Korlátozott jubileumi kiadás ural M70 nem csak cirkáló

Korlátozott jubileumi kiadás Ural M70: ez nem csak egy cirkáló.

„Ural” hoz létre 2 új sorozat emlékérme M70 modellek adózzon a M72. Az első modell a legendás „Ural”. Ez fog megjelenni csak 30 emlékérmét M70 oldalkocsis és még kisebb tétel 10 kétkerekű motorkerékpárok ugyanabba az osztályba. Pontosabban, az M70 nem teljesen új autóval, mivel lett elég kényelmetlen módosított változata a modell, az úgynevezett „Ural Retro”. Mint egy mesebeli A rút kiskacsa, transzformált motorkerékpár M70 vált gyönyörű visszaigazolást kompatibilitását elegáns egyszerűség és nagyságát néhány részletet.

Minden kétkerekű megemlékező M70 és ugyanazt a modellt oldalkocsis támogatta a kereskedők, és akkor meg kell kérni az egyik kerékpár rajtuk keresztül. 30 M 70 a babakocsi kerül $ 14.200 és 10 egytengelyes modell - $ 9,150 mindegyik. Miután látta engem az épület szélén Seattle, Madina kifejti, hogy a gép, amely felajánlotta, hogy tesztelni - ez a két modell.

Először is, Madina dopeklo, mert azért jöttem, hogy Seattle-be, csak elakad az unalmas kövezett utak.

Korlátozott jubileumi kiadás ural M70 nem csak cirkáló

„Grant, ez a motor nem ugyanaz, mint, vagy ST Patrol, ahol rohan hanyatt-homlok, földutakon a hegyekben. Ural M70 és M70-Solo hosszabb és zömökebb. Tudja, hogy tetszik cirkáló, nagyon stabil, és ők is lehet szórakoztató, „cut” az autópályán”.

Annak ellenére, hogy M70 modellek kellően hosszú (1560mm) tengelytáv, hasmagasság 150 mm és magassága ülés - 750mm. Észrevettem, hogy mindkét modell 457mm duralumínium pereme ugyanolyan erős kötések, mint egy motorkerékpár Ural ST és Patrol. ami egy kicsit szokatlan, hogy egy országúti kerékpár. Aztán azt mondta, hogy szerettem volna, hogy megpróbálja átadni a M70 és M70-Solo. Amint befejezte a mondatot, rögtön elküldte az SMS-t Drake Tour See See motorkerékpárok. Portland, hogy ha ő nem adja fel „pobombit” szomszédság a „szigorúan titkos” cirkáló „Ural”. Azt kétségtelenül azt mondta: „A francba! Azt kezek és lábak - az „!

Mi lerobbant cirkálójával HFL. Nos, te ott, ember. Most megáll dagasztás a levegőt az öklüket magvas.

A még mindig átlagember, ne hagyja, hogy a durva külső a motorkerékpár kor az ipari kor és Kickstarter szerelt kérésre az oldalán, hogy egy bolond te. Meglepő, motorkerékpár Ural M70 tele modern „fordulatok”, amely többek között 40 mm-es villa Marzocchi, alá rejtett ugyanabban az ablaktörlő, dupla állítható hátsó lengéscsillapítók Sachs, teljesen úszó Brembo négy fékek elöl 295mm tárcsa együtt kettős dugattyús Brembo on 245mm hátsó lemez, acél fonott fék áramkörök kettős karburátor Keihin L22, valamint egy teljesen elektronikus gyújtás és a start-up. Nem beszélve arról, egészen a szovjet modern fonott vezetékek és a motor tűréseket és feszültséget az alváz. Bár kevésbé erős, 205kg M70-Solo is könnyebb, mint a Triumph Bonneville.

OK, ha már megnyugodott? Nos, nagyszerű!

Korlátozott jubileumi kiadás ural M70 nem csak cirkáló

Megy a hotel, rájöttem, hogy Ilya és Madina úgynevezett „cruiser” nem elég, amit én is így gondoltam. Csökkentette 745sm ikermotor fut, nagyon finoman, így a kerékpár megbirkózni minden forgásszögek és Brembo fékek állítsa le a gépet, ahogy annak lennie kell a modern technológia. M70 erősített lengőkar teszi a kerékpár határozottan sokkal stabilabb, mint a Patrol vagy ST. Plusz ezek tömör gumik. Mire kap a gyár a szállodai szobában, azt hiszem, hogy lehet kapni a baj, és megértem, hogy a Tóra és a helyi vezető jönne éppen időben. Amikor eszembe jutott, hogy Andy Gergely ember Gotta Do él Seattle, azonnal küldöm SMS, hogy ha unatkozik ezen a hétvégén.

Aztán ülni Google Maps egész éjjel.

