Cat Power itt a török ​​magatartás a fiatalabb testvérek

Ha barátok lettünk ismét Törökországban, itt van, amit lehet tanulni

Azoknak, akik szeretik a két fő háziállat, utazás a tengeren Törökország mindig is különleges - merül fel a személyes kapcsolatot kóbor kutyák és a házimacska. Végtére is, nagyon sok.

Az egyik legerősebb benyomások annyira. A feleségem és én éltem az őszi egy kis szálloda közel Turgutreis - van a Bodrum területén, az Égei-tenger, szemben a görög Kos szigetén, amely oly közel, hogy lássuk otthon. Az étel nem volt ínyenc, de finom, semmi kénytelen figyelmen kívül ingyenes vacsora. De mintegy háromszáz méterre jobbra a part mentén tornyos zazyvno tenger gyümölcsei étterem. És egy este úgy döntöttünk, hogy mi lett volna ott ülni egyszerre.

Ön is érdekelt

10 múzeumok, amelyek működnek macska

10 legdrágább macska

Az összes ember

Cat Power itt a török ​​magatartás a fiatalabb testvérek
Állati szenvedély: kedvenc háziállatok politikusok és üzletemberek

Tiltott gyümölcs. Miért Törökország korlátozták orosz mezőgazdasági termékek

„Sürgősségi jubileumi”: egy kísérlet puccs változott Törökország?

Cat Power itt a török ​​magatartás a fiatalabb testvérek
Az egyik a világ: a különbség utazó kutyával nyaralni gyermek

„Szabad gázpiacon az ország nem”, „Gazprom” azt tervezi, hogy menjen ki az üzleti Törökországban

A törökök a törökök. Úgy kell mindig kissé óvatos. Az étteremben próbáltak emelni, mondván, ha nem egy nyomtatott menüt. Hogy nem tudjuk, hogy a valós ár. Mint válasszon, vacsorázzon, majd azt mondják, hogy az mennyibe kerül. De mi vagyunk a napszakban séta már elment ez az étterem - vizsgálja előre az árát. És kaptunk menüket. A törökök a törökök: felfedezni, hogy nem tudjuk patkolt, ők szolgáltak nekünk csodálatosan és etetni. De amikor elhagyta az éttermet, kiderült, váratlan. Elértük őt az esti nap a földúton a part mentén. De most előttünk volt sötétségben. Séta vissza a part mentén - úgy a kapcsolatot. De egy másik lehetőség most még rosszabb: roll egy étteremben egy keskeny helyközi közúti, ahol a szálloda két meredek fordulók, nincs járda, vak fények, valamint a helyi vezetők nem lassul a gáz, hogy a legjobb hagyományokat.

Úgy döntöttünk, a tengerparton biztonságosabb. És akkor ki a sötétség burkolta nekünk egy kutyafalka. Nagy.

Ne menj, én összeszorított fogakkal, nem orosz! De nem találta a két nagy kő.

Majd elválik a csomag a legnagyobb kutya mérete egy rémálom Baskervilles és elindult felénk.

Ő csóválta a farkát.

Ahogy közeledett, végül rájött, hogy ez a lány, hogy minden nap etetni, és érintse meg a tenger. A feleségem az első napon kezdődött a takarmány a macska élt a helyszínen, és a kutyák a strandon - először ezt, hasonlóan a moszkvai őrkutya, csak sima szőrzet. Ez az a kutya volt a vezetője a csomagolás az éjszakát. Kutyák közül vannak domináns lányok - egyike azoknak a ma élő házunk, valamint egy még pimasz macska.

A kutyákat nem fog megtámadni minket. Mi feszült, mert Oroszország a juhok, és nem csak a canids, akkor jobb, ha nem vicc. Törökországban, még nem hallott a támadásokat. Nyilvánvaló, hogy a kutya csak hogy ellenőrizze, akik azokat a furcsa, hogy a mély kihalt éjszakai tévedt a területükön. Amikor láttam, hogy az állomány által vezetett barátunk azonnal dobott köveket. További úgy nézett vicces: a nyájat kísért minket a szállodába, védett gazdaként. És akkor soha nem lehet tudni. Az atamansha egyébként ezután néz bennünket a nap folyamán, a vezetés a basszus ugat betolakodóktól.

A strandok Törökország, mindenesetre a Bodrum területén, sok kóbor raj. Megértem: ez szörnyű azok számára, akik félnek a kontrollálatlan kutyák. De ez mindig nagy öröm számunkra, hogy elválasszuk a jelenléte a kutyák a strandon - valamint rengeteg macska szállodákban.

