Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

Utunk áthalad a város Cheboksary, Kazan, Perm, Chusovaya Szerov Ivdel, és véget ér a kis falu szovjet található mocsarakban a nyugat - szibériai tajga.

Hiba azonnal megkezdődött a helység Nyizsnyij Novgorod - állandó javítása az út az útvonalon Kstovo területen kialakult egy hosszú csövet, ami végül csak Rabotki falu található, negyven kilométerre a Land.

Általában az áramkörnek maga Nyizsnyij Novgorod - Cheboksary ma egy elég szomorú látvány. Számos javítást keskeny utakon, alapvetően amelynek egy sávot mindkét irányban vezet óriás csövek nehéz járművek.

A távolság 215 km-Cheboksary, mi győzni 6 órán át tölteni egy csomó idegek és az energia várni végtelen forgalmi dugók. Az egyik legkritikusabb szakaszok az útvonal a terület határán a Nyizsnyij Novgorod régióban Chuvashia, - itt sok éven át az építőiparban a második híd a Suru.

Photo 3. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 4. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Átadás a körgyűrű Cheboksary, elindultunk a Kazan volt 196 km. Kazan állomás volt csendes, Az egyetlen kivétel volt, egy nagy parafa előtti híd a folyón Sviyaga kapcsolatos javítási egy keskeny és hosszú híd, amely a végén egy hosszú szerpentin emelkedik a magas jobb partján.

A híd a Volga Kazan is volt egy helyi javítás, de hála a három-utas mozgását mindkét oldalán sikerült csúszik nem sok késés.

Kazan bypass elég jó fejletlen - az egész úton, számos étterem és a benzinkutak, az út maga is két sávos mindkét irányban, de miután a folyosón Kazan simán a szokásos keskeny úton.

Estére értünk egy kis szálloda egy kis falu határán a Tatár Köztársaság és Udmurt, és elszámolási háromágyas szoba mélyen aludt.

A reggeli és az erejét az erős kávé puding, mi ment tovább az irányt Perm.

Egy kis elérése előtt Izhevsk út elveszett a hatalmas erdők, megszakítva alkalmi területeken. Fokozatosan kezd befolyásolja a közelsége az Ural - voltak hegyek, sok helyen, az út már nagyon szűk és kanyargós szerpentin kanyargó nagy öreg fák a bozótban.

Photo 5. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 6. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Ez a szakasz az útvonal volt az egyik legkevésbé forgalmas utunk - a sűrűsége egy autó áram növekedni kezdett csak felé Perm.

Swipe Perm ütött - egy hatalmas város szét partján a tározó új csillogó fehér épületek. Bypass a Perm érdemel különös dicséretet. Made európai szinten, az út három sávos mindkét irányban, egyértelmű jelölése és hozzáértéssel berendezett az útról.

De harminc kilométernyi elkerülő út véget ért, és megkezdte a lábainál az Ural. Ha sikeres hosszú híd a folyó felett Chusovaya sújtó szélessége voltunk egy alacsonyan fekvő része a pályán, ami-ig tartott, az ókori város Csuszovoj.

Piszkos és elhanyagolt Chusovoi vicsorgott száz csövek okádó füst a tiszta esti ég. Az út emelkedni kezdett meredeken a hegyre, és a kör maga áthalad Chusovoi miért a környező házakat dagadt marad a kipufogógázok a nehéz teherautók megy fel a meredek lejtőn a hegy.

Átadás Chusovoi, az út folyt között az Urál-hegység, az emelkedő és süllyedő lejtőin az ősi hegyek. Átadás rendkívül festői tó, szinte megadta magát a kísértésnek, hogy sátrat a strandon és pihenni a hosszú útra.

Photo 7. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 8. Utazás autóval a nyugat-szibériai

De az álom nem különösebben kívánatos, és folytattuk utunkat a Ural. Letétele után az emlékművet jele jelzi a határt Európa és Ázsia között találtuk magunkat az ázsiai része hazánkban.

Hamarosan, miután egy nagyon hosszú ereszkedés, az út ment vízszintes talajon folytatjuk, amíg a város Serov. Átadás Szerov megölt egy nagyon kerülő úton voltunk a tajga.

Este fa volt rendkívül szép - az út szelek között sűrű tajga vadon benőtt bokrok és a fű. Fák borított moha tűnt mesés óriás kiterjeszteni a lábukat, hogy megfeleljen a váratlan jövevényeket.

