Hogyan juthat el Goa Gokarna

A tervünk az, hogy elérje Gokarna Goa egyszerű volt, és jött nagyon gyorsan: láttuk, hogy honnan Canacona állomás Gokarna busz jön, és mi kora reggel (

11:30) megérkezett a buszpályaudvar.

Ott megtudtuk, hogy a közvetlen busz után lesz elérhető, 14:00 de 10 perc után van egy busz Karwar (Karwar). A város már a Karnataka. Úgy gondoltuk, hogy ott is egyenesen Gokarna, de kiderült, hogy a buszok küldött csak egy több városban - Ankole (Ankola).

Hogyan juthat el Goa Gokarna

„OK” - mondták nekünk, és beugrott a busz megy oda. Végül az utolsó pár tucat kilométerre Ancol hogy Gokarna szerpentin fel és le, és megérkeztünk a szent város közel három órakor.

Goa Train - Gokarna

Margao is megy Gokarna a vonaton, de ez még mindig egy órával a rossz irányba menni busszal (ez kényelmes, de ha él Észak-Goa). Egy vonat halad át az éjszakát Canacona és a mozgásszegény at 14:21 és Karwar van egy másik lehetőség, és a nagy sebességű vonatok megy keresztül, de csak szombaton és vasárnap.

Vonat érkezik az állomásra Gokarna Road (KK), amely 8 km-re a város. Onnan, akkor azonnal megy a strand Om - így tett a zsidó utazó, akikkel találkoztunk Palolem, forgó 200 rúpiát egy tuk-tuk. Nem tudod elvenni a taxik, a helyi buszok a városba az állomástól.

Hogyan juthat el Gokarna Om Beach

Megérkezett a buszpályaudvar, mentünk felfedezni a várost. Azonnal szembetűnő a zarándokokat az utcákon, régi épületek, kis nyugalomra ...

Nézzük a templomok és gokarnsky strand, sétáltunk a part felé Om (Om strand).

Hogyan juthat el Goa Gokarna

Átadás egy hatalmas, zatsvetshego medence fürdő (a szent, az úton), mentünk az erdőbe. Így mutatott nekünk egy helyi lány nagy szemű gyermek. Nevetett, amikor találkozott barátjával, hogy a pár idegenek döntött, hogy gyalog Om Beach ... Minden út vezet ki az erdőből az autópályán, de megyünk újra együtt a vastag ...

Útközben, akkor fékezett az autó, megfordult orosz fiúk menni Omszk strand 😎. Két teljes napot lovaglás a környéken. Jöttünk Goa. Azt mondta, hogy a strand két és fél kilométerre, messze.

Miután egy kicsit, tudtuk megállítani az autót Samir és szülei, a család megérkezett Gokarna a nyaralás héten. A második indiai autóstoppal - nagyon jól, bár messze! De ahogy mentünk, gondoltam, milyen keményen kellene ide gyalog, fel a hegyre, majd le. Élünk, egy kis szoba mögött kávézó úgynevezett Sunset helyszínen.

Mintegy Gokarna hallottunk nemcsak az orosz barátok és olvasott róla blogokat. de az indián elvtársak elragadóan festett nekünk Om strand.

Hogyan juthat el Goa Gokarna

Nos, ez mind igaz, ez a hely nagyon harmonikus: állatok, emberek, természet ...

Szóljon a zene ...

A zene játszott Goa, nagyon jól dobja a lejátszó és a pihenni az úton. Ha nem vette volna észre, „Prizma szalag” - még több számot lehet letölteni, kattintson rá. Vagy egyszerűen csak töltse le a zene itt. Ebben a hangulatban, hogy szeretnénk megosztani.

küldeni

Lehet, hogy érdekli

közelgő események

A modern társadalomban, ott volt egy sztereotípia, hogy minden kínai ember sovány, de ha többet lakói „Középbirodalom”, akkor látni fogja, hogy ez a „szabály” van annak „kivétel”. Találkoztunk sok túlsúlyos ember Kínában - változik a helyzet tudható be az erős elterjedése gyorsételek nyugati típusú. Ha vesszük a karcsú kínai, több oka is van erre forma: test, az egészséges táplálkozás, a testmozgás - semmi új.

