Séta Róma

Minden, amit tudni kell a roma Pass

Séta Padova monumentális Szent Antal-bazilikától és egyedülálló park van mögöttünk. Mi pihentünk egy napot a strandon Rimini és már három, fognak menni Rómába. A vonattal szembe egy rövid életű, csak 3,5 óra, a változás a Bologna. Nem jegyet a pénztárakban, és automaták vasúti jegyeket.

Őszintén szólva, az első alkalommal vettünk jegyet Velencébe a gépen keresztül, mi nagyon félt, hogy ő fogja nyelni a pénzt, és akkor nem érdekel. 10 perccel később voltunk a furcsa vasszerkezet, bélyegzővel próbáltunk ahogy behajt a papírt, és kapok egy jegyet. Általában a civilizáció elhúzott minket anélkül, hogy hátranézett, és nem volt ideje, hogy hullám követte. Vonat Velence közeledik. Jegyek van szükség most. És mi „mer”. Machine finoman kiköp a szükséges papírokat, és rohant a vonat.

Ebben az időben, mi nem félünk pénzt dobott be a szájába a vasat, és elment, hogy meghódítsa a fővárosban, Olaszország.

Rómában kellett, hogy maradjon a város központjában, 5 perces sétára a Colosseum. Szobás lakás a második emeleten egy lakóház. A hálószobában hozzáférést biztosít a hatalmas erkély-veranda. Innen töltheti órát nézi az élet a római udvarok, amit meg is tettünk az ünnepek alatt.

Séta Róma

Reggel volt kávé a tornác „kommunikálni” az olasz szomszédok, hogy lógni ki a ruhát száradni. Vagy inkább, mi nem kommunikálni is. Az első este ültünk a verandán, és megosztott az a sok olasz szó, hogy emlékezzen, és mit jelent. Aztán voltunk tapasztalatlan utazóknak, az olasz kifejezést könyv a turisták számára, mi nem.

Néhány szóval kimondott goromko utánzásával is. Hirtelen Roman szomszédok kezdtek reagálni. Úgy tűnik, hogy nem érti, amit mondunk, de mi volna esküdni, hogy beszélünk az anyanyelvükön. Ezen az estén rendszeresen „beszélt”.

Sétát Róma kezdődött. Szerettem volna látni, és hogy tudja kezelni, hogy a 2 és fél napot Rómában? Mi fojtott varangy és a kapzsiság vezetett less a sarkon, de legyőzte magát, és úgy döntött, a legismertebb és a fő látnivalók a városban.

Kirándulás a Vatikánba

Az első helyen - egy kirándulást a Vatikánban. Metróval neki csak 10 percre. Ez az, hogy - a séta? Természetesen gyalog megyünk. Google Maps megmutatta 37 perces út, és mentünk, hogy vizsgálja meg Rómában a lábát. Micsoda öröm járni, hogy nem nem siet, keresi a módját, hogy a kis templom, kávézás a kávézókban, a takarmány a galambok, tenni valamit, ami így egy tétlen playboy a fonnyadtak helyen. Turista térkép a hátizsákban - ha ugyanaz nélküle, csapágyak és így tovább!

Annak ellenére, hogy az ígéret egy sétát a város könnyen, az I. és a barátunk Lena vett egy sport ütemét és rohant a Vatikán egy rövid utat, nem nézett körül. Alla elviselt körülbelül 10 perc után nem áll kifejezett összes gondol rólunk. Mi szégyelli, csönd lett. És ez így van rendjén. Alla hálát és rámutatott az ujjával az ajtó a templom, ami érdemes menni most.

Belül hűvös volt és csendes. Középkori freskók húzza fel a kupola. Megbabonázta, mi megdermedt. Itt volt a sír a szent. De leginkább lenyűgözött bennünket csendes szép ének egy kis rést. Itt borított üvegkupola, rejtve a kíváncsiskodó szemek alkalmi elhamarkodott turisztikai tárolt tárgy - egy oszlopot, amely Krisztus kötődött alatt ostorozták. Itt van egy esélyt.

Miután elolvasta a regényt „Baudolino”, írta a nagy olasz író Umberto Eco azt Alla most gyakran fantáziál arról, hogy hány ilyen jelenségek szétszórva a világban. Róma úgy írva a keresztény történelem, hogy nem lesz meglepő, ha minden templomban lenne bármilyen tárgy, vagy egy nagy falfestmény vagy szobrot készített egy zseni.

Séta Róma

Van telt a park, a Colosseum, Piazza Venezia, és hamarosan találták magukat a bejáratnál, hogy a Vatikáni Múzeumban. Az összes bár hosszú volt, de gyorsan mozgott. 20 perc múlva bement.

Turisztikai Kártya Roma Pass

Ha Rómában 3 vagy több napon, szeretné látni a sok látnivaló, érdemes vásárolni egy turisztikai kártya Roma Pass. Eladta a múzeumok, turisztikai információs központ és az utazási irodák a jegypénztárak a városi közlekedés (ATAC), sajtó és trafikokban, a Roma Pass honlapján.

