Mint már lopott kerékpárok, bérelt szálloda 0_o

Üdvözlünk! Ebben az időben, a poszt nem kreatív, de nagyon szeretnék megosztani veletek a kaland egy idegen országban)

Nyári vakáció, minden esetben. Még a buszon utazásszervező figyelmeztetett bennünket, hogy az üdülővárosban, Rimini (Olaszország) annyi tolvajok. Nagyon! Mi legyen nagyon óvatos, mert nem lehet csak úgy ellopni egy dolog, de csak egy bolond \ shortchange stb
Tulajdonképpen az első napon, meg vagyunk győződve ennek: pizza rendelés egy pizzériában 1 (4,5 euró csodálkozott arcok a látogatók és a pincérek azt mondta, hogy ez nem igaz - érdekében egy pizza két ember semmit.) És miután evett, látott, át, 8, 5 euró (több nem rendelt semmit)!

Persze, senki sem tartja szükségesnek, hogy figyelmeztesse, hogy a szolgáltatás is meg kell fizetnie 2 euró személyenként. Nagyon csalódott vagyok, mert már csak 5 euró (ne kérdezzétek, miért. Helyénvaló képet a kacsa „nagyon rossz”) Miután beszélt a pincérnő, aki először csak nekünk volt egy félreértés, adtam neki egy 5 Euro. Mi továbbra is szorosan.

A szálloda volt, szinte minden nap, hogy a kerékpárok és lovagolni a város körül, de tudtuk, hogy ezt csak a 4 napos tartózkodás Olaszországban. Már csak 6 kerékpár pántos nagyon gyenge zárak. De nem tudni semmit a tulajdonságait várak, mint Oroszországban nem azok.

Mint már lopott kerékpárok, bérelt szálloda 0_o

Az egyik a kerékpár ülés megrepedt, és a barátom azt mondta, hogy megemlíteni ezt a részletet a recepción, így nem volt probléma, azt mondják, szakítottunk. De nem akarnak időt pazarolni, és menj vissza a szállodába. Úgy döntöttünk, hogy egy kört egy csodálatos park, de az első hívást f \ Station - út a tartott 5-7 percig -to kérjen jegyet Firenze árakat. Nagyon szeretem élvezni a történelmi látnivalók és műemlékek, a város, ahol élt és dolgozott Leonardo Da Vinci.

A fotó: két törött zár találtak a környéken.

A második napon körbejártuk a várost, és tartott nekimegy más törött zárak, kerékpár alkatrészek - a keret, kerekek, kormány, pedál. Még a gondolat, hogy összegyűjti ezeket a fragmentumokat talált több kerékpár). Nagyon óvatosan nézzük ki a kerékpárosoknak a parkban, ami egy csomó. Nem vas ló, a miénkhez hasonló, nem találtunk. Voltak hasonló színű, de a design valóban nagyon különböző.
A recepción kedves és gyönyörű olasz Monica, jól beszél oroszul, azt mondta nekünk, hogy megpróbál beszélni a régi tulajdonos a szálloda rólunk, talán úgy dönt, hogy nem kap. De nem, ő is szükség van, hogy 300 euró (via Monica), vagy mi lesz, hogy hagyja el a csomagok a szobában kijelentkezéskor 0_o
Monica vigyorogva povedela nekünk róla és hozzá suttogva, hogy tudjuk hagyja üresen bőrönd)))) És ő felajánlotta, hogy nézd meg a feltételeit a biztosítási, hirtelen van valami az ügyben.

Mint már lopott kerékpárok, bérelt szálloda 0_o

Rohantam, hogy a rendőrség épülete, ahol voltunk már 2-szer, de vállat vont engem látsz, ez nem az ő területükön. Azt mondták, valamit az emberek a katonai formában, típus, tudnak segíteni, megy nekik. Futottam a hadsereg. Azt magyarázza a helyzetet, hogy őket, de a lány formájában vezet vissza az irodába, annak ellenére, hogy ott voltam, ami többször ismételje meg. Uslyshalv ismét, hogy ez nem az ő területükön egy nővel megyek vissza. Ekkorra, már mintegy 10 perc alatt, és attól tartok, hogy a tolvajok már elhagyta, és minden elveszett. Idiotizmus a helyzet adta egy furcsa ember a pozitív, prikopalis rám, és kérje, hogy mi ez a furcsa tetoválás a lábamon, és abban az időben voltam majdnem sírva kérte a lány egységes segíteni elkapni a tolvajok, és hogy nincs pénz a szálloda a nagy)
Végül, a bejárat közelében az állomás, megtaláltuk a rendőrség, aki beleegyezett, hogy menjen egy olyan helyre, ahol a tolvajok állítani! Lassan közeledik hátulról, mindannyian voltak a közelükben. Ezekkel az emberek söpredék lassan lemászott önelégült mosollyal. A rendőrség kezdett beszélni hozzájuk olasz, majd. úgy kezdődött, hogy menjen a vasút felé \ d módon, csak úgy. hagyva kerékpárt. „Miért érdekel?!” - kérdeztük zavartan a zsaruk - „miért”.
- Nincs bizonyíték arra, hogy lopott. Láttad, amit ezek a srácok ment velük?

Mint már lopott kerékpárok, bérelt szálloda 0_o

Ez egy idegen országban, dolgoztunk a rendőrség, és visszatért pimaszul ellopták. Ez volt számunkra ezen a 3 napon, és egy csomó idegek.

Élt párok keresztül airbnb és megteszi a nagy hagyományos kopott, mint a várak voltak nem is olyan meleg. Tehát csak azt mondta - mindig viseljen, jól zárját - tettél, hogy mit tudnak, és nem a hibás. Tehát mi nafig kompenzáció, és még hagyja a dolgokat? Így ment Pisa és csak felülvizsgálja tursaytah lyukasztott. A tulajdonos most vettem Vela 30 euró, de tkristov befagyasztására 300, ott nem egy baráttal a tolvajok és a rendőrség nem kell.

Nyilvánosságra ág 3

Gondolkodom, ha már adott nekik nélkül ígéretek és a bevételek, akkor kell biztosítással. és megnyúz trichento euró a turisták - így tartja magát formában, ahogy mondani szokás)))