Bavaro (Punta Cana) - hogyan juthatunk el oda, strandok, szállodák

Hello mindenkinek! Ma mi megmondjuk a mi utazás nagyon távoli ország - a Dominikai Köztársaság, jártasságot amely kezdődött a város Bavaro (Punta Cana).

Álmodom, hogy látogassa meg a Karib már nagyon régóta szerettem volna, hogy ne csak repülni egy-két hétig, hogy egy szervezett, és ez volt élni néhány hónapig, lezúduló hanyatt-homlok a helyi mentalitást és kultúrát. Mint általában, minden kezdődik, mi? Ez így van! A vásárlás repülőjegyet.

Felvettem a kapcsolatot több utazási irodák, és találtam egy charter jegy Punta Cana egy nagyon jó jegyek árát Moszkva közvetlen. Mivel mi magunk Novoszibirszk, kellett is jegyet Moszkvába. Repültünk Novoszibirszk 5-6 reggel és megérkezett Punta Cana körülbelül 10 óráig. Ez az első alkalom, hogy volt egy transzatlanti járaton. Én személy szerint szeretem repülni, így nem volt kellemetlen, sőt, tekintettel arra, hogy a gép a régi.

Bavaro (Punta Cana) - hogyan juthatunk el oda, strandok, szállodák
A repülőgép, miközben továbbra is a meglévő légitársaság „Transaero”

Annak ellenére, hogy a gép egy nagy és egy kis repülőtér, útlevél-ellenőrzés Nagyon hamar elrepült, taxival (ára körülbelül $ 35), és ment előre lefoglalt szállás aludni miután ilyen hosszú repülést. Mellesleg hostel, maga is nagyon jó, kivéve a közös helyiség néhány ember, van egy külön szoba, fürdőszoba és a konyha közös. A tulajdonosok - egy nagyon szép fiatal srácok Oroszországból, Andrei és Valentina (további információ itt: GAVA Szálló).

Felébred reggel, mentünk, hogy vizsgálja meg a helyi környezetet. Punta Cana, mi már csak néhány napig, mint a téli már gyűlt össze a város Las Terrenas a Samana-félszigeten. Először mentünk a partra, ez kevesebb, mint 20 perces sétára található a hostel.

Bavaro (Punta Cana) - hogyan juthatunk el oda, strandok, szállodák
Úton a strandon - a továbbra is az elsüllyedt fák 🙂
Luxery-Hotel Now Larimar Punta Cana. ő területe tudtunk menni a strand 🙂
Luxery-Hotel Now Larimar Punta Cana
Bavaro (Punta Cana) - hogyan juthatunk el oda, strandok, szállodák

Befejezése után itt Bavaro (Punta Cana), mentünk Las Terrenas átmenő fővárosa Santo Domingo ezen a buszon, ami elég tisztességes:

Bus Bajorország - Santo Domingo

Ezek a buszok indulnak a buszpályaudvar Bavaro Express, kereszteződésénél található a Avenue az Egyesült Államok és Spanyolország Avenue (Av. Estados Unidos / Av. España). A viteldíj 400 pesos, a hossza a közúti - 3 órán át.