Utazás a Crillon

Mielőtt mézeskalács elérte akadályok nélkül, a legfélelmetesebb, hogy emelkedik az eső és az árapály nem jár folyó Pereputku, hogy még az autók nem adja át. De a mi öröm, mentünk a folyó biztonságosan, nos, még két napig nem volt mentes a kaland, Cyril megbetegedett térd és megy gyakorlatilag nem tudott. Ne hagyja békén a Dima kitűzte a vállán Kiryuhin hátizsák, és lassan a célunk. Szuszogva, fújtatva nagy megálló tudtuk alatt elérte a célját, és ez a mi út, öröme nem ismert határokat. A közgyűlés dönt arról, hogy Cyril holnap el kell küldeni haza az elhaladó közlekedés szünet tábor lábánál a hegy, amíg az összes fát gyűjteni a tűz Dima Kirill (Már mondtam nekik volt két) csepp „pool”, hogy mi két nap után, ahogy csak tudunk mossa, és hűtsük le a perzselő nap könyörtelenül. Közben a tűz ég, a sátrak, és folytathatja a vacsora, a fiúk hozták magukkal házi ételek, a boldogság.

Már sötétedett, de mi is rettenetesen akart menni az emeletre mézeskalács. Mézeskalács hegy kapta a nevét, mert a forma, mert a torta, ez található egy hegyfokot Vindis fordította a Ainu nyelvet, mint egy „rossz házat” a neve. Cape 35 km. a faluból. Shebunino maga mézeskalács emelkedik a tengerszint felett a magassága mintegy 78 m. Van egy majdnem tökéletes kör alakú, átmérője nagyobb, mint 100 m. Abszolút felső lapos mézeskalács ismert rá régészeti ókori ember talált. Vannak olyan változatai, hogy ez a természetes építőiparban a Szahalin bennszülöttek használt, mint egy erőd, ahol sikerült kimenteni az invázió a külföldiek, talán ezért a neve „rossz házban”.

Az emelkedés a mézeskalács nagyon meredek, ez csak elérhető egy kötelet, hogy a feszített jó emberek. Leküzdése félelem, felmászott, és előttünk nyitotta szédítő kilátás, látható szinte minden dél Kamysheva gerinc egyrészt, másrészt köpeny Kuznetsova, hová megyünk holnap reggel.

Utazás a Crillon

Elég sötét, így a fotók a memória és elkezd származású. Ó, istenek. Lefelé még rosszabb volt, mint a mászás fel, a sötétben tapogatózunk, nem látod, hogy hova tegye a lábát a lába sypyatsya kövek, de nem maradhat ugyanaz. Dima biztosítja lányok top, és Szergej ösztönzi tréfája, mondókákat, és ez lába megérintette a sík, szilárd talajra. Ur. Lementünk, és mentünk a Galyuney „fürdő”, ami épül fiúk. „Fürdőház” sikeres volt. Namytye, naetye domashnenkogo sátraikat, holnap reggel az út az ő álma, a Crillon.

Másnap reggel jött az úton. Alexey betöltött hátizsákok és néhány csapat tagjai a kocsit, és felé Cape Kuznetsova egyetértenek küldő Cyril otthoni és leparkolt, és mentünk a könnyű lábbal. Milyen szép, a tenger körök, a nap felmelegíti a (még sütni), itt a kő ült kormorán, nagyon közel elismerték minket hozzá, és elszáll, nos, most már minden kormorán modell és hőse fényképalbumok.

Közelebb került a köpeny Kuznetsova fenyegető házak, észrevette, ortodox kereszt-templom.

Utazás a Crillon

Szokatlanul az ebben a civilizációtól, hogy a templomot. És mi van halvány örömében, milyen képet előttünk egy csodálatos, a tenger legelő ménes, egy ilyen csodát, amit valaha láttam. és néhány csak nincs itt, és piros, fehér és fekete, és a pyatnushku és a céltábla. A rendkívüli szépségű kép még mindig áll előttem .Az idő tenyésztésre törzskönyv itt 50 Jakut lovakat importáltak. Azt is mondják, hogy a területén a gazdaság élő struccok, de sajnos még nem láttam. De a ló ..........

Kuznetsova Cape - az egyik természeti emlék. Szahalin, kapta a nevét tiszteletére kapitány 1. helyezés DI Kuznyecov, aki megparancsolta az első leválás, hajózott a Távol-Keleten 1857-ben, hogy megvédje az orosz határokat. Cape érünk fordulóban van járhatatlan. kapcsolja rá az út vezet át a labdát, Kiryukha mentünk látni, mert ma ő egy autó, ami megy a gazdaság hazamegy gyógyítani térdét. Mégis Kiryukha, találkozunk a városban. Nos, van egy kilenc ember visszanyeri tovább. Nem messze a falu akadt egy bejegyzést a japán karaktereket, ezek az oszlopok sokkal maradt Szahalin ez a tengerszint feletti magasság.
Az út át a hágón jó állapotban, akkor menj be az erdőbe, és mi egyre ijesztő ebben a régióban tele van a medve, mielőtt a félsziget volt a szentély, vadászat és halászat ezeken összeomlás betiltották, és tenyésztik itt viseli. Vettünk ki a csöveket és dudim azaz a vizelet már szédült. A nap veri kegyetlenül, hátizsákok húzta a vállát, és még egy csomó gadflies ütközött, nem segít, még repilenty, a hő, akkor csöpög az izzadságtól.

