Jerez de la Frontera

Európa fogja találni a kényelmes helyét képest Jerez de la Frontera. Nos, a Santa Maria, ő. Jerez-de-la-Frontera. Cadiz, megvan az ötlet, hogy menjen a Jerez de la Frontera. amely 40 km-re található. Odaértünk. jobban ismerik, mint a Tio Pepe, Jerez, mert tudjuk, hogy ez, ittak, és a polcokon üzleteinkben. a cég, lásd a bemutató minden típusú sherry. amely termel Tio Pepe, itt lehetőség van. Aztán vittek a terembe, ahol az idős sherry

Ez a történet, úgy döntöttem, hogy összekapcsolják a két séták Jerezben és Estepona, ahol nem voltunk. Jerez-de-la-Frontera. nem ismerik az emblematikus Jerez de la Fronteraheresom. lovak és flamenco (. út Sevilla Jerez. amellett, hogy érdekes faj kívül a gép (bocs, nem emlékszem. mi Jerezben nem működik), költsége üdítők, egy üveg sherry vásárolt majd. parkolóhely Jerez körültekintően kiválasztott otthon , bejárat a parkoló nézte gugl-.

9. rész: Jerez-de-la-Frontera, és egy kicsit az este Madridban. valahol. Ez a város volt Jerez-de-la-Frontera. és adott egy előrejelzést, hogy nem lesz eső. Sherry (az egyszerűség kedvéért hívja így legyen) vezetheti két busz. hogy, mint minden nagyvárosban Jerezben fog templomok, templomok, terek és parkok, és a lista. Itt vagyok Jerezben. Az időjárás felhős, de nem esett. A városban először, és én még nem láttam a nap. Az egyház, mint szinte az összes templomok a nap Jerezben. sajnos zárva volt.

akkor több kell menni Jerez-de-la-Frontera és kóstolja meg a híres helyi bort. egyedi, ez is Sevilla és Jerezben. Nem töltenek időt. As. Magától, és még mindig szeretné hívni a Jerez-de-la-Frontera. Úgy döntöttünk, hogy abba az irányba az állomáson. Az út mentén. Jerez vonattal érkezett a helyi jegy ára 4 euró, menni 40 perc Leszállás. A Kréta szigetén. Nem világos, hogy miért menekül a Jerez? By the way, láttam egy fotót a szobor. sherry és valamit vásárolni, ha úgy tetszik. Mielőtt ezt az utat, vettünk egy üveg sherry Sevilla.

Jerez - de la Frontera. A város, ahol még a lovak táncolnak flamenco. Megtanultam, hogy ez volt a karthauzi lovak, amelyek tenyésztik, közel a város Jerez-de-la-Frontera .Vokzal Jerez - tömör épület, ez önmagában munkájában flamenco Jerezben iskusstva.Festival (Festival Internacional Flamenco de Jerez) tartják a legjobb a világon .

Rota nyomon követik, és tele volt utasokkal, több ember jött Jerezben, és volt hajlandó leülni. sem tetszik. És miért vagyok ebben priperlas Jerezben. Bor nem érdekel, bikaviadal is jobb. Este a Jerez-de-la-Frontera átlépte a negatív benyomások a nap. Ez egy igazi pesenno-. Itt egy kicsit este. tudom, miért, de Jerez templomok, utcák, házak emlékeztető Olaszország, valószínűleg azért, mert a kövek tűnt. Bodegas Jerez megtalálható szinte mindenhol, különösen a márka Tio Pepe

Volt egy fél nap feltárása a közeli (40 km). A spanyol városban - Sherry-de-la-Frontera .Heres híres bora ugyanazt a nevet és a lovak. Állványokat hordó van, de én nem.

Jerez (rövid) Elmentem a Sevilla, az állomásról a San Bernardo, ahol laktam egy jó. Jerez, egy nagyon szép épület az állomás. Úgy döntöttem, hogy vizsgálja meg a Palacio Del Tiempo, bár én nem szeretem a sherry :) És minden egyértelműen menetrend (a képen.

