Berendezés központ orosz extrém g

Merüljön el a felhajtóerő űrhajós Training Center.

Aki közülünk nem álmodott válás egy űrhajós? Most, hogy megvalósítsák álmaikat az életben - úgy érzi, mint egy igazi űrkutatóit, volt valós. Vladimir csapat búvár «Rus-szélsőséges» egyik első szervezett utazást, hogy belevetik magukat a szent szentek az orosz Űrhajózási - hydrolaboratory Jurij Gagarin űrhajós Training Center. Búvárok Vladimir és Moszkva szívesen megerősítették részvételüket ebben az egyedülálló esemény, ami végül segített összegyűjteni egy csoport 27 fő.

Két órával az úton, és mi vagyunk a helyszínen. Előttünk - űrhajós Training Center Jurij Gagarin. Itt van, hogy a repülés előtti előkészítés összes szovjet, és most - orosz űrhajósok. Sikeresen legyőzte három ellenőrző pontok, megérkeztünk a kerek épület felhajtóerő.

Mi marad meg a Star City kezdődött a túra. „CPC - nem múzeum” - állandóan ismétlődő vezetőnk. Amit láttunk, ez egy nem mutat és a meglévő szimulátorok, amelyek utasította el az űrhajósokat.

Az első elem a kulturális kirándulás volt a felhajtóerő a építésfelügyeleti egy komplex hidraulikus szerkezettel. A központi része az épület foglal egy hengeres tartály tele vízzel, alaplapjának kapacitása 40 tonna. A platform, fix modell a Nemzetközi Űrállomás (ISS), valamint az egyéb berendezések felszínén található az állomás.

Berendezés központ orosz extrém g

Felhajtóerő vizsgálatára lett tervezve tárgyak űrtechnológia, űrhajós kiképző és kísérleti tanulmányok. Mint ismert, hogy hozzon létre a súlytalanság a földön több módon, a legegyszerűbb közülük - ez merítés vizes közegben. Minden legénysége űrhajó képeztek extra közúti aktivitás felhajtóerő.

Kirándulás is több ellenőrzést az összetett elrendezések „unió” és az ISS modul; Hall of centrifugák, ami egy hatalmas centrifuga CF-18. A skála az épület, amely hasonlít egy hatalmas buzogányt, képes üti még edzett szkeptikusok.

A hazafias érzések sértett cáfolata tény áztatott minket az anyatejjel: minden a legnagyobb a világon hazánkban. Kiderült, hogy külföldön van hydrolaboratory kétszer, és a centrifuga háromszor erősebb.

Városnézésre vége Star City, visszatértünk a helyén a tervezett merüléshez. Gyermekek örömére megelőzte nekünk, amikor azt látta, hogy egy csoport búvár látható az ablakok, különböző szinteken helyezkednek el az épület.

Berendezés központ orosz extrém g

Előkészületek kezdődtek a merülés. A medence világít, és egy nagy néző épületek provokál tovább búvárok. Merülj a víz alá, és most - az állomás előttünk egy pillanat alatt. Miután látta, hogy kívülről, jártunk egy belső felmérést. Ez valós lehetőségek nyílnak a képzelet és a gyermekkori álmok a helyet!

Készül a platform a berendezés jelezte, hogy holnap ezen űrhajósok kiképzésére itt. Ez a tény nem illeszkedik a fej, mint az űrhajósok túlköltekeztünk mindennapi valóság. Néhány kollégáink a csapat, úgy tűnik, végül bement a kép a hódítók a világegyetem, elhanyagolt tilalmak és húzni kezdte keményen minden kiemelkedő része az elrendezés.

Ütemezett óra víz alatt repült egy pillanatra, így egy csomó fényes érzelmek. Lerendeztek egy csoport búvárok, felhajtóerő személyzet elkezdte felemelni a platform az elrendezés az állomásra. Masszív szerkezet, mint egy óriás hal a vízben, kijött a vízből.

Elhagyva a Star City, voltunk túlterheltek vegyes érzelmekkel. Örömére benyomást való érintkezéstől fi keveredett egy erős érzés, hogy milyen nehéz is a mi űripar.

"Tandem" piac,
Nord CE egység 2-2-2,
szakasz az „orosz Extreme”