A kártya kényelmes Roma Pass

Ez lehetőséget ad arra, hogy pénzt takarítanak meg utazás a tömegközlekedési eszközökön. Tény, hogy ez - egy menetben 3 napon át. Eszerint lehet lovagolni a városi busz, vonat, metró vonalak használni az A és B, B1 és C vonatok Met.Ro vonatok: Roma - Lido, Roma - Viterbo, Roma - Pantano Rómán belül.

Roma Pass 3 nap áron 36 euró

Amellett, hogy jellemzői a jegy lehetővé teszi:

• ingyenes látogatás a választásod 2 múzeumba vagy régészeti 2 térképet ingyen várakozás nélkül.
  • kedvezményeket élveznek a kiállításon, rendezett a partnerek Roma Pass
  • Ez lehetővé teszi, hogy SMS-üzeneteket és e-maileket, hogy mit Rómában kulturális események
  • lehetőséget, hogy átugorja a sort, hogy bekerüljön a Colosseum és a San Angelo. Ez egy nagyszerű lehetőség. Közel a legismertebb műemléke a római kavargó tömeget. Néha ez nem azonnal fog foglalkozni, hogy hol adja, és megtekinthető a megvásárolt jegyet.

Vannak még további funkciókat. Ismerje meg őket lehet a Roma Pass honlapján.

Napok visszaszámlálás kezdődik az első látogatás a múzeumban, vagy az első utazás a tömegközlekedési eszközökön. Ha aktiválni annak szükségességét, hogy rögzítse a kártyát az érvényesítő a tömegközlekedés vagy a beléptető kapu a bejáratnál, hogy a múzeum.

Használat előtt ellenőrizze, hogy a kártya hátoldalán írni a nevét és a dátumot a kártyahasználat.

Roma Pass 48 óra

Ez a térkép azt látja, hogy működik a 48 órát. És ellentétben a 3 napos kártya, erre akkor képes lesz arra, hogy nézze csak egy múzeum ingyenesen.

Költség Roma Pass 48 óra - 28 euró.

Roma Pass - egy jó dolog, de biztos, hogy olvasni bármilyen múzeumban lehet menni, és hol kell kihasználni kedvezmények. Előfordul, hogy a kilátást a megalkotói Roma Pass nem esik egybe vágyainkat. Ön nincs semmilyen múzeum adja ingyen. Ki kell választani a listából a múzeumok (mellékelt listán a térképen). Ezen kívül, nem mindenki akarja használni a közlekedés. Az első út Rómába (ahogy most erről beszélni) nem használtuk közlekedés. lábak csak! Azt akartam, hogy a város körül, hogy mérni lépteit. De ez - ízlés dolga.

A vásárlás Roma Pass érdemes figyelembe venni - megvannak a maga előnyei, hátrányai is vannak.

És mentünk a Vatikáni Múzeumban. Meg kell feltétlenül megnézni. Pope gyűjtött a legértékesebb tárgyak és festmények, híres művészek. Általában a Vatikán nagyon kalandos állapotban. Igen, tudja. B nem csak az ősi leletek, a kortárs művészet is képviselteti magát.

Vatikáni Múzeum Óra

mennyi

• Felnőtt - 16 Euro
  • Student - 8 €
  • A diákok - 4 €

A hivatalos honlapja a Vatikán: mv.vatican.va

Odahaza sétáltunk már a fórum. Nem vizsgálta, hogy ebben az időben, azt hiszem, hogy lesz idő, a következő napon. Vain gondolat. Nem volt ideje. És elhagyta Rómát, figyelembe véve a fórum a város. Így a következő alkalommal, amikor megnyugodott magunkat.

Trevi kút (Fontana di Trevi)

Az este volt egy sétát a kút de Trevi és kertek Borghese.

Trevi-kút által tervezett Nicola Salvi 1732. Ez a leghíresebb római tereptárgyak. A víz a kút jön a régi római vízvezetéket.

Séta Róma

Őszintén szólva, eszembe jutott, Fountain indiai közös kocsin. Az érzés, hogy az egész város, és a turisták itt. Az emberek ültek a nyakán egymást, sorban állnak, hogy dobálják egy érmét. A legenda szerint egy utazó, aki dobott egy érmét a szökőkút hamarosan visszatér Rómába, és az utazó, aki dobja érmék 2 - beleszeret Rómában.

Között ez a tömeg a kereskedők már próbálta eladni rózsa Valentin romantikusan ferde, lő fel rádió vertolotiki a gyermekek számára. Két római légiós - típus edzett vesztesek békésen beszélgettek rohanni a turisták körében. Egy folyamatosan az orrát piszkálta.

