A kor nem akadály, mint szoknyában egy résen és egy csomó utazó 77 éves

Wanda TYULKOVA egy interjú jött egy bőr szoknya egy rés, és természetesen kifogástalan megjelenést és manikűr. A találkozó után megkértük több kép. „Hadd mondjam el a vayberu elküld” - vidáman egyeztetett Wanda Andreevna. Ősszel megfordul 77 éves. Ismerje meg a hősnő egy másik projekt LADY.TUT.BY iShveytsarskogo Vöröskereszt „harmadik kor”.

Wanda TYULKOVA soha egy rossz hangulat:

- Senki sem szereti a szegényeket, a betegeket és az éhes - mondta Wanda Andreevna. - Soha ne beszéljünk a nehézségeket a betegség, a pénzhiány és a vallás - és akkor tökéletesen illeszkedik minden csapat.

Mintegy rossz egészségi nem akar beszélni vagy hallgatni. Munka, élő, nem úgy, hogy nem beteg. Hideg vizet bemegy a medencébe.

Én magam erre. Felkelek reggel, és az első dolog, - egy pohár hideg vizet. Ezután öntsük egy tál hideg vizet, egyre a fürdő és öntök nagyon hideg, amely ellenáll. Aztán zuhany, hideg és meleg újra. Kávé kész voltam, iszom, és tervezze meg a nap: hová menjen és mit csináljon. Egy hónappal korábban, minden nap a tervek szerint. Ma - a kiállításon.

Wanda Andreevny terv mindig ott van. „És hogyan, terv nélkül?” - meglepett.

A kor nem akadály, mint szoknyában egy résen és egy csomó utazó 77 éves

Mivel az iskolai év. Az osztály Wanda feje volt, és egy aktivista a kilencedik évfolyam, az egyetlen Postavy kerület elment egy nemzetközi fesztiválon Moszkvában. Diákként és a tettek és cselekedetek lett még nagyobb.

- Tanultam a fizika és a matematika. Azt nem mondhatjuk, hogy nagyon jól. Vagyok az intézetben és kettesével kapott, sokszor visszavegye vizsgák - nem volt ideje megtanulni. Miért? Azt kellett menni a bálba, hogy végre a közhasznú munka, diák találkozók túráztunk két vagy három napig, mint egy diák lettem a képviselő a Vöröskereszt.

A nyaralás diák Wanda hazajött emelni, és ment tovább a következő tánc a parkban. Ott ismerte meg jövendőbeli férjét.

- Zhora szeretnénk meghívni a barátnőm. De egy csomó háború, és ez meghaladta. Nem volt más választása, mint hogy meghívjon - és a világ a feje tetejére állt.

Összeházasodtak. George volt az elnöke a kollektív gazdaság a Postavy régióban. Fiatal ment dolgozni a kerületi központban, majd költözött a faluba. A lánya és fia. Amikor Wanda 29 fő volt, a férje eltűnt. Ő még csak 33.

- Nyomás. És ivott sokat - röviden mondta Wanda Andreevna.

A kor nem akadály, mint szoknyában egy résen és egy csomó utazó 77 éves

Özvegy édesanyja kisgyermekek, a rendező a falusi iskolában. Egy nap jött egy elhunyt férje. Azt mondta: „Nem lehet a gazdaságban, valamint két gyermekük.” Wanda aztán egy hétéves és ötéves Ljudmila Valera és költözött Vityebszk. Fia elment a kert, a lánya - az első osztályú, és az asszony kapott munkát szervező kívüli munkát. Amikor a gyerekek egy kicsit nőtt fel, Wanda Andreevna igazgatója lett egy másik iskola - számvitelt. Ott tanított és leendő férje - Edward.

- Én nyolc éve volt, és ő nyolc éves volt, és a felesége lakott. Nős vagyok, talán nem ment volna. Csak szükségem segítségre, ez minden. El kellett mennem üzleti utak - Minszk, Moszkva Igazgatósága minden köztársaságok küldtek a hónapban. Ő főzött étel, mert nem tudom, hogyan kell főzni. Ő segített, én segítettem neki és a gyerekekkel. Harminc évvel élt. Tíz közülük volt a stroke.

