Castle Krím Fecske Fészek ahol fotó, leírás

Az első alkalommal láttam a Fecske Fészek korai gyermekkorban, én hat éves volt. A szülők pihenni a Krímben és hozott egy csomó fekete-fehér fényképek. Az egyik fotók fogták Fecske Fészek - a vár között lebeg ég és a tenger. Ez a kép leginkább emlékszem. Castle Krím Fecske Fészek - egy mesebeli palota tetején a 40 méteres szikláról tűnt titokzatos és rejtélyes. Gyermekek fantáziáját kezdett festeni a különböző történeteket hercegnők, lovagok, sárkányok, boszorkányok és kísértetek. A vár olyan hatással volt rám, hogy elkezdtem gyűjt bélyeget az ő képét, sajnos, a mai napig gyűjtemény bélyeg nem maradt fenn.

Az évek során, a Fecske Fészek volt számomra egy gyermek beteljesületlen álom, valami távoli és elérhetetlen. Korábbi utat a Krím-félszigeten, elértünk a South Coast a Krím-félszigeten. Egyszerűen nem volt idő városnézésre. A Krím kiderült 5-7 napig, ami alig elég, hogy élvezze a tenger és a déli nap, mossuk le a nyüzsgés a város port.

Ezúttal tervez a nyaralás a Krímben, pontosan tudtam, mit is meglátogatja jaltai és környékén. Az egyik első látnivalók Krím listánkon volt a Fecske Fészek.

A régóta várt találkozó a zár sor a második napon a mi itt Jaltában. Miért nem megyünk oda egyszerre? Az első napon, akkor hirtelen megváltozott a menetrend a kirándulások és diktálja a szív készült mászni a Mount Ai-Petri. De ez egy másik történet, hogy el tudja olvasni ugyanabban az egységben.

Számomra, találkozó gyermekek mese kiderült, hogy nagyon izgalmas. Mint egy gyerek, kapaszkodott a vonat ablakon, várva a tenger, megpróbáltam, hogy ne hagyja a megjelenését a sziluettje a vár között változatos táj Gaspra. És amint Fecske Fészek tűnt, felkiáltott: „Nézd, nézd, itt van!”. Miniatűr hófehér vár, a magányos és fenséges ugyanakkor, láncolt véleményem. Szeme megtelt könnyel csodálatát. Sokáig vártam erre az ülésre, és itt tartják.

Hol van Castle Fecske Fészek Krím?

Fecske Fészek találni csak az úton vannak arra utaló jelek, a navigátor egyértelműen vezetett bennünket, hogy a parkolóban. Reggel nem volt probléma talált helyet, és leparkolt. A parkolás ingyenes. Parkolás mentén kávézók és üzletek, köztük több képernyővel rendelkező eszközön, ahonnan csodálatos kilátás nyílik Gaspra és a Fecske Fészek.

Photo Castle Fecske Fészek Krím-félszigeten.

Castle Krím Fecske Fészek ahol fotó, leírás

Megyünk, két gyermek, 4 és 3 éves. Azóta van, hogy menjen gyalog, és az utat, hogy a Fecske Fészek nincs közel, úgy döntünk, hogy egy babakocsi. De a helyi lakosok, látta, figyelmeztetnek bennünket elején a süllyedés:

- Elég hosszú származású, több mint 1200 lépésre az út zár (illetve a visszaúton - emelés), nem kényelmes a babakocsi.

Képek a lépcső vezet a Fecske Fészek.

Castle Krím Fecske Fészek ahol fotó, leírás

Elhagyjuk a babakocsi az autóban. Legfiatalabb lánya egy ideig maga is része úgy, ahogy van a kezében a pápa. A legidősebb lánya minden let legyőzi magát. Amikor csökkenő egész idő megállunk és csodálja meg a Fecske Fészek közeledik.

Közelebb és közelebb

Vissza, akkor átmennek a hídon a strand felett „Pearl” resort. A hotel lenyűgöző kilátást a Mount Sail.

Fényképek Mountain Sail

Castle Krím Fecske Fészek ahol fotó, leírás

Ezután kezdődik a felemelkedés. Felmászni a üdülőterületen, ahol kávézók és ajándéktárgy standokon. Elhaladunk egészen vissza.

És itt vagyunk a megfigyelő fedélzeten Fecske Fészek. Alattunk a tenger és az öböl hullámok átfedésben a sziklákon. Lélegzetelállító. Felettünk az ég, sirályok. Előttünk van tele a nagyság kővár, így kaptunk az Ön számára.

Photo a megfigyelő fedélzeten

Castle Krím Fecske Fészek ahol fotó, leírás

Ma Fecske Fészek látogatható. Bent a múzeumban. Ha szükséges, akkor láthatjuk a vár, és közelebb kerüljenek a belső, és mi. Jegy ára 200 rubelt felnőtteknek és 100 rubelt a gyermekek számára, megyünk ingyen, vannak előnyei. Májusban, a múzeum reprodukciói Salvador Dali festményeinek helyezzük őket, két kis szoba a földszinten. Sajnos, a többi szoba a látogatók megtekintették a zár le van zárva, függönyös ablakok, csodálja szépségét a vár ablakok és kijárat az erkélyre, nem sikerült. Belül minden egyszerű, nem luxus, kandalló, lépcsőház, függönyök. Mint és semmi nézni, de nincs elég fantáziája dorisovyvaet helyzetet, és nem is olyan rossz.

Photo Fecske fészek Krímben

Még mindig nagyon szép utazás májusban nincs tömeg, sorba mindenhol könnyedén veszi a képet, senki sem zavar, hogy válasszon egy jó kép.

Közel Fecske Fészek, ha mászni egy kicsit magasabb, az emelkedő Kívánság fa. Legenda szerint, ha döntetlen a szalagot az egyik ága, és kívánj, akkor biztosan valóra.

Photo Kívánság fa

Legend of the tree Zhelayny

Rengeteg megcsodálta a vár, megyünk vissza a kocsihoz. Az idő közelebb van a vacsora, útközben eszünk egy helyi kávézóban. Táblázatokban találhatók az öbölre néző, a tenger és a Fecske Fészek.

Castle Krím Fecske Fészek megnyert magának újra. Gyermek mese valóra. Tehát nagy, legalábbis egy ideig, hogy visszatérjen az ő gyermekkorában. Emlékezz álmaikat, és azokat az élet, még ennyi év után is. Ebből a lélek válik könnyű és egyszerű. És úgy tűnik, hogy minden kívánsága valóra, érdemes csak ezt, és szeretnénk, hogy egy kis erőfeszítéssel.