Ez Törökországban először rájöttem, hogy egy ilyen kormányzati politika vonatkozásában a kóbor állatok - ugyanaz a lány atamansha csomag, kopott a füle chip.

Ez azt jelenti, ahogy később kiderült, hogy ez működött, megfosztva a képessége, hogy az utódok (ami, persze, kegyetlen, de logikus - az egyik nem tudja előállítani a kóbor kutyák!), Beoltott veszettség elleni és más betegségek, de maradt a vadonban, ahol azt bárki is vegye fel, és ahol minden bizonnyal élni.

Nemcsak azért, mert az éghajlat enyhébb, mint hazánkban. Bár esik és a hó. És mivel van egy másik hozzáállás, hogy a kutyák és macskák.

A helyzet világosabb a macskák. A muszlim világban, a macska nem szent, természetesen, ahogy azt az ókori Egyiptomban, de tisztelt. Végtére is, a Mohamed prófétát levágta része a karját, hogy ne ébredjen imádott macska, aki elaludt a hüvellyel. Ez köszönhető Mohammed a macska, úgy vélik, hogy nyert fenomenális képesség, hogy mindig esik a négy lába.

De a hozzáállás, hogy a kutyák nem kevésbé ideges. Ez rájöttem tavaly ősszel, amikor mi voltunk ismét a Turgutreis területen.

Törökország, minden kóbor kutya lehet egy pat a fejét, félelem nélkül, hogy ő válaszolt harag és a félelem fog megharapni. Még az első alkalommal találkozott a kutya, akkor elrejti az eső mellett egy napellenző véletlenszerűen. Ismételjük, mint Oroszországban nem ajánlott.

Törökországban végig a vízparton lépésig néhány kilométerre található a szállodától a legközelebbi városba, látod vödör vizet a kóbor kutyák.

Törökországban közel szupermarketek a bejárat közelében egy tál macskáknak, és néhány vörös szakállas szemed kielégíti az éhezés: élelmiszer szabad szórni bolt alkalmazottai. Mintegy tálcák gyümölcs, tele van emberekkel, de ez nem zavar senkit, hogy a lábad alatt - egy kóbor macska. És a macska nem fél senkitől. Tudja, hogy senki sem érnek. Van úgy shuganuli!

Ugyanebben szupermarket szemünk előtt behatolt az eső, elrejti a hideg, nedves nagy kutya. By the way, egy chip fülébe. Mi állt a pénztárgép. Félve negatív reakciót a pénztáros és a biztonsági őr rohant neki, hogy üldözőbe. De nem rúgások, mint mi. Udvarias meggyőzés. Mint, menj el, kérlek, az is kényelmetlen, az ügyfelek! Látva, hogy nem vagyunk ellene, akkor békén hagyták. A szupermarketben! Áztatott utca kutya! Képzeljük el, mi felsikolt kezdődik velünk - körében zavart vásárlók!

További példák. Az első napokban, meglepődve láttuk, hogy a strand, az új helyen a kutya nem csak kérni étel, hanem figyelmen kívül hagyja az egyik, hogy kínálunk. Kiderült, az élelmiszer és a víz minden este hoz egy szép karcsú ember. Nem találkozni vele. Ő hosszú, mivel sok török ​​él Németországban, balra egy feleség és a gyerekek, de aztán rájött, hogy nem tud anélkül, hogy a natív olajbogyó. Ő a házban, amelyre fél kilométerre, öt kutyái. De úgy érzi felelős a strandon -, de egyértelműen tisztelték őt vezetője.

Köztudott, hogy az erkölcs a társadalom határozza meg a hozzáállás, hogy az idősek, a gyermekek és az állatok. Itt nem nyílt. De szeretném felhívni a figyelmet arra a kifejezésre, hogy hatott rám az utóbbi időben. Ő kölcsönzött Chesterton - az egyik legokosabb, sokak szerint gondolkodók, filozófusok, írók a XX században, és tartozik a főhős - Brown atya.

Az egyik történet a Brown atya nyomoz egy gyilkosság, a megértéséhez, amely fontos válasz a kutya.

És ez ad meghökkent én azt a következtetést, hogy a kutyák rendkívül büszke.

Mert ösztönösen illata emberek, akik nem szeretik őket -, és azonnal reagál: ne kezdje szeretni őket kölcsönösen.

Így talán a kutyák és macskák legyen egyszerűen szeretni?