Mint már pulyka repült Jeruzsálembe

Törökország Jeruzsálembe egy nap.
Rest in Turkey, akkor minden kétséget kizáróan, és a kockázat, hogy vesz egy izraeli utazás, hanem Jeruzsálembe, hogy a világ egyik leghíresebb nevezetessége és szentélyek. Rendeljen vagy vásárolni helyszíni utazásszervező lehet minden szállodában, vagy a szálloda kalauz.

Ebben a bemutatóban, utaztunk a lányommal során mi tengerparti nyaralás Törökországban és nagyon meg voltak elégedve. Az út során megnéztük a Jordán folyó a hely, ahol Jézus Krisztus megkeresztelkedett, a Holt-tenger, és megismerkedett minden híres és fontos látnivaló Jeruzsálem, beleértve a Templom a Szent Sír és a nyugati fal.
A szállodától a kijelölt napon a vezető elvitt minket az este. Ültünk a buszon, és először vitték a kis kávézó vacsora, mely azonnal elhajtott a repülőtérre. Repülési idő 1,5 óra, és közelebb van az éjszaka, mi telepedett egy szálloda Jeruzsálemben.
Indulás a szálloda már kinevezett másnap 7.00 reggeli után, ezért kellett korán kelni. Reggeli gyors, vezéreljen minden testre nyilvánvalóan azt akarták, hogy még mindig van ideje, hogy vizsgálja meg mindent, hogy már tervezett és ütemezett nem volt elég.
Az első helyen érkeztünk, volt egy templomban a Szent Sír. Sokáig róla a sok olvasás és nagyon szerette volna, hogy itt, és ez egy valóra vált álom.
Felkeresése előtt a templomban a mi egész csoport első hozni egy kis ajándékbolt, ahol lélegzetelállító áron. Például egy kis ezüst kereszt volt érdemes $ 50, és a fa egy string a $ 5 és fel, attól függően, hogy a méret. A különböző ikonok költségének 10 $ a végtelenig. A legnagyobb „végtelen” volt 2500 $. Mindenesetre több, mint az ár, amit még nem láttam, hogy nem azt jelenti, hogy nincsenek fent. Üzleti, persze, itt mindez virágzik, és virágozni fog sokáig.

Mint már pulyka repült Jeruzsálembe

Az útmutató volt megfelelő és jól művelt nő, azt mondta egy csomó érdekes, de néha nem tolakodó minket szabott időről időre. Ie szabad idő szinte nem volt. Csak egy helyen, az üzletben, ajándéktárgyak, mintha még a kifejezetten utalt nekünk, hogy nem szükséges, hogy siessen. Nos, ez érthető. A tény az, hogy a csoportban sokan voltak hívők, akik szeretnének imádkozni a szent helyek, hogy imádkozzunk, és időt vesz igénybe, és nem a távon. Tehát alapvetően mind időben, kivéve a két nő, akik jól imádkoztam sokáig szinte előtt minden ikon és mindegyikük mindig vártunk. De ez egy ilyen bűncselekmény nekik nem sikerült.

Miután a templom a Szent Sír vittek a nyugati fal, ahol a férfiak mentek az egyik oldalon, a nők egy másik. Az a tény, hogy a Siratófal, a nők és a férfiak imádkoznak és egy megjegyzés a falra külön-külön. A területet elosztjuk egy kis falat. Imádkoztunk lánya, tedd a jegyzetet, és gyorsan visszatért a vezetőnk.

A női fele falak sírás

A következő hely, ahol vittek volt a Jordán folyó. Itt azt terveztük, hogy belevetette magát a szent helyet. Azt kell mondanom, hogy mielőtt újra Törökországban kínálnak vásárlás előtti haj ing, nem kell keresni őket fürdés előtt. Mi nem a helyes dolgot, hogy az általuk megszerzett előre, különben egyszerűen elvesztették volna egy csomó időt. By the way, a költségek az ing, közel a fürdő helye valahol a 10 $.
Átöltözni, mielőtt egyet a különleges számlájára áttetsző szalma fülkék, hogy ott vannak, hogy nem léteznek, és szinte mindenki fejében. Nem lehet tétovázás. Fürdés után a Jordán folyó, e kétes víz színe, távolítsa el a burkolat azonos fülkék-ruhatár korábban megvédte kis sorban. Az egész sokaság, sürgette egymásra, és kap zavart. Itt öblítse egy kis zuhany. Mindez a nap alatt, a hő, ha szerencsés az időjárás. Kalauzoljuk azt mondta, hogy ha valaki gyorsabb, mint a többiek fejest, táplálhat kezébe Som folyón, de nem láttunk.
A következő hely túránk Törökország Jeruzsálemben. volt a Holt-tenger. Útmutató a módja, hogy elmondja a történetet, és hogyan kell úszni rendesen.

Mindannyian tökéletesen ment, és van egy nagy öröm. Azonnal felajánlotta, hogy látogassa meg a bolt mindenféle kenőcsök, samponok és holt-tengeri só. Az árak is megy keresztül a tetőn, de az emberek nem érdekel semmi, de vásárolt. Fut előre mondani, hogy mind a kenőcsök és gélek elég tisztességes, és használjuk őket sokáig, több mint otthoni használatra.
Holt-tenger partjai már egy tisztességes, van még az ágyak, és normális zuhanyzó, amelyben meg kell, hogy mossa le a sós vizet, különben nem lesz nagyon viszket.
Úszás után mentünk Bethlehem, ahol meghívást kaptunk vacsorázni. Az ára a vacsora is benne van az árban túránk. Ezt követően rövid séta Betlehemben és a repülőtérre. Otthon, a szálloda, ez volt a késő esti órákban.

Mint már pulyka repült Jeruzsálembe

Az átlagár a túra Törökország Jeruzsálemben, 300 $ fejenként, beleértve az utazási és az étkezést.
Ha felajánlja egy túra, úgy vélem, hogy elhagyni ostobaság lenne. Bár kiderült, ahogy futottak, de akkor egy nap látni sok érdekes történelmi és szent helyek, nem fogja megbánni a többi az életét.
Ha kérdése van, szívesen válaszolunk.