Utazás a Crillon

Nos, ez az az út vége, majd megbotlik egy friss nyom medve, ügyetlen, bemutatta őt elfut, amikor meghallotta a csövek. Mi végül nem jött ki a partra, és a pihenni és az ebédet.

Ebédeltünk, és pihent az úton. sopochki zöld a bal oldalon, ahol az édes sopyat medve, kék tenger a jobb előtt a ködös horizont, a csend és az egyetlen hallható hang a surf, a béke és a kegyelem, hogy csak a nap veri le úgy, hogy a légzés meleg. Galyunya csomagolva pulóverek, bujkál a nap, szegény kis orrát kilóg.

Szergej túlterheltek érzelem, és ő vakarja a homokban „AHRINET” minden ezt a szót.

Utazás a Crillon

Kis privalchik, emlékbe fotó, és ismét egy utat.

Guest Night.
Minden találkoznak egyre gyakrabban viseli nyomait különböző méretű és razmerchik a sopochkah láthatók Mishka nyomvonalat.

Utazás a Crillon

Úgy közeledik az este, itt az ideje, hogy keressen egy helyet a táborba. Úgy döntöttünk, hogy hagyja abba közelében egy kis tó. Jól fa botok nem gondolom, hogy a tábor közelében elhelyezett Misha nyom, vagy inkább megérteni később.

I. és Alex elment a tóhoz, azt elmosogat, Lesch víz felett. És így Alex úgy döntött, hogy gyűjteni néhány vízáramlás az áramot, ami folyik le a sopochki. Bement a fű, és nem egy perccel később Alex ugrott ki a bokrok. mint egy leforrázott macska. „Mi történt?” - kérdezem, azt mondta nekem: „Look”. Néz fű leng, medve megy és megy csendes, így akkor is, ha egy gallyat csattant, mindig csodálkoztam, hogy egy ilyen nagy objektum olyan csendes sétálni. Nos, ez nem volt minden .......

Vacsora után a sátrak között sétálgattak, azt Galya aludt egy sátorban. Egy álomban hallottam, mintha valaki nyúlik a sátor megérintette, kinyitom a szemem, és az orra csúnyán éles szaga kutya. és közel a sátorban valaki szaglászik minden ...... Medvegyev már a vér megfagy a félelemtől. Ébredj Galya, mondjuk, „Bear jött” Galya hogy morgott, átfordult, és továbbra is aludni, itt van ez a Galyunya alszik, ahol fekszenek le, üljön le, és egyik sem viseli a nem ébred, és feküdtem egész éjszaka becsukták a szemüket, és lélegezzen féltem. Reggel kimerészkedtünk csak amikor meghallotta a hangját a gyerekek, akik már ébren van, és voltak elfoglalva a házimunkát. Sátor és besétált a homokra nyomokban Mishka úgy értem igazán jött, nem egy álom. További ebben a kampányban, nem tudtam aludni, a szemek nem egy éjszaka alatt.

skanzen. Crillon.

Reggel. Számításaink szerint már két órával később van, hogy jöjjön a Crillon. A reggel ködös, így a körvonalai Crillon a horizonton, akkor azonnal. Tehát mi örömünk volt, amikor rájöttünk, hogy azért, mert a köd látható a torony és a világítótorony a félsziget Crillon.

Utazás a Crillon

Cape Krilon- a legdélebbi pont a Szahalin szigetén. A nevét kapta a francia navigátor Jean-Francois de La Perouse tiszteletére a francia általános Louis-Balbesa de Crillon. Az északi csatlakoztatva van egy keskeny, de meredek Kril'on földszoros a félszigetre, a nyugati a Japán-tenger, keletre Aniva öbölben a tenger Okhotsk. A yuga- La Perouse szoroson, amely elválasztja a Szahalin szigetén és Hokkaido. Crillon úgynevezett „szabadtéri múzeumok”, és nem meglepő, hogy ez a kis darab földet a nevét kapta. Most Crillon jár határ, időjárás állomás és a világítótorony. Nos, kezdeni egyesével.

pograntsy
Miután látta a világítótorony lement, a fiúk mentek az emlékmű elesett katonák a felszabadulás Szahalin,

Utazás a Crillon

és kimerültek voltunk hő nekik, hogy várjanak a következő hátizsákok Galyunya kúszott alá helyezése a Tenek édes és megszagolta.

