Útvonal hossza: 2150 km

Képek esetében nem bíró szigorúan, van egy kétszázötven képviselők csak 25, és azok választott az információs tartalom helyett művészi értelemben. A Photoshop Action-t, beleértve átméretezés, automatikus kontraszt létrehozása egy kis keretet, meg minden.

Nagy csoport nem működik, elmentem egy autó a barátjával Roman.

Az elején úgy döntöttünk, hogy közvetlenül a Chemal. Már közeledik a Gorno-Altaisk sötét felhők felveti a gyanút az eső. És valóban, a Ust-Sema már szakadó esőben. A helyi megtudta, hogy az eső jön a második napon számos :(

Úgy döntöttek, hogy egy rossz ötlet, hogy a sátorból az esőben a vizes talajon. Menjünk a faluba, és megállt az azonos nagynénik, hogy én maradtam az elmúlt évben.

Kirándulás a Altáj-hegység

Van egy szép kis házat, a bank a Katun. Mindenki a konyhában szabadon felhasználható.

Úgy döntöttünk, hogy egy séta, nézzen körül. Azt vezetett római. Patmos, hol van a Szent János.

Aztán a kecske nyomvonal elérte Chemalsky HPP és a pályán vissza a faluba. Miután megitta mézbor rettenetesen szeretett volna aludni, és nem mint a jön a házhoz.

Péntek reggel már találkoztak egy örömteli nap, és van egy gyors étkezés és nem elbúcsúzni a háziasszony (nem volt otthon) ment, hogy válasszon egy helyet a parkolás.

Először úgy döntöttünk, hogy csatlakozzanak a folyó Chemal, vagy Kuba. Helyek, ahol nagy!

Kirándulás a Altáj-hegység

Povozmuschalis megsértették a környezetvédelmi jogszabályok, felajánlottam, hogy parkolóhelyet találni a Katun. Valahol a 15 km-re. Chemal, 52 km. Megálltunk. És rángatta nekünk nem egy könnyű séta lefelé a folyón autóval. Nos, legalább annyi esze, hogy menjen le visszafelé.

Én még mindig le, amikor megállt elején az ereszkedést kipróbálni, tudok menni vagy sem. De az esőzések és az autó nem volt képes kijutni a csúcsra. Azt hittem, hogy megteszi a tuningolás, de elakadt alján a folyami kavics. Gödrök vykapannoy kerék választott 1,5 órán át. Kocsiemelői, mellékel ágak, aztán találtam egy töredékes követ, és 15-20 cm. Előrehaladtával.

Hívás elment a támogatást az emberek a szomszédos parkolóban, de ezek valahol Srul. Talált letört az asztallap, összegyűjteni botokkal és visszatért a parkolóban. Board hagyjuk kijutni a csapda és a vízi megy felfelé. De autópálya gumik kerekek nem húzza az autó és folyamatosan temeti a bánat. ((

Snack. Azt hittem, hogy meg kell menni Chemal, vásárolni és tárgyalni a felvonó. A gödör 30 méter lefelé a lejtőn, standard 3 méteres kábel nem elég.

Aztán elkezdett esni az eső. Sietve tesz egy római sátor és mentem a pályán. Miután körülbelül egy kilométerre gyalog voltam képes megállítani egy kört, és jó biychanin elvitt az üzletek.

A beszerzési egy 20 méteres 6 mm-es kötél, én rendezett a gépkocsi Novosibirsk. Ebben ült egy apa és fia.

Amikor elérte a helyet, nem tudták megérteni, ha az autót, amíg láttuk, mi egy lyukat ül. De két 3 méteres kábel és a 20 méteres köldökzsinór nem volt elég, az autó már tolta három, és ő vezetett 5-6 méter. Aztán ezeket a jó embereket vytashili kötelet, és meglepődtek, amit hülyék, hogy ott mászott. ))) Ja, hogy elrejtse a szeme az autó, amit akart. )

Ittunk vodkát és lefeküdt. Nem sajnálom, hogy a vásárolt 3 m. Polietilén fólia, amely lezárta a sátrat az esőtől. Reggel minden ment, mint az eső. Bementünk Chemal kenyeret, és vezetett a Katun vízi erőmű is fognak építeni rajta. Elanda.

Kirándulás a Altáj-hegység

Délben a nap jött ki, és lehetséges, hogy lélegezni könnyű.

Romka felmászott a hegyre, nem várja meg, amíg a száraz fű. Csináltam néhány jó kép, és jött a csuromvizes lábát. Romance. )

A következő napon az időjárás javult, és úgy döntöttünk, hogy változtatni a parkolóban, menni felfedezni a többi bank a Katun. Körül mozog a hídon. Uznezya mentünk az egész part a. Anos fel. Ayula. Voltak 3 parkolóhely, de ezek mind nyilvános helyeken, közel a fahíd.

Mert Ayuloy mező blokkolja a kerítés egy zárt kapu. Mi nem mertek menni tovább az országúton, hogy ne zavarja a helyiek.

A vacsora után a Ust-Sema költöztünk Semínský át. Mi a szépség ott!

Kirándulás a Altáj-hegység

Itt egy pillanatkép az autó ablakai alatt a feljutás a pass Seminsky. Látható a port kerekek és az út menti kövek.

Mi maradt mögött Semínský 605 km. Miután hidat. Mukhortov. Mintegy parkoló Mukhortov ömlik Tuekta. A víz már csak szuper!

Este úgy döntöttünk, hogy fürödni, mosni azt a vizet addig melegítjük, és megtisztítani a szervezetet zuhant a jeges vízbe egy hegyi folyó. Egy lövés a vodka oknunaniya, üveg után soaping és öblítés után az üveg. Ezt követően a hideg és úgy érzi, teljesen felújított!

De nekem sikerült az első bemerítés behajt a jobb láb (nem számítva mélység). Meg kellett járni, és lovagolni egy fájós lábbal :(

Kirándulás a Altáj-hegység

Reggel a reggeli és hajtott. Mielőtt a falu vált irányába Karakol az. Bichiktu-Baume. A falu után, az oszlop a 8. kilométer az út található, közvetlenül a szikla Sziklavésetek.

Ott volt az első kullancs római.

Egy kicsit tovább elérése előtt. Boochi van egy gyönyörű hely.

Kirándulás a Altáj-hegység

És a szent tavasz, ahol ittam egy kis vizet. By the way, egy jó forrás, és nem éri Anos falu, hogy még a helyiek, hogy a víz.

Aztán átköltöztünk a falu Ongudai ahol vettem egy rugalmas pólya. Mi is volt az ebéd van jó a helyi menza. Ahhoz, hogy a központ Ongudai, meg kell, hogy forduljon balra, és az úton, át a hídon. Van politikai és gazdasági központja a falu! ;)

Ezután utunk feküdt a Chike-Taman. Az első alkalommal, amikor elmentem egy ilyen szalagokkal. Roman forgatás az ablakon, és sírt, amikor beszélgettek éles kanyarokat.

Kirándulás a Altáj-hegység

Szinte azonnal a labdát a doboz halmok és a nők. Rész halmok kifosztották. Egy Baba világosan mutatja az arcát egy férfi, de ez egy hamis késő 90-es években a múlt században.

Lejjebb a pálya területe teljesen megváltozik. Katun halad az alján egy hatalmas ásatási sok kilométert!

A nők is joguk van az autópályán kívül a falu Yin, hanem mentünk őket, de megállt a világhírű régészeti lelőhely - a traktus Abalakov-Tash.

Kirándulás a Altáj-hegység

Hozzáférés a sziklák ingyen. Eszerint, sajnos, ott találhatók karcos nevét kortársak és festett nyúl :(

A Fehér Bohm a 679 km van parkoló, és a közeli vízesés a finom vizet. Miután egy 200 méter van származású, van egy nagy parkoló, ahol a tavaszi állomása nézők Chuya-rally. Kiválasztása hely rosszabb, mint mi voltunk ott, és megállt.

Este megkérdezett a parton, poohali súlyos zuhatag, és reggel folytatta. Mert. Aktaş természet változik újra! Az út fut két hófödte hegységek.

Kirándulás a Altáj-hegység

Mentünk, az irányt. Kosht-Agach. Ott általában kezdődik sztyeppén. A falu még mindig nyomok a földrengés szinte minden udvarban van egy épület.

Visszafelé találtunk egy olyan területen, az út mentén ható sámáni porische. Minden tökéletes állapotban. A központi kő marad az elégetett fa és csont. Nyilvánvaló, hogy vannak rituálék rendszeresen.

Közel ehhez a helyszínen vannak nők tartósított arcok.

Kirándulás a Altáj-hegység

Visszafelé megálltunk előtte a falu (irányba Novoszibirszk Tashanta) Ortolyk 859 km rövid Suhodol folyó. Van egy jó módja egy kis területen a ford.

De ez a hely volt a kedvenc körében. 22 óra múlva vált, hogy a sötét, és lefeküdtünk. Fél óra múlva jött a részeg helyi UAZ, odajött hozzánk. Kiszálltam a sátor, és beszélt, kértek egy vízforraló, vodka. Odaadtam a serpenyőbe, nem otmazheshsya, és nem vodka. Aztán egy másik nyögés a benzin. Roma majdnem leesett, kész volt kiugrani a sátor, és megverte a pofáját. 12. úgy kolbász. Kazah zene a dallam a „vörös rózsa” emlékezni fogok sokáig :( Még miután elhagyták tényleg nem tudott aludni.

Itt vannak a kis mínuszok utazási cég!

A reggeli után mentünk, hogy a látnivalók a falu Aktas. Áthelyezve 8 km földút szél a hegyek, megérkeztünk a Red kapu.

Kirándulás a Altáj-hegység

Ez faragott a szikla vörös utazás. Következő mentünk a Holt-tó nedoezzhaya kb. Uzunkel. Amelyben nincs állatállomány, nincs növényzet. Még a madár nem ül rajta.

Akkor költözött az oldalán a ház. A parkoló állt a folyó. Sema között a. Kamlak és Ust-Sema. Egy jó hely 512 km, helyi barátságos és jönnek vásárolni. Igaz krutovato kongresszus, de a technika osilivaet!

Itt vannak a kalandok. )

Kirándulás a Altáj-hegység
Kezdjük 10.07 21:30 a jó hagyomány a mi csapatunk a kávézó „Garik” sajnálom, hogy az egyik legénység. Quirkiness útvonalon jár a témája az expedíció: menjen a nap a hegy az előrejelzések hideg és az eső, és szeretnék napozni. Éjszakai országút árva nélkül „gaytsy,” de nem veszik bűncselekmény. A telihold. Roll a Hold útját. Egy rövid megálló szélén a kilépés Barnaul, és az első kaland - szétszerelés egy út menti kávézóban. Felismerhetetlen költő fájt. Ő: „... minden megvette az ügyészség ...”, és ő volt paprika spray az orr és az arc. Pepper és minket. Torok könnyek fel, patak könnyek. Igen, van ilyen szó - „Homeland”.

Kedves olvasó. Kérjük, hallgassa meg ezt a történetet. És ha valaki közületek, legalább egy fog érteni engem, érzem, amit megpróbálok közvetíteni szavakkal, hogy úgy érzi, ugyanolyan mértékben, mint én elviszlek, amit kaptam tervezett. És a kísérlet, hogy ossza meg, hogy az isteni energia, ami tölt el az erejét és hatalmát Niagara Falls, nem sikerült. Ez nem az út jelentés több, hogy milyen valószínűséggel várható. Ez egy jól átgondolt és engem papírra gondolatait és érzéseit. Ez egy kísérlet arra, hogy tömören és következetesen a hurrikán események és az érzelmek, hogy futott rám hirtelen az életem teljesen más minden 7 nap. Minden papírok elviselni

Egészen a közelmúltig, az este, előestéjén a kimenet Kucherlinskoye utat, minden úgy történt, mint egy álom. És talán csak akkor vettem észre, hogy ez nagyon nekem, ez ezekkel az emberekkel, megyek Belukha. Ez VGK minden fogant, és hozta a tetején egyik álmom. És van egy ilyen félelem esett, igazi, valóságos. Én még soha nem éreztem ilyen félelmet. Még megtörve a 40 fok, éjszaka az autópályán a motor, a gyermek az autóban. Voltam nyugodt és magabiztos. Nem értettem, hogy honnan jött, és ahol ez ment. De abban a pillanatban, minden percben egy valódi, kézzelfogható és szívből.