Pekingből Sanghajba! -

Utazás megjegyzi, 4. nap

Folytatjuk utunkat a kínai! Tegnap elmentem Peking és elment délre.

01. A reggeli jó, ha korán kelni! Felébredek pekingi kacsa 5 órakor, és megyek az állomásra. Az este, én elrendelte a taxi 05:30. Lementem a recepción, és úgy hallottam, hogy a taxi nem. „Senki sem jött, uram, taxisok nem szeretnek korán kelni, így meg kell kérni, hogy az állomás a metró,” - azt mondja, a jó hír az ember a pult mögött. Kellett egy taxit az utcán. A kínai kezdenek dolgozni 08:00, úgyhogy az utcán, kivéve a reggeli szmog és a ritka járókelőket, senki sem. Mielőtt elérjük az állomás 10 perc helyett a tervezett 30)

03. Az ablakon túl, fogott meglehetősen atipikus a kép Kínában

04. Mindenekelőtt Kínában hátborzongató szmog. Ez abból ered, a gyors fejlődés a kínai ipar, itt és gyárak, és a szén égett az erőművekben. Kína jelenleg aktívan küzd a levegőszennyezés: Peking bevezetett Euro 5 autók, erőművek váltás gáz, talán egy nap a kínai látni a kék eget, de ez mind egy elmosódott.

05. Lásd a nagy sebességű vonat ablakon - nem kevesebb, mint lenyűgöző hobbi repülőgép ablakán, repül át Kínában. Csodálatos kép: mind az 5 óra utazás kívül multiband felüljárók, többszintű csomópont, magas épületek, gyárak, üvegházak.

06. Minden épül. Tessék 05:00, és az ablak egy nagy építkezés több ezer kilométer.

07. Nincsenek erdők, nincs árva területeken.

08. Mindenütt csapok. Nem világos, hogy ha az egyik véget ér, és a város kezdődik.

09. Mindenütt negyedévében sokemeletes épületek.

13. Új utak és felüljárók.

15. Abban az esetben, az országos jelentőségű hajtott be a városba Zhenyang, akkor volt, hogy látogassa meg a gyár, hogy megvásárolja a titkos építési technológia. Én hamarosan azokat Oroszországba, és megépítik az összes rosszabb, mint a kínai!

16. Ház dolgozók

17. Összességében az új üzemek épülnek. Általában elképesztő kört 40 perc alatt az ő hatalmas, elmerül a virágzó fák, út, amely körül a végtelen gyárak, üzemek.

18. Ismét a vonaton és a Shanghai! Kínai tervezők, véleményem szerint ellopta az alak a fényszórók Infinity;)

19. Az este érünk Shanghai, itt módosíthatja egy járat Guangzhou.

20. Már csak 2 óra járni. Leülök a metró, és az élelmiszer a Népi tér, onnan a sétáló utcán a vízparton. Kitaposott turista útvonal. A Shanghai, én már 3-szor, ezért úgy döntöttem, hogy csak frissíteni az emlékeket.

21. Szeretem Shanghai, egy gyönyörű város

22. Az emberek felhőkarcolók - mi több, igény az élet?

27. Kapcsolja be a buszra

28. Szeretem Shanghai - így egyfajta kontrasztot. Valaki eltávolítjuk esküvői album a háttérben a kirakat Rolex.

29. A sarkon, egy nő pizsamában dob szemetet válaszút előtt áll. Ez Shanghai.

30. valaki vásárol egy új ruhát az utcán

31. És valaki éppen vacsorát készít

34. Megjegyzendő, hogy még a szűk utcák szegény negyedekben hihetetlenül tiszta.

36. Shanghai Metro, róla írtam a post.

37. Variant állomás ajtó nélkül.

Éjjel érkeztem Guangzhou, ahol találkozik 2 nap.