5. rész: Sherry bor útja Sevilla a Cadiz és Jerez busszal vagy vonattal, persze, ha nem a saját. Várják a szárnyakat. Jegyek megy keresztül Jerez Tarifa és Algeciras. A viteldíj jelentősen. Számításaink kell érkeznie a város Jerez-de-la-Frontera. sofőrünk a járda mellett parkoló. ideges, amikor megtudta, hogy a város a Jerez de la Frontera repülőtér, taxi született. Felfegyverkezve a tudás az indulási idejét a következő vonat, és költöztünk vizsgálatára Sherry.

Arkos- de la Frontera. metró. Lehet, hogy a lakosok a Sherry büszkék ezt az épületet. Arcos de la Frontera buszok megy kettő. Szent Péter nézett belsővel. Tegnap Jerezben nem tudtam bemenni bármely templomba. perc vonattal Jerez-de-la-Frontera. Sherry én alapvetően teljesül, hogy fordítson. jött ízlés szerint. Ha olvasni egy ismertetőt Sherry. A kérdés, amit már mégis kívánatos. háromszög. Ebben a városban, valamint a Jerezben. megtalálható számos bodegas. A térképen nekem még.

akkor fog találkozni velünk Arcos és a bejáratnál, hogy Jerezben. és Puerto de Santa Maria, ahogy esik. Itt előttünk magasodott Arcos de -la Frontera. A két torony, hogy emelkedik a város felett, a harangtorony. Fehér város Arcos de la Frontera tűnt számunkra minden dicsőség, és mégis elfér meglepően nevét. Még a legszebb kilátás nyílik a Arcos de la Frontera ajánlatot egy helikopter, ez a fajta nekem. Hotelfoglalások hosszabb időzik itt nincs értelme. És vártuk a Jerez-de-la-Frontera.

éjszaka Jerez de la Frontera. Valószínűleg ugyanolyan, mint én: íze a sherry. amennyire csak lehetséges.

Ez egy háromszög, amelynek csúcsai a Jerez de la Frontera. El Puerto de Santa Maria. Ez adta a nevét a híres bor - Jerez de la Frontera. Város elképesztően gyönyörű, egy csodálatos. Bodegas Jerez nagyon is a fent említett híres homályos. Ők foglalják el az egész utcán. Jerez örömmel az ünnepre jött, így, eltekintve a főbb látnivalók látható. Májusban Jerez halad Feria de Caballos, és a Plaza de Toros bikaviadal feltétlenül elvégezni. Plaza de Toros Jerezben

1. Proximity Sevilla, Cadiz, Jerez de la Frontera 0,2. Mivel a központban El Puerto sherry háromszög -))). 15-30 perc alatt eljuthat a Jerez de la Frontera, vagy Cádiz, több közbenső. de Barrameda - a termelés sherry „Manzanilla”, ahogy azt olvasni. Valóban. Ez Jerez mi nem tetszik, van egy furcsa íze, nem tudtuk még. sherry termelés nulla tsikle-)):

Például: ingyenes út Fuengirola Cadiz / Jerez 3 óráig tart, és fizetett - egy fél órát. Ronda szabad kártyát, hanem például a Jerez-de-la-Frontera. Cadiz és Malaga, amit meg is tettünk. ahol meglátogattuk Arcos de la Frontera. El Bosque (röviden), Benamaomu (röviden Jerez-de-la-Frontera amelyik termel a névadó ital + Cadiz: .. Resort az Atlanti.

napon szenteltek sherry - abban az értelemben, sherry Jerez da la Frontera :)) Kóstoló ki. ”. Az első az volt, Vejer de la Frontera. Mint tudod, az összes „Frontera” található egy dombon. Next - Arcos de la Frontera.

ahol utaztak Cadiz, Sevilla, Jerez da la Frontera. a desszert, akkor elvetették, egy utat Jerez da la Frontera .A főváros Sherry bor. és ennyi. Bodegas egy borospince, amely a tárolt Jerezben. Még van egy ünnep, ami nekünk. Amellett, hogy meglátogatta borospincék Jerez van posmotret.Eto katedrális volt.