Vízesések kutarka folyó - a pro

Az egyik legérdekesebb hely közelében helyezkedik el a sorban a Szocsiban, a medence Kutarki folyó. Közel az utcán Leselidze elrejtette egy kis folyó több mellékfolyói, amely abban rejlik, több mint harminc vízesések, köztük azt is, 20 méter magas. Kutarskie vízesések evett titokban, mint egy tó területén Kardyvach: ha csak elhalad, de itt vannak - messze, a domb felett!

Tisztek az ökoturisztikai CO RGS tartottak több mint egy tucat expedíciót a medence ennek a csodálatos folyó. Az eredmény egy meglehetősen részletes leírást. Nálunk egy részlet a közelgő ma kiadvány „Útmutató a túraútvonalak Big Szocsi”, elkötelezett Kutarke.

River Falls Kutarki

Kutarka folyó egy baloldali mellékfolyója a folyó Szocsi és ismert a sok vízesés. A folyó, a négy kis mellékfolyói több mint harminc vízesések. Ugyancsak a híres király vízesés. Azonban ez egy nagy természeti jelenség ismert, csak egy kis rajongók száma.

A folyó folyik keresztül a falu Plastunka, és köszönheti a nevét sem a grúz kényszerült személyek, akár a helyi tanyán.

Busszal №114 elérjük a vonat / vasútállomástól a végállomás Leselidze utcán. Előttünk egy híd, ami nem kell mozgatni. Jobbra és sétáljon a folyó mentén. Útközben találkozunk kőzúzóban, feldolgozását folyó macskaköveken a kavicságyba. Először balra a miénk. Mi megy a folyó mentén, hogy át a hídon át a folyón. Ez Kutarka. Át a hídon, és kétszáz métert, hogy menjen haza. A folyó a mi jobb.

Az első beáramló Kutarki River

Így megyünk az úton, hogy a legközelebbi ház. A bal oldalon a patak belőle. És együtt kell menni. Vannak piros foltok az első beton oszlopok, majd a sziklák és a fák.

Gyenge nyomvonal hamarosan leszáll a meder, majd enyhén emelkedik és süllyed ismét bele. El kell menni a sziklákon. Nyáron, amikor a víz a patak kicsi, ez nem jelent problémát. Téli lehet szükség.

Könnyen át az elzáródás vékony nyár fák, kidöntött távvezetékek telepítésekor. Hatalmas vas torony jól látható mindkét oldalán a szurdok.

Van még egy elzáródás vastag kidőlt fák. Nehezebb, hogy áthalad és elrejti a 2 méteres vízesés - az első egy sorban ezen mellékfolyója. Kaotikus halom naplók könnyebben kap körül a hegyre, hogy a bal oldalon a menetirány. Match két vízesés, 3 méter mindegyik. Már felismerni egy hatalmas vízesés. Ahhoz, hogy közelebb kerüljön hozzá, meg kell legyőzni a falon - a jobb oldalon, a menetirány. Találjuk magunkat lábánál az óriás, ami több mint 20 méter magas.

Miután megcsodálta a szépség, válassza ki a tetején a szurdok meredek lejtőn, a jobb oldalon a menetirány. Marks a fák és a halvány nyom. Ez az egyetlen és legkényelmesebb módja emelés. A hossza mintegy 150 méter. Azonban néhány tűnhet nagyon meredek, főleg a tetején. Ebben az esetben megy vissza az utat már megtett.

Hagyjuk, hogy a távvezetékek. És további lehetséges kiviteli alak 2. Az első - jobbra fordulva, a vízválasztó gerincen, már a három torony a távvezeték mentén erdei út lement az első ház a Kutarke. Ahol, sőt, kezdte az útvonal. A süllyedés kerül körülbelül 25-30 percig. Ez egy rövidített változata. Ha rövid idő alatt, használja azt.

Második megvalósítási mód - nem hagyva egy átviteli vonal, balra mozgás közben, elkerülve így a 20 méteres esik felülről. Kissé le, és mi továbbra is sétált az első bemeneti. Ha hirtelen megy le, akkor a gyenge vezető utat a fák lógott egy meredek szikláról. Szorosan kapaszkodott a gyökerek a bükkfák, könnyen lefelé a beömlőcsatorna.

Azonnal downstream értesítés 3 méteres vízesés. Ez a 4. sorban alatti vízesés ezen mellékfolyója. Ide könnyen és kényelmesen a sziklákat. Kiesztergáiása kis zuhatag. Körülbelül 200 méterre a süllyedés hozzáállását a következő, 5. vízesés egy sorban mintegy 6 méter. Körülötte nem lehetséges. Megyünk vissza arra a helyre, a süllyedés és ismét emelkedni.

Ide mintegy 250 méterre teteje mentén a folyó. Kövesse a jelek a fák! Itt egy kényelmes helyet a süllyedés irányba. Gyerünk, ugrálva szikláról sziklára, leküzdve zuhatag egy vastag log. Hamarosan a bal mozgás közben láthatjuk, hogy a mi mellékfolyója ömlik a patak. Nyáron ez teljesen száraz, de a téli és miután a heves esőzések, hogy két hét méteres vízesés, amely között található a zuhatag, a lenyűgöző látvány.

Nagy piros nyíl a vastag bükk azt mutatja, hogy mehetünk tovább és tovább.

Upstream vannak további 4 csempézett vízesés, magassága 3-4,5 méter. Csempe, mert vannak kialakítva egy hatalmas természetes burkolólap.

