Levendula mezők Provence

Lásd a híres levendula mezők Provence - ez volt az álmom több éve. És akkor is, ha az álmok valóra válnak, ha nem az ő születésnapját? 🙂 Idén úgy gondoltuk, ha jobban menjen - Anglia lóverseny Ascot, vagy a francia kutató. Provence választott, de az utolsó előtti napon végett, amikor a virágok levendula Provence?

Lavender 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Az út előtt Provence teljességének felfogása azt javasoljuk, olvassa Peter Mayle könyveit, és nézni a filmet „A Good Year”. A film nézett, és elolvasta a könyvet, amíg csak a „Egy év Provence”, meg a többiek. Peter Mayle költözött Angliába élni Provence és ironikus hangon ír a benyomásait az élet Provence, az emberek és a látnivalók. Utunk során többször emlékeztetett a könyvet, és észrevette: „Igen! Minden olyan! „🙂

Ebben kirándulás Provence, úgy döntöttünk, hogy csak azt vizsgálják, az északi része - a Luberon és Haute Provence, hogy egy kört a festői falvak, levendula mezők nézni, és kóstolja meg a helyi borokat. Úgy tűnik számomra, hogy itt el kell menni csak autóval. Igen, láttuk a buszmegállók (de nincs busz), láttuk a vasút (de nem túl közel a mezők), láttuk a kerékpárosok (de mindegyik volt ilyen kő arcok összeszorított fogakkal, hogy az öröm, a szépség Provence, mégis egyértelműen nem kapott). De egy autó, akkor lovagolni a „valódi” Provence minden falvak és városok, megállás minden területen, hogy hívja az összes pincészetek és gazdaságok. Azonban a vezető kell szorítkozom ízű 🙂

Szőlőültetvények 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Először is lefoglalt egy szálloda községben Gordes. Mivel ez volt a születésnapja, úgy döntött, hogy válassza ki a legjobb - La Bastide de Gordes, annál inkább csak ki kell nyitni után nagyobb javítások. De egy héttel az utazás előtt küldött nekünk egy levelet szellemében Provence, hogy nem volt ideje, hogy javítási, de hajlandó megtéríteni a pénzt, és a 30% -os kedvezmény a következő foglalásokat. Természetesen megbeszéltük, hogy a kedvezményt, így a következő évben megyünk vissza Provence! Nézzük meg, mi nem volt ideje a Luberon, és menj a déli Provence.

És ezúttal úgy döntöttünk, péntek este egy kis szállodában, közel a falu Sault, a másik pedig egy csodálatos szállodában ágyas ház reggeli 3 km-re Menerbes. Ez az úgynevezett La Bastide de Soubeyras.

Hotel Provence 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

A ház egy medence, több szoba, gyönyörű pázsit és csodálatos kilátást az étkezőből, ahol a reggelit szolgálják.

Pool 🔍 Nagyobb fotó

A tulajdonosok élnek ugyanabban a házban kutyájával és a macska. Úgy üdvözölt minket nagyon őszintén, csak éreztem, hogy nem a szállodában, és egy partin.

A szoba 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Szombat reggel indultunk a falu Simiane la Rotonde. Találtunk ott csak egy bolt, a reggeli 9 euró, és fog menni Saint Saturnin les APTES. Ekkor láttuk meg az első levendula mezőt!

Levendula Provence 🔍 Nagyobb fotó

És amikor turnézott másrészt látta Simiane la Rotonde a rock.

Város egy szikla 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Ez, és nézd a Provence falu - házak vannak beállítva egy kört egy domb tetején.

Mielőtt Saint Saturnin les APTES származó Simiane la Rotonde menni egy fél órás autóútra. Útközben elhaladtunk más területeken levendula, szőlő, mák ...

Church 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Saint Saturnin les APTES felmászott, és nézte a régi malom.

Mill 🔍 Nagyobb fotó

Akkor vándorol át a várrom, és jött a tetején a templom. Ha provence-i faluban van egy vár, de mindig a csúcson. Ie cipő kell, hogy nagyon kényelmes, hogy a kőzetek felmászni.

A figyelem 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

A következő városban volt Gordes (Gordes), az általunk eredetileg akart maradni. Őt tartják az egyik legszebb falu Franciaországban.

Street Gorda 🔍 Nagyobb fotó

Őszintén szólva, a város központjában még nem nagyon mély benyomást. Ezen kívül volt egy erős szél, hogy én egyszerűen elfújja a szél!

Gord 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

De a bejáratnál, hogy Gordo, alul találtunk egy nagyon szép ház, esetleg egy szállodában vagy háztulajdonosok egyszerűen nincs zárt ajtók, és mentem oda az udvaron.

A Ház Gordes 🔍 Nagyobb fotó

Hangulatos terasz, kert, medence, virágok mindenütt - csak egy mese.

Kilátás az udvarra 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

GORDES úgy döntöttünk, hogy vacsorázni, de úgy döntött, teljesen rossz étteremben. Azt kérte, hogy ajánlani néhány jó helyi bort. Hoztam egy pohár fehér bort, amit nem tudtam inni egyáltalán - csak nyilván úgy érezte, az alkohol és a keserűség, így nem volt száraz. Azt kérte, hogy valami mást - pontosan ugyanolyan az íze. Ennek eredményeként, nem tudtam inni a bort, de rovására mind az üveg még mindig benne, úgyhogy ez a hozzáállás a turisták számára.

Ebéd 🔍 Nagyobb fotó

A kilátót Gordes látható, ahol a levendula mezők és szőlőskertek, majd tegyen egy kört vele.

Tekintse Provence 🔍 Nagyobb fotó

Fields 🔍 Nagyobb fotó

Azt vette észre, mivel számos területen és aztán posmotert hogy Gordes másrészt.