Amikor elérték a az éjszaka közepén, hogy a Ivdel falu vettünk egy határozott döntést, hogy folytassa az utat -, mert a cél az utunk volt csak egy kicsit több mint kétszáz kilométer.

Elhagyva Ivdel, mi elcsodálkozott minőségét az újonnan épített pályán - kiváló sima út érthetetlen és kongresszusok pihenőhelyeken is jól jelzett és kivilágított „macskaszem”.

De miután hetven kilométerre győzelme civilizáció véget ért, és megkezdte a híres helyszínen a hanti épített út hossza 55 km-re a falu tajga.

Az út egyszerűen nem volt irányt tele nagy törmelék, mély gödrök tele vízzel, részben leomlanak követni élek - úgy tűnt, mint egy rémálom, akkor.

Photo 9. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 10. Utazás autóval a nyugat-szibériai

A hősi legyőzése földet 55 km tartott nekünk egy kicsit több mint négy órán át, nem siet állni hagyjuk a széleit autók nagy törmelék lyukasztott henger, és mi nem akarjuk, hogy ebben a helyzetben között a siketek szibériai mocsarak.

Azonban, miután a végén a szakasz építése autópálya ismét kapott civilizált, és rövid idő múlva az autónk lovagolt a szovjet falu - a végpont utunk.

Meglepő, de valamilyen ok miatt, akkor az ég már nem kapott bírságot, és soha nem állított meg a rendőrség.

Az átlagos fogyasztás a számítógép a Peugeot 607 egy 2,2 literes motor kapacitása 158 LE 8,2 liter 100 km. Összesen mintegy 170 liter üzemanyag összértékben 5900 rubel.

javítási költségek

Megbízhatóság kiemelt jármű csoport Peugeot megerősítette a várakozásokat - a javítások nem töltött egy fillért sem.

távolság

A teljes távolság az útvonal 2130 km, ebből 55 km kavicsos.

Photo 11. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 12. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 13. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 14. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 15. Utazás autóval a nyugat-szibériai

Photo 16. Utazás autóval a nyugat-szibériai

tippek az autósok

Közlekedési adó: minden országnak megvan a maga sajátosságai

Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

Az érték a közlekedési adó Oroszországban erejétől függ a jármű motorjának. És hogy egy ilyen adót.

Ha „fáj” az úton

Minden vezetőnek a saját ütemében a vezetői, és hogyan megy a másik, és néha bosszantó. Tény, hogy nem minden esetben.

Tavaszi jött. Ellenőrizze az autó!
Mint mindenki tudja, a téli bármely technológia - mint kemény munka. Általában az autó szenved a legjobban.

anti Car
Drivers még nem gondolkodik a védelmét autóik, töltött elektronika púpozott származó.

Design az autó: tegnap, ma és holnap

Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

Az elmúlt években az autóipari piac úgy tűnik, egyre több és több szokatlan, és akkor is azt mondják, bizarr.

Mennyire hasznos autós GPS navigációs rendszer?
Előfordult már elvesztették az utat, vagy tettek egy nagy erőfeszítést, hogy megtalálja, amire szüksége van? Néha.

Cabriolet már úton van

Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

Convertible hazánkban tartják jelképe a biztonságot. Sőt, ezek a gépek nagyon drágák.

Katonai felszerelések vásárol?

Bizonyos típusú katonai felszerelések régóta magánkézben, és egészen legálisan - a pénzt.

Maxus D90 - big és a kínai

Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

A kínai piac nagyon különleges, még az autóipari ízek. Itt, mint például a nagy SUV-ok és.

Renault Duster pumpált indiánok

Francia költségvetési crossover Renault Duster rendkívül népszerű az ázsiai országokban miatt olcsóság. De mi.

Jelentés autotravel Taganrog - Volgograd

Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

Tehát itt az ideje, hogy vegye le a csibék ki a fészekből. Ebben az évben, a lánya érettségizett, és beiratkozott a siker.

A Toyota és a Mazda vállalta, hogy együttműködik

Két nagy japán autógyártó bejelentette szoros együttműködés, amely rendelkezik.

Studio ABT vérzik az új sportkupé Audi RS5

Ahogy mentünk Nyugat-Szibériában, auto világ hírek

Audi RS modell egy növény „lerombolja a tornyot”, a vezető és az utasok. De valaki egy kicsit sietett. Company ABT.