Mi átpréselte a szökőkút, tele van a turisztikai adó - könnyített pénztárca. Próbáltam, hogy egy fénykép - ez nem működik: a keretben bárki által, kivéve minket, és szökőkúttal. Meg kellett találni helyiség magát valahol az oldalon.

Séta Róma

A kertekben a Villa Borghese (Villa Borghese)

A Borghese kertek sétáltunk késő este. Képeket nem lehet bekapcsolni. Napközben sok szórakozás. A következő alkalommal már a tervek szerint megy csónakázás és élvezze a víz pavilon és kerti képek

Szent Péter (Basilica di San Pietro)

Másnap reggel mentünk a Szent Péter-bazilika. A területen kívül a katedrális mindig keletkezik egy hosszú sorban a bejáratnál. Miután elolvasta az előzetes információt ebben a témában nem vagyunk kérve valaki beállt a sorba. Kétséges, hogy nem fogunk állni vissza, kúszott, amikor az emberi forgalom kezdett eltávolodni a főbejárat a székesegyház, és vezet minket. Nem ellenkezett, csak most itt akkor is kell lennie.

A tömeg minket a teremben papok és apácák a különböző felekezetek. Mi tehetetlenség került sor, és kezdett feltenni ezeket a dolgokat, hogy a rally van? Apácák ül előttünk, égő szemmel olasz kezdett valamit csipog. Lena nem tudta elviselni ezt a nyomást, és elment, hogy kérje az őr. Kiderült, mi vagyunk a konferencián, ahol a pápa fog beszélni.

Konferencia a terveink nem illik, és mi gyorsan jött az utcán. Ismét sorban állni nem akar. És így, és a reklámok, igyekeztünk meggyőzni a biztonság, hogy menjünk - védtük minden alkalommal, ezért ismét állni. Biztonsági mosoly, flörtöl, meghívott minket egy csésze kávét, este, de nem hiányzott.

Séta Róma

San Pietro bizonnyal nagy hatást gyakorolt ​​ránk skála. Pta Michelangelo hipnotikus. Sajnos, van egy szobor borított üvegkupola. A Vatikán a döntést, miután megpróbált felrobbantani egy műalkotás valahogy őrült.

San Pietro osztjuk. Lena nem akar menni sehova az italt, megpróbáltam, hogy minden részletet, és az élet a katedrális. Tanúja a csodálatos gyászszertartást, tényleg nem tudom, kinek. És Allah szembe a folyosón XVI. Így könnyen megérintette ujja.

Óra San Pietro:

Bazilika, a sekrestye, a kincslelet:

Miután a katedrális úgy döntöttünk, hogy külön, és a többi napon, hogy fordítson a terveiket. Mindannyiunknak el akart menni a helyeken Róma, amit már régóta szerette volna látni. Alla ment, hogy vizsgálja meg a Sant'Angelo vár Lena elment megnézni a Pantheon, és úgy döntöttem, hogy sétálni a városban, és nem gondolni az útvonal. Amennyiben az íve nekem és az út. House még mindig találni)

én közúti fut végig a Tiberis folyó. Alatt szieszta ahol elrejtheti a szörnyű nap az árnyékban öreg fák. Járás közben a sétányon mindig csodálkoztam, hogy ez a kis patak nagyon túlcsordul a bankok és elárasztja a várost. Nem találja otgadki, én gördült be a városba, és beült a piacon. Bár még idő, de az összes gyümölcsöt és zöldséget adtak. Szem megjelent egy kép az üres dobozok szanaszét mindenütt. Az az érzés, teljes vereség és a pusztítás a főváros ellenséges hódítók.

Colosseum (Solosseus)

A Colosseum eredeti nevén a Flavius ​​Amfiteátrum. Az építkezés kezdődött Vespasianus a Flavius ​​nemében 72 AD és kibővítettük a fia - Titus 80 Colosseum a legnagyobb amfiteátrum a világon, és célozza meg az 50 000 vizuális ülések és 4 fő bejárata van. A nézők figyelte a Colosseum véres gladiátor harcok a vadon élő állatok. Egy arénában tele vízzel során tengeri csaták. Sőt, azt is felismerték, hogy a halál a gladiátorok a labda nem olyan gyakori, és kívánatos, és küzd gyakran formáját öltötte egy igazi show. Beépített csodálatos tájat, így a vadon élő állatokat. Csak a régi Hollywood néhány.

A Colosseum már megőrizte eredeti formáját, amíg a 8. században, egészen addig a pillanatig, amikor Pál pápa III nem teszi lehetővé unokaöccsét használni kamniKolizeya építési palotájában. A Colosseum sikerült megőrizni az utókor számára, köszönhetően az egyik feltétele a pápa - unokaöccse 12 órán vehet annyi kő, mint te. Dicsőség a magasságban Istennek akkoriban nem volt teherautó.

Feliratkozás blogfrissítés, és a legfrissebb cikkeket mail