Hárman találkozott reggel a növény, és a Thor rejtette Old Faithful Red Ryder BB puska egy szép lombkorona babakocsi, varrás az „Ural” bizalmasan apró műhely Irbit mellett található az üzem és sikerült egy személy. A csappantyú is használják a normál fedél lapátokat elhelyezni oldalán. Madina egy kicsit érintett, és Ilya mosolyog elnézően, mintha azt hiszik, hogy mi sehol igazítani.

Korlátozott jubileumi kiadás ural M70 nem csak cirkáló

Madina néz rám szigorúan, és ideges, egy kis anyai. „Grant, ne nosis fejjel, mint Wes.”

Kevesebb, mint két óra múlva elérjük a vízesések Snokuelmi az a hely, ahol a híres ház, megtestesült a híres Twin Peaks David Lynch. Haladunk a pálya I-90 East, ami a kijárat Tinkham út mellett található, a folyosón Snkuelmi. Andy az én XR650, Thor - az M70-Solo, és hoztam fel a hátsó az M70. Eddig minden jól megy, és haladunk sebességgel 80 mérföld per óra, gyorsan rájönnek, hogy jó oldala a trailer a meredek lejtőkön csak 65 mérföld sebességgel. Számomra ez olyan, mint a lovaglás az úton lassan mozgó teherautók, de végül is, minden a vége jó, és én felzárkózni minden kijáratánál a főút.

Ereszkedünk, balra, kevesebb mint egy negyed mérföld esik a primer és forgalom csökkentését. Isten irgalmazzon! Mi vagyunk a cirkáló, és így kell mennünk lassan, és ne forgassa nyakát. De a cirkáló „Ural”, és ezért meg kell, hogy menj gyorsabban. Igen, gyorsabban! Ezer ördögök! Gyorsabb!

Futás gyorsan a hegyeket, amíg ujjaink kezdik fagyasztható. Aztán belépünk az alacsonyan lógó felhők, és autóink, cipő, bőr ruhák borított szennyeződés és nyerseség. „Sodródó” hátsó gumiabroncsok a veszélyes meredek szerpentin és mászik fel a kanyargós mentén sziklák, amely úgy nézett ki a falon keresztül a szitálás fehér por és kristályosított kondenzátum rendezi a mi ellenzők.

Korlátozott jubileumi kiadás ural M70 nem csak cirkáló

Mind a Tour és énekelnek a mi sisak. Ezek a „Ural» M70 - nem cirkáló. Ezek valamit, mint egy primitív motorkerékpárok kaland, amelyből mindannyian álmodunk. Ezek a kerékpárok, amelyek előírják, kézi vezérlés, ha nem akarja, hogy esik a mélységbe.

Átmegyünk fordulat és a szűk járatokon ideges nevetéssel, mikor alakulnak zsákutcák, megfordult, és megy vissza még gyorsabb keresve nyitott átjárók. Ismét találkoznak a villát a közúti, és újra fel a nedves meredek falak. Szemközti motorok rokochut amikor utazóközönség bérletek és vzvyvayut elakadt, mielőtt süllyesztett hátsó fékkart. Amikor az út eltűnik, egy kis pánik, de a játék „csirke” folytatódik.

A talaj, merevebbé válik, és hamarosan fehér lesz a hó. Megállunk enni, és hallani a lövések - valahol a fenyves megy vadászni. Tour ég ügyében a hengerfej, és kiderül, hogy a sikoltozás és ének vígjáték díszített dance nekem és Andy. Majd leveszem a M70, míg Andy és túra ülni a másik kerékpárt, hogy vizsgálja meg a havas út vezet még feljebb a hegyen. 15 perc elteltével a Tour visszatér a M70-Solo egyedül.

Tour nevet: „Ő volt a” véres „segged kétszer. Ez XR annyira magas, rövid, csak átváltozik semmit ezen a jég. Azt hiszem, ő vezeti a kerékpár le gyalog. Az út jég borítja a tetején, de ez a „dolog” olyan alacsony, hogy az adhézió az út hihetetlen. Még nem csúszott még egyszer. "

Pár perc múlva jött, és a vigyorgó Andy, lassan vezette az XR650 le a hóval borított úton. Beugrott a kocsiba felvette a puskát, és folytattuk utunkat a hegyek, amíg, amíg az út véget ért egy tisztásra hóval borított fenyőfák által körülvett egy könnyű pára. Megálltunk, hogy több kép, és csak azért, mert ez volt a rohadt szép. Aztán elkezdtünk harapni fagy, és lementünk a motorkerékpár Andy. Tour és megváltozott „Ural”, és mi legurult a sötétben hegy, hisztérikusan nevetve az egész úton.

Korlátozott jubileumi kiadás ural M70 nem csak cirkáló

Kétségtelen, hogy az «Ural» Ural M70 és M70-Solo motorkerékpárok nem mindenki számára. Sok ezek túl „nyers”, hogy a „megfelelő” kalandok, túl vékony, vagy egyszerűen nem divatos a saját ízlésének. Hála Istennek, nem vagyok egy ilyen ember.