Path blokkolni neki néhány blokádokat, melyek rendkívül könnyen bejárható az agyagos lejtők közvetlenül a mozgás irányát. Az utolsó vízesések alig járható. Idea körül a jobb oldalon egy nagyon meredek lejtőn, és megragadta a bokrok ruskusa úgy tűnik, nagyon veszélyes. Biztonságosabb, hogy menjen vissza körülbelül 20 méter, és egy gyenge nyom, kapaszkodott a lejtőn, menj fel. Van egy márka. Elmondása szerint kell menni a 30 méter előre. Aztán távolodjon el a beáramlás, t. E. A jobbra kanyarodik, és megy az erdő felé út fut végig a gerincén, amely elválasztja a beáramló 1. és 2. Kutarki. Az utolsó rész az ösvény ott, és meg kell, hogy ne pusztán jeleket. Ha elhagyja jobbra az erdei úton, akkor biztosan hamarosan lesz irányítva a fent említett távvezeték és onnan Kutarku.

De mi továbbra is azon az úton, a beáramlás. Felülről láthatjuk a kis zuhatag, 2 méter magas vízesés, egy kicsit magasabb - hosszú zuhatag és még 3 vízesések magassága 3 méter, 5 méter és 2 méter előtt a rögös út, amely összeköti a felső első két mellékágai Leselidze utcán. Világosan látható, hogy minél magasabb az út első beáramlás által alkotott torkolatánál 2 kis patakok, nem a nagy érdeklődés.

Ha megy az úton fent jobbra, hamarosan meg kell venni, hogy a kertek és gyümölcsösök Kertészeti Társaság „Dawn Plastunka” egy kis mesterséges tó előtte. Elmúlt a tó lemegy jól kitaposott ösvény irányába a második bemeneti Kutarki. A süllyedés körülbelül 200 méterre a fő nyomvonal a második beáramlás.

Ha az úton balra, majd 30-40 perc múlva, soha eltérő fognak hozni a busz végállomás 114-es számú.

Az út mentén a tavaszi virágzás bőségesen magas bodza bokrok orvosi, apró, fehér virágok, amelyeket széles körben használják a népi gyógyászatban. Édes és mély illat elterjedt az egész erdő. Vannak, akik nem szeretik őt. Kényes virág, biztos, hogy száraz használat előtt. Szag változások - és nemes lesz tökéletes.

A második beáramlás

Az ösvény balra megy, és miután egy száz méter előttünk megjelenik egy jóképű vízesés „Forest Spirit” körülbelül 11 méter magas. Felmentünk 130 m tengerszint feletti magasságban. Itt egy szép asztal padokkal. Akkor ül, teát inni és élvezni a szépségét az Isten. A nyomvonal azután továbblép beáramlás. A másik oldalon a fa háromszög alakú jelek mutatják az utat. Miután az eső bal kezd újraéleszteni vízesés „light” alá 12 méteres párkányon. Az ösvény megy fel a hegyre. Itt pala kavics. Tartjuk a botot és a kapcsolt emelkedik. Az ösvény villa. Jobb ösvény vezet ki a következő vízesés, amely az úgynevezett „bozontos”. Meg fogja érteni, hogy miért, ha közeledik közelebb. Vízesés 8-9 méter, a fajta. Megyünk vissza a villát. És folytatjuk utunkat, egyre balra felfelé. Az ösvény jól jelzett. Felkapaszkodott a hegyre, és eltelt húsz méter, találunk még egy villát. Jobb az ösvényen megy a „VAR” márka. Ez is le a tetején a vízesés Shaggy. Szerint a csatorna kattintva a beáramló nagyobb a jobb oldalon, akkor megy a 7 méter magas vízesés „Spit sellő.” Nagyon szép vízesés, körülvéve egy félkör alakú amfiteátrum, benőtt szőlővel.

Folytatjuk utunkat vissza a villát. Az ösvény mentén halad a gerincen magasságban 215 m tengerszint feletti magasságban, fokozatosan fordult egy régi úton. Keresse márkák.

Mert lezuhant gyökér útra válik az út. A jobb oldalon a márka a két háromszög, amely bemutatja a jobb ravaszt. Megy ez. Miután 25 méter - egy villával. Az ösvény jobbra és lefelé a lejtőn lefelé, hogy a beáramló. Jobb downstream a beáramló egymás hagyja 2,5 méter esik, Rapids 1,5 méter vagy 3 méter x vízesés „Merry Gnome”. 50 méterre a „gnome” vízesés „Spit sellő.”

Bal szemben a jelenlegi át a 3,5-méteres szép vízesés esik széles sziklafal. By the way, ez a hely is látható szinte az összes felső kaszkád három vízesések.

Ha a tetején a villa menj balra, majd menj a helyén a két felső vízesés: az alsó, körülbelül 6 méter magas és a felső - 12 m kaszkád az első három vízesés úgynevezett „Három tündérek.”. Ahhoz, hogy a legfelső vízesés sétálhat végig a keskeny ösvényen. A második, mielőtt Lemehetnék a kötelet. De, sajnos, azt valaki elrabolt. Visszatérve ugyanúgy.

Szöveg és fotó: G. Poplavsky D. Ivantcov

Megjegyzés: CO RGS nem felel meg a biztonsági ezen az útvonalon, és arra ösztönzi folyosón irányítása alatt tapasztalt vezetők.