Nem szabad elfelejteni a jó zene, ez mindig segít, és olyan módon, és a munkahelyen, és adja meg a hangulatot. Ha hallgatni a nehéz death metal, ez nem meglepő, ha a depresszió, vagy van egy vágy, hogy igyon abszint.

Ha hallgatni gangsta rap, akkor valószínű, hogy a gép turmixokat, és körös-körül sötét bőrűek és pomereschitsya fegyverrel félretett bő ruhákat. 😉 Nos, az ötlet.

Az utóbbi, amely megteremti a jó hangulat - csoportkártya: ritka szar megtalálók. Hogy sem a rádióműsorban -, hogy néhány szám, hogy a meghajtó egy nyugodt állapotban. Egy kis tánc - egy remixet Oliver Nelson, ugyanabban Justin Timberlake és más nem-ismert előadók. A Kings Of Convenience - túl lírai hangulat, valami könnyű, mint a reggeli az óceán.

Az Orosz semmi sokáig nem találkoznak, kivéve a krími barátok - Dani El, de túl lehetetlen hallgatni sokáig. Pereslushivayu néha Krec a régi dalok listáját, de általában, sok szomorúság. És mint a jó és szórakoztató!

Nézte a filmet „Chef on Wheels”, valamint az elmúlt hónapokban, az élelmiszer-téma és üzleti ezen a területen nagyon közel áll hozzánk, azt mondhatjuk, hogy ezek a filmek ismét motivált, hogy vegyenek részt a kávézó és bővíteni. A filmben van egy finom lövés, főnök tényleg egy rajongója a dolgát, és a belvároshoz közel, hogy elfogadja a kritikát. Ismét győződve arról, hogy érdemes kipróbálni, amit mindig is akartam, de üzembe le „csak próbálja ki” későbbre.

Frissítő az új kurzus tanítási üzleti angol, amit át: Emlékezz a 20 játék, hogy tetszik a legjobban az élet. Véletlenek vannak, legtöbbjük lehet igazítani az osztály. Példák: hóhér, pictionary, monopólium. De szükség van, hogy tartsa a rend és az első gondol a témáról a lecke, majd a játékban is fedezi. Ülök, és gondolom, hogyan adja számítógépes RPG tanításában karrierjét ...

Ez nem beszélhetünk valódi thai étel, van valami összehasonlítani, és keressük meg a legjobb pad olvadási mentünk a kávézó és a Magic az első sorban. Rész nem volt túl nagy, de nem volt rossz, de nem nagy. Valószínűleg a kávézó a sarokban a tenger 50 baht pad thai jó áron, a rizs is jó, de ez nem az a hely, ahol meg lehet tölteni minden alkalommal, és fuss vissza vacsorára minden lehetőséget.

Lure angol órán eltérő lehet: egy dal, játék vagy a testmozgás. A gyerekek jól működik TPR (teljes fizikai válasz), amikor a folyamatos mozgáshoz szükséges a tanár. Csak az időjárás, a hangulat és a nap a héten biztosan unatkozik, így csalogató szakaszban van szükség, hogy változatossá. Célszerű, hogy a gyerekek mozogni is.

Oroszországban is foglalhat jegyet a vonaton a kínai hivatal weboldalak és fizetnek nekik egy jó jutalékot. Azt is a hivatalos honlapján a kínai vasút - 12306.cn (együttműködve a Mozilla és IE), ha van egy kártya jelenléte a kínai bank és a tudás a kínai nyelvet. Akkor meg kell, hogy egy jegyet a vasútállomáson Kínában. Vagy írjon nekünk, segítünk.