Büszke hátterében a levendula 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Miután megvette az ajándékboltban levendula szappan és a fehér konyharuha hímzett levendula, mentünk, hogy a leghíresebb apátság Provence - Sénanque Abbey.

Abbey Sénanque 🔍 Nagyobb fotó

Fotói apátság elég gyakori, ha kérdezni egy keresőmotort a „levendula mezők Provence.”

Az Abbey maga mehet egy túra, de utunk már nagyon rövid, így minden múzeumban, vagy nem megyünk városnézésre. Sőt, hogy hála az internet és az utazási irodák Abbey Sénanque nagyon népszerű, és ez volt az egyetlen hely az egész Provence, ahol rajtunk kívül volt két turista buszok (egy ukrán turisták, az úton), és a parkoló tele volt.

A következő falu - Fontaine de Vaucluse, azaz a folyó mentén vízesésekkel.

Fontaine de Vaucluse 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Van egy barlang, akkor látogasson el a vízimalom és barlangok.

Mill 🔍 Nagyobb fotó

Ahhoz, hogy a barlangban lehet megközelíteni, ha mászni az utat a folyó mentén. Igaz, ő veszi körül kerítés Grotto, de még egy jele a veszély nem áll szeretnének közelebb. Mi is átugrott a kerítésen, és ez az, amit láttak.

Grotto 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Tól Fontaine de Vaucluse elment a faluba Opedde Le Vieux. Útközben megállunk a borkóstolás. Kipróbálta az összes bort, hogy elérhető volt, kezdtem azt hinni, hogy az összes bort Provence ugyanaz - egy kis keserűség, és még ideges.

Opedde Le Vieux - egy falu, amely lehet közlekedni gyalog, a parkolás is. Útmutatók Provence azt mondják, hogy láthatjuk a romok egy régi vár. Lábánál a falu egy park, ez egy nagyon kis utcák, mint egy képeslap.

Provence utcai 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

De a vár zárva volt a helyreállítás, mint tudjuk, csak felmászott a hegy tetejére.

Ezek itt nekünk a gazdag benyomásait az első nap Provence-ban. Fáradt és boldog odaértünk a La Bastide de Soubeyras alatt Menerbes. Telepedett le, elindultunk a dolgok, és elment a La Veranda étterem Ménerbes, lefoglalva a szálloda tulajdonosa.

A szálloda naplementekor 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Itt van egy étterem tudok ajánlom! Nem tudom, mit tud dolgozott -, hogy valóban olyan jól minden ügyfélre vonatkoznak, függetlenül attól, ingatlan magazin, amit készített a hivatal oldalán. Lapozgatva a magazin, és összehasonlítjuk az árakat Genf, most majd csodálta luxus lakások „csak” egy millió euró volt, ami mennyibe kerül nekünk. Talán volna a potenciális új lakói Provence és megpróbálta kedvünkbe 🙂

Vacsora Provence 🔍 Nagyobb fotó

Bármi is volt, de így is nagyon finom, még nem hozta a steak. Chew ki lehetetlen volt, és kértünk valami mást. A konyhából jött izgatott séf vette el a mi lemezek és hozott egy új tétel kiváló húst. Ennek eredményeként, van, hogy nem csak átveszi az „első próbálkozás”, hanem a költségek desszert levonják a számla kompenzáció. Azt is tanácsolta, hogy jó helyi bort, és azt, hogy hol lehet megvásárolni. Szóval másnap mentünk egy másik ízű Domaine Ruffinatto egy kis házat, és hazahozta egy pár üveg vörös és fehér bor Provence - így a jó hírnév a borvidék a szemem előtt volt mentve 🙂

ízű ház 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Indulás előtt otthon, de nem tudtuk hívni Lacoste - az egyik leghíresebb városok Provence. Azt akartuk, hogy a vár a Marquis de Sade, de zárva volt vasárnap.

A vár a Marquis de Sade 🔍 Nagyobb fotó

Mihelyt belépett a városban találkoztunk egy szép étterem az út mellett.

Cafe Lacoste 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

Lacoste minden kikövezve fehér csiszolt kövek, az utak, falak és házak kellemes homok színű.

Lacoste 🔍 Nagyobb fotó

A nyomában ez a város nem éppen tetszik, bár én egy kis lépés, de én Jimmy Choo hit is erre az útra. Tehát jobb, ha valami sportos viselet a lábad Provence, különösen a mezőket.

Courtyard Lacoste 🔍 Nagyobb fotó

Levendula mezők Provence, tudom külföldön

A két nap telt el, nagyon gyorsan Provence, én sajnálom, hogy elhagyja az ilyen szépséget! Minden kiderült még jobb, mint képzeltem, az utazás tervezésekor. Felejthetetlen benyomások után utazás a Luberon garantálható, különösen, amikor a levendula virágzik Provence-ban. Érdekes tudni, hogy a véleménye, akik utazott Provence részeként buszos túra - ez érdekes? Nem tudom elképzelni, hogy ott is szorítkozhat időben követni a csoport nem tud maradni közel minden tetszett a levendula mezők vagy farm friss őszibarack, a cseresznye és a paradicsom!

Cherry 🔍 Nagyobb fotó

Provence, csak nem éri meg sietni, különben nem lesz képes érezni. És ez nem tanulni egy utazás. Ugyanez Peter Mayle élt évtizedeken Provence, de még mindig felfedezni valami újat, és írja az új könyv ...

Az alábbi űrlap megtalálható jegyet bármely országban. Számos lehetőség közül lehet választani a legolcsóbb. Szintén formájában szállodák találhatók.