Minden Kréta és Santorini, 12 napon

Kezdd el az utazást itt:

És így jött a napos kirándulás a sziget Santorini. Reggel megyünk busszal Heraklion. És ott a kikötőben, hogy változtatni kell a nagy sebességű hajó, amely elvezet minket a szigetre. Tart valamit körülbelül 2 órán át. A hajó nagyon kényelmes, kávézók, üzletek, jó kilátás az ablakon. Az utazási idő repül gyors és partra a kikötőben. Santorini. Ott veszi a busz, és a szerpentin felmegyünk a tetején a szigeten.

Itt ezeken a hajókon lehet gyorsan és kényelmesen úszni Heraklion Santorini.

Minden Kréta és Santorini, 12 napon

A tengerbe. Santorini olyan, mint egy réteg torta.

Az első dolog, hogy a fogások a szem, nem reális a tömeget. Három hatalmas bélés landolt utasokat.

Elvittek először az első város Fira, majd a második város - Füles. Az utcán egy pokoli meleg. Mindenütt szorítják. Szép fehér házak, amelyek nagyon jó, mint a táj a kép, de a valóságban csak üzletek és ajándéküzletek. Mindezekből Santorini azonnal elveszti varázsát. Az első napon hihetetlenül csalódott vooobsche szigeten. Természetesen minden aranyos és nagyon fotoginichno ... de minden oly sok „turista”, úgy tűnik, nincs élet a szigeten semmi igazi Görögország történetét és hagyományait. A szállodában jöttünk vissza este fáradt és dühös.

Minden Kréta és Santorini, 12 napon

A szálloda szép volt és kellemes, sajnos nem emlékszem a nevére. A szálloda volt a túra, a híres Santorinian naplemente. De úgy döntöttünk, hogy mivel van a túrák és megy a saját.

A hotel a buszmegálló 15 perc gyalog. Ezután 30 perc alatt egy zsúfolt buszon. Van egy másik lehetőség a taxi, de nem keres egyszerű módon)) Sőt, kiderült, lehetetlen, hogy egy taxit, 20 percre a lány a recepción hívott egy taxit, de az autó nem találtunk.

Miután legyőzni az utolsó szakaszban, mivel a busz találtuk magunkat ismét a város Oia, amelyek már a délutáni órákban.

Azt akartuk, hogy megtalálja egy kávézó kilátással a tengerre és a vacsorát időben. De kiderült, hogy ez lehetetlen - az összes kávézók vannak elfoglalva, valószínűleg a kora reggeli órákban.

Minden Kréta és Santorini, 12 napon

Tehát hogyan leghíresebb naplemente a világon. Semmi különös, én mondom.

Naplemente Kuba sokkal fényesebb és színesebb. És az orosz nem lehet összehasonlítani semmivel!)

Nem, persze, szép, ez nem kétséges. De csak azért, mert én nagyon érzelmes és nagyon befolyásolható, és imádom a naplementét)

Amikor a nap „fulladt” a tenger, a tömeg kezdett eloszlani. Vártunk egy összejövetel nagyszámú embert, és elment, hogy keressen egy kávézóban. A kávézó találtak) Santorini árak jóval magasabbak, mint Krétán, az úton.

A vacsora után, mi is egy zsúfolt atobuse dobrolis Fira és szállodában.

A következtetések levonni ezt a dátumot:

1. Massive túrák - rossz)))

2. Ez a fajta utazás nem alkalmas ostorova Santorini.

3. Mi inkább független turizmus.

A következő napon, úgy döntöttünk, hogy megpróbálja még, hogy egy másik „nem turista” Santorini. Mi bérelt egy quad motor, és elment, hogy járja a szigetet. És nyilvánvaló, hogy az egyetlen módja annak, hogy látni és valóban látni ezt a gyönyörű szigeten! Kis vulkán Santorini minden oldalról a tenger, és megvilágította a nap. Ezek fehér dverochki, hogy úgy tűnik, hogy vezesse vnikuda, fehér házak, malmok ... .veter fúj az arcodon ... A jeleket, integetve és mosolyogva utazik, hogy megfeleljen a turisták, mint a Haywire boldogságot ... Santorini hirtelen megjelent előttünk egy szép hangulatos görög város. Ez a fajta ágak mini földi paradicsom.

Minden Kréta és Santorini, 12 napon

Másnap volt az egyik nélkül a lány elment, a déli része, Kréta szigetén. Hagyja, hogy a laikus az egész szigeten a kisvárosba Matala. Matala falu a múlt században volt egy hippi település. Most, a hippik marad nagyon kevés ... .yarkie feliratot a járdán, Festett megálló, egy pár autó festett barlangok, ahol élt a hippi és jól, valójában a lázadó szellem a hippik, akik be és turisták ezreit vonzza.

Megettem a kávézóban, ahol Andrew evett szegény emberek „fej ill. Kréta”. Nos, én szeretem járni a nyomában szeretett átutalás) És mellesleg, a kávézó nagyon jó és finom ételek obsuluzhivanie.

A Matale szép és nagyon tiszta tenger, erős hullámok, sok a turista, sok bolt és a kávézó, amely emlékeztet a hippi. Van valami ezen a helyen, miután minden. Nepriodalimo akartam ott maradni, vesz egy tízes pár fényes sokszínű karkötők, hosszú színes szoknya és bort iszik a parton ...

Mit mondhatnék Görögország?

Az ország egyértelműen figyelemre méltó.

Szeretnék ott a nyári és az utazás autóval, átúszás az egyik szigetről a másikra komppal.

Földközi-tenger tiszta és szép. Van egyformán jól a gyermekek és felnőttek, és természetjáróknak, és azok, akik pihenni, mint a „pecsét”)))

A történeti értéke az országban, és így, azt hiszem, mindent tudnak.

Finom ételek, sok a napsütés, oromnoe számos látnivaló és a gyönyörű helyen. Úgy tűnik, hogy Görögország valóban megvan minden. És mindenki megtalálja itt a maga számára valamit a saját, csak közel van hozzá.

Azt hiszem, egy nap minden bizonnyal visszatér Görögországba. Ha ez nem alkalmazható Kréta Chania. Istenien szép város, hogy én írtam a történetet a múltban. És ha minden Görögországban ... .hogy álma, hogy a kolostorok Meteora.

o. s. Érvényes kabátok olcsóbb, mint Oroszország, nagy a választék, de a minőség, sajnos, nem mindig a bizalmat. De alku lehetséges a végtelenségig)))

Photo történet

Görögországban. kb. Krétán.

Görögországban. kb. Santorini

És Santorini, mi is nem megy. Megértem az érzéseit, de valószínűleg érdemes látni Santorini. Ó, ez fáj „fotogén” hely!
És mi is Matale „megrázta”.
A fotóit után a kolostor - (5, 7,8 csoportonként) - Gortyna domborított szöveg - egy sor törvények Gortyna, egy nagyon érdekes történelmi dokumentum. Megmutattam egy kicsit róla az album antik Krétán.
Érdeklődéssel olvastam az utazás. Helyezzük egy, de máshogy néznek ki.