Amikor megszünteti a járatot a repülőgép

Még soha senki nem gondolta komolyan, hogy mit fog csinálni a törlése esetén indulás előtt valahol ez történik. Tehát most fogok megosztani tapasztalatait a járattörlések miatt köd, így előfordulhat, hogy kevesebb gondolni, ha semmit.

Ha a törölt járat a „home” repülőtéren, tudtam csak hazamenni. Ha a törölt járat Moszkva, tudtam hívni egy barátja, és ez sokkal kényelmesebb, hogy valóban megtörtént. Azt is megszünteti a járatot Belgrád - azon a helyen, a járatok csatlakozása. Őstörténet, ahol az érzelmek eltűnnek.

Mivel a 3 órás időeltolódás minden alkalommal Oroszországban, úgy éreztem, mint egy zombi. Palahniuk hős „Fight Club” igaza volt. Tól alváshiány, az élet egyre fénymásolt fénymásolatokat.

Ha ehhez hozzátesszük, hogy ezt a tényt, hogy az éjszaka még a felszállás előtt töltöttem a vonaton, és szinte egyáltalán nem tud aludni, én példányom a valóság már nagyon rossz fénymásoló. Fagy az utcán, hogy a repülőgép 12 óra délután, egy másik találkozón.

Érdekes, hogy ezekben a pillanatokban a robotpilóta, és sok számos olyan dolgot észlelt csendesebb, mint máskor.

Flight Moszkva-Belgrád-Podgorica. Várakozásokat.

Valóság.

Azt második jegyet, ha regisztrál az első járat nem kapott (néha kész van, néha nem), úgyhogy elmentem, hogy a pénztáros a tranzit jegyet.

Azt mondták, hogy a járat késett a köd miatt Podgoricában. És annak a valószínűsége, hogy a repülés lesz egy kicsit később egyenlő 2%. De várjunk az információt.

Megkérdeztem, hogy mi történne, ha nem repül. Azt mondták, hogy ha kap egy kupont, majd menjen aludni a szállodában.

Hagyja a történet, hogy milyen gyorsan én megemészteni a körülmények és látta, hogy egy nő a fürdőszobában, a könnyek. Aztán rájöttem, hogy miért - ez volt az én repülés.

Támogattam magam mentálisan amiért nem vásárolt vámmentes Moszkva még néhány dolgot. Fáradtság játszott egy jó szerepet itt - lusta visszamenni egyik üzletben, és maradt a térképen elég tisztességes összeget egy pár nap az élet a repülőtéren :).

TANÁCS 1-es szám nem számít, mennyire jó a vágy, hogy vásárolni mindent olcsóbb vámmentes, hagyja az összeget a vészhelyzetekre. Ők történik.

Aki nem tartozik Podgorica 17:00 és nem volt képes tölteni az éjszakát barátaival vagy rokonaival, összegyűjtött, és bejelentette, hogy megyünk a szállodába.

Először mentünk a recepción. Megmutattam én beszállókártyát az előző járat és az útlevél.

A koordinátor Igor nagyon meglepett, hogy én vagyok az orosz és azt mondta, hogy folyékonyan beszélt szerbül. (Valószínűleg előtt, gondolta, én csak egy távoli faluban, és nem beszélnek, de a szerb 🙂). Ez a pont játszott a kezembe.

Ez adott nekem Igor minden utalványok, amelyek nélkül a hotel a csoport nem lehet rendezni. Ennek eredményeként, amikor a busz elvitt minket a szállodába, én voltam az első, hogy a szobakulcsot (miután az idősek és a fogyatékkal élők).

Vacsorára már késő volt - a konyha nem működött. Reggeli korán - kilép a busz 05:00. A következő járatot, amelyre megígértük, hogy növény (ha az időjárás javult) kell lennie 07:00.

A szálloda szörnyű volt.

Ilyen szörnyű hotel, én még nem látogatták meg. Ez volt 23 óra Belgrád 02:00 reggel moszkvai idő, vacsora és reggeli van, mini-bár a szobában sem. És a kávézó a szálloda zárva van.

(A csoda! Jövök Oroszországból, és van egy táska, egy laptop stratégiai tartalék sajt túró és a víz. Ez magában foglalja a következő tanácsokat. Egy ilyen hotel nem vártam.)

Forró víz, tiszta törölköző és ágynemű - nem rossz. De az ajtót, hogy a szoba nagyon gyenge, és a zár nem vetett bizalmat, fürdőszoba nem vonzó, és a szoba csak lámpatestek a szemközti falon az ágy fölött. Igen, kaptam egy kétágyas szoba.

Azt írja le részletesen, hogy érti, hogy minden lehet így van, és készen álltak. De nem, ahogy használják. Egyes szállodák van ilyen célra, és minden nem túl jó.

4 óra múlva alvás, én összepakolt, és elindult a busz. Azt hozták a repülőtérre, voltunk regisztrált és mind-mind-mind vizsgálatokat a szokásos módon. Ezután egy kis reggeli a repülőtéren (nem rovására a légitársaság).

A hír nem megnyugtató. Fog. A 7 nem vette le.

Azt cipelt vele számos különböző eszközök, így az adapter 3 aljzat fekvő táska laptop. Az egyetlen kivezető volt és 3 vezeték kiálló 🙂

Úgy néztek rám furcsán, nem csak az utasok, hanem a repülőtéri tisztviselők. De kész vagyok várni a híreket és tudják hívni, és olvassa el a táblagéppel.

Akkor tudtam lépést tartani a tényt, ha nem nézett körül, néha felnézett volna az olvasás és a zene. A társaim hirtelen felállt, és valahová menni.

Ezt fejtem egy kis tanácsot. A csoport idegenek - egy olyan csoport, ahol van, hogy először is nem hiszem. Te, persze, majd keres bejelenteni át a hangszórót, és a nevét, de azt is, hogy nem hagyja ki, és megérteni, hogy hol fut.

Vissza az előzményekhez. Ahogy sétáltunk, megkérdeztem, mi a baj. Kiderült, hogy repülünk a közeli repülőtér Tivat.

Ez jó hír. Mindenki jókedvűen és tudtam beszélni Szerbiával, amely most egy állampolgár az Egyesült Királyságban az indulás előtt. És érkezése után a német, aki él Montenegróban.

A repülőtérről Tivat szervezett transzfer a Podgorica. Szerencsére, nem tudtam vezetni a férjem megérkezett a buszon velem. Megreggeliztünk a pizzériában a téren Szent Tryphon (ahol a katedrális) Kotor. Nagyon ajánlom ezt a helyet, az úton!

Ui Fotók az útról látható részben instagramme. Feliratkozás kihagyhatatlan jövőben fotót újév utazás!

Az olvasók is, mint

• Amikor megszünteti a járatot a repülőgép
    Az első nap a rally Horvátországban. Cavtat
    Hétvégi Belgrádban. Zemun
    A rally a horvát. [2. nap] Zadar.
  • Amikor megszünteti a járatot a repülőgép
    Egy nap Pompeii. És egy pár szót a környezetbarát vakáció.
    Photo-jelentés a tavaszi Róma.