Több Wanda mondja Andreevna, házas nem megy. „És így már kétszer megözvegyült.”

A kor nem akadály, mint szoknyában egy résen és egy csomó utazó 77 éves

Találtam egy új munkát - a fogyasztási szövetkezet. Együtt hasonló gondolkodású emberek létre és vezette a kezdeményezés csoport a Vityebszk regionális szervezet a fehérorosz Vöröskereszt Társaság. Itt hasznos képesség kitalálni, inspirálja, szervezni. Voltak tanfolyamok angol, a számítógépes ismereteket otthon azoknak, akik nem tudnak járni, szakmai konzultáció, kulturális program az idősek. A csoport nőtt, és egy évvel ezelőtt került bejegyzésre, mint egy független szervezet - Vityebszk város nyilvános kapcsolat az idősek „Golden Age”. Wanda TYULKOVA sok esetben.

- Van egy szalon „The Wanda”. Megy 15-20, invitáljuk művészek, költők, szobrászok, művészek. Néztük a show, a film - találkozott és tárgyalt. Költészet olvasás, az idén különösen sok: és a karácsony, és Yevtushenko és Fet. Válasszak egy könyvet, és azt mondják, a kórtermek: a 15. napon az olvasás, és megbeszéljük az utastérben. És megy a könyvtárba. És ha én magam egy ilyen könyvet olvastam először, majd adja át a többi fordulat.

A „szláv Bazaar” I-ben akkreditálták, volt szolgálatban az éjszaka a fesztivál előtt. Ő vezette a csoportot, az előadások. Számomra a legjobb teljesítményt - színházi Vityebszk és Minszk. És én nem szeretem az orosz.

A kor nem akadály, mint szoknyában egy résen és egy csomó utazó 77 éves

Még a héten Wanda Andreevny felvett órák a „Golden Age”: angol - hetente kétszer, a sportklub - ugyanaz. Sok turista tevékenységét.

- Nemrég ment Shumilino. Azt, hogy az emberek, akik 75, 80 éves - és a két napos kirándulás katamaránnal. És hamarosan megyünk autóstoppal Európa-szerte. A csoport gyűlt össze a kora 56-80 év, az útvonal. Már megállapodott Bulgáriával, ahol találkozni fogunk. Románia, Lengyelország, a volt Csehszlovákiában. Ne vesszen!

Wanda Andreevna tudja, hogyan kell megszervezni az élet az öröm. De kötelező, hogy - sok köze mások számára.

- Én és a gyermekek, így tanították: mindig megpróbál, hogy egy ember, és segítséget nyújt, ha kérik. Anélkül, az aktív munkát, csak nem tud élni nélküle. Ha az ügyek egy kis szünetet, azt mondják nekem, ő nem él, és mások nem adnak. Amíg tudok - Azt akarom, hogy tegyenek többet. Olvassa el a könyvet -, akkor mondd. Láttam a filmet -, azonnal kizárjuk. Tehát az emberek nem alszik, hogy szakadjon ki őket a kanapén! Vannak emberek, akik éltek 70 évig Vityebszk, és nem tudja, hol a csapat, ahol a zenei hall ...

Wanda TYULKOVA azt mondja, hogy a legfontosabb dolog vele - pozitív. Még ha nincs ok az örömre.

- Hét hónappal ezelőtt a táskámat ellopták, és ma adta. Aztán elmentem a boltba este - egy bundában és csizmát. Valószínűleg úgy döntöttünk, hogy egy csomó, de én csak három rubel volt ezzel a pénzzel. Hirtelen, összetörni, és nézek - a táskámat, és elment. Azt mondta: „Fiatalember, adj a táskát.” Azt mondta nekem: „Keresés a”. És én: „A rendőrség keresni fog.” És ő hívta a rendőrséget.

Megnéztük térfigyelő kamerák, mind megerősítik. A nyomozó megkérdezte tőle: „Tudod, hogy hány éves? Egy nő, aki ellopta a pénztárcáját te? „Azt felelte :.” 56 Years " Azt mondják, „Vegyünk egy nyilatkozatot! Egyszer pomolodil rám 20 éve. "