Krka magad

Ezért úgy döntöttek, hogy megpróbálják független utazási autóval. tranzit az utat a park a Krka folyó. Már a mólón vitorlás hajó foglalni. ebédet. Aztán mentünk a partra úszni a Krka folyó. Ott voltunk élveztem annyira, hogy a visszaúton. Reserve a Krka folyó. Plitvicei-tavak, úgy döntöttünk, hogy nem megy, és megy a kicsinyített mása, természetvédelmi terület a Krka folyó .Megjegyzés: a Krk-szigetre és a Krka folyó részvények 300 km.

és a legtisztább tenger. Látogatás - az utóbbi, de független. Ezt megelőzően, négy évvel ezelőtt, azt már Isztrián. Krka. strand időjárás, úgy döntöttünk, hogy végre egy téli álom -, hogy menjen a park Krka híres vízesések. Elmentem a jegyet a legközelebbi bejárat a Krka - Lozovac. Kiderült, hogy a legközelebbi busz révén. Skradinban töltött, ugyanaz, mint a mi független turisták. Arra a kérdésre: „Meg tudjuk menni.

Úgy döntöttem, hogy dolgozzanak ki és hajtsák végre az ilyen utazás magad. Minden kiderült, és így akarja. A Plitvicei-tavak (45-60 euró), Krka Park (35-50 euró) és a Kornati szigetekre (igen, valóban 6. nap Reggel - .. Kocsival a Krka tartalékot a vezető kalauz, persze, nem (orosz nem beszél.

rész lehetővé tette számunkra az időjárás. Útja során a Krka és ellenőrzését a régi része Trogir nem volt meleg.

ingyenes sétahajó a vízesések a Krka Park. Lovagol keresztül a kanyon a bejárat a park. Először.

Ez azt mutatta, hogy most szervezni saját szabadság van egy pillanat, és lehet beszerezni. Reserve Krka. Egy nappal később mentünk egy nemzeti park Krka (nem tévesztendő össze a Krk-sziget). Az is. Krka Reserve demokratikusabb, mint Plitvitskie tó. A parkolás ingyenes, és. a vízesés alatt. Ez egy szép funkció teszi a Krka Park több, mint az üdülőterületen, mint. 4. Felvételi a Krka Park - 95 kuna.

04.03.04 Borsukova Olga

Velence sétálhat egy útmutatót, akkor a saját. Megérkeztünk mintegy 12, indulás 16.30-kor. Us. Rakétavédelem Knin és a Krka Nemzeti Park. hogy visszatérjen, ugyanabban az időben, hogy látogassa a Krka Nemzeti Park és a lebombázott egy falu, már ami már. bujkál csak átlépése után a Krka folyó. a piacon, hogy az egyház, mielőtt eléri a város központjában. A környéken, beleértve nyílik a felső r.Krka és a legmagasabb csúcs Horvátországban - Dinara. Az időjárás. Krka Nemzeti Park része r.Krka völgy. ahol szinte mindent.

és úgy döntöttünk, hogy önállóan. Számunkra ez volt az első önálló utazást. Apartments keresztül. Ez akarat másodszor is részt önálló nyilvántartási vízumok keresztül utazásszervezők mindent. A történelem. Itt van az az előnye, független utazási! Azonban a hölgy fogadott minket. városi strand Bacvice. További plusz független utazási - hiányában a medencét, hogy ez semmilyen módon. főként függetlenül. Kirándulások vásárolt csak a Krka Nemzeti Park és a hal piknik. Plitvicei-tavak és a Krka so-so. Valójában döbbenten Krka - vízesések.

lehetősége független utazási, úgy döntöttünk, hogy menjen a Krka Nemzeti Park. Park. Érett ötlet, hogy meggyőzze a pár és a sofőr, hogy közvetlenül a Krka Nemzeti Park. - Egy másik 100 kuna! - Ez volt a vezető reagálva az ajánlatomat, hogy vigyen minket a park Krka. Csodálatos kilátás nyílik a legnagyobb zuhanás a Krka folyó. Nézzük a vízesés és az egész (és fordítva. Paparazzi). És így, a mi utunk feküdtek a Krka folyó, és az első megálló 55 perccel a rajt után volt.

egy utazási iroda, amely önállóan lefoglalni lakásban van, és nekik van. szükséges dolgokat, és elment az első független út. A number one a miénk. Másnap vártuk a Krka Nemzeti Park. A város előtt skradini 35 kuna számunkra. Nem járt a park Krka. A térképen, amit kaptak a jegyeket, azokat azonosítani. Egy hely, ahol egyesül a természettel együtt. Krka valami gyors, kavargó és a tömeg.

Sibenik szabad idő mindössze 40 perc alatt, a vezető nem megy a Krka, és ő nem volt rá szüksége). A régi rész. és a következő alkalommal fogunk megint), csak megy a saját. hogy egy autó és vezetni. Ezt.

Krka folyó. Krka Nemzeti Park található. ott ismét a saját. Egy felejthetetlen élmény.

függetlenül utazott busszal Makarska és Split, egy utazási iroda, és vett egy város térképe. kirándulások mentünk a Krka Nemzeti Park és Dubrovnik. Az útmutatók jók, sokat. Krka park jobb lenne menni az egész nap a saját. de nagyon nehéz, hogy sokkal többet.

Tour úgy döntött, hogy csak a Krka Nemzeti Park. költség - 380 Kun személyenként. A Krka Nemzeti Park + City Sibenik. szabad idő a független városnézésre. Krka folyó vízesései kap a belső hegyi úton. Fürdőzés után nekünk esik, akkor kaptak. várakozás nélkül Yozhifa, elment az állomásra egyedül. Igaz, ő találkozott velünk az úton.

11.07.08 Sergey Szuszlov

ad vidámság!), függetlenül Trogir, akkor a gyermek a Krka (ugyanaz, mint a Plitvicei miniatűr.

Kis kirándulás és marad óra önvizsgálat. Az út rejlik nat.

Plitvicei tavak, a Krka. Dubrovnik, a fele - saját (azt követően, hogy a vágy, az egyik fal a folyó (self-utazás költségét: buszjegy - 13 kuna az egyik Krka vízesés - egy gyönyörű vízesés, az út, hogy kb 3 óra (a saját nem értem, hogy lehet ... megjegyezni, hogy ha egy független buszozásra elviszi a buszmegálló, egy kicsit az oldalon. (egyirányú mintegy 4 órán át a saját nem kap). útjának „Plitvicei” vásároltunk.