Katakombákban.
A tábort szerveztek gyorsan. Mi esett a fáradtságot, hő- és dörzsölte tyúkszem, az emberek ma úgy döntött, hogy nem megy sehova, és azt, Dima és Cyril is úgy döntött, hogy nem veszít időt, mert holnap ebédre már hazatért, és még mindig séta a földnyelven. Elkerülő út a lépések egy emlékművet elesett katonák a felszabadulás Szahalin és a dél-Kuriles. Ebben a tömegsír 7 ejtőernyősök voltak eltemetve. Mentünk, ellenőrizze a most nem lakóépületek, melyek épültek több japán és orosz akkor minden összekeveredett egy kis darab földet. Ezek mászni, poglazeli, és most siet az erődített területen. Miután Cape Crillon egy nagy erődített terület, ahol lehet sétálni hetekig keresve katonai bunkerek, alagutak, árok fegyvereket. Az utat egészen a nagy fennsíkon, benőtt bambusz, és ha ez az, ami kell keresni ezeket a bozótban. És itt az első fordított nahodka- fegyvert, majd még egyet. Egy kicsit tovább, láthatjuk a csúcs harcálláspont, itt vagyunk benne.

Utazás a Crillon

A falak és a lépcsők bélelt japán természetes kő, falazat mozdulatlan maradt, mint új korában.

Felmentünk az emeletre, és az összes La Pérouse-szoros előttünk, egy pillanat alatt, már rögzíti a szellem érzelmek vett körül engem. Rajta, itt egy földalatti menedéket egy egész fegyvert, megpróbálta a kart a csodáról még mindig működőképes állapotban van. Játssz, mint a kisgyermekek.

Az alján az akna látható, ami megy a föld alatt, mentünk le, majd az egész föld alatti világot. A sok kis szoba, Laz. Transitions, lépcsők és mi újra a csúcson már a másik oldalon a félsziget, ismét lement, vissza, és újra a másik végén, az úton vannak az üres dobozokat kagyló, régi ágy, a falakon a különböző eszközök, érzékelők, m, daaaaa mint itt lehet járni hetekig nézni mindent, és megtalálja a kiskapukat. Bemászott a könnyű fehér, már sötétedett, itt az ideje a táborba, nos, hogyan lehet nem akarja elhagyni, mert azt szeretnénk, hogy vizsgálja meg a teljes hossza és szélessége Crillon. Visszatért a táborba, volt egy harapás. De van egy másik út tervezett ma. Jó idő látható a Crillon Japán és az időjárás nagyot, itt vagyunk, hogy a szélén a köpenyt, és talán szerencséd van, és látni fogjuk, Japánban. És azt láttuk, csak úgy szabad szemmel, első előttünk nőtt Rebun Island.

Akkor láttuk, Hokkaido. Dima megragadta távcső és látni lehetett a szélmalmok, melyek megvilágított színes ogongami, milyen klassz. Sötét volt, és meggyújtott egy jeladó. Látogasson el hozzánk a helyiek zhitelnitsa- Kis Piggy Manka. Ő szaladt hozzánk, összeesett, és itt dörzsölje hasam, forgatta a szemét élvezet, szórakozás, mint a hazugság morgások.

Hozzászólás Siranusi.
Reggel összepakolt és visszament, hogy vizsgálja meg a föld alatti részeket és a „tanulmány” katonai felszerelések. Mi jött fel egy hatalmas fegyvert talált bambusz szovjet tankok,

vizsgált új aknák, árkok ütközött egy japán mosdó, amelyeket megőrzött kiváló állapotban.

Említettem már, hogy bolyongjon Crillon hét, de eljött az ideje, hogy menjen haza. Búcsú pillantás a Crillon, hogy magamnak egy ígéretet, hogy vissza fogok térni ide biztos, hogy továbbra is az új földalatti alagutak. Visszafelé megnéztük, hogy a továbbra is a poszt Siranusi. A poszt jött létre a japán klán Matsumae Hokkaido szigetén, valószínűleg a 1750-es, az 1850-es értéke éhgyomri kezdett csökkenni, és a poszt-ben megszüntették Siranusi történelmének böjt vége. Vannak olyan adatok, amelyek a falu na1925 Siranusi élt 150 fő, 36 volt házakat. Most, a posta megtalálható számos tárgyak különböző időkben tartozó, mint a japán, orosz, a lábazat az emlékmű Kaydzima Kinento, az épület helyén a japán posta, földes falak, amelyek a legnagyobb valószínűséggel védekező jellegű, betonszerkezetek, tűz pont 2. világháború.

Fent utáni vannak a romok a gyár rák és a parti elemeket az IS-3 tankok. Mellesleg tartályok konzerválódott, és kiváló állapotban.
Mielőtt a farm dobtunk az autó, amit utazás Crillon a Shebunino voltunk találkozott egy ménes, soha nem fogom elfelejteni a szépség, a tenger, a sziklák és a lovakat.