül, de nem adtam fel. A következő 40 perc alatt a parton volt, sőt négy, mint a ponty és egészen a sötétben, én kiszálltam a vízből rák. Ő korholta a yes és visszaküldik, együtt a horgot. És anélkül, hogy a horog is, ami már a horgászat. Karasik reggel főtt a grill, megpirítjuk az egész elment a sózás.

Másnap halászott többé azon - búzadara felett. Ran is fenntartja az erős italokat. Mögöttük mentünk a legközelebbi falu. Utunk több volt, mint szórakoztató, de ez nem a halászat. Általában a boltban, nem csak csatlakozott a bódító állományok ugyanolyan csomagot, búzadara.

Azonban a halak eltűnt előttünk, és a többi napon fogtunk kétszer alacsonyabb az első két órában.

De én otthon lógott az egész pácolt fogás az erkélyen. Nem rossz!

Horgászat a kréta kőbányák, fishbook
Itt van egy random halászati ​​kapcsolva Luban kréta kőbányák. Ahhoz, hogy a hal ott van és ha azt szeretnénk, akkor lehet fogni egy tisztességes összeg. Bár, talán három és fél év, és minden megváltozott. Nem tudom.

Ui Külön kiemelem, hogy ő szeretne kitörölni az emlékeket srach és undorító, hogy fenntartják az abszolút legtöbb turista ott, és jönnek a nagyszámú ezen élek, de ez lehetetlen. Ebből az alkalomból, azt fogja mondani, itt csak az, hogy - függetlenül attól, hogy milyen szép a terület nem volt, ne felejtsük el, hogy mögötte a következő bokor, napfényben sütkérező nem egy nagy büdös halom félig megevett kebab és csirke csontok vegyes műanyag és üveg.