Hírek pályák ismeretség egy béka és ayhorom

Amikor kicsi voltam, a szüleim, hogy menjen Okhotsk a tengerbe. Mindig várakozással, ha ugyanazt a felirat jelenik meg a horizonton Mountain Béka. Turn, viszont egy másik -, és hogy ő ül sopochke, az ő orra, és néz a távolba, mint egy őrszem szolgálatban. Sok legenda azt mondják, és mondd el, amennyiben erről a hegyről. És mint egy gyerek azt hittem, egy elvarázsolt hercegnő, aki őrzi a kincsesláda, és állítólag, aki nem próbálja megközelíteni, a béka nem hagyja magát az embert.

Én felnőttem, a hegyi fokozatosan benőtt és most már nehéz észrevenni az útról. Elszomorít, nem láttam, és kap a hegy nem volt lehetséges. Most felnőtt vagyok, én a saját személyes közlekedés - kerékpár - és a gyerekkori álmom, hogy látogassa meg a legendás hegy Frog valóra - én a barátokkal eszik egy béka. Reggel elhagyjuk a város Korszakov és a pálya, egy kis vezetés, kapcsolja ki az úton, hogy a város Okhotsk News.

A kerékpáros vagyok kezdő, és az útvonal adott nekem nem könnyű -, mint egy egyenes úton, és a pedál kemény kihűlni. Régóta hallottam, hogy ezen a szakaszon a közúti előfordulhat rendellenes jelenségek - például a gép minden ok nélkül megy vissza, vagy megáll, nos, azt hiszem, egy puzzle. Tulajdonképpen kiderült minden egyszerű. Csak a pálya felmegy, de a lejtőn a minimális és úgy tűnik, hogy megy egy egyenes vonal, de valójában mászni a hegyre. De később kiderült, de most lihegve, izzadás, ami ahogy dopedalirovala n. News. Az egész tömeg rohant minket a helyi boltban, egyebeket szerzett hátizsákok és folytatták útjukat. A hegy mögött található a falu három kilométerre, enyhe emelkedését gorochku - és megyünk két nagy kő - a kapu felé vezető út a mágikus világ. Közel a köveket érdemes a közleményben, amely szerint „a maradék Frog” tartják az állam természeti emlék regionális jelentőségű a geológiai típus. Ez 1983-ben alakult, és területe 12 hektár egy kör sugara körülbelül 200 m. Körül a rock „béka”. A tanácsot a címkén, kitértünk a kő kapu, kezet fogott, és szerelt lovaikat lement az erdei úton.

Az ösvény már hengerelt gorochki és tekerni egy nagy tisztás, megtanulták később - a mező az úgynevezett szoláris. A legenda szerint ez a tisztás színe megváltozik naponta többször. A tisztás is telepítve van egy teljes házat, amely mesél a fogadó tajga - egy medve, és rajzolt egy tervet a teljes útvonal a West Falls. Eltévedt egyszerűen nem lehetséges. Ezért mélyen az erdő a pálya mentén is merészen keresztbe a patak rögtönzött híd és jött egy kis tisztáson szokatlan épületek kőből gúlák formájában. Milyen célra az emberek nem tudtuk, de a kép már rendkívüli. Azt is hozzájárult, építették fel a piramisok és vezetett tovább az ösvényen.

Hírek pályák ismeretség egy béka és ayhorom

Mi vezetett a folyó neve Komissarovka korábban Ayichka folyó hívták, a fordítás az Ainu „tiszta víz, amely támogatja az élet.” A folyó valóban nagyon világos és finom, azt mondják, hogy ez a gyógyulás, akár hiszed, akár nem - magánügy. És, hogy a béka, a folyó kell menni. Ez mehet mocsári vagy egy kötelet, hogy megnyúlik a fák között. Vela fához kötve a protivougonki kezdett átkelni a folyón. A folyó nem mély, de a víz hideg, így azok, akik nem félnek a hideg vizet, úgy döntött, hogy vihar a folyó ford, és a többiek felmászott a kötelet, ne hagyja ki a lehetőséget, hogy szárítsa és ugrik a kötél, mint egy majom.

És itt vagyunk lábánál a hegy. Fel kell szerelni a rövid, de nagyon meredek. Kapaszkodott a fák, hogy ne húzza le, mászni a hegyre. Ahhoz, hogy a támogatás a lépéseit a gyökerek a fák. Stones gördülő lába alatt, így próbálja tartani a távolságot egymástól, hogy ne shlopotat kő a fején. És itt vagyunk a csúcson, a legendás hegyi béka - egy sziklás hegy kiugró Gorbunova, legnagyobb magassága mindössze 8 méter. Úgy véljük, hogy ez a hegy imádták az ókori Ainu a Temple of Wisdom, és a következő a béka a kő, amelyen van egy horpadás az alakja az emberi szervezetben. A legenda szerint, majd fejezte be földi utazásunk sámán a törzs Ushty, ő önként eltemetni magukat élve a lemezek között, annak érdekében, hogy megmentse az embereket a gonosz varázslatok. Közel Mount megegyeznie a béka, még egy pofa, mint egy igazi, ez szükséges, hogy egy ilyen csoda a természet!

Mellkasi ékszerekkel, én biztosan nem találtam, de a kilátás fentről megütött - lenyűgöző kilátás nyílik a Aniva Bay, Lake Tunaicha és változékonyságát. Idegenben kígyó kanyarog Korszakov útvonalat, és elszalad. Élvezze a kilátást lement. A süllyedés nem kevesebb fényt, mint a felső - a kövek szünet alól a lábát, és a természetes lépések az ereszkedést csak oly módon, mert mindig ragaszkodnak hozzájuk, és félelem összeomlik. Lassan lement újra pobaltalis a köteleket kibontott Vela és tovább az ösvény mentén, amely átmegy az erdőben, a vízesés Vesta. Pass elszámolási „Moonlight” tisztás „Fay”, akkor a nyomvonal mentén fut meredek partján, néha meg kell, hogy menjen el a segítségével egy kifeszített kötél kerékpárokkal útjukat egyre nehezebb, és úgy döntöttünk, hogy elrejtse Vela. Rózsa sopochku vetette kerékpárok fű, és folytatta a fény, most a lényeg, hogy ne felejtsük el, hol rejtette Vela.

Menj végig az út mentén a folyó, és jön egy függőhíd a folyón, megy ez, és bejutni a „Dark Forest”.

Tűlevelű erdő mintha a mesében: „A három medve”, az illata tűlevelek, a zaj, a folyó, madárcsicsergés, és még a neve ennek a mesés „Dark Forest”. És itt előttünk egy gyönyörű folyó zúgó „Two Sisters”. Úgy döntöttünk, hogy a pihenni és élvezni a szépség, a „húga” vízesés Vesta.

A teltházas, amely be van állítva itt azt olvassuk, hogy miután fél kilométerre lesz a fordulat a vízesés, a lényeg, hogy ne rohanjon rá. Fél óra múlva, vagy folytatták útjukat a vízesés a csodálatos erdő. Ahhoz, hogy a vízesés, meg kell átkelni a folyón, hogy a másik oldalon, de hogyan. Stormy folyó, míg a gondolat-kíváncsi, hogy észrevette a log át a folyón. És rajta kell mennünk. Kiderült, hogy szükség van. Fiúk biztonságosan halad át a másik oldalra, és a lányok büszkén „séták” egy naplót ... ..chetverenkah. Nos, itt is leküzdeni ezt az akadályt. Ezután a nyomvonal vezet fel a meredek lejtőn, és mi csak előbújik a vízesésig. Vízesés szép, de nem a miénk, ez „kistestvére” a vízesés Vesta.

Legyőzése egy kicsit meredek, elhagyjuk az ösvény, egy kis labdát, és most meghallotta a zajt a víz alá. Egy kicsit több, és már itt is van előttünk - egy szép vízesés Vesta (Ayhor). A magassága a vízesés 8 méter, de ebben az évszakban is sekély, nyugodt, de nem kevésbé szép.

Később elmentem hozzá a tavasszal, amikor a teljes folyó vízesés, majd láttam, hogy a teljes erővel és erejét ez a szép ember. Nos, ez később, és most a helyzet az esti, és mi volt a haza, az úton, hogy megtalálják a „tojás Kashchei” és a Vela. „Tojás Kashchei” talált gond nélkül. Ez egy ilyen csoda a természet, még soha nem láttam egy hatalmas kő ovális alakú, két oldalán, hogy belegabalyodik gyökérzet egy hatalmas fa, és az a benyomásom, hogy a mesés Kashchei elrejtette azok a tojások, amely rendelkezik a tűt a természetes élet a koporsót.

Photo a memóriát és a visszavezető utat. Vela, rejtett elején utunk, és nem talált problémákat, és most azok warhorses elindult a ház felé. Örültem az öröm, hogy végre teljesült gyermekkori álmom, és láttam a legendás Frog, látogatták meg ezt a tündéri erdei, most már tudom, hol tartja az életét Kashchei. És természetesen a csodálatos vízesés. Ebben a varázslatos helyen szeretne